medlem-90636 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Og hvorfor kan ikke dere være sammen? Hvorfor bor dere der dere bor? 6663762[/snapback] Vi har nylig møttes. Han bor i stavanger om sommeren, og jeg har bodd i stavanger men flyttet i dag pga endt utdannelse.. Han vet ikke helt hvor han blir boende, men om han finner ut at han skal bo i Norge tror jeg at jeg skal treffe han der han er, og eventuelt flytte dit også. Men vi får se hva som skjer. Jeg kan ikke akkurat flytte til London heller hvis han skal fortsette å bo der Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Problem solved. Ingen grunn å være med andre gutter når du vil være med denne fyren. Eller? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Problem solved. Ingen grunn å være med andre gutter når du vil være med denne fyren. Eller? 6664356[/snapback] Problem solved? Er ikke bare bare når de bor så langt fra hverandre vel. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Kjærlighet over avstand suger. Btw, CK=) digger signaturen din. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg har alltid blitt litt deppa hver gang jeg har lest tittelen på denne tråden jeg: Deppetråd vol. 2 -la oss være deprimerte igjen!, LES reglene på første siden! Oppfrordrer man virkelig folk til å være deprimert? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg har alltid blitt litt deppa hver gang jeg har lest tittelen på denne tråden jeg: Deppetråd vol. 2 -la oss være deprimerte igjen!, LES reglene på første siden! Oppfrordrer man virkelig folk til å være deprimert? 6664784[/snapback] Galgenhumor/sort humor? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg har alltid blitt litt deppa hver gang jeg har lest tittelen på denne tråden jeg: Deppetråd vol. 2 -la oss være deprimerte igjen!, LES reglene på første siden! Oppfrordrer man virkelig folk til å være deprimert? 6664784[/snapback] Galgenhumor/sort humor? 6664786[/snapback] Hva mener du? Jeg er dønn seriøs altså. Har vel kanskje ikke blitt deppa, men altså... Poenget var det som var farget rødt da. Om du ikke tok den... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Og hvorfor kan ikke dere være sammen? Hvorfor bor dere der dere bor? 6663762[/snapback] Vi har nylig møttes. Han bor i stavanger om sommeren, og jeg har bodd i stavanger men flyttet i dag pga endt utdannelse.. Han vet ikke helt hvor han blir boende, men om han finner ut at han skal bo i Norge tror jeg at jeg skal treffe han der han er, og eventuelt flytte dit også. Men vi får se hva som skjer. Jeg kan ikke akkurat flytte til London heller hvis han skal fortsette å bo der 6663787[/snapback] Hvis du er villig til å flytte innenlands, hvorfor er du ikke villig til å flytte til London? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Kvinnen i mitt liv, hvor er du? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hvis du er villig til å flytte innenlands, hvorfor er du ikke villig til å flytte til London? 6665038[/snapback] Vel, jeg kunne vel alltids det da , men dette er jo tross alt en gutt jeg ikke har kjent så veldig lenge. Jeg er over hodet forelsket i han liksom og har aldri kjent det slik i hele mitt liv... Jeg venter med å se hvor han skal bo hen før jeg bestemmer meg, han vil forsøke å få seg jobb i Norge, men akkurat nå tror jeg han er her illegalt Så han må til hjemlandet for å ordne seg pass, og så blir det vel eventuelt om han får oppholdstillatelse hvis han vil slå seg ned her... Det er ikke så veldig enkelt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Dere får gifte dere, så får han oppholdstillatelse Men hvorfor synes du det er et større steg å flytte til London enn å flytte i Norge? Jeg synes det virker litt for tidlig å bestemme seg for flytte i heletatt da. Men jeg skal ikke si noe. Vi var bare sammen noen måneder før jeg flyttet. Dog hadde vi tilbrakt så og si all vår tid fra vi møttes til jeg flyttet, så vi kjente hverandre relativt godt. Endret 13. august 2006 av darkness| Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ikke vært lengre enn postkassa siden onsdag, og i mårra må jeg til byen for å fixe noe. Kommer til å dø på meg Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Og hvorfor kan ikke dere være sammen? Hvorfor bor dere der dere bor? 6663762[/snapback] Vi har nylig møttes. Han bor i stavanger om sommeren, og jeg har bodd i stavanger men flyttet i dag pga endt utdannelse.. Han vet ikke helt hvor han blir boende, men om han finner ut at han skal bo i Norge tror jeg at jeg skal treffe han der han er, og eventuelt flytte dit også. Men vi får se hva som skjer. Jeg kan ikke akkurat flytte til London heller hvis han skal fortsette å bo der 6663787[/snapback] Har en lignende situasjon.. Jeg, Bergen. Henne, Bodø. Hvis noen ser et tilbud på billig turretur flytur til Bodø fra Bergen, så skriv en PM til meg, takk. Endret 13. august 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ikke vært lengre enn postkassa siden onsdag, og i mårra må jeg til byen for å fixe noe. Kommer til å dø på meg 6669860[/snapback] Kan ikke si at jeg skjønner hvordan du har det, vet heller ikke hva du har problemer med, men det er da bare sunt å komme seg ut? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er skummelt ute og alle stirrer på meg. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ah. Det trodde jeg og før. Faen hvor jævlig det var. Hadde sikkert ikke like ille som deg da, men jeg hatet å gå ute. Gikk over etter hvert da. Fant etter hvert ut at, faen heller drit i de. Kommer sikkert aldri til å møte de senere uansett. Det hjalp veldig. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er skummelt ute og alle stirrer på meg. 6670325[/snapback] Alle stirrer ikke på deg. Du ser minst like mye på andre, som de ser på deg. Når ble det noe galt at andre ser på deg? Du må lære deg å leve med det. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er skummelt ute og alle stirrer på meg. 6670325[/snapback] Er vel bare å stirre tilbake det da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Når ble det noe galt at andre ser på deg? Du må lære deg å leve med det. 6670395[/snapback] Men det er jo skummelt! uh. Særlig hvis en går aleine.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Er skummelt ute og alle stirrer på meg. 6670325[/snapback] Alle stirrer ikke på deg. Du ser minst like mye på andre, som de ser på deg. Når ble det noe galt at andre ser på deg? Du må lære deg å leve med det. 6670395[/snapback] Jeg er sikker på at de tenker mye rart og dømmer meg. Er ikke få ganger jeg har opplevd å bli ledd av når jeg går forbi, eller de stopper meg i butikken for å gjøre narr av meg. Jeg skjønner ikke hvorfor og jeg har ikke sett dem før. Er forskjellige mennesker hver gang også. Møkka-by Endret 14. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg