Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zeromac vil av en merkelig grunn ikke snakke med meg lenger. :cry:  Jeg er på randen til selvskading nå!

6783797[/snapback]

 

Ingen anelse om hvorfor? :hm:

6783887[/snapback]

Han nevnte noe om PatrickM og at jeg måtte forklare meg, og så ba han meg om å ikke kutte meg selv... :/

Lenke til kommentar

Nå gidder ikke en venn av meg å henge med meg sier han pga jeg slo en annen venn av han i magen så hardt at han fallt ned og mistet pusten :(

 

Har en dårlig føelse i magen og klump i halsen som jeg alltid får når jeg gjør noe dumt. Vold løser ingen ting.

Endret av DNA1
Lenke til kommentar
Nå gidder ikke en venn av meg å henge med meg sier han pga jeg slo en annen venn av han i magen så hardt at han fallt ned og mistet pusten :(

 

Har en dårlig føelse i magen og klump i halsen som jeg alltid får når jeg gjør noe dumt. Vold løser ingen ting.

6785067[/snapback]

 

Hvorfor slo du han?

 

Og det er sikkert bare kortvarig - er dere ordentlig venner tilgir han deg nok snart. :)

Lenke til kommentar

Dette er ikke store greia i forhold til mye annet jeg har lest, men akk så irriterende, flaut, kjedelig og DYRT.

 

Jeg presterte da nå nettopp å lage en stor bulk i bilen til mamma, som hun har hatt i 2 mnd. :\ Hun tok det heldigvis greit, men jeg gruer meg litt til pappa kommer hjem på søndag...

 

Det som skjedde var at jeg sto utenfor hos en venninne og ventet på henne, midt i gata, mens hun bare var oppe og hentet noe. Og på de to minuttene kom det selvfølgelig en som skulle inn den veien. Det førte til at jeg skulle rygge inn mot et trangt portrom, med biler parkert på begge sider. Jeg traff en asfaltkant med bakhjulet, og mått styre for å komme meg ut. Og mens jeg prøver å komme meg ut, kommer den en som skal ut fra portrommet, som begynner og tute og stresse.

Jeg blir stressa, og svinger for mye, og dunker borti bilen på venstresiden. Den andre bilen skjedde det heldigvis ingenting med..

Lenke til kommentar
Zeromac vil av en merkelig grunn ikke snakke med meg lenger. :cry:  Jeg er på randen til selvskading nå!

6783797[/snapback]

 

Ingen anelse om hvorfor? :hm:

6783887[/snapback]

Han nevnte noe om PatrickM og at jeg måtte forklare meg, og så ba han meg om å ikke kutte meg selv... :/

6784482[/snapback]

anbefaler deg å ikke kutte deg selv, hvis man bruker selvskading til å få ut problimene sine (noe man ikke gjør heller, det bare virker slik de minuttene man skader seg) så blir det fort en vane å bare kutte hver gang man er nede...

å tro meg, den er vanskelig å vende seg av :(

 

(for de som lurer, ja jeg snakker av erfaring)

Lenke til kommentar

@DNA1:

 

Det var kanskje ikke så lurt det du gjorde, men mennesker gjør feil - og feil er til for å rettes opp i. Ikke tenk for mye på det inatt, og stikk heller over til han du slo til pluss kompisen som er sinna på deg, og si at du beklager deg i mårra. Du vil føle deg mye bedre, og alle blir venner igjen :)

 

(håper jeg)

 

@Vergard:

 

Signerer firesky.

Selvskading er ikke noe du vil begynne med. Hjelper egentlig ikke, og lager bare mer problemer enn det løser. Du blir hekta ganske fort - og jeg kan love deg at det er vanskligere å slutte med det enn f.ex. røyk. Jeg klarer ikke slutte med noen av delene og vil ikke si at det har hjulpet på sinnstilstanden min.

Lenke til kommentar

Har nettop fått en forpult, nasty ripe på macen min, kansje ikke noe å deppe over? Men med tanke på at den er 2uker gammel, og kostet meg alt jeg tjente i sommer...

 

Andre ting? Nettop begynt på ny skole, virker greit. Fått god kontakt med en jente i klassen, det ikke fult så hyggelige, er at hun er samboer med en idiot som mobba meg på barneskolen. Verden er liten, yay!

Lenke til kommentar
Har nettop fått en forpult, nasty ripe på macen min, kansje ikke noe å deppe over? Men med tanke på at den er 2uker gammel, og kostet meg alt jeg tjente i sommer...

 

Andre ting? Nettop begynt på ny skole, virker greit. Fått god kontakt med en jente i klassen, det ikke fult så hyggelige, er at hun er samboer med en idiot som mobba meg på barneskolen. Verden er liten, yay!

6795354[/snapback]

Er hun samboer i en alder av 16?

Lenke til kommentar
Har nettop fått en forpult, nasty ripe på macen min, kansje ikke noe å deppe over? Men med tanke på at den er 2uker gammel, og kostet meg alt jeg tjente i sommer...

 

Andre ting? Nettop begynt på ny skole, virker greit. Fått god kontakt med en jente i klassen, det ikke fult så hyggelige, er at hun er samboer med en idiot som mobba meg på barneskolen. Verden er liten, yay!

6795354[/snapback]

Er hun samboer i en alder av 16?

6797164[/snapback]

 

Fy flate!

 

1. Hun er samboer?! :ohmy::nei:

 

2. For en lei tilfeldighet att det var akkurat han. :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...