Zappza Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Du blir kanskje lagt merke til ja, men man ender opp med å være den som blir spurt når noen trenger noe - for du er jo tross alt så snill og grei og whatnot. 6645124[/snapback] Jepp, de fleste jenter ender opp med å se på deg som en venn man kan prate med om det meste, gi råd osv... Har (u)heldigvis så godt som bare slike forhold til jenter. Jeg blir som regel så god venn at det blir for vanskelig å bli kjærester med de. Con: Vi er en utdøende rase, flere og flere hopper til drittsekk personligheten. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ikke for å skryte, men jeg har vel lykkes på alle områder i livet untatt ét.Jeg har aldri hatt dame og jeg vil ha dame. Jeg er ikke deppe hver eneste dag på grunn av dette, men noen ganger tenker jeg; ja nå hadde det virkelig passet meg godt inn og hatt noen å elsket annet enn muttern og fattern. Jeg begynner på VGS nå, kommer dette til å bli bedre da? Please, du kan ikke si at du ikke har lykkes med å finne dame bare fordi du ikke hadde fjortiskjæreste på ungdomskolen. Ting kommer med tiden... Er ikke lett for gutter som meg. Oss som faktisk bryr oss. Alltid tilsidesatt av de "kule". 6644860[/snapback] "kule" definer "kule"? 6645198[/snapback] Utro drittsekker som ikke behandler jenter med respekt. 6645311[/snapback] Jenter som har slike gutter har ikke respekt for seg selv. Jenter som ikke har respekt for seg selv er ikke noe særlig å samle på... simple as that. Har hoppet opp litt i modenhet jeg. Bedre å date noen som er eldre. Ikke nødvendigvis eldre, men som du sier: mer moden. (Men joda, bittelitt eldre gjør ikke noe. De har gjerne mer selvrespekt, selvtillit og vet hva de vil her i livet...) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har hoppet opp litt i modenhet jeg. Bedre å date noen som er eldre. Ikke nødvendigvis eldre, men som du sier: mer moden. (Men joda, bittelitt eldre gjør ikke noe. De har gjerne mer selvrespekt, selvtillit og vet hva de vil her i livet...) 6645978[/snapback] Just precis. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hvorfor er det slik at damer ikke vil ha såkalte "snille" gutter? Hvorfor vil de ikke heller ha en som er snill og trofast, og som gjerne står opp før dem om morgenen og lager frokost til de?I de fleste filmer ville jo "slike som meg" vært alle jenters drømm... 6645764[/snapback] Hvor er det du har leitet da? Nå skal du ikke generalisere å si at alle jenter liker såkalte "bad guys" for det er no totalt bullshit. Som kompisene mine sier: "Får du deg ikke noen så prøver du ikke hardt nok." Når man prøver så går man ofte på noen smeller men det er ikke no vits i å slutte å prøve. Man får seg noen til slutt. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det er mangen jenter som er akkuratt sånn som dykk. Alt eg nokon gong har sett på i hos ein gutt er at han skal vera snill å bry seg om meg. Og sjølvsagt må følelsane vera der. Jaja, me får no sjå kva som skjer framover kara. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det er mangen jenter som er akkuratt sånn som dykk. 6646089[/snapback] Som er hvordan? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Som meiner at mangen guttar går etter tøsa/popularitet/utseende akkuratt som det seies at jenter går etter badboys/popularitet/uteende. Begge kjønn går i samma "fella", etter min meining har begge kjønn samme problem. Jenter som er lika sjenerte som mangen av dei eg har lest om her, sjenerte men kjekke og snille jenter og guttar får det ofta litt vanskelegare, men ikkje alltid. (berre for å nemna det er eg ganske dårleg på å ordlegga meg.) Men uansett, eg meiner å trur at dei rette ender opp ilag til slutt, og det er akkuratt som Rome seier, det er rett å slett berre til å prøva. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hahaha, jeg ramler av stolen her jeg sitter. Enkelte her inne burde gjennomgå en skikkelig reality-check. Det er nemlig ikke sånn at alle jenter faller pladask for gutter som rompeknuller de taktfast mens de banner og synger på MGP Jr. Det er ingen fasit på hva en person ser etter i en annen, men jeg er ganske sikker på at det er en eller flere av de undernevnte faktorene: - Utseende (beklager at jeg sier det, men dette er høyst trolig den aller viktigste faktoren. Ikke tiltrukket, intet forhold) - Utadvent (samme som overnevnte, førsteinntrykk og hvordan man ter ser i det offentlige rom betyr veldig mye.) - Initiativrik - Almennkunnskap (å prate med en grønnsak er bare morsomt i et par uker) - God humor - God i senga (sex er faktisk veldig viktig. Om sexen er ræva kan man banne på at forholdet kommer til å gå dunken etterhvert) Faktorer som hyggelig, snill og lignende velger jeg ikke å nevne. Hvem her inne tror at noen faktisk er ute etter uhyggelige/slemme partnere? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 *snipp* 6646153[/snapback] noen av de faktorene kan oversees dersom de andre faktorene er sterkere eller "kjærligheten" er sterk nok. da oversees de negative sidene ved personen. Hva angår de som søker seg til feil personer, dette kan skyldes andre ting i livet som gjør at de tror de er mindre verdt eller noe og dermed fortjener det de får. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) edit - dobbelpost Endret 10. august 2006 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 *snipp* 6646153[/snapback] noen av de faktorene kan oversees dersom de andre faktorene er sterkere eller "kjærligheten" er sterk nok. da oversees de negative sidene ved personen. Hva angår de som søker seg til feil personer, dette kan skyldes andre ting i livet som gjør at de tror de er mindre verdt eller noe og dermed fortjener det de får. 6646193[/snapback] Real love gets harder and harder to give and get. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) noen av de faktorene kan oversees dersom de andre faktorene er sterkere eller "kjærligheten" er sterk nok. da oversees de negative sidene ved personen. Reformulering: de positive sidene til personene overskygger de engative og dermed holder kjærligheten seg. LarsP poster forøvrig mye fornuftig. Men det skal være sagt at det finnes "drittsekk" lovers, gjerne først og fremst på ungdomskolen. Men grunnen her er nok som mange sier ikke først og fremst at de er drittsekker, men at de er selvsikre og iniativsrike. Endret 10. august 2006 av TLZ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Men grunnen her er nok som mange sier ikke først og fremst at de er drittsekker, men at de er selvsikre og iniativsrike. 6646320[/snapback] Korrekt. Det er ingen jenter som liker å bli behandlet som dritt (kanskje med et unntak; de som er sadamasochister), men jeg skjønner godt at de velger bråkjekke Preben fremfor sjenerte Leif som sitter alene i hjørnet og hører på Linkin Park. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg er i deppehumør nå! alt suuger Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hahaha, jeg ramler av stolen her jeg sitter. Enkelte her inne burde gjennomgå en skikkelig reality-check. Det er nemlig ikke sånn at alle jenter faller pladask for gutter som rompeknuller de taktfast mens de banner og synger på MGP Jr. Har sett flere ganger at mange fine jenter faller for de "kule", uavhengig av hvordan de ser ut (med mindre jenter faktisk tiltrekkes av zaggebukser, og 10 kg med Gelé i håret). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Stygge mennesker er aldri "kule". Kan hende du ser på de med litt andre øyne enn de fjortisjentene gjør (Jeg for min del har aldri skjønt hvorfor jenter tiltrekkes av Bærum-mafiaen. Styggere mennesker skal man lete lenge etter. ). Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Stygge mennesker er aldri "kule". Kan hende du ser på de med litt andre øyne enn de fjortisjentene gjør (Jeg for min del har aldri skjønt hvorfor jenter tiltrekkes av Bærum-mafiaen. Styggere mennesker skal man lete lenge etter. ). 6647799[/snapback] Jeg er jente, og kan si at ikke alle jenter tiltrekkes av sånne "bad ass" gutter... pleier egentlig å falle for de innadvente og sjenerte jeg.. og hvem bryr seg hva fjortissjenter synes?.. they'll grow up! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Som jeg sa tidligere, det finnes ingen fasit for hva en person ser etter i søken etter en potensiell kjæreste. At du liker innadvente/sjenerte gutter bekrefter kun det utsagnet. Men, det er ikke å gjemme under en stol at flertallet foretrekker gutter som faktisk tar initiativ/er utadvente (dvs at de er mer tilgjengelige). Det finnes mange flotte gutter som sitter på gutterommet og spiller WoW fremfor å dra ut og møte andre mennesker. Sånn blir det ikke damer av. Lenke til kommentar
Con Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg er ikke sjenert på noen som helst måter... Og absolutt ikke stille. Jeg er en av de som gjerne lager mest lyd på fest, og som gjerne ofte blir ett slags mittpunkt. Jeg har selv vært en av de såkaldte "bad-guys", men fortsatt snill som ett lam når alt kommer til alt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg