Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En venn av meg ble truet med pistol i kveld, av grunner jeg unnlater å nevne her. Han sa at de som truet han presset pistolen så hardt inn i halsen hans at han ikke fikk puste. Da jeg snakket med han senere, var han helt hvit i ansiktet og skalv som faen... De hadde visst dratt dama hans inn i det hele også. Kjedelig når sånt skjer. :ermm:

Lenke til kommentar
En venn av meg ble truet med pistol i kveld, av grunner jeg unnlater å nevne her. Han sa at de som truet han presset pistolen så hardt inn i halsen hans at han ikke fikk puste. Da jeg snakket med han senere, var han helt hvit i ansiktet og skalv som faen... De hadde visst dratt dama hans inn i det hele også. Kjedelig når sånt skjer.  :ermm:

6829536[/snapback]

Sykt...sykt. Det plasser i helvete for slike folk.

Lenke til kommentar
En venn av meg ble truet med pistol i kveld, av grunner jeg unnlater å nevne her. Han sa at de som truet han presset pistolen så hardt inn i halsen hans at han ikke fikk puste. Da jeg snakket med han senere, var han helt hvit i ansiktet og skalv som faen... De hadde visst dratt dama hans inn i det hele også. Kjedelig når sånt skjer.  :ermm:

6829536[/snapback]

 

Ai! Hater slikt vært borti samme situasjon selv. Hater våpen ass!

Lenke til kommentar
Var drita full på fest nå og greide og rote meg bort i en dame endre med pulings.. nå er jeg sykt nervøs for og møte henne på mandag (går i tysk klasen min) hu er ett år eldre s blir hel jævelig flaut.. :(

6835327[/snapback]

Hvis ingen andre vet om det, så vil nok dette raskt bli lagt lokk på :)

 

Fyllenerver er uansett bad!!

Eneste man kan gjøre er å ta tida til hjelp, så innser man etter hvert at ting ikke er så ille som man tror.

Lenke til kommentar
En venn av meg ble truet med pistol i kveld, av grunner jeg unnlater å nevne her. Han sa at de som truet han presset pistolen så hardt inn i halsen hans at han ikke fikk puste. Da jeg snakket med han senere, var han helt hvit i ansiktet og skalv som faen... De hadde visst dratt dama hans inn i det hele også. Kjedelig når sånt skjer.  :ermm:

6829536[/snapback]

Ai! Hater slikt vært borti samme situasjon selv. Hater våpen ass!

6840447[/snapback]

Det værste er jo at kompisen min vil ta igjen med samme mynt (det er jo nokså forståelig når ikke bare han, men også dama er blitt trua på livet). Nei, vet ikke jeg, håper bare han ikke gjør noe dumt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...