Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi får se hva de sier i morgen. Drittsekker!! :realmad:

 

Svigermor hadde hørt en historie om enten det hotellet eller et annet hotell i nærheten (hun var ikke helt sikker på hvilket hotell det var), hvor noe lignende hadde skjedd. Hotellet hadde fått en forespørsel om et mye større selskap og valgte da å prøve å lure de andre for å heller ha det store selskapet. Saken var visst fremme i avisene og det var stor ståhei.

Lenke til kommentar
This is a case for TV2 Hjelper deg

6597221[/snapback]

 

Jeg har faktisk tenkt tanken. Hvis de prøver seg på noe så kommer jeg til å ta saken ganske langt. Jeg lar meg ikke tråkke på. I hvert fall ikke på en slik dag.

6597236[/snapback]

 

Stå på krava. Dette synes jeg dere skal følge opp.

Lenke til kommentar
This is a case for TV2 Hjelper deg

6597221[/snapback]

 

Jeg har faktisk tenkt tanken. Hvis de prøver seg på noe så kommer jeg til å ta saken ganske langt. Jeg lar meg ikke tråkke på. I hvert fall ikke på en slik dag.

6597236[/snapback]

Men det ødlegger jo litt uansett om dere får det som det vil. Om jeg ikke tar feil ? Så klart vil dere ha rommet av prinsipp, men er det ikke bedre å finne en ny plass ?

Lenke til kommentar
This is a case for TV2 Hjelper deg

6597221[/snapback]

 

Jeg har faktisk tenkt tanken. Hvis de prøver seg på noe så kommer jeg til å ta saken ganske langt. Jeg lar meg ikke tråkke på. I hvert fall ikke på en slik dag.

6597236[/snapback]

Men det ødlegger jo litt uansett om dere får det som det vil. Om jeg ikke tar feil ? Så klart vil dere ha rommet av prinsipp, men er det ikke bedre å finne en ny plass ?

6597246[/snapback]

 

Jo, det er det jo. Men de kødder ikke med oss uten å få noe dritt igjen. Prinsippsak :p

Lenke til kommentar
This is a case for TV2 Hjelper deg

6597221[/snapback]

 

Jeg har faktisk tenkt tanken. Hvis de prøver seg på noe så kommer jeg til å ta saken ganske langt. Jeg lar meg ikke tråkke på. I hvert fall ikke på en slik dag.

6597236[/snapback]

Men det ødlegger jo litt uansett om dere får det som det vil. Om jeg ikke tar feil ? Så klart vil dere ha rommet av prinsipp, men er det ikke bedre å finne en ny plass ?

6597246[/snapback]

 

Samme tenker jeg, men om vi får en slags oppreisning i form av rabatter/unnskyldning, så går det sikkert fint. Problemet er at det ikke ER noen andre steder å ha det, i hvert fall ikke som jeg ønsker å ha det. Alt var liksom så perfekt; hotellet ser kjempefint ut med fine uteområder, pyntingen skulle bli pen, de ansatte virket så hyggelige.. og så skjer dette. Hadde jeg hatt muligheten til å finne et annet sted hadde jeg sikkert gjort det.. etter å ha krevd en økonomisk oppreisning.

Lenke til kommentar
Tenkte meg om nå... Har visst ikke spist på 30 timer. Ikke sovet spesielt heller. Savner dama så latterlig mye, vi har ikke vært fra hverandre i mer enn to dager før og nå er hun langt borte i to uker. Kan umulig gå bra. Får gjøre det eneste fornuftige; dra på butikken dog det frister minimalt.

 

Dritt! Rett og slett dritt.

6596855[/snapback]

Huff da. Jeg og dama hadde vel også en rekord på ca. to dager uten å se hverandre. Nå har hun vært borte i to uker, og det går 10 nye uker før jeg kanskje får se henne en liten uke. Etter det vet jeg ikke når vi kan treffes igjen. Mulig det blir over et halvt år ...

Har det helt greit jeg, vet jo at jeg har klart meg alene før. =p Men det går jo så klart inn på en. Det merker jeg i form av at jeg hver eneste morgen etter at hun dro har våknet opp med massevis av drømmer hvor hun er involvert.

Er ikke deppa i det hele tatt nå, så jeg burde vel ikke skrive her. Tenkte bare jeg skulle trøste ostekaka med at mange nok vet hvordan han har det. :]

Lenke til kommentar
Huff da. Jeg og dama hadde vel også en rekord på ca. to dager uten å se hverandre. Nå har hun vært borte i to uker, og det går 10 nye uker før jeg kanskje får se henne en liten uke. Etter det vet jeg ikke når vi kan treffes igjen. Mulig det blir over et halvt år ...

Har det helt greit jeg, vet jo at jeg har klart meg alene før. =p Men det går jo så klart inn på en. Det merker jeg i form av at jeg hver eneste morgen etter at hun dro har våknet opp med massevis av drømmer hvor hun er involvert.

Er ikke deppa i det hele tatt nå, så jeg burde vel ikke skrive her. Tenkte bare jeg skulle trøste ostekaka med at mange nok vet hvordan han har det. :]

6597807[/snapback]

Det var hyggelig. :) Det kjennes liksom så utrolig tomt når en så stor del av livet ditt, for ikke snakke om selve livet (litt for glad i den tøsen) ikke er der lenger. Nei, nok syting. Får satse på at det er verst første gangen.

Lenke til kommentar
Det var hyggelig. :) Det kjennes liksom så utrolig tomt når en så stor del av livet ditt, for ikke snakke om selve livet (litt for glad i den tøsen) ikke er der lenger. Nei, nok syting. Får satse på at det er verst første gangen.

6597898[/snapback]

Tro meg, det er verst første gangen:) Det går nok bedre senere!

Lenke til kommentar

And when we look in the mirrors like this, we askes our self a question: Who am I? Wo am I on this jurney called life? Who am I?

I hope, that you haven't bought in to the idea that you are what you look like, or your, worth is termed about what your parents looks like. Or about what they did.

I hope, that you figured out by now, that if you lived you life that way, you would constibly be looking at you self, and be thinking ”I am not good anough. I’m not tall anough. I’m not buff anough. I’m not pretty anough, I am not beautifull anough. I’m not anybody.”

Lenke til kommentar
And when we look in the mirrors like this, we askes our self a question: Who am I? Wo am I on this jurney called life? Who am I?

I hope, that you haven't bought in to the idea that you are what you look like, or your, worth is termed about what your parents looks like. Or about what they did.

I hope, that you figured out by now, that if you lived you life that way, you would constibly be looking at you self, and be thinking ”I am not good anough. I’m not tall anough. I’m not buff anough. I’m not pretty anough, I am not beautifull anough. I’m not anybody.”

6599543[/snapback]

 

Hvem sa dette ? En karpe Diem sang starter også med dette.

 

"And when we look in the mirrors like this, we askes our self a question: Who am I? Wo am I on this jurney called life? Who am I?

I hope, that you haven't bought in to the idea that you are what you look like, or your, worth is termed about what your parents looks like. Or about what they did.

I hope, that you figured out by now, that if you lived you life that way, you would constibly be looking at youself, and be thinking ”I am not good enough. I’m not tall enough. I’m not buff enough. I’m not pretty enough, I am not beautifull enough. I’m not anybody.”

[Karpe Diem - Identitet som dreper]

Endret av kverna
Lenke til kommentar

Nå sitter jeg her het alene oppe i sarpsborg. Hun jeg bor hos sover og jeg får ikke sove. Jeg sitter å tenker hele dagen og hele natta. Jeg skjevler nesten men har ikke gjort noe dumt. Han kommer til å forlate meg, og jeg holder han igjen. Jeg fortjener ingen og værtfall ikke han. Jeg holer han ned og han kommer seg ikke videre i livet sitt. Alt er faen meg min skyld. Hvorfor gjør jeg sånn? Hvorfor kan jeg ikke bare la han gå så han slipper å slite med meg lengre? Jeg fortjener han ikke når jeg er så sjuk og tafatt. Jeg veit ikke hva han tenker noengang og det tar knekken på meg. Går han fra meg veit jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre. Han er alt jeg har og da ser jeg ingen andre utveier.

 

Jeg fortjener ingen og burde la han gå, fordi jeg elsker han for mye. Men jeg er for egoistisk og det lar seg ikke gjøre. Jeg vil bare legge meg ned og forsvinne. Så han kan komme seg unna.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Du fortjener i hvertfall ikke å se slikt på deg selv. SLUTT MED DET! Slutt med skyldfølelsen, slutt med å se negativt på deg...

 

Forøvrig så er ikke noen av de tingene din feil, de er de som oppdrog deg, de som var rundt deg i en kritisk periode av barndommen din, de som ikke var der for deg når de burde. Ikke du.

 

Det at du tenker slikt og er så fokusert på at han skal "få komme seg unna" viser at du er alt annet enn egoistisk. Du MÅ sette deg selv først, du må bry deg om deg selv. Det er nettopp dette som du også burde skjerpe deg på. Være egoistisk. Bry deg om deg selv. Hvis du ikke bryr deg om deg selv så blir det så vanskelig å bry seg om andre.

 

Og typen din? Holder han deg oppe? Du er i hvertfall ikke værre enn han, han vil jo ikke si tankene sine til deg en gang! I forhold skal en gi og få.

 

Du må ta fatt i livet ditt. Du KAN klare det. Du vet det innerst inne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...