darkness| Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg er altfor opphengt i eksen min *savne savne* Noen ganger kunne jeg ønske jeg aldri ble kjent med ham. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 er ensom. er småsuicidal. er i ordentlig høsthumør med andre ord. skole suger sosiallivet suger :sukk: Lenke til kommentar
chris Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Deppa fordi livet etter skolen aldri starter. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg våkna opp til vind, snø, og overskya drittvær. BLÆH. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Da var det skole igjen da.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 er ensom. er småsuicidal. er i ordentlig høsthumør med andre ord. skole suger sosiallivet suger :sukk: Er vi ikke alle? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 "har du noen gang tatt deg selv på tanken at du er så irritert/sint/hissig at du kunne ha drept ett menneske om noen kom bort til deg og sa noe negativt?" trykke "ja" Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Dama har reist på tur til Italia, fått masse mld om at andre gutter sjekker henne opp, klår på henne og sier at de elsker henne, de prøver å kysse henne osv. Jeg stoler 100000% på henne, men jeg HATER det når andre sjekker a opp og at jeg ikke for gjort no med det, hu sier at hu er forlova med meg til de, men de gir seg faen ikke, lyst til å dra ned og kutte opp alle ass, plager nattesøvnen min detta! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Strøyk på oppkjøringa i dag Jeg trodde jeg hadde gjort det bra, men jeg strøyk. Og fikk en shitload med pirk i fjeset Uff da, kjipt. Hva gjorde at du strøk, da? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 begynner å føle meg litt småalkoholiker . hvor mye er greit å drikke i hverdagen? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Når en drikker hver dag for og "reparere" kalles man en alkoholiker. Dvs en med ett alkohol prob.! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Vel i morra drar dama hjem for påska...blir elene her i noen dager..:/ Litt kjipt men jeg har jo enda bikkja...=) Skal til legen for å ordne forlengelse av sykemeldinga mi i morra også så jeg må stå tidlig opp.. buhuu...hater å stå tidlig opp... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Jaja, da var det bare å ta det med god ro de neste dagene. Tråkka over rimlig bra på høyre ankel. Ikke noe alvorlig, bare en veldig godt forstrukket og hoven ankel. Og guess what? Det gjør vondt å gå på beinet... Virkelig kjipt det her Endret 18. mars 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Blærh. Jeg kunne ønske jeg greide å se lysere på livet. Alt er så utrolig stress for tiden. Virker ikke som jeg får banklån (for de som har fått med seg at jeg prøver å få kjøpt meg bolig), og jeg er generelt sett veldig slapp og gretten. I det siste har jeg hatt utrolig dårlig hukommelse, glemmer ting alle veier. Heldigvis har jeg funnet igjen både mobil, nøkler, briller, nøkkelkort, visakort osv. Savner eksen min, savner det å være forelsket, å rett og slett ha det bra. Synes det begynner å bli litt vel lenge siden ting gikk min vei nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) nei, jeg ivl ikke fortelle om dette på et forum. Ombestemte meg.. Endret 19. mars 2005 av clvn Lenke til kommentar
Azton Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) har vondt i kneet :/ Jeg har vondt i foten. Tråkka over i gymtimen på onsdag for en snau uke siden. Den er hoven og vond å bevege på enda. Ah, det river :/ skjedde det samme med meg, tok nesten et halvt år før det gikk bort. Så skjedde det selvfølgelig igjen for et par uker siden Men ikke så galt heldigvis. Dama har reist på tur til Italia, fått masse mld om at andre gutter sjekker henne opp, klår på henne og sier at de elsker henne, de prøver å kysse henne osv. Jeg stoler 100000% på henne, men jeg HATER det når andre sjekker a opp og at jeg ikke for gjort no med det, hu sier at hu er forlova med meg til de, men de gir seg faen ikke, lyst til å dra ned og kutte opp alle ass, plager nattesøvnen min detta! Arh, vet hvordan det er. Jeg blir SÅ forbanna hvis noen prøver seg på dama mi!Får bare lyst til å trø trynet dems ned i asfalten Endret 19. mars 2005 av Azton Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 klarte å avinnstalre yndligspillet mitt og så vil det ikke bli innstalert Lenke til kommentar
wehee Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Søvnproblemer... (speielt hvis jeg skal tidlig opp dagen etter) Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Synes det begynner å bli litt vel lenge siden ting gikk min vei nå. HAHA, den følelsen har jeg hatt i et par år nå. Når det ender opp som en selvfølge er det ikke så ille lenger .. Men om ting fra tid til annen skulle plutselig gå riktig vei, ja da blir man smørblid (joggetur må være noe av det kuleste jeg veit om for tida, og det er i utganspunktet ikke mye kult :!: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg