Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat da var ting begynte å se lyst ut...så skjer det...

 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne en gang. Serriøst, jeg er så lei nå...så fitte utrolig helvettes lei. Dere aner ikke. Tryne på sykkelen...og så dette slaget i tryne. Jeg tror serriøst jeg skal gå i hi en periode nå...for jeg orker snart ikke mere. Jeg klarer ikke.

Lenke til kommentar
Akkurat da var ting begynte å se lyst ut...så skjer det...

 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne en gang. Serriøst, jeg er så lei nå...så fitte utrolig helvettes lei. Dere aner ikke. Tryne på sykkelen...og så dette slaget i tryne. Jeg tror serriøst jeg skal gå i hi en periode nå...for jeg orker snart ikke mere. Jeg klarer ikke.

6746498[/snapback]

 

hva skjedde?

Lenke til kommentar

fikk en overraskende telefon i dag. Eller...som b-real sier det..er slag i tryne var det..

Dama mi hadde blitt voldtatt av en hun kjente. Selv om hun er og forsatt er sammen med meg så har denne personen hun trodde hun kjente bare forgrepet seg. Og siden dette ikke er første gangen det skjer og den andre gangen det skjedde, da kjempet hun tilbake, men ikke denne gangen.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Tar jeg kontakt med politiet eller prøver å ta kontakt med personen som det gjelder (og jeg vet hvem det er...) så slår hun opp med meg!

Jeg er så sint at jeg holdt nesten på å slå ned en god kompis av meg fordi han kom med en artig kommentar egentlig som jeg bare klikket på for no reason. Jeg er så sint! Og samtidig er jeg bare helt knust...og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i det hele tatt! Dritliv..

Lenke til kommentar
fikk en overraskende telefon i dag. Eller...som b-real sier det..er slag i tryne var det..

Dama mi hadde blitt voldtatt av en hun kjente. Selv om hun er og forsatt er sammen med meg så har denne personen hun trodde hun kjente bare forgrepet seg. Og siden dette ikke er første gangen det skjer og den andre gangen det skjedde, da kjempet hun tilbake, men ikke denne gangen.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Tar jeg kontakt med politiet eller prøver å ta kontakt med personen som det gjelder (og jeg vet hvem det er...) så slår hun opp med meg!

Jeg er så sint at jeg holdt nesten på å slå ned en god kompis av meg fordi han kom med en artig kommentar egentlig som jeg bare klikket på for no reason. Jeg er så sint! Og samtidig er jeg bare helt knust...og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i det hele tatt! Dritliv..

6747127[/snapback]

 

Snakk med han som har gjort ugjerningen? *snakk: balltre+øks*

Lenke til kommentar
Snakk med han som har gjort ugjerningen? *snakk: balltre+øks*

6747182[/snapback]

 

Det hjelper sikkert jævlig mye å havne i fengsel en tur oppå det hele. :thumbup:

 

Men kanskje det hadde vært lurt å prate med dama, og kanskje få overbevist hu om at dette må hu faktisk gjøre noe med? OG, er det egentlig verdt å utsette deg selv for så mye bry for å bli i forholdet? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Frivillig voldtekt? Finnes ikke det.

6747741[/snapback]

 

Hæ?

I WANT A PREZZY! Give me something nice and shiny; and if

you don't, I've got something nice and shiny for you, and it's

called an axe!

Lenke til kommentar

TRP: Helt tragisk det som har skjedd med dama di. Ikke for å grave mer inn på privatlivet ditt/hennes, men jeg får litt inntrykk av at dette dreier seg om en i familien hennes eller en nær venn av familien. I og med at hun ikke tør å si ifra til noen. Uansett, så syns jeg du bør si ifra til en eller annen. Hvis ikke, vil denne jævelen aldri bli tatt og fortsette med å forgripe seg på dama di, og kanskje andre? Er det det du vil?

Endret av fAight
Lenke til kommentar

Hvis dere leste hva jeg skrev så har dama litt problemer, med selvtillit osv nettopp pga hun ble voldtatt laang laaangt under den seksuelle lavalderen...

Og når det skjedde på nytt i dag..så kjempet hun ikke..hun klarte ikke..

fAight, tro meg, personen skal nok få høre det...og kjenne det også...

Og nei, det var ikke familie, det var det ikke, det var en bekjent..

ArmenMinAU: Please...du aner faen ikke hva du parter om en gang så plz stfu..no offence...

Endret av TRP
Lenke til kommentar
Hun var frivillig med på det og vil ikke lage en stor sak utav det, SANNSYNLIGVIS.

6747547[/snapback]

Please, ikke være så tåpelig er du snill. Voldtekt er for mange en svært skremmende situasjon. Hvordan man reagerer vil være meget forskjellig, og noen vil velge å være "passive" fordi de innser at det ikke nytter uannsett. Man har liksom veldig lite å stille opp med mot en kniv, pistol e.l. Det betyr derimot ikke at det er frivillig. Voldtekt er voldtekt, uavhengig av hvor mye motstand man gir.

 

Myth: If a person doesn't "fight back" she/he wasn't really raped.

 

FACT Rape is potentially life-threatening. Whatever a person does to survive the assault is the appropriate action.

 

TRP: Utrolig trist det der, men det er også en faktum at det som regel er snakk om en person offeret kjenner. Jeg tror det er viktig at du er en god støtte for henne fremover. Etter min mening vil det innbære blant annet at du lar hun ta avgjørelsen om å ev. anmelde. Samtidig er det viktig at det faktisk anmeldes, så det er jo litt av en klemme egentlig :hmm: Jaja, sikkert ikke så allverdens mye fornuft i det jeg sier her, men men. Lykke til skal du iallfall ha. Ting pleier som regel å ordne seg tilslutt :)

Lenke til kommentar

Uff voldtektsgreia høres ikke br ut nei utrolig kinkig situasjon

 

Vill gjerne whine om en mye mindre seriøs ting men som er trist for emg om tiden.. jenta jeg "var" (fortsatt følelser som rører seg for henne) forelska i er forelska i kameraten min. kameraten min er "glad" i henne veit ikke om han er forelsket i henne godt mulig (skal spørre han senere) veit ikke om jeg greier og gi dem "blessings" veit at jeg kan få kameraten min til og holde seg vekk fra henne hvis det er det jeg vil. men da vil ting være like jævelig som det har vært ett par uker nå. dvs at han konstant føler seg som en hund i bånd siden han ikke kan røre henne og at jeg er konstant sjalu på han.

 

I dag dro kameraten min til henne før han skulle spille poker med gutta. og nå når vi var ferdige (ca kl 12) skulle han tilbake til henne. en enorm synkende følelse i kroppen når han sa det. også hver gang jeg prøver og finne på noe med han skal han til henne.. de gangene jeg ringer henne for og spørre om vi skal se på film eller noe skal kameraten min på besøk. de har enda ikke gjort noe "erotisk" kameraten min respekterer meg for yme til det. på siste fest prøvde hun og kysse han konstant men han vek unna. da gjør det meg enda mere sint når han hele tiden skal være sammen med henne.. er enormt redd for og miste han.

 

hvis jeg da skulle si at det var greit for meg at de ble sammen eller whatever veit jeg ikke ossen jeg skulle taklet at de ble sammen. se dem kysse.. se at de er forelsket i hverandre.. begge to hadde blitt strålende fornøyd med livet men jeg hadde blitt knust. 2 glade mennesker vs 1 trist eller 3 ganske furte mennesker.. burde jeg gi meg? være ødelagt selv for at kameraten min skal ha det bra?

 

aner ikke hva jeg skal gjøre

Lenke til kommentar
Hvis dere leste hva jeg skrev så har dama litt problemer, med selvtillit osv nettopp pga hun ble voldtatt laang laaangt under den seksuelle lavalderen...

Og når det skjedde på nytt i dag..så kjempet hun ikke..hun klarte ikke..

fAight, tro meg, personen skal nok få høre det...og kjenne det også...

Og nei, det var ikke familie, det var det ikke, det var en bekjent..

ArmenMinAU: Please...du aner faen ikke hva du parter om en gang så plz stfu..no offence...

6748035[/snapback]

Jeg hadde sikkert slått tennene ut av personen, men det er ikke lurt og vil ikke anbefale det. Snakk med damen din, det viktigste er å støtte hun og få hun gjennom det. Prøv også å forklar hvorfor det er viktig å gå til politiet, har han voldtatt kan han voldta igjen.

 

Uff voldtektsgreia høres ikke br ut nei utrolig kinkig situasjon

 

Vill gjerne whine om en mye mindre seriøs ting men som er trist for emg om tiden.. jenta jeg "var" (fortsatt følelser som rører seg for henne) forelska i er forelska i kameraten min. kameraten min er "glad" i henne veit ikke om han er forelsket i henne godt mulig (skal spørre han senere) veit ikke om jeg greier og gi dem "blessings" veit at jeg kan få kameraten min til og holde seg vekk fra henne hvis det er det jeg vil. men da vil ting være like jævelig som det har vært ett par uker nå. dvs at han konstant føler seg som en hund i bånd siden han ikke kan røre henne og at jeg er konstant sjalu på han.

 

I dag dro kameraten min til henne før han skulle spille poker med gutta. og nå når vi var ferdige (ca kl 12) skulle han tilbake til henne. en enorm synkende følelse i kroppen når han sa det. også hver gang jeg prøver og finne på noe med han skal han til henne.. de gangene jeg ringer henne for og spørre om vi skal se på film eller noe skal kameraten min på besøk. de har enda ikke gjort noe "erotisk" kameraten min respekterer meg for yme til det. på siste fest prøvde hun og kysse han konstant men han vek unna. da gjør det meg enda mere sint når han hele tiden skal være sammen med henne.. er enormt redd for og miste han.

 

hvis jeg da skulle si at det var greit for meg at de ble sammen eller whatever veit jeg ikke ossen jeg skulle taklet at de ble sammen. se dem kysse.. se at de er forelsket i hverandre.. begge to hadde blitt strålende fornøyd med livet men jeg hadde blitt knust. 2 glade mennesker vs 1 trist eller 3 ganske furte mennesker.. burde jeg gi meg? være ødelagt selv for at kameraten min skal ha det bra?

 

aner ikke hva jeg skal gjøre

6749374[/snapback]

En kompis av meg ble sammen med en jente jeg likte, jeg kom til slutt over det, og jenten. Den neste jenten jeg likte, rotet med en kompis/bekjent, jeg kom over det. Selv om det er vondt som FAEN, så vil det mest sannsynlig gå over en eller annen gang. Og hvis du holder de fra hverandre vil du kanskje angre i ettertid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...