Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Som noen av dere vet, saa bor jeg i USA naa. Her skal jeg bo i 10 maaneder. Og ja, jeg hadde en kjaereste hjemme i Norge. Jeg savner henne utrolig mye, men jeg har ikke faatt kontakt med henne naa. Naar jeg forteller henne hvor mye jeg savner henne, svarer hun: "Aa, aakai."

 

Jeg har ogsaa skrevet til henne paa blink hvor mye jeg savner henne (hun bruker nesten aldri blink). Hun har logget inn to ganger etter det, men jeg har aldri faatt noe svar tilbake. Hun har derimot tatt seg tid til aa fjerne meg fra kjaereste paa venner (vi har en pause).

 

Er det bare meg, eller er hun overlykkelig for at jeg er borte fra livet hennes? Det virker slik. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller er hun overlykkelig for at jeg er borte fra livet hennes? Det virker slik. :(

6805757[/snapback]

 

Hun har det kanskje ikke så bra med det hun heller...

Kanskje hun tar det tungt at du reiste, og prøver å få deg litt på avstand.?

Prøv å snakk skikkelig med henne, og finn ut hva hun føler.

Håper det ordner seg for deg :)

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er hun overlykkelig for at jeg er borte fra livet hennes? Det virker slik. :(

6805757[/snapback]

 

Hun har det kanskje ikke så bra med det hun heller...

Kanskje hun tar det tungt at du reiste, og prøver å få deg litt på avstand.?

Prøv å snakk skikkelig med henne, og finn ut hva hun føler.

Håper det ordner seg for deg :)

6805766[/snapback]

 

 

Prover aa faa meg paa avstand? Ved aa ikke svare meg, og naar jeg sier at jeg savner henne faar jeg et indirekte: "Aaja, saa koselig for deg. Jeg bryr meg ikke."

 

Det er daarlig gjort. Hun kan i alle fall si at hun synes det er bra at det ble som det ble. Det blir lettere for meg da.

Lenke til kommentar

Noen har bare andre måter å takle ting på...

Min erfaring er at jenter ofte har litt annerledes og ofte litt mindre direkte måter å takle/si ting på, som for eksempel når du spør hva som er galt og de svarer "ingenting" så vet du jo det at nå er ALT galt!

 

Kanskje hun på ett vis prøver å glemme deg, kanskje hun synest det er lettere...

Lenke til kommentar

Hun kan jo og være sinna og lei seg fordi du flyttet fra henne, det er jo ofte slik at de ser seg selv som mittpungtet i ditt "univers" og så blir de såret ved det minste tegn på at de kanskje ikke er det...

Jeg ville uansett prøvd å snakke med henne om det, og hvis hun ikke vil snakke om det så kan du jo skrive ett litt mer personlig brev til henne..?

De liker ofte slikt. Litt mer personlig enn en sms eller en telefon vet du.

 

Kan ikke si annet enn at jeg både forstår og vet hvordan du har det, og at jeg virkelig håper det ordner seg for deg.

Man vet ikke hva man har før man mister det...!!

Det har jeg selv nettop erfart.....

Lenke til kommentar

De bryr seg lite om håndskriften tror jeg. Er tanken som teller :)

 

Ble dumpet for ca 5 uker siden, og sliter mye mer med å komme over det enn jeg trodde jeg skulle.

Er så mye jeg kunne gjort annerledes, og så mye jeg tok for gitt, som jeg nå savner...

Skal ikke være lett....

Som sagt: man vet ikke hva man har før man mister det... :cry:

Lenke til kommentar

Sa det var følelsene, men for bare en uke siden sa hun at hun likte meg enda... Men når jeg traff henne i går vet jeg ikke helt hvordan det var... Jeg viste ikke helt hva jeg skulle si hele kvelden, så ble bare stille. Var helt merkelig.

Jeg elsker henne enda! Men orker ikke å prøve på å komme nærmere bare for å bli dyttet bort igjenn. Dette er virkelig det vanskeligste jeg noen gang har vært borti!

Jeg er faktisk bare helt rådløs, og aner ikke hva jeg skal gjøre...

Dette er første gangen jeg virkelig kan si jeg elsker noen!

....og jeg tok så mye for gitt når jeg hadde henne...

Lenke til kommentar
hva er skjedd? skadet deg?

6806049[/snapback]

*vike glatt unna spørsmålet*

 

Enda mer ødelagt i hodet idag enn igår. Kommer til å bli en fin dag :)

 

Får se om jeg får spist noe, synes hoftebeinet stikker ganske ut nå. Selv om det er positivt, vil jeg ikke få det til på denne måten.

Lenke til kommentar

Åh igår var eg hos legen og måtte klippe av hele store tå neglen grunnet at eg har gått med neglerot betennelse i 4mnder(har klippet neglen før og), det gjorde jo ganske ondt selvom det var bedøvelse...

 

Og idag skulle eg skifte bandasje, men han legen hadde bare tatt en bomull dott og teipet rundt tåen. Joda den bomull dotten hadde jo grodd INN i såret sånn at eg måtte rive av dotten, blod, betennelse og hud biter ble tatt med i rivet. Au.

 

Hat på leger!

Lenke til kommentar

Jeg er så blakk at det går ikke ann.. venter på svar fra banken ang lån men kontakten har brukt hele 5 uker på å fikse det. Nå er det en uke til lønning og alt jeg har er panteflasker. Jeg hater penger og bankfolk og gjelda kommer og tar meg. Pluss at jeg har solgt noe på finn, fått pengene og nå har jeg ikke råd til å sende det engang, for jeg hadde for mye minus på kontoen. Nå er jeg lei og frusturert og ikke minst sulten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...