Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Og hvorfor kan ikke dere være sammen? Hvorfor bor dere der dere bor?

6663762[/snapback]

 

Vi har nylig møttes. Han bor i stavanger om sommeren, og jeg har bodd i stavanger men flyttet i dag pga endt utdannelse.. Han vet ikke helt hvor han blir boende, men om han finner ut at han skal bo i Norge tror jeg at jeg skal treffe han der han er, og eventuelt flytte dit også. Men vi får se hva som skjer. Jeg kan ikke akkurat flytte til London heller hvis han skal fortsette å bo der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har alltid blitt litt deppa hver gang jeg har lest tittelen på denne tråden jeg: Deppetråd vol. 2 -la oss være deprimerte igjen!, LES reglene på første siden!

 

Oppfrordrer man virkelig folk til å være deprimert? :ermm:

6664784[/snapback]

Galgenhumor/sort humor?

6664786[/snapback]

Hva mener du? Jeg er dønn seriøs altså. Har vel kanskje ikke blitt deppa, men altså... Poenget var det som var farget rødt da. Om du ikke tok den... :roll:

Lenke til kommentar
Og hvorfor kan ikke dere være sammen? Hvorfor bor dere der dere bor?

6663762[/snapback]

 

Vi har nylig møttes. Han bor i stavanger om sommeren, og jeg har bodd i stavanger men flyttet i dag pga endt utdannelse.. Han vet ikke helt hvor han blir boende, men om han finner ut at han skal bo i Norge tror jeg at jeg skal treffe han der han er, og eventuelt flytte dit også. Men vi får se hva som skjer. Jeg kan ikke akkurat flytte til London heller hvis han skal fortsette å bo der

6663787[/snapback]

 

Hvis du er villig til å flytte innenlands, hvorfor er du ikke villig til å flytte til London?

Lenke til kommentar
Hvis du er villig til å flytte innenlands, hvorfor er du ikke villig til å flytte til London?

6665038[/snapback]

 

Vel, jeg kunne vel alltids det da , men dette er jo tross alt en gutt jeg ikke har kjent så veldig lenge. Jeg er over hodet forelsket i han liksom og har aldri kjent det slik i hele mitt liv...

 

Jeg venter med å se hvor han skal bo hen før jeg bestemmer meg, han vil forsøke å få seg jobb i Norge, men akkurat nå tror jeg han er her illegalt :ermm: Så han må til hjemlandet for å ordne seg pass, og så blir det vel eventuelt om han får oppholdstillatelse hvis han vil slå seg ned her...

 

Det er ikke så veldig enkelt

Lenke til kommentar

Dere får gifte dere, så får han oppholdstillatelse :p

 

Men hvorfor synes du det er et større steg å flytte til London enn å flytte i Norge? Jeg synes det virker litt for tidlig å bestemme seg for flytte i heletatt da. Men jeg skal ikke si noe. Vi var bare sammen noen måneder før jeg flyttet. Dog hadde vi tilbrakt så og si all vår tid fra vi møttes til jeg flyttet, så vi kjente hverandre relativt godt.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Og hvorfor kan ikke dere være sammen? Hvorfor bor dere der dere bor?

6663762[/snapback]

 

Vi har nylig møttes. Han bor i stavanger om sommeren, og jeg har bodd i stavanger men flyttet i dag pga endt utdannelse.. Han vet ikke helt hvor han blir boende, men om han finner ut at han skal bo i Norge tror jeg at jeg skal treffe han der han er, og eventuelt flytte dit også. Men vi får se hva som skjer. Jeg kan ikke akkurat flytte til London heller hvis han skal fortsette å bo der

6663787[/snapback]

Har en lignende situasjon.. Jeg, Bergen. Henne, Bodø.

 

Hvis noen ser et tilbud på billig turretur flytur til Bodø fra Bergen, så skriv en PM til meg, takk. :)

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Er skummelt ute og alle stirrer på meg.

6670325[/snapback]

Alle stirrer ikke på deg. Du ser minst like mye på andre, som de ser på deg.

 

Når ble det noe galt at andre ser på deg? Du må lære deg å leve med det.

6670395[/snapback]

Jeg er sikker på at de tenker mye rart og dømmer meg. Er ikke få ganger jeg har opplevd å bli ledd av når jeg går forbi, eller de stopper meg i butikken for å gjøre narr av meg. Jeg skjønner ikke hvorfor og jeg har ikke sett dem før. Er forskjellige mennesker hver gang også. :(

 

Møkka-by

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...