Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg har det omtrent helt likt som deg, NorthGarden. Jeg syns ikke alltid at det er et problem, for mine nærmeste venner går heller ikke ut på fest hver helg.

Tidligere i høst ble jeg ganske god venn med en jente jeg gikk i klasse med før, da ble jeg med på noen fester, men vet du hva? Jeg tviler på at man går glipp av så veldig mye hvis man sitter hjemme. Selvfølgelig er det morsomt, men det er jo morsomt å være med venner også?

 

Hvis du har veldig lyst, så kan du jo spørre venner/venninner om du kan bli med, eller si at du er interessert. Kan jo hende de tror at du ikke er så glad i å gå ut.

Med mindre du har spurt..?

6581199[/snapback]

Jeg har liksom, ymtet frempå, og sagt at de kan godt si ifra om det "skjer" noe, men jeg vet ikke om de tar hintet.

Samtidig vil jeg ikke mase... Så det blir litt vanskelig.

 

Føler så veldig at jeg "faller" fra vennene mine.

Jeg ser de sjelden, og de snakker sjelden til meg på msn og slikt.

Starter på VGS nå, og har prøvd å tenke at jeg får mange nye venner der, men så blir jeg usikker igjen.

6581293[/snapback]

Du får mange nye venner på Vgs. Husker når jeg sluttet på ungdomsskolen, så var det litt trist for klassen min på videregående kunne umulig overgå klassen på ungdomsskolen, men visst faen gjorde den det. Ny skole bringer nye muligheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper det blir veldig mye bedre på vgs. Jeg trodde også at det kom til å bli trist å miste den gamle vennegjengen, men jeg møtte mange koselig folk.

Ta det med ro, du er ikke den eneste som ikke er på fester.

Du kan jo spørre venner om dere skal finne på noe, ikke nødvendigvis dra på fester. Kanskje du blir kjent med venner av vennene dine osv.

Lenke til kommentar
Tipper det blir veldig mye bedre på vgs. Jeg trodde også at det kom til å bli trist å miste den gamle vennegjengen, men jeg møtte mange koselig folk.

Ta det med ro, du er ikke den eneste som ikke er på fester.

Du kan jo spørre venner om dere skal finne på noe, ikke nødvendigvis dra på fester. Kanskje du blir kjent med venner av vennene dine osv.

6581437[/snapback]

Det kommer til å gå bra som Redline_ sier :) Du ser fort hvem som kunne passe sammen med deg i stil, og ikke vær redd for å ta kontakt selv om du ikke kjenner dem!

 

 

 

 

Huff deppa og fyllesyk enda. Prøvde å drekke vekk sorgene mine igår, men endte bare at jeg ble sittende å snakke med ei jente om innleggelse og hvordan det var der. Jeg er faen jeg ubrukelig. Ikke burde jeg drukket fordi jeg er så ustabil i tillegg til at jeg har mista masse blod. Jeg skulle vært straffet.

Lenke til kommentar

vel... du burde ikke bli straffet når du alleredet straffer deg selv...

prøv å se lysere på ting (selv om det er vanskelig å jeg sliter med å se det lyset selv)

alkohol løser ingenting...

 

og til deg NorthGarden:

GLED deg til vgs... jeg har bare gode erfaringer med vgs, på ungdomskolen gruet jeg meg hver dag til å gå på skolen, nå sitter jeg her å gleder meg som fy til å begynne igjen...

Lenke til kommentar

mushi: Ønsket du å få barnet? Jeg tror det å spontanabortere nå være noe av det verstea ddu kan oppleve dersom man virkelig ønsker barnet. Samtidig må man huske på at det også som oftest er kroppens måte å si ifra at det ikke går bra med fosteret. Om man ikke hadde abortert ville det mest sannsynlig ikke vært friskt ved fødsel. I din situasjon er det kanskje et tegn på kroppen at den vet at du ikke har det bra, og at det langt fra passer at du får en baby nå.

Lenke til kommentar

På ungdomskolen har jeg bare hengt med ''nerdene'', kanskje fordi jeg er en nerd. PC-gjengen. Jeg har kommet over nerdetingene og vil UT! og treffe jenter og jeg vil på fest!

 

Problemet er at jeg ikke kjenner noen som vil bli med meg (av kompiser) og jeg vet heller ikke om noen fester.

 

 

/cry

 

 

 

 

 

Help me guys!

Lenke til kommentar
På ungdomskolen har jeg bare hengt med ''nerdene'', kanskje fordi jeg er en nerd. PC-gjengen. Jeg har kommet over nerdetingene og vil UT! og treffe jenter og jeg vil på fest!

 

Problemet er at jeg ikke kjenner noen som vil bli med meg (av kompiser) og jeg vet heller ikke om noen fester.

6586610[/snapback]

 

 

Nettet er din redning. Når jeg kom igang med livet trengte jeg nettet for å komme i kontakt med andre mennesker igjen (dette var jo etter en lang tids isolasjon da).

 

Jeg snakker om kontakter man faktisk møter. Trenger ikke å være noen spesiell, bare noen man kan ta en kopp kaffe med på kafé en dag.

Lenke til kommentar
På ungdomskolen har jeg bare hengt med ''nerdene'', kanskje fordi jeg er en nerd. PC-gjengen. Jeg har kommet over nerdetingene og vil UT! og treffe jenter og jeg vil på fest!

 

Problemet er at jeg ikke kjenner noen som vil bli med meg (av kompiser) og jeg vet heller ikke om noen fester.

6586610[/snapback]

 

 

Nettet er din redning. Når jeg kom igang med livet trengte jeg nettet for å komme i kontakt med andre mennesker igjen (dette var jo etter en lang tids isolasjon da).

 

Jeg snakker om kontakter man faktisk møter. Trenger ikke å være noen spesiell, bare noen man kan ta en kopp kaffe med på kafé en dag.

6586631[/snapback]

 

 

Snakker vi jenter da?

Lenke til kommentar
På ungdomskolen har jeg bare hengt med ''nerdene'', kanskje fordi jeg er en nerd. PC-gjengen. Jeg har kommet over nerdetingene og vil UT! og treffe jenter og jeg vil på fest!

 

Problemet er at jeg ikke kjenner noen som vil bli med meg (av kompiser) og jeg vet heller ikke om noen fester.

6586610[/snapback]

 

 

Nettet er din redning. Når jeg kom igang med livet trengte jeg nettet for å komme i kontakt med andre mennesker igjen (dette var jo etter en lang tids isolasjon da).

 

Jeg snakker om kontakter man faktisk møter. Trenger ikke å være noen spesiell, bare noen man kan ta en kopp kaffe med på kafé en dag.

6586631[/snapback]

 

 

Snakker vi jenter da?

6586640[/snapback]

 

Både jenter og gutter. Bare vennskap. Nye kontakter.

Lenke til kommentar

Nettop vært 2 uker i Spania, som jeg har vært hver høst og sommerferie i flere år nå. Og har igjen blitt dødforelska i samme jenta som jeg alltid forelsker meg i hver ferie, som er Spansk/Engelsk og bor der.

 

Som da resulterer i at jeg med min lille engelskkunnskap ikke får fram ett ord på engelsk mens hun er i nærheten, og det er så flaut! Hun smiler bare og sier jo at det ikke gjør noe, og de gangene jeg får fram noen setninger i noen minutter er det så herlig å snakke med hun om alt mulig.

 

Hun hadde type denne ferien, men de var ikke noe nærme, og kjæresten hennes klagde fordi hun satt "for mye" sammen med meg osv, og hun sa at hun heller ville sitte med meg enn med han.

 

Men som alle andre ting tar jo også feriene slutt, og denne gangen er jeg enda mere deppa enn noen gang før for og ha måttet dra, har bare sittet inne siden jeg kom hjem og tenkt på hun.

 

Tviler på at det blir noe ut av oss to noen gang, men jeg klarer bare ikke å slutte og tenke på hun og på hva jeg skulle ha gjort for å ha brutt isen ordentlig mellom oss!

 

Jaja, det får holde :p

 

 

Føler at ingen leser postene mine... :p

Og fant nettop ut at jeg ikke tåler og høre på The Streets - Dry Your Eyes Mate :(

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Cake: Begynner på VGS nå ja.

 

 

Skal prøve på det!  :thumbup:

6586740[/snapback]

 

Eyh, VGS er positivt. Hadde sex med ei jente i klassa en uke etter skolestart. Skulle blitt sammen med henne mens jeg kunne.

 

Men mye fint kan komme ut av GK. ;)

6586830[/snapback]

 

 

hehe qlt.

 

Ja, det blir vel kult med en helt ny klasse! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...