Bruker-33331 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg hadde ikke mer hull selv om jeg hadde regulering. 6641636[/snapback] Nei, men nå tenker jeg hvis man ikker så nøye med å pusse tenne inni og under, noen ganger glemmer jeg å bruke den reguleringstannbørste-saken. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har ikke sovet på lenge, jobber rævva av meg i 10-11 timer om dagen med prøven min som ingen ende vil ta... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Du får trøste deg selv med at du ikke har kyssesyken, slik som jeg hadde under min fagprøve Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Du får trøste deg selv med at du ikke har kyssesyken, slik som jeg hadde under min fagprøve 6641857[/snapback] Nei, bare halsbetennelse Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Jeg hater meg selv for at jeg ikke klarer å være sosial. Jeg hater meg selv for at jeg bare forelsker meg i jenter som enten ikke er bra for meg, eller som jeg ikke har sjanse på. Hater singellivet jeg også! 6616349[/snapback] Jeg hater å si at jeg har det helt likt. 6633088[/snapback] Veldig så mange vi var her da? he he. 6641390[/snapback] velkommen til klubben Skogli Endret 9. august 2006 av Registrert Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hva har du i mot Skogli da? Anders er en veldig grei person! Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Så nå at det ble litt merkelig, glemte quoten Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Da var det på enda en natt alene Problemet nå er at jeg ikke hvet hva jeg vil videre med livet mitt, skal på Nordstrand Vgs Allmenn, men tviler på at karakterene går over 4ern :S Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Da var det på enda en natt alene Problemet nå er at jeg ikke hvet hva jeg vil videre med livet mitt, skal på Nordstrand Vgs Allmenn, men tviler på at karakterene går over 4ern :S 6644128[/snapback] 4'er er en bra karrakter! Du kan komme lagt med dem! Jeg hadde nesten bare 3 og 4 og kom glatt inn på ingenør studie Ikke det at jeg begynte, men jeg kom inn! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Er ikke lett for gutter som meg. Oss som faktisk bryr oss. Alltid tilsidesatt av de "kule". Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 ikke alltid! De aller søteste jentene legger merke til gutter som bryr seg! er bare å bevise at du faktisk er en av dem Det har jeg funnet ut Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 ikke alltid! De aller søteste jentene legger merke til gutter som bryr seg! er bare å bevise at du faktisk er en av dem Det har jeg funnet ut 6645113[/snapback] Du blir kanskje lagt merke til ja, men man ender opp med å være den som blir spurt når noen trenger noe - for du er jo tross alt så snill og grei og whatnot. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ikke for å skryte, men jeg har vel lykkes på alle områder i livet untatt ét. Jeg har aldri hatt dame og jeg vil ha dame. Jeg er ikke deppe hver eneste dag på grunn av dette, men noen ganger tenker jeg; ja nå hadde det virkelig passet meg godt inn og hatt noen å elsket annet enn muttern og fattern. Jeg begynner på VGS nå, kommer dette til å bli bedre da? (mhm, har tatt dette opp før, trenger bare en oppmuntring i hverdagen) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 ikke alltid! De aller søteste jentene legger merke til gutter som bryr seg! er bare å bevise at du faktisk er en av dem Det har jeg funnet ut 6645113[/snapback] Du blir kanskje lagt merke til ja, men man ender opp med å være den som blir spurt når noen trenger noe - for du er jo tross alt så snill og grei og whatnot. 6645124[/snapback] Ååå, så rett! Blir ikke noe mer enn den snille hjelpsomme vennen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Er ikke lett for gutter som meg. Oss som faktisk bryr oss. Alltid tilsidesatt av de "kule". 6644860[/snapback] "kule" definer "kule"? Jeg begynner på VGS nå, kommer dette til å bli bedre da? Har heller ikke dame, men vi kan jo kose oss med hverandre? Endret 9. august 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Er ikke lett for gutter som meg. Oss som faktisk bryr oss. Alltid tilsidesatt av de "kule". 6644860[/snapback] "kule" definer "kule"? 6645198[/snapback] Utro drittsekker som ikke behandler jenter med respekt. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ja, de som jentene bare dingler etter pga. popularitet/bad boy-image/utseende/som kjenner andre populære folk/som har bil osv osv...u know...smårips kan være ganske så naive Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ja, de som jentene bare dingler etter pga. popularitet/bad boy-image/utseende/som kjenner andre populære folk/som har bil osv osv...u know...smårips kan være ganske så naive 6645434[/snapback] Jepp. Har hoppet opp litt i modenhet jeg. Bedre å date noen som er eldre. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 the wiz, fikk meg damer når jeg begynnte på vgs. noen, men hun jeg elsker, er jeg sammens med nå. Hun møtte jeg på skolen Blir litt frustrer av og til;P Hun sier av og til at hun tror bare jeg er sammens med henne for sexen. Men det er da ikke sant ;o Lenke til kommentar
Con Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Damer er det bare sorg med... Er lei av alle bekymringene og sorgene de gir meg etterhvert... Får si som Marley sier. Hvorfor er det slik at damer ikke vil ha såkalte "snille" gutter? Hvorfor vil de ikke heller ha en som er snill og trofast, og som gjerne står opp før dem om morgenen og lager frokost til de? I de fleste filmer ville jo "slike som meg" vært alle jenters drømm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg