Dark Archon Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva med å spille litt Pc-spill med noen kamerater? Og kansje lage noe digg til middag? De tingene gjør ihvertfall meg gladere Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 En venn av meg ble truet med pistol i kveld, av grunner jeg unnlater å nevne her. Han sa at de som truet han presset pistolen så hardt inn i halsen hans at han ikke fikk puste. Da jeg snakket med han senere, var han helt hvit i ansiktet og skalv som faen... De hadde visst dratt dama hans inn i det hele også. Kjedelig når sånt skjer. Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Fint at Norges hobbyterapister får utfolde seg i en så flott tråd som denne Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 En venn av meg ble truet med pistol i kveld, av grunner jeg unnlater å nevne her. Han sa at de som truet han presset pistolen så hardt inn i halsen hans at han ikke fikk puste. Da jeg snakket med han senere, var han helt hvit i ansiktet og skalv som faen... De hadde visst dratt dama hans inn i det hele også. Kjedelig når sånt skjer. 6829536[/snapback] Sykt...sykt. Det plasser i helvete for slike folk. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Fint at Norges hobbyterapister får utfolde seg i en så flott tråd som denne 6835131[/snapback] Skulle det være skryt til tråden eller har du noe imot den? Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Var drita full på fest nå og greide og rote meg bort i en dame endre med pulings.. nå er jeg sykt nervøs for og møte henne på mandag (går i tysk klasen min) hu er ett år eldre s blir hel jævelig flaut.. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Har vel ingenting og bekymre deg, med mindre du ikke presterte då Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 ingen av oss presterte.. begge var max skita. ingen av oss fikk klimaks hvis du skjønner Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jau.. spøkte bare Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvis ingen presterte så snakker ingen av dere om det igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 En venn av meg ble truet med pistol i kveld, av grunner jeg unnlater å nevne her. Han sa at de som truet han presset pistolen så hardt inn i halsen hans at han ikke fikk puste. Da jeg snakket med han senere, var han helt hvit i ansiktet og skalv som faen... De hadde visst dratt dama hans inn i det hele også. Kjedelig når sånt skjer. 6829536[/snapback] Ai! Hater slikt vært borti samme situasjon selv. Hater våpen ass! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Var drita full på fest nå og greide og rote meg bort i en dame endre med pulings.. nå er jeg sykt nervøs for og møte henne på mandag (går i tysk klasen min) hu er ett år eldre s blir hel jævelig flaut.. 6835327[/snapback] Hvis ingen andre vet om det, så vil nok dette raskt bli lagt lokk på Fyllenerver er uansett bad!! Eneste man kan gjøre er å ta tida til hjelp, så innser man etter hvert at ting ikke er så ille som man tror. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ei sim flørtet sykt med meg neste dag var det som om det ikke hadde skjed det har skjedd en del ganger hater det Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 En venn av meg ble truet med pistol i kveld, av grunner jeg unnlater å nevne her. Han sa at de som truet han presset pistolen så hardt inn i halsen hans at han ikke fikk puste. Da jeg snakket med han senere, var han helt hvit i ansiktet og skalv som faen... De hadde visst dratt dama hans inn i det hele også. Kjedelig når sånt skjer. 6829536[/snapback] Ai! Hater slikt vært borti samme situasjon selv. Hater våpen ass! 6840447[/snapback] Det værste er jo at kompisen min vil ta igjen med samme mynt (det er jo nokså forståelig når ikke bare han, men også dama er blitt trua på livet). Nei, vet ikke jeg, håper bare han ikke gjør noe dumt. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg savner ei som jeg kan holde rundt når jeg er lei meg, ei som savner meg og trenger meg. 6828961[/snapback] Samme her (en i stedet for ei da).. Savner det, selv om jeg aldri har hatt det. *sukk* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg savner ei som jeg kan holde rundt når jeg er lei meg, ei som savner meg og trenger meg. 6828961[/snapback] Samme her (en i stedet for ei da).. Savner det, selv om jeg aldri har hatt det. *sukk* 6844164[/snapback] Kan du ikke bare forføre en forumgutt og få det du trenger da? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Haha, veldig morsom du edit: Du liker å hakke på meg skjønner jeg Endret 11. september 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Samme her (en i stedet for ei da).. Savner det, selv om jeg aldri har hatt det.*sukk* 6844164[/snapback] Pff, bullshit. Både du og jeg vet at du får deg en forumgutt med engang du faktisk vil det Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Æsj jeg har vondt i halsen, men det har sine gode sider: jeg slapp og gå til den videregående skolen min i dag! (men dette har også syne negavtive sider: karakterer ) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg er bare deppa jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg