Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle hør på denne sangen: Louis Armstrong - What a wonderful world, mens dere tenker over alle depresjonene deres.
Alle sammen.. Hør på Dimmu Borgir - Hybrid Stigmata når alt går jævlig. Når du egentlig bare vil knuse og skrike hjelper det deg å få ut agresjonen.

6622771[/snapback]

Vil heller si at f.eks. Puritania er et bedre valg. Og skal man virkelig knuse noe, burde man ikke være på et sted hvor du kan ødelegge et anlegg eller tre. :p

Lenke til kommentar

raziel014: Jeg vet akkurat hva du har gått igjennom. Har selv vært igjennom en 7 års lang kamp med kreften som mamma hadde. Det er tøft...helt jævlig egentlig, men håper du har en kjæreste som kan ta vare på deg, for tro meg...det er det beste du kan ha i en slik situasjon. Var i allefall det for mitt tilfelle.

Og støtt opp rundt familien...selv om det svir så jævlig å prate om det så prat allikevel. Ikke steng deg inne. Jeg vet at jeg har gjort det til tider og jeg merket det pluttselig en dag jeg var ute på byen med total kollaps. Prat om det...rett og slett..ikke bare med din kjære, men pappaen din og søskenen hvis du har det også. Og er det noe...ting du vil prate om så er d bare å sende en PM/mail så kan du prate med noen som har gått gjennom det samme som deg.

Lenke til kommentar

raziel014:

Ved å lese ditt innlegg fikk jeg frysninger nedover ryggen. Det kan ikke være lett for deg dette, men du må vite at det er mange, veldig mange, som støtter deg på en tid som dette.

Jeg har selv en bestemor som sovnet inn, og det er noe av det tristeste jeg har opplevd i mitt, ikke fullt så, lange liv.

Jeg kondolerer på det dypeste.

Lenke til kommentar
raziel014:

Ved å lese ditt innlegg fikk jeg frysninger nedover ryggen. Det kan ikke være lett for deg dette, men du må vite at det er mange, veldig mange, som støtter deg på en tid som dette.

Jeg har selv en bestemor som sovnet inn, og det er noe av det tristeste jeg har opplevd i mitt, ikke fullt så, lange liv.

Jeg kondolerer på det dypeste.

Henger meg på denne. Måtte ta meg kraftig sammen ett par ganger mot slutten der.

Kondolerer så mye!

Endret av kverna
Lenke til kommentar

Er deppa igjen. Trodde jeg ville holde meg lengre enn EN dag etter jeg hadde vært borte litt. Fikk angstanfall igår og idag er lysta til å gjøre noe destruktivt igjen tilbake. Vil ødelegge armen, men jeg kan ikke. Alt er så vanskelig!

Lenke til kommentar
jepp alt er vansklig , det skal jeg være helt enig i ....

6626083[/snapback]

Jeg synes jeg har fått mer enn nok min del av vanskligheter denne sommeren, like før jeg har endt alt et par ganger, og skjer det mer nå veit jeg faen ikke hva jeg gjør!

Lenke til kommentar

6626083[/snapback]

Jeg synes jeg har fått mer enn nok min del av vanskligheter denne sommeren, like før jeg har endt alt et par ganger, og skjer det mer nå veit jeg faen ikke hva jeg gjør!

6626091[/snapback]

vell man kan leve gjennom alt , bare se på meg , jeg klarer meg helt fint ;)

Lenke til kommentar

6626083[/snapback]

6626091[/snapback]

6626106[/snapback]

man kan leve igjenom alt, bare man klarer å snu tankene i riktig rettning

man må bare finne de lyse punktene

som alt for ofte er veldig vanskelig å se

Lenke til kommentar

6626083[/snapback]

6626091[/snapback]

6626106[/snapback]

man kan leve igjenom alt, bare man klarer å snu tankene i riktig rettning

man må bare finne de lyse punktene

som alt for ofte er veldig vanskelig å se

6626116[/snapback]

jepp , se på ting positivt ( hvist mulig da ) og prøve og finne på ting for ta tankene vekk litt , og rete opp ryggen og bare bite i det sure eple og være tøff

for det og bare gi opp og sette seg ned er ivertfal meningsløst .

Lenke til kommentar
det kan vell kalles mislykket ja , hva kranglet dere om da ??

6626113[/snapback]

Hun liker ikke måten jeg tenkte på. Jeg slappet visst ikke nok av.

Vel, da var det avblåst. Glad jeg ikke fikk følelser. Nå kan jegbare gå videre.

6626133[/snapback]

det virker som det beste ja , lykke til neste gang ;)

Lenke til kommentar
jepp , se på ting positivt ( hvist mulig da ) og prøve og finne på ting for ta tankene vekk litt , og rete opp ryggen og bare bite i det sure eple og være tøff

for det og bare gi opp og sette seg ned er ivertfal meningsløst .

6626127[/snapback]

Jeg prøver så hardt jeg kan å være sterk, men så kommer det alltid en eller annet og slår meg ned i grøfta igjen. Jeg er veldig dårlig på å takle tng, spessiellt forventnigspress og mas. Alt går til helvete. Jeg ser faen ikke ut om dagen heller. Hvis alt bare kunne gro å bli borte med en gang.

Lenke til kommentar
det kan vell kalles mislykket ja , hva kranglet dere om da ??

6626113[/snapback]

Hun liker ikke måten jeg tenkte på. Jeg slappet visst ikke nok av.

Vel, da var det avblåst. Glad jeg ikke fikk følelser. Nå kan jegbare gå videre.

6626133[/snapback]

det virker som det beste ja , lykke til neste gang ;)

6626145[/snapback]

Jeg har ei ny i kjølvannet så jeg klarer meg nok fint. ;)

Lenke til kommentar

Huff, nå får jeg ikke sove heller.

Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg er deppa heller, jeg bare er det liksom. Men det er nå denne jenta som jeg liker så godt, tenker på henne hele tiden å savner henne skikkelig.

Men skjønner ikke helt hvorfor jeg skal være så deppa av den grunn, hun har jo vært hyggelig med meg og vi har ikke kranglet eller noe. Kanskje det bare er jeg som er rar? Nei huff, det er ikke lett å være forelsket :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...