Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er sint, irritert og trist.

 

Kommer nettop hjem fra begravelse av en venn av meg. Gale nok i seg selv, men gjett hvem som var der?

 

Jo, folk som elsket å mobbe folk som han da vi gikk i 10 klasse. På bussturen tilbake sang de, samt 'salmer' - i bussen. Skikkelig happy humør som om ingenting hadde skjedd.

 

Hva faen?

 

helvete da. SYMPATI? Jeg takler ikke trynet på et par av de og ble irritert bare av å se de stille opp i begravelsen.

 

Takk for meg. Måtte bare få det ut. :mad:

Lenke til kommentar
Jeg er sint, irritert og trist.

 

Kommer nettop hjem fra begravelse av en venn av meg. Gale nok i seg selv, men gjett hvem som var der?

 

Jo, folk som elsket å mobbe folk som han da vi gikk i 10 klasse. På bussturen tilbake sang de, samt 'salmer' - i bussen. Skikkelig happy humør som om ingenting hadde skjedd.

 

Hva faen?

 

helvete da. SYMPATI? Jeg takler ikke trynet på et par av de og ble irritert bare av å se de stille opp i begravelsen.

 

Takk for meg. Måtte bare få det ut.  :mad:

6814154[/snapback]

 

Huff, har vært med på noe av det samme, når en av de nærmeste vennene mine døde. La riktignok ikke merke til hvem som var i begravelsen, men både før og etter irriterte jeg meg på folk som stort sett hadde køddet med han som plutselig skulle late som de hadde vært venner med ham. "Trøsta" får være at de (iallefall de som eier spor av samvittighet) antageligvis angrer som faen på hvor idiotiske de har oppført seg.

Det med å late som om ingenting har skjedd er jo også typisk. I de to begravelsene jeg har vært av folk på min egen alder har det alltid vært noen som har gått rundt og latet som ingenting - pratet og ledd som om det var en forpult fest de var på. Men der er det også mange som ganske enkelt velger å stenge det inne. Det går definitivt utover dem senere, en sorgprosess er noe man er nødt til å bare komme seg gjennom.

 

Kondolerer.

Lenke til kommentar

Jeg gir opp.

 

Broren min oppførerer seg som en dritt, og er en dritt.

Det eneste han bryr seg om er seg selv, damen hans og fotballen, han har gjentatte ganger truet meg og utfallet har ofte stemt med truslene noe som igjen resulterer i kraftige slag, bl.a.

 

Moren min er på rekoneroseringshjem(eller noe sånt) fordi hun har hatt en operasjon på en pulsåre bak hjertet. Broren min har besøkt mamma "hele" èn gang de 2-3måndene hun har vært på sykehus og hjemmet.

 

Dette er ikke fordi det er hans måte å takle dette på, han er frekk hele tiden.

Han har også gått så langt som å true min mor. Sånn har det holdt på i 4år nå, akkuratt så lenge han har vært sammen med jenten sin, og det har blitt verre og verre hvert år.

 

Selv "flyktet" jeg i 2år, bodde hos min far. flyttet tilbake i Vinter og håpte han hadde gitt seg med dette tullet.. men hva møtte jeg? Jo... en verre bror enn sist.

 

Han er 18år, er såvidt han er på skolen, sover ofte til 9-10 utpå formiddagen. Det eneste han bryr seg om er damen, og treningen!

 

Idag tok jeg opp alt med han, det jeg fikk som svar var frekke kommentarer og at han ikke brydde seg. Jeg fikk altså bekreftet alt jeg trodde.

 

 

Min mor trenger meg nå som hun ligger der, og det gjør den greie stefaren min også, og søsteren min... men jeg orker ikke. Jeg flytter tilbake til min far.

 

 

DEPRIMERT OG DESPERAT, det er det jeg er. akkuratt nå ønsker jeg at han ikke ble født, selv om jeg innerst inne vet han er en god person.

 

:(

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

enda mer å deppe for.

 

Vi har nettopp fått ei ny jente i klassen, hun er veldig grei, og er pen.

Desverre er vi ikke blitt så godt kjent, og fant ut at hun likte meg.

 

Vel, så driver vi og har webkamera samtale, og hun begynner å fortelle at hun liker meg også videre.. så sier jeg at jeg ikke liker henne, unnskyld osv.

 

Så begynner hun å gråte, det var den verste følelsen jeg har hatt på lenge.. fått ei jente til å gråte på den måten :(

 

Det ordnet seg til slutt, og jeg har sagt at jeg vil bli mer kjent med henne, men kan så absolutt ikke utdele lovord. Liker jeg henne liker jeg henne ikke.

 

Men en annen grunn er at jeg ikke vil ødelegge enda mer, siden jeg muligens skal flytte.

 

FAENS DILEMMA. (det måtte bare ut.)

 

Men for all del gutter og jenter, ALDRI knus ett hjerte, eller knus ett menneske... jeg har aldri følt meg så satt utfor før.

Lenke til kommentar
*snipsnap*

6825697[/snapback]

Grusomt trist å høre. :cry:

 

Fælt at noe sånt skjer med ellers snille mennesker. Men om han har slått deg, blir det vel egentlig en barnevernssak? :/

6826408[/snapback]

Han har gjort mer enn å slå meg, men barnevernet er det siste jeg vil ha inn i saken. Min mor og søsteren min trenger så absolutt ikke noe barnevern nå bankenes på døren nå. spesielt ikke mamma.

Lenke til kommentar
Han har gjort mer enn å slå meg, men barnevernet er det siste jeg vil ha inn i saken. Min mor og søsteren min trenger så absolutt ikke noe barnevern nå bankenes på døren nå. spesielt ikke mamma.

6826622[/snapback]

Huff, aner virkelig ikke hva du skal gjøre... :/

 

Men forstår ikke at broren din ikke eier samvittighet. Du har jo ei søster på åtte år også, hvem tror han at han er, egentlig?

 

Ang. hun jenta i klassen, er det jo hennes problem om det er trist at du ikke liker henne, ikke gjør det til ditt, du har jo nok å styre med. Hva med å bli venn med henne? Alt du trenger nå er gode venner.

Lenke til kommentar

Ah, nå begynner jeg og deppe igjenn.

 

Jeg savner ei som jeg kan holde rundt når jeg er lei meg, ei som savner meg og trenger meg. Selvfølgelig er jeg ikke kjæreste materiale. : /

 

Kom hjem idag, spiste masse chips. Til jeg ble kvalm faktisk, treninga går også til helvete, skader her og der.

 

Nirvana - something in the way

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...