Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Skjønner hva du mener, men jeg er av den typen som ikke klarer å prate om ting, jeg lar det heller ligge, og jeg har fått merke konsekvensene av det.

 

Skulle virkelig ønske jeg klarte å få uttrykt de følelsene jeg har noen ganger, istedenfor at de bare blir holdt inne, men føler ikke at jeg klarer.

6703644[/snapback]

I morgen (når du er edru og tenker litt mer klart) sett deg ned og prøv å sett ord på hva du følte/tenkte på ikveld. Evt. tenk litt over det mens du går turen din :) Dette klarer du! Jeg har troa på deg! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I morgen (når du er edru og tenker litt mer klart) sett deg ned og prøv å sett ord på hva du følte/tenkte på ikveld. Evt. tenk litt over det mens du går turen din :) Dette klarer du! Jeg har troa på deg!  :cool:

6703659[/snapback]

 

hehe, bra noen har trua da...

 

Jeg veit at når jeg våkner i mårra, så kommer jeg til å trenge detta lengre inn i huet, akkurat som jeg har gjort 1000 ganger før....uansett om jeg vil no annet, så er det som kommer til å skje...og nå føler jeg at jeg syter igjen, så da stikker jeg fra denna tråden!

Lenke til kommentar

hehe, bra noen har trua da...

 

Jeg veit at når jeg våkner i mårra, så kommer jeg til å trenge detta lengre inn i huet, akkurat som jeg har gjort 1000 ganger før....uansett om jeg vil no annet, så er det som kommer til å skje...og nå føler jeg at jeg syter igjen, så da stikker jeg fra denna tråden!

6703665[/snapback]

Du syter ikke! Se og få rævva di inn hit igjen! :p

Lenke til kommentar
Du syter ikke! Se og få rævva di inn hit igjen!  :p

6703666[/snapback]

 

haha, jeg veit ikke jeg ass, men jeg får så sinnsykt emo feeling med en gang...kan godt hende det bare er meg...

 

Er mye jeg har lyst til å bare skrike ut...men har total blokk...er kanskje noe man bare må finne seg i?

6703673[/snapback]

Det er ikke noe man skal finne seg i, hjernen din fyller seg bare mer og mer opp og fortrenger og glemmer mer og mer. Helt til det en dag sier PANG og du får sammenbrudd. Har hatt det et par ganger, og kan love deg at det er lite morro. Ting MÅ bearbeides!

 

Emo er en forkortelse for emotional, som betyr følelsesfull (elns). Jeg toker emo som at du klarer å snakke om følelsene dine og hvordan du har det. Det er slettes ikke negativt i det heletatt. Alle jenters drøm er en mann som klarer å komunisere, så hvorfor ikke tørrtrene litt på degselv? :)

Lenke til kommentar
Det er ikke noe man skal finne seg i, hjernen din fyller seg bare mer og mer opp og fortrenger og glemmer mer og mer. Helt til det en dag sier PANG og du får sammenbrudd. Har hatt det et par ganger, og kan love deg at det er lite morro. Ting MÅ bearbeides!

 

Emo er en forkortelse for emotional, som betyr følelsesfull (elns). Jeg toker emo som at du klarer å snakke om følelsene dine og hvordan du har det. Det er slettes ikke negativt i det heletatt. Alle jenters drøm er en mann som klarer å komunisere, så hvorfor ikke tørrtrene litt på degselv? :)

6703688[/snapback]

 

heh, har vel vært på det stadiet at det jeg hadde fortrengt kom tilbake å slo meg midt i trynet...men det værste var og er, at folk hele tia sier til deg at du MÅ snakke om det, eller så blir det værre...hva jeg gjør jeg da? jeg som ikke klarer å snakke om det...skal jeg bare vente til alt blir værre? Det gjorde jeg, og det blei værre...

 

Tru meg, jeg skulle ønske jeg klarte å kommunisere med andre om akkurat dette, for jeg føler jeg er veldig flink sosialt, men ikke når det kommer til temaer der andre folk kommer til å syns synd på meg, jeg takler ikke at folk syns synd på meg, men samtidig vil jeg dele de vondene tankene......

Lenke til kommentar

*Deppemodus*. Nå har de 2 kompisene jeg hadde på denne lille plassen flyttet for og begynne på skole. Så idag tok jeg en tur til noen kompiser som bor litt lenger borte, 45 fuckings kroner hver vei. Er jo svindel. Ikke nok med at jeg har kjedet meg nok fra før, men nå er jo alle vennene mine reist vekk... Og vis jeg skal ta buss så ofte så blir de VELDIG dyrt.. Vertfall for meg som er 15 år og får 100 kr i vekelønn. Pluss at jeg sparer/jobber for og tjene penger til en ekstra markør.

 

Kommer til og bli et skikkeligt dritt år..

Lenke til kommentar
bestisen min roter med jenta jeg liker johoo nesten så jeg tror han gjør det på pur f

6708964[/snapback]

 

Veit åssen det er å ikke "oppnå" den man liker mest. Alltid surt når noen andre får henne, og sikkert enda verre når det er bestekompisen.

Men! :)

Det går nok fint. Om de blir sammen, kan du trøste deg med at det varer maks ett år. Mager trøst, men du får klynge deg til det som er. En annen ting: Prat med jenta og forklar din situasjon. Kanskje hun får nye synspunkter?

 

Lykke til uansett! Dårlig gjort av kameraten din... :nei:

Lenke til kommentar

neh han visste jeg likte hu.. dro i gang og rota med hu fordet.. etterpå fortalte han seff gutta om åssen puppa hennes kjente og etc.. slik jeg fant ut de hadde rota yahoo detta er gøy.. og nei de blir ikke sammen.. han sa han skulle slutte og henge med hu når ferien er over -.-

 

men gir snart faen i hele dritten går så jævelig lei

 

vi har liksom alltid snakka om alt i 4 år.. dratt på hver jævla ferie sammen i 3.. skjønner ikke at han driter seg ut sånn

Lenke til kommentar
neh han visste jeg likte hu.. dro i gang og rota med hu fordet.. etterpå fortalte han seff gutta om åssen puppa hennes kjente og etc.. slik jeg fant ut de hadde rota yahoo detta er gøy.. og nei de blir ikke sammen.. han sa han skulle slutte og henge med hu når ferien er over -.-

 

men gir snart faen i hele dritten går så jævelig lei

 

vi har liksom alltid snakka om alt i 4 år.. dratt på hver jævla ferie sammen i 3.. skjønner ikke at han driter seg ut sånn

6709017[/snapback]

 

Gi faen i hele karen. Hvis han hva du syns, så kanskje han oppdager at han har brent begge henda? ;)

Ellers syns jeg hu kjerringa er litt kjip... Vet hun at du er keen på hu da?

Lenke til kommentar
ja så hu re like kjip :p mista hu for lengst..

 

og kan ikke gi faen i han.. får bare håpe han mister all kontakt med fitta når skolen starter

 

slemt og kalle hu fitte bare fordi hu går etter personen hu liker :p men er sint og furt nå

6709096[/snapback]

 

Det skjønner jeg godt at du er. Men! Jeg syns egentlig han fortjener sin egen medisin... :hrm:

Kjipere ting å gjøre skal man se lenger etter!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Mitt. Jeg depper.

6709090[/snapback]

 

Uff da. =/

Snakke om det? Hehe... Terapifisk standing by.

6709095[/snapback]

 

Det er bare gode gamle problemer med eks-en. Jeg setter egentlig pris på alt jeg må gjennomgå, jeg lærer liksom å gi faen.

 

Men jeg depper også over en helt annen ting, noe mye viktigere. Jeg står mellom to jobber og vet ikke hvilken jeg skal ta. Har ikke peiling faktisk. Den ene er videre kontrakt som befal i Forsvaret, den andre er som medarbeider på Spaceworld. Jeg kommer til å angre uansett hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...