Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
om du vil cream, så kan du jo alltids tipse politiet ;P

6596759[/snapback]

 

Neh...ho er en god venn...pluss at vi er 13 ikke 11 :p

6596765[/snapback]

 

Tre år er for mye.

 

 

Jeg har en regel, og den går på maks to år. To år yngre er det yngste jeg vil involvere meg med. Prøver å holde meg unna det og.

Lenke til kommentar
om du vil cream, så kan du jo alltids tipse politiet ;P

6596759[/snapback]

 

Neh...ho er en god venn...pluss at vi er 13 ikke 11 :p

6596765[/snapback]

 

Tre år er for mye.

 

 

Jeg har en regel, og den går på maks to år. To år yngre er det yngste jeg vil involvere meg med. Prøver å holde meg unna det og.

6596783[/snapback]

Joda...men jeg er ikke i alderen der jeg burde tenke på og lage sånne regler engang...eller...jeg gjør jo det...men det burde ikke være sånn at en 13 åring debuterte med en 16 åring....

Lenke til kommentar
om du vil cream, så kan du jo alltids tipse politiet ;P

6596759[/snapback]

 

Neh...ho er en god venn...pluss at vi er 13 ikke 11 :p

6596765[/snapback]

 

Tre år er for mye.

 

 

Jeg har en regel, og den går på maks to år. To år yngre er det yngste jeg vil involvere meg med. Prøver å holde meg unna det og.

6596783[/snapback]

 

Skrev du ikke nettopp minst 3 år? :tease:

Lenke til kommentar

Tenkte meg om nå... Har visst ikke spist på 30 timer. Ikke sovet spesielt heller. Savner dama så latterlig mye, vi har ikke vært fra hverandre i mer enn to dager før og nå er hun langt borte i to uker. Kan umulig gå bra. Får gjøre det eneste fornuftige; dra på butikken dog det frister minimalt.

 

Dritt! Rett og slett dritt.

Lenke til kommentar

Har nettopp opplevd mitt livs største mareritt. Hotellet hvor vi hadde booket bryllupselskapet ringte og sa at noen andre hadde fått vår plass! De påsto at vi ikke hadde bekreftet noe, mens de andre hadde nå bekreftet det og derfor fikk lokalet fremfor oss.

 

Vi har booket kirke og sagt til alle venner og bekjente at det blir denne datoen + det hotellet. Jeg er så skuffet at jeg ikke har ord for det. Jeg var ute og bestemte meg for brudekjole da de ringte, så jeg fikk ikke svart telefonen med en gang. Hadde endelig funnet den perfekte kjolen og var i strålende humør. Jeg trodde jo alt var i orden!

 

Hotellet påstår at de har prøvd å ringe oss flere ganger, men det har de ikke. Vi har mobiltelefonene på hele tiden. Vi har også fått mail fra dem med forslag til middagsmenyer og alt! Nå påstår de at hovmesteren ikke engang husker oss igjen.. Og vi var der personlig for å bestille lokalene! Mailen begynner med: Vi takker for hyggelig telefonsamtale i dag samt besøk og samtale med hovmester <navn>, og har gleden av å sende tilbud i den forbindelse. Det er bare løgn fra ende til annen..

 

Nå skulle de ringe oss i morgen med endelig beskjed. Jeg kommer garantert ikke til å få sove i natt :(

Lenke til kommentar
Har nettopp opplevd mitt livs største mareritt. Hotellet hvor vi hadde booket bryllupselskapet ringte og sa at noen andre hadde fått vår plass! De påsto at vi ikke hadde bekreftet noe, mens de andre hadde nå bekreftet det og derfor fikk lokalet fremfor oss.

 

Vi har booket kirke og sagt til alle venner og bekjente at det blir denne datoen + det hotellet. Jeg er så skuffet at jeg ikke har ord for det. Jeg var ute og bestemte meg for brudekjole da de ringte, så jeg fikk ikke svart telefonen med en gang. Hadde endelig funnet den perfekte kjolen og var i strålende humør. Jeg trodde jo alt var i orden!

 

Hotellet påstår at de har prøvd å ringe oss flere ganger, men det har de ikke. Vi har mobiltelefonene på hele tiden. Vi har også fått mail fra dem med forslag til middagsmenyer og alt! Nå påstår de at hovmesteren ikke engang husker oss igjen.. Og vi var der personlig for å bestille lokalene! Mailen begynner med: Vi takker for hyggelig telefonsamtale i dag samt besøk og samtale med hovmester <navn>, og har gleden av å sende tilbud i den forbindelse. Det er bare løgn fra ende til annen..

 

Nå skulle de ringe oss i morgen med endelig beskjed. Jeg kommer garantert ikke til å få sove i natt :(

6597108[/snapback]

Uff. Den er kjip, men husk. Det ordner seg for snille jenter. :)

Lenke til kommentar
Har nettopp opplevd mitt livs største mareritt. Hotellet hvor vi hadde booket bryllupselskapet ringte og sa at noen andre hadde fått vår plass! De påsto at vi ikke hadde bekreftet noe, mens de andre hadde nå bekreftet det og derfor fikk lokalet fremfor oss.

 

Vi har booket kirke og sagt til alle venner og bekjente at det blir denne datoen + det hotellet. Jeg er så skuffet at jeg ikke har ord for det. Jeg var ute og bestemte meg for brudekjole da de ringte, så jeg fikk ikke svart telefonen med en gang. Hadde endelig funnet den perfekte kjolen og var i strålende humør. Jeg trodde jo alt var i orden!

 

Hotellet påstår at de har prøvd å ringe oss flere ganger, men det har de ikke. Vi har mobiltelefonene på hele tiden. Vi har også fått mail fra dem med forslag til middagsmenyer og alt! Nå påstår de at hovmesteren ikke engang husker oss igjen.. Og vi var der personlig for å bestille lokalene! Mailen begynner med: Vi takker for hyggelig telefonsamtale i dag samt besøk og samtale med hovmester <navn>, og har gleden av å sende tilbud i den forbindelse. Det er bare løgn fra ende til annen..

 

Nå skulle de ringe oss i morgen med endelig beskjed. Jeg kommer garantert ikke til å få sove i natt :(

6597108[/snapback]

 

Jeg holdt akkurat på å skrive et innlegg om dette selv, i kjærlighetstråden. Det var godt jeg ikke gjorde det siden du allerede hadde postet her.

 

Jeg må bare få si at jeg er akkurat like sint og lei meg som Kine er. Jeg har ikke sett maken til oppførsel fra et hotell før. Og i tillegg virker det som de ikke tror oss når vi ringer dem. De spør om alt mulig for å sjekke at vi faktisk har vært der.

Håpløst! Nå er jeg skikkelig sinnamann!

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Uff. Den er kjip, men husk. Det ordner seg for snille jenter. :)

6597162[/snapback]

 

Jeg hører folk sier det, men tror ikke på det før de ringer i morgen og sier at alt er i orden!

6597178[/snapback]

 

Det er vel ikke noen som kødder med dere (P4)? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...