Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Det er bare gode gamle problemer med eks-en. Jeg setter egentlig pris på alt jeg må gjennomgå, jeg lærer liksom å gi faen.

 

Men jeg depper også over en helt annen ting, noe mye viktigere. Jeg står mellom to jobber og vet ikke hvilken jeg skal ta. Har ikke peiling faktisk. Den ene er videre kontrakt som befal i Forsvaret, den andre er som medarbeider på Spaceworld. Jeg kommer til å angre uansett hva jeg gjør.

6709140[/snapback]

 

Det som ikke dreper gjør deg sterkere. ;)

Men Forsvaret da gutt! :)

Tenk på alle folka du møter der, kontra et serviceyrke. Jeg vet nok hva jeg hadde valgt... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt. Jeg depper.

6709090[/snapback]

 

Uff da. =/

Snakke om det? Hehe... Terapifisk standing by.

6709095[/snapback]

 

Det er bare gode gamle problemer med eks-en. Jeg setter egentlig pris på alt jeg må gjennomgå, jeg lærer liksom å gi faen.

 

Men jeg depper også over en helt annen ting, noe mye viktigere. Jeg står mellom to jobber og vet ikke hvilken jeg skal ta. Har ikke peiling faktisk. Den ene er videre kontrakt som befal i Forsvaret, den andre er som medarbeider på Spaceworld. Jeg kommer til å angre uansett hva jeg gjør.

6709140[/snapback]

 

litt tidlig og si du kommer til og angre da :) det er helt klart to vidt forskjellige liv og valget er opp til deg. du burde kansje skrive deg selv en liste med argumenter for og imot det ene og det andre. da ser du kansje en som ser bedre ut enn den andre! og dermet bli sikrere på hva du skal velge

 

det er det jeg gjør hver gang jeg er i tvil hvertfall :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har jo vært på samme forbanna plassen i 1 år. På tide å komme seg bort? Det er ikke som om jeg ikke har opplevd militæret, for det har jeg. Jeg har skreket, blitt skreket til, presset, blitt presset, skutt, klatret i fjell, fått brannskade, frøset meg halvt til døde, sett syner, gått på do i skauen mange ganger og pusset og vasket mer enn jeg har hatt godt av. Jeg vil liksom gjøre noe annet nå.

Lenke til kommentar
Jeg har jo vært på samme forbanna plassen i 1 år. På tide å komme seg bort? Det er ikke som om jeg ikke har opplevd militæret, for det har jeg. Jeg har skreket, blitt skreket til, presset, blitt presset, skutt, klatret i fjell, fått brannskade, frøset meg halvt til døde, sett syner, gått på do i skauen mange ganger og pusset og vasket mer enn jeg har hatt godt av. Jeg vil liksom gjøre noe annet nå.

6709165[/snapback]

 

Hvis du er lei, så er jo valget egentlig klart... =/

Man må som regel gi slipp på noe. Desverre...

Lenke til kommentar
Jeg har jo vært på samme forbanna plassen i 1 år. På tide å komme seg bort? Det er ikke som om jeg ikke har opplevd militæret, for det har jeg. Jeg har skreket, blitt skreket til, presset, blitt presset, skutt, klatret i fjell, fått brannskade, frøset meg halvt til døde, sett syner, gått på do i skauen mange ganger og pusset og vasket mer enn jeg har hatt godt av. Jeg vil liksom gjøre noe annet nå.

6709165[/snapback]

 

Jobb som befal i forsvaret er vel litt annerledes enn det man gjør første året i militæret? rett meg om jeg tar feil her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har jo vært på samme forbanna plassen i 1 år. På tide å komme seg bort? Det er ikke som om jeg ikke har opplevd militæret, for det har jeg. Jeg har skreket, blitt skreket til, presset, blitt presset, skutt, klatret i fjell, fått brannskade, frøset meg halvt til døde, sett syner, gått på do i skauen mange ganger og pusset og vasket mer enn jeg har hatt godt av. Jeg vil liksom gjøre noe annet nå.

6709165[/snapback]

 

Jobb som befal i forsvaret er vel litt annerledes enn det man gjør første året i militæret? rett meg om jeg tar feil her.

6709192[/snapback]

 

Jeg er befal nå, de har tilbydd meg kontrakt videre. Nei, jeg gikk ikke befalskole, jeg er bare nerd og heldig.

Lenke til kommentar
Jeg har jo vært på samme forbanna plassen i 1 år. På tide å komme seg bort? Det er ikke som om jeg ikke har opplevd militæret, for det har jeg. Jeg har skreket, blitt skreket til, presset, blitt presset, skutt, klatret i fjell, fått brannskade, frøset meg halvt til døde, sett syner, gått på do i skauen mange ganger og pusset og vasket mer enn jeg har hatt godt av. Jeg vil liksom gjøre noe annet nå.

6709165[/snapback]

 

Jobb som befal i forsvaret er vel litt annerledes enn det man gjør første året i militæret? rett meg om jeg tar feil her.

6709192[/snapback]

 

Jeg er befal nå, de har tilbydd meg kontrakt videre. Nei, jeg gikk ikke befalskole, jeg er bare nerd og heldig.

6709211[/snapback]

 

Ahh... daså... fortsatt, muligheten for å komme seg rundt i verden er jo større i forsvaret enn på spaceworld? Og dermed sjansen for å prøve noe nytt.

Lenke til kommentar
Arbeidsoppgavene blir ganske like de jeg allerede har utført i 1 år. Forsvaret er ikke bare lek og moro. Dette er en kontorjobb.

6709232[/snapback]

 

Vel vel. Lykke til med valget ditt! :)

Håper du blir tilfreds uansett hva du velger.

Og du potetgullmannen: Håper damegreia går din vei, og kameraten din innser at han har vært dust. Ønsk meg det samme. ;)

 

 

Nighty!

Lenke til kommentar
mushi : Kan kjenne meg igjen i det du beskriver. Stinker sosial angst lang vei. Du må lære deg å bruke logikk og fornuft i større grad fremfør følelser som sier dumme ting til deg.

 

Sosial angst er som en liten djevel er inni deg og vil ødelegge for deg. Den lyver konstant om det andre mener og tror om deg. Samme gjelder dårlig selvtillit eller dårlig selvbilde. En kan gjerne bli så lite glad i seg selv at en bevisst eller ubeveisst ødelegger for seg selv. Fordi en tror en ikke er verdt det. Som er en ennda en løgn, du er definetivt verdig et godt liv.

 

Jeg har selv opplevd nevnte, og jeg kan også si at det er noe man kan lære seg å takle. Jeg har ikke fått det helt vekk, men har "forminsket" det såpass at jeg ikke har så mye problemer med å være med folk. Prøv å være litt åpen, prøv å bli glad i deg selv, prøv å tenk logisk og tenk 2 ganger igjennom hva følelsene dine forteller deg.

 

Lykke til. :)

6670834[/snapback]

Kom tilfeldig over dette innlegget. Det hjalp av en eller annen grunn litt på en fucka dag som dette.

 

Men det føles enda som jeg bare vil eksplodere.

Selvmordstanker er også skumle greier, selv om jeg vet at jeg ikke er egoistisk nok til å gjøre noe ut av tankene.

Endret av anners
Lenke til kommentar

Yeeesiir! Begynner på media i morgen, ny skole og alt >.< Komplett ny klasse.. Kan trykt si at jeg er nervøs som bare faen! Både gruer og gleder meg, gleder meg seff til å begynne på media, men hva om det blir akkurat som grunnskolen? Klasse full av idioter, skole full av idioter, mobbing, same shit all over again...

 

Er vell noe alle har vært igjennom, men gruer meg ikke mindre for det... Ikke en jævla en av de få vennene jeg har, begynner på det samme som meg, "Byggfag", på hver jævla en...

Lenke til kommentar
Er vell noe alle har vært igjennom, men gruer meg ikke mindre for det... Ikke en jævla en av de få vennene jeg har, begynner på det samme som meg, "Byggfag", på hver jævla en...

 

Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. :) Du blir nok lettere kjent med nye folk, når du "må" ta kontakt med nye mennesker i stedet for å holde deg til de trygge gamle vennene dine. :)

Lenke til kommentar

6709232[/snapback]

 

Vel vel. Lykke til med valget ditt! :)

Håper du blir tilfreds uansett hva du velger.

Og du potetgullmannen: Håper damegreia går din vei, og kameraten din innser at han har vært dust. Ønsk meg det samme. ;)

 

 

Nighty!

6709237[/snapback]

 

jepp det har han nå insett :p la ut alle kort for meg i går og sa han har vært en drit.. og at han skal bryte kontakten med hu nå.. kjipt for jenta sikkert men jeg blei vaffal happy

Lenke til kommentar

hm, jeg har dette problemet at når jeg er alene, vil jeg være sammen med folk, når jeg er sammen med folk, vil jeg være alene :/ Noe som blir utrolig slitsomt ettersom jeg har så mye annet som surrer i hodet mitt fra før.

 

 

Det skal ikke være lett å være tennåring.......

Lenke til kommentar
hm, jeg har dette problemet at når jeg er alene, vil jeg være sammen med folk, når jeg er sammen med folk, vil jeg være alene :/ Noe som blir utrolig slitsomt ettersom jeg har så mye annet som surrer i hodet mitt fra før.

 

 

Det skal ikke være lett å være tennåring.......

6711568[/snapback]

ahh kjenner meg så alt for mye igjen :hrm:

føler med deg.. sliter med samme greia selv

Lenke til kommentar

Har en ekkel følelse i meg nå om dagen... Ble slutt med meg og eksen for noen uker siden nå. Men tror ikke det er det som gjør det....

Føler meg på en måte tom og uten betydning... Akkurat som om jeg ikke betyr noe på denne store planeten, og at ingenting jeg gjør egentlig spiller noen rolle... Bare skikkelig tom.... Alt er liksom bare så meningsløst...

Noen andre her som har hatt det sånn før? Lurer på hva som skal til for å få "gnisten" tilbake....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...