Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1242

I går var jeg ute å øvelseskjørte med pappa på vei, for første gang. Det var gøy det, men problemet kom når jeg skulle til å sove. hvær gang jeg sovner drømte jeg at jeg kræsjet med bilen, og reiste meg ofte opp i sengen for å gripe etter rattet. jævla iriterende. har skole klokka 8, og nå sitter jeg her. 10 på 6 og har kansje sovet en halvime totalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I går var jeg ute å øvelseskjørte med pappa på vei, for første gang. Det var gøy det, men problemet kom når jeg skulle til å sove. hvær gang jeg sovner drømte jeg at jeg kræsjet med bilen, og reiste meg ofte opp i sengen for å gripe etter rattet. jævla iriterende. har skole klokka 8, og nå sitter jeg her. 10 på 6 og har kansje sovet en halvime totalt.

6690698[/snapback]

Ikke legg deg!

 

Blir bare værre da. Du har vel en underliggende redsel for å krasje. Det er helt normalt, og så og si alle får det. Det vil gå over når du føler deg mer trygg og selvsikker når du kjører bil :) Jeg har jo lappen for faen, da klarer du det også!

Lenke til kommentar

Sliter med konsentrasjonen for tiden. Driver og fullfører min masteroppgave. Skriving, skriving, skriving! Men er det lett? Neida. Har motivasjon lik null. Har sittet med den hele sommeren (leverer i september). Tar meg innimellom sammen og stikker på skolen for å skrive. Der har jeg jo ikke noe bedre å gjøre. Men idag: omvisning på skolen for nye studenter = besøk hvert 5 minutt, musikk på full guffe fra kroa = forstyrrelse for ørene, altfor mange nydelige studiner utfor vinduet = forstyrrelse for øyne/hjerne/mojo. I tillegg har jeg allerede ordna meg jobb til når jeg er ferdig. Alt i alt betyr dette at skriving fortsatt er lite motiverende!

 

Hmm, jeg depper kanskje ikke sånn direkte, men er rimelig trist og lei pga dårlig samvittighet for å ikke jobbe mer med det jeg må.

Lenke til kommentar

Yay kompisen min er hos dama jeg liker alene de skulle se på film men jeg kunne ikke være med siden han ikke ville henge med begge to samtidig :S her snakker vi ikke en hvilken som helst kompis kjent han siden barneskolen og vært sammen med han nesten hver dag.. dratt på ferie sammen utallige ganger.. skjønner ikke hva som skjer. når jeg ringer ringer det ett par ganger før det blir opptatt... er sjalu som faen nå men skjønner ikke at han kan gjøre noe sånt :dontgetit:

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar

hele greia er litt mer einnviklet og sånn enn jeg først antydet..

 

17. may for ett år sia kom jeg i kontakt med denne jenta som jeg likte og vi blei gode venner.. jeg presenterte hu også for kompisen min. måned seinere eller no started jeg og få andre følelser for hu ville komme nærmere.. ville bli venn på mer intimt plan hehe. fortalte dette den gang til kompisen min og han sa da han skulle holde seg unna. dagen før jeg hadde planlagt og fortelle hu jeg likte hu hadde kompisen min fått vite at hun var forelska i han. som den gode vennen han er holdt han seg unna og jeg blei jo knust. det kom jo frem at de visst hadde snakka en del med hverandre og besøkt hverandre mer enn jeg ante men han skulle fortsatt holde seg unna. måned seinere flyttet hun for og gå på skole i usa et år og kom tilbake nå for en drøy uke sia. når jeg så henne igjen kom mange av de gamle følelsene tilbake og dete fortalte jeg også kameraten min.

 

egoistiske delen.

jeg mistenkte at hun fortsatt likte han så jeg spurte henne om det. noe hun sa nei til og tilfreds fortalte jeg dette videre til kameraten min som sa "hehe er du sikker på at du kan stole på henne da?" litt sjokkert spørte jeg om jeg hadde noen grunn til og tro hun skulle lyve og det blei stille en stund før han sa "nei nei sikkert ikke". om ikke jeg kan få hun ønsker jeg helelr ikke at bestevennen min skal kunne få hun dette er absurd egoistisk men bare sånn det er.

 

så nå er jeg i situasjonen at han nekter og være med oss begge samtidig.

 

Han sa også at han ikke visste om han skulle greie og motstå hvis henne ledet ann til noe dette gjorde meg jo sint og jeg spørte hva som var verdt mest, vennskapet vårt eller one night stand med denne jenta. han sa at jeg var slem før han logget av og dro til hu

 

yay awesome

Lenke til kommentar
Jeg er en person som syns det blir utrolig feil å syte på internett om hvor fælt jeg har det, hvorfor føler jeg at det blir helt feil?`Nå skal det være sagt at jeg har problemer med å dele vonde ting generelt, da jeg ikke vil at folk skal syns synd på meg.

6703622[/snapback]

Man skulle egentlig ikke ha noen problemer med det. Mange sliter og folk som ikke vil lese om det, og prøve å hjelpe - henger ikke i denne tråden i væffal ;) Det hjelper utrolig mye å prøve å sette ord på ting. Jeg har funnet ut mye mer om megselv etter jeg begynte å fortelle litt mer til folk. Holder enda utrolig mye inni meg, men prøver å få ut litt innimellom i alle fall :) Synes du skal prøve å sette ord på det, om ikke her - i et word-dokument eller en dagbok.

Lenke til kommentar
Man skulle egentlig ikke ha noen problemer med det. Mange sliter og folk som ikke vil lese om det, og prøve å hjelpe - henger ikke i denne tråden i væffal ;) Det hjelper utrolig mye å prøve å sette ord på ting. Jeg har funnet ut mye mer om megselv etter jeg begynte å fortelle litt mer til folk. Holder enda utrolig mye inni meg, men prøver å få ut litt innimellom i alle fall :) Synes du skal prøve å sette ord på det, om ikke her - i et word-dokument eller en dagbok.

6703633[/snapback]

 

Skjønner hva du mener, men jeg er av den typen som ikke klarer å prate om ting, jeg lar det heller ligge, og jeg har fått merke konsekvensene av det.

 

Skulle virkelig ønske jeg klarte å få uttrykt de følelsene jeg har noen ganger, istedenfor at de bare blir holdt inne, men føler ikke at jeg klarer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...