Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Idag har jeg hatt en av de beste dagene på lenge, og ironisk nok blir jeg deppa av det. Idag har jeg faktisk vært sosial av meg. Kanskje ikke allverdens, men jeg har klart meg bedre enn jeg hadde turt å håpe på, og det er jo positivt. I tillegg føler jeg at jeg lever en dag i et liv, ikke bare gått igjennom en grå dag som jeg vanligvis føler. Idag har jeg faktisk levd, og det er definitivt ikke en følelse jeg har ofte. Kanskje derfor jeg blir litt deppa. Jeg veit dette har vært en god dag, noe som er bra, men jeg veit også at jeg i morgen kanskje ikke vil føle det samme eller i overimorgen eller dagen etter det eller den etter det igjen. Jeg veit faktisk ikke når neste slik dag vil komme. Aller helst ville jeg hatt eksakt den følelsen jeg har nå (bare fjernet det vemodige, deprimerende ved det) for alltid. Akkurat det hadde vært perfekt, men perfekt får man jo aldri permanent :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettop vært 2 uker i Spania, som jeg har vært hver høst og sommerferie i flere år nå. Og har igjen blitt dødforelska i samme jenta som jeg alltid forelsker meg i hver ferie, som er Spansk/Engelsk og bor der.

 

Som da resulterer i at jeg med min lille engelskkunnskap ikke får fram ett ord på engelsk mens hun er i nærheten, og det er så flaut! Hun smiler bare og sier jo at det ikke gjør noe, og de gangene jeg får fram noen setninger i noen minutter er det så herlig å snakke med hun om alt mulig.

 

Hun hadde type denne ferien, men de var ikke noe nærme, og kjæresten hennes klagde fordi hun satt "for mye" sammen med meg osv, og hun sa at hun heller ville sitte med meg enn med han.

 

Men som alle andre ting tar jo også feriene slutt, og denne gangen er jeg enda mere deppa enn noen gang før for og ha måttet dra, har bare sittet inne siden jeg kom hjem og tenkt på hun.

 

Tviler på at det blir noe ut av oss to noen gang, men jeg klarer bare ikke å slutte og tenke på hun og på hva jeg skulle ha gjort for å ha brutt isen ordentlig mellom oss!

 

Jaja, det får holde :p

 

 

Føler at ingen leser postene mine... :p

Og fant nettop ut at jeg ikke tåler og høre på The Streets - Dry Your Eyes Mate :(

6586788[/snapback]

 

Skrev dette for en god 2 uker siden og tenker alt for mye på hun enda :( Noen råd?

Lenke til kommentar
Nettop vært 2 uker i Spania, som jeg har vært hver høst og sommerferie i flere år nå. Og har igjen blitt dødforelska i samme jenta som jeg alltid forelsker meg i hver ferie, som er Spansk/Engelsk og bor der.

 

Som da resulterer i at jeg med min lille engelskkunnskap ikke får fram ett ord på engelsk mens hun er i nærheten, og det er så flaut! Hun smiler bare og sier jo at det ikke gjør noe, og de gangene jeg får fram noen setninger i noen minutter er det så herlig å snakke med hun om alt mulig.

 

Hun hadde type denne ferien, men de var ikke noe nærme, og kjæresten hennes klagde fordi hun satt "for mye" sammen med meg osv, og hun sa at hun heller ville sitte med meg enn med han.

 

Men som alle andre ting tar jo også feriene slutt, og denne gangen er jeg enda mere deppa enn noen gang før for og ha måttet dra, har bare sittet inne siden jeg kom hjem og tenkt på hun.

 

Tviler på at det blir noe ut av oss to noen gang, men jeg klarer bare ikke å slutte og tenke på hun og på hva jeg skulle ha gjort for å ha brutt isen ordentlig mellom oss!

 

Jaja, det får holde :p

 

 

Føler at ingen leser postene mine... :p

Og fant nettop ut at jeg ikke tåler og høre på The Streets - Dry Your Eyes Mate :(

6586788[/snapback]

 

Skrev dette for en god 2 uker siden og tenker alt for mye på hun enda :( Noen råd?

6676718[/snapback]

2 uker er ingenting å klage over, kom tilbake om noen år:P

Lenke til kommentar
*snip*

Skrev dette for en god 2 uker siden og tenker alt for mye på hun enda :( Noen råd?

6676718[/snapback]

Råd til å glemme henne?

6676732[/snapback]

Bli forelsket i en annen :love:

 

 

Eller gode gamle grøfte-fylla :)

6676763[/snapback]

Dessverre virker det bare så lenge han er full, på det meste.

Lenke til kommentar

16 og forvirret =/

 

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, jeg har et par gode venner, men med disse sitter jeg enten inne og spiller data eller så spiller vi fotball, vi blir aldri kjent med nye menners, noe jeg virkelig kunne trengt =/ Kommer meg aldri ut, hvem skulle det vært med? En jente jeg falt pladask for og koste med et par ganger, har mistet helt interessen og ignorerer meg helt. Så om ikke dette er nok så skal jeg begynne på Nordstrand VGS, og det vet jeg ikke om går så bra :S

Lenke til kommentar
16 og forvirret =/

 

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, jeg har et par gode venner, men med disse sitter jeg enten inne og spiller data eller så spiller vi fotball, vi blir aldri kjent med nye menners, noe jeg virkelig kunne trengt =/ Kommer meg aldri ut, hvem skulle det vært med? En jente jeg falt pladask for og koste med et par ganger, har mistet helt interessen og ignorerer meg helt. Så om ikke dette er nok så skal jeg begynne på Nordstrand VGS, og det vet jeg ikke om går så bra :S

6682473[/snapback]

 

går jo ann å bruke noe av kontaktkanalene på nettet. Husker jeg brukte noen av dem når jeg var yngre, og strengt tatt ikke hade særlig med venner pga mobbingen.

Fant mange fine mennesker der :)

 

for ordens skyld, har første skoledag nå..på høgskolen :p

Lenke til kommentar

Åh... :sick: Noen ganger virker det som om verden bare er ute etter og kødde med meg for og få seg en god latter på min smertelige bekostning... Metallica's "Master of puppets" gir plutselig mer mening enn før...

 

Bil'n er ødelagt, har vert nervevrak i 4 dager for noe som viser seg og være absolutt ingenting (ønsker ikke og utdype dette, da det bare er for _Dumt_! Og nei, det er ikke en eller annen snål kjønnsykdom for de som gjetter på det) gikk så langt at jeg tok turen på apoteket på leting etter noe reseptfritt valium-lignende tabbiser, vinter depresjonen begynner allerede og slå inn pga mørket, mobilen er stjålet, mp3 spiller er stjålet, fleste kompisene har flytta blablabla.. Men kan heller ikke være no' særlig lei meg pga. alt køddet, synes ikke jeg kan unne meg det, da jeg er et ondt ondt menneske, takka nei til og være støttekontakten til en stakkars 12åring som snart havner i rullestol pga. muskelsykdom :no:

Har kasta meg over noen pils og noe vodka, men det hjelper heller ikke noe særlig :thumbdown:

 

Å ja, det er sant... : skole på mandag topper jo hele jæ***skapen. På randen til og gi opp alt i fjord vinter pga. den %#¤ skolen etc.

Endret av Haddock
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...