Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det alltid noen som må komme seg inn på lukkede forum og lage bøll? Det ødelegger for så utrolig mange og folk mister tiltroen på forumet som er en støtte for veldig mange. Hvorfor må  folk gjøre dette...?

 

*oppgitt og destruktiv*  :(

6551772[/snapback]

Vet hva du prater om. Pythe eller lignende.

 

Men igjen, sa han noe som ikke stemte ? Greit nok at det provoserte litt, men han kom bare med sin mening. Så ikke hva som var så galt i det. Tydeligvis tåler ikke di forumbrukerne slike tråder, å det forteller egentlig litt om hvor streke folk som egentlig henger der. Står ingen advarsel om at hvis man har en annen mening enn en annen forumbruker, så kan de faktisk ta livet av seg. Syns det burde komme i en sticky.

 

Ja, jeg er slem som har en annnen mening enn deg. :)

6553946[/snapback]

Han kommer inn på et lukket forum bare for å rakke ned og mobbe de som er der inne. Det er ikke mye som skal til for å tippe mange av de der inne utfor kanten, meg inkludert, og jeg synes man ikke har NOENTING å gjøre der hvis man bare prøver å ødelegge. Forumet skal bli strengre snart, og vanskligere å komme innpå, noe jeg synes er bra.

 

Når du forteller om dine innerste tanker og følelser og er på randen til selvmord og andre skumle ting, hva tror du en sånn person med sånne kommentarer kunne ha forårsaket? I tillegg stjal han private bilder og la ut på nett.

6553982[/snapback]

Det med privatebilder fikk jeg ikke med meg, men at hans/hennes meninger dytter noen av de svakeste over kanten gjør meg ikke noe. :hmm: Han/henne bare fremskyver en prosess som allerede er i gang.

 

Du sier lukket forum. Tydeligvis ikke siden han/henne kom inn? Uansett hvor stregt de gjør det der, så vil dette alltid skje i ny og ne. Alle kan registrere nye brukere. Slike forum ber om det også, fordi det gjelder så absurde temaer, som folk har så utrolig mange forskjellige meninger om. Bare å bli vandt til det. :)

6554125[/snapback]

 

håper dette var skrevet i en eller annen form for rus. For det å medvirke til selvmord er faktisk straffbart jf. straffeloven §231.

Og det å skrike "gjør det gjør det" er medvirkning

 

*for ordens skyld*

6556635[/snapback]

Nei, var ikke ruset. Kun min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i helvete skal jeg være så forbanna ubrukelig til alt? Hvorfor skal alt som er bra i livet bli tatt fra meg? Jeg har fått en kropp som kun er kviser og åpne, stinkende sår, jeg har en forferdelig stygg hårvekst overalt, og hele huden min er råtten. Jeg er den totale motsetningen på hva som regnes som pent. Jeg har også fått bekreftet at jeg er seksuellt mislykket, siden jeg har en forbanna mikroskopisk dritt som ikke kan brukes. Jeg får aldri pult noen noensinne. Livet er helvetes herlig.

 

Den eneste grunnen til at jeg har holdt meg i live, jenta jeg elsker over alt i universet vil ikke ha noe med meg å gjøre. Hun måtte selvfølgelig gi inntrykk av det motsatte og skru forventningene mine i taket før hun ødela meg fullstendig. Hvordan skal man ellers tolke signaler da? Betyr det at hun begynner å klå på et visst sted at hun ikke liker meg? Betyr kyssing at hun hater meg? Forbanna dritt! Jeg kommer aldri til å involvere meg med noen av det andre kjønn igjen. Det fører kun til elendighet og faen. Ikke kan jeg finne noen heller, siden jeg er sosialt utviklingshemmet og ubrukelig. Ingen vil heller ta kontakt med den styggeste og mest avskyelige fyren i forsamlingen.

 

Jeg har aldri hatt noe forhold, alt jeg har prøvd på har gått til helvete. Alle jeg har likt har hatet meg. Hva er det jeg gjør feil? Jeg har aldri vært noe annet enn meg selv, jeg har aldri prøvd å skryte på meg noe. Det ender alltid med at jeg ødelegger alt, for ingen klarer å elske noen som meg. Jeg har aldri hatt sosiale antenner, og jeg skjønner ikke hvordan folk får til noe sånt som å få kontakt med noen av det motsatte kjønn og lykkes. Hva er den faens hemmeligheten? Hvorfor skal jeg aldri få til dette?

Jeg trodde jeg hadde vært forelska før, men det var før jeg møtte den virkelige drømmedamen. Jeg har aldri opplevd noe lignende før, dette er helt unikt. Likevel kan det aldri bli noe, fordi jeg er så jævla mislykket.

 

Aldri aldri mer. Jeg ofrer ikke et jævla sekund mer på den bortkasta dritten der. Det blir bare dritt og sorg av det uansett. Fatter ikke at jeg har vært så dum å kaste bort hele livet mitt på å få det til, når det likevel er nytteløst. Noen av oss er dømt til å være stygge handicappede tapere. Må vel bare innse det først som sist.

Alt som holdt meg i live er borte. Jeg er ingenting lenger.

Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete skal jeg være så forbanna ubrukelig til alt? Hvorfor skal alt som er bra i livet bli tatt fra meg? Jeg har fått en kropp som kun er kviser og åpne, stinkende sår, jeg har en forferdelig stygg hårvekst overalt, og hele huden min er råtten. Jeg er den totale motsetningen på hva som regnes som pent. Jeg har også fått bekreftet at jeg er seksuellt mislykket, siden jeg har en forbanna mikroskopisk dritt som ikke kan brukes. Jeg får aldri pult noen noensinne. Livet er helvetes herlig.

 

Den eneste grunnen til at jeg har holdt meg i live, jenta jeg elsker over alt i universet vil ikke ha noe med meg å gjøre. Hun måtte selvfølgelig gi inntrykk av det motsatte og skru forventningene mine i taket før hun ødela meg fullstendig. Hvordan skal man ellers tolke signaler da? Betyr det at hun begynner å klå på et visst sted at hun ikke liker meg? Betyr kyssing at hun hater meg? Forbanna dritt! Jeg kommer aldri til å involvere meg med noen av det andre kjønn igjen. Det fører kun til elendighet og faen. Ikke kan jeg finne noen heller, siden jeg er sosialt utviklingshemmet og ubrukelig. Ingen vil heller ta kontakt med den styggeste og mest avskyelige fyren i forsamlingen.

 

Jeg har aldri hatt noe forhold, alt jeg har prøvd på har gått til helvete. Alle jeg har likt har hatet meg. Hva er det jeg gjør feil? Jeg har aldri vært noe annet enn meg selv, jeg har aldri prøvd å skryte på meg noe. Det ender alltid med at jeg ødelegger alt, for ingen klarer å elske noen som meg. Jeg har aldri hatt sosiale antenner, og jeg skjønner ikke hvordan folk får til noe sånt som å få kontakt med noen av det motsatte kjønn og lykkes. Hva er den faens hemmeligheten? Hvorfor skal jeg aldri få til dette?

Jeg trodde jeg hadde vært forelska før, men det var før jeg møtte den virkelige drømmedamen. Jeg har aldri opplevd noe lignende før, dette er helt unikt. Likevel kan det aldri bli noe, fordi jeg er så jævla mislykket.

 

Aldri aldri mer. Jeg ofrer ikke et jævla sekund mer på den bortkasta dritten der. Det blir bare dritt og sorg av det uansett. Fatter ikke at jeg har vært så dum å kaste bort hele livet mitt på å få det til, når det likevel er nytteløst. Noen av oss er dømt til å være stygge handicappede tapere. Må vel bare innse det først som sist.

Alt som holdt meg i live er borte. Jeg er ingenting lenger.

6564204[/snapback]

 

Kanskje dette hjelper:) :

 

1. begynn å tren regelmessig

2. finn ett fint kosthold

3. dusj hver dag

4. begynn med div. hud kremer

5. Finn en fin deoderant

:)

Lenke til kommentar

Kanskje dette hjelper:) :

 

1. begynn å tren regelmessig

2. finn ett fint kosthold

3. dusj hver dag

4. begynn med div. hud kremer

5. Finn en fin deoderant

:)

6564310[/snapback]

Hva om han gjør alt dette da? Det er faktisk lov å være reinslig samtidig som man har et lavt selvbilde. Jeg klarer i værtfall det glimrende :)

Lenke til kommentar

Kanskje dette hjelper:) :

 

1. begynn å tren regelmessig

2. finn ett fint kosthold

3. dusj hver dag

4. begynn med div. hud kremer

5. Finn en fin deoderant

:)

6564310[/snapback]

Hva om han gjør alt dette da? Det er faktisk lov å være reinslig samtidig som man har et lavt selvbilde. Jeg klarer i værtfall det glimrende :)

6564480[/snapback]

har topp selvtillit jeg også, men samtidlig har dager jeg føler meg down på.

Men han klaga over kviser og anna dritt.

Lenke til kommentar

@SirMaximus; Du er for all del ikke ubrukelig til alt. Ta for eksempel fotografering. Du er en av de dyktigeste fotografene på dette forumet. Og jeg juger ikke når jeg sier det.

 

Ang. kroppen din, alle har kviser. Dessverre er det slik at noen har det mer enn andre, men det forsvinner. Hårvekst har vi alle, men noen av oss er litt mer "heldige" enn andre, grunnet at vi har mer testosteron i kroppen enn østrogen. Men ja, det er irriterende. Allikevel tror jeg ikke det spiller så stor rolle.

 

Jeg vet riktig nok ikke hvordan du ser ut, så jeg skal ikke uttale meg der. Men som et tips til å bedre selvtillitten til sin egen kropp, er å begynne med trening og et sundt kosthold. Det er faktisk helt utrolig hvor bra du føler deg etter en liten stund. Riktig nok må du føle deg opplagt til å trene, og ikke trene på "tom mage". Det har da en mer negativ effekt enn posetiv.

 

Når det gjelder "drømmedamen", kan du forklare hva som har hendt? Hvorfor har du fått det inntrykket av at hun hater deg? Jeg vet hvor hardt forelskelse kan være, men tenk at kun det beste er godt nok for deg. Og det virker ikke som om hun var den beste. Dessverre vet jeg at dette er enkelt for meg å si, men ikke enkelt for deg å tenke. Men prøv! Din tid kommer. Du vil få en å dele livet ditt med.

 

Slik som jeg har forstått på deg, så er du en flott kar :)

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Min egen lille deprisjon

 

Nok en gang har jeg det ikke helt godt med meg selv. Har kranglet med kjæresten min i kveld. De siste tre gangen vi har vært sammen, har det hele blitt så rart. Hun har snudd seg vekk, eller sørget for å ha en tyggis i munnen hver gang jeg prøver å kysse henne. Hun har heller ikke satt seg ved siden av meg, uten at jeg spør, og det er alltid jeg som må holde rundt henne, ikke motsatt. Det virker rett å slett som om hun ikke har følelser for meg. Jeg ringte henne på lørdag, og spurte om dette var sant. Nei, det var ikke slik. "Det var bare slik hun var". Det er så rart at hun aldri har vært så ille med dette før. Senere den lørdagen var hun og noen venniner på fest, og der hadde de funnet ut at jeg er en egoist, siden jeg vil at kjærsten min faktisk skal vise følelser tilbake, slik som kjærester gjør. Riktig nok skal det nevnes at hun var veldig bekymret for meg forrige lørdag, siden jeg ble et slakt etter en karusell, og fordi jeg sover dårlig om nettene.

 

Tidligere i år har vi avtalt at hun skulle bryte den siste uken med ferien, slik at vi kunne dra på en hyttetur sammen. For et par dager siden ble dette derimot vanskelig, siden hun kanskje skulle på en ferie med moren. Hun skulle si ifra i dag, før klokken seks om når hun skulle hjem, grunnet at vaktlisten på jobben min blir satt opp da. Allikevel fikk jeg ikke svar før seinere på kvelden, at hun ikke kom hjem før på torsdag neste uke.

 

Da får jeg selvsagt ikke endret på vaktlisten, og med min uflaks jobber jeg resten av den uken. Det skuffer og sårer utrolig at hun velger å dra på enda en ferietur med moren sin, istedenfor den hytteturen som vi hadde avtalt. Det er faktisk nå under 3 uker til jeg flytter til USA, og får ikke sett henne på 10 måneder. Allikevel tar hun seg ikke tid til å få sett meg. Det sårer meg utrolig, og jeg blir ufattelig lei meg over dette. Er det bare meg, eller er det ganske tydelig at hun ikke har så store følelser for meg som jeg har for henne?

Folk sier til meg at jeg burde dumpe henne, at det er ikke slik en kjæreste skal oppføre seg. Jeg er enig det, men jeg klarer ikke å dumpe henne. Jeg er så ufattlig glad i henne, at et liv uten henne vil ikke bli noe annet en tomt. Jeg elsker henne jo. Så utrolig høyt. Allikevel blir jeg såret, og det vet hun.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
*Deppe ting*

6564645[/snapback]

Jeg tror hun bevisst prøver å skape avstand siden du snart skal reise.

Beskytter seg selv mot å bli for glad i en gutt som snart skal reise fra henne :/

6564859[/snapback]

Kom til samme konklusjon selv.

 

 

Kanskje det beste for dere begge er å gi slipp, og se det ann når du kommer hjem?

 

For henne og deg å begynne med et avstandsforhold med dette grunnlaget tror jeg neppe kommer til å fungere noe særlig.

Lenke til kommentar
Jeg tror hun bevisst prøver å skape avstand siden du snart skal reise.

Beskytter seg selv mot å bli for glad i en gutt som snart skal reise fra henne :/

6564859[/snapback]

 

 

Isåfall er dette utrolig dårlig gjort når hun sier selv at det ikke er noe. Det sårer meg over at hun ikke klarer å si noe om dette.

Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete skal jeg være så forbanna ubrukelig til alt? Hvorfor skal alt som er bra i livet bli tatt fra meg? Jeg har fått en kropp som kun er kviser og åpne, stinkende sår, jeg har en forferdelig stygg hårvekst overalt, og hele huden min er råtten. Jeg er den totale motsetningen på hva som regnes som pent. Jeg har også fått bekreftet at jeg er seksuellt mislykket, siden jeg har en forbanna mikroskopisk dritt som ikke kan brukes. Jeg får aldri pult noen noensinne. Livet er helvetes herlig.

 

Jeg aner ikke hvor gammel du er eller hvordan du sånn generelt ser ut, men ting som kviser vil som regel forsvinne før eller siden. Seksuelt mislykket? Vel, jeg er ingen ekspert, men vil bare si at ting tar tid. Ha tålmodighet, lytt, lær av feil, ingen blir vinner av Tour de france første dagen de sykler. Høres sikkert lamt ut, men utseende teller ikke for alt, prøv heller å fokusere på andre ting. Ihvertfall, jeg selv sliter med dårlig selvbildet til tider, men prøver å ikke la det stoppe meg alt for mye.

 

Den eneste grunnen til at jeg har holdt meg i live, jenta jeg elsker over alt i universet vil ikke ha noe med meg å gjøre. Hun måtte selvfølgelig gi inntrykk av det motsatte og skru forventningene mine i taket før hun ødela meg fullstendig. Hvordan skal man ellers tolke signaler da? Betyr det at hun begynner å klå på et visst sted at hun ikke liker meg? Betyr kyssing at hun hater meg? Forbanna dritt! Jeg kommer aldri til å involvere meg med noen av det andre kjønn igjen. Det fører kun til elendighet og faen. Ikke kan jeg finne noen heller, siden jeg er sosialt utviklingshemmet og ubrukelig. Ingen vil heller ta kontakt med den styggeste og mest avskyelige fyren i forsamlingen.

 

Jeg har aldri hatt noe forhold, alt jeg har prøvd på har gått til helvete. Alle jeg har likt har hatet meg. Hva er det jeg gjør feil? Jeg har aldri vært noe annet enn meg selv, jeg har aldri prøvd å skryte på meg noe. Det ender alltid med at jeg ødelegger alt, for ingen klarer å elske noen som meg. Jeg har aldri hatt sosiale antenner, og jeg skjønner ikke hvordan folk får til noe sånt som å få kontakt med noen av det motsatte kjønn og lykkes. Hva er den faens hemmeligheten? Hvorfor skal jeg aldri få til dette?

Jeg trodde jeg hadde vært forelska før, men det var før jeg møtte den virkelige drømmedamen. Jeg har aldri opplevd noe lignende før, dette er helt unikt. Likevel kan det aldri bli noe, fordi jeg er så jævla mislykket.

 

Denne situasjonen er jeg selv godt kjent med, noe lignende hendte meg selv igår. Har egentlig ikke så mange gode tips her, sliter selv med å forstå dette. Spesielt pga den kvinnelige part vet at det er følelser innvolvert fra min side. Det er hardt, spesielt viss du føler at det er drømmedamen det er snakk om.

 

Desverre har jeg ingen svar til deg. Det eneste kan være og snakke om det, men om hun ikke har noen følelser og bare ser på det som en flørt, så hjelper vel ikke det heller. Du får ha lykke til, og husk å passe på karmaen din, så skal vel alt gå bra en eller annen gang!

Lenke til kommentar

Så ødelagt er det altså mulig å bli. Jeg husket at jeg hadde skrevet noe her, men hva det var husket jeg ikke før jeg leste det igjen... jaja, samma det. Om folk ler er det deres problem. Driter i det.

Det har blitt sendt et par sms og sånt, men den siste er nok sendt nå. Nå har hun også dratt til utlandet på ferie, så det nytter ikke å få tak i henne uansett.

Har ikke spist på et par dager heller... ingenting frister, bare å sove og komme meg unna verden. Har sovet hele dagen, og sto opp nå nettopp.

 

Jeg har aldri savnet noen så mye. Ingenting annet betyr en dritt, vil bare se henne igjen. Det gir jeg hva som helst for.

 

Ingenting hjelper, men takk til dere som har kommet med tilbakemelding, er takknemlig for det, og vet at det er i beste mening.

Lenke til kommentar
Jeg tror hun bevisst prøver å skape avstand siden du snart skal reise.

Beskytter seg selv mot å bli for glad i en gutt som snart skal reise fra henne :/

6564859[/snapback]

 

 

Isåfall er dette utrolig dårlig gjort når hun sier selv at det ikke er noe. Det sårer meg over at hun ikke klarer å si noe om dette.

6566136[/snapback]

Unnskyld, jeg mente ubevisst, ikke bevisst! :blush:

Lenke til kommentar
dama har slått opp :cry:

blir alltid værst utpå kvelden når jeg bli alene med pcn.

følelsene svirrer og jeg blir så trist.

bruker da å sette på rolig musikk og sitte utover natten med tårer i øyekroken.

6565134[/snapback]

 

hei. vi sitter i samme situasjon :) Jeg og dama gjorde det slutt for en uke siden idag, men det har heldigvis begynt å bli litt bedre nå. Bare sørg for at du er så mye ute som mulig, og når du føler at du holder på å knekke sammen fordi du savner henne, så må du bare la det skje. Ikke prøv å unngå det, men ikke sitt å la deg selv deppe. Jeg lover deg det kommer til å ordne seg, bare se fremover og prøv å nyt ferien

Lenke til kommentar

I kveld har jeg og familien vært oppe hos mormor.

Der har vi spist middag og koset oss, men jeg ble lei, og gikk ned igjen.

 

Da begynte jeg å tenke, som vanlig, på kvelden.

Der har jeg sitti, en lørdagskveld, mens alle de andre er ute, kanskje fester,

mens jeg, sitter hos mormor.

 

Sånn er det alltid! Jeg blir sittende hjemme, mens jeg hører alt som skjedde dagen etter. Føles alltid som om jeg ikke blir invitert ut, aldri.

 

Halveis hjem gikk jeg forbi ett hus, hvor en del 20-åringer hadde fest.

Og da, begynte jeg jo å tenke litt fremover, når jeg blir 20, hva gjør jeg da?

Sitter jeg hjemme, sånn som nå, eller hva?

Når jeg ikke er sosial nå, vil jeg være det da?

 

Jeg er så usikker på alt sånt, som har med sosiale ting å gjøre.

Jeg er så redd for å bli sittende her, i bula, resten av livet.

 

Innlegget er sikkert overdrevet, men det er kvelden, og jeg tenker mye.

Lenke til kommentar

Jeg har det omtrent helt likt som deg, NorthGarden. Jeg syns ikke alltid at det er et problem, for mine nærmeste venner går heller ikke ut på fest hver helg.

Tidligere i høst ble jeg ganske god venn med en jente jeg gikk i klasse med før, da ble jeg med på noen fester, men vet du hva? Jeg tviler på at man går glipp av så veldig mye hvis man sitter hjemme. Selvfølgelig er det morsomt, men det er jo morsomt å være med venner også?

 

Hvis du har veldig lyst, så kan du jo spørre venner/venninner om du kan bli med, eller si at du er interessert. Kan jo hende de tror at du ikke er så glad i å gå ut.

Med mindre du har spurt..?

Lenke til kommentar
Jeg har det omtrent helt likt som deg, NorthGarden. Jeg syns ikke alltid at det er et problem, for mine nærmeste venner går heller ikke ut på fest hver helg.

Tidligere i høst ble jeg ganske god venn med en jente jeg gikk i klasse med før, da ble jeg med på noen fester, men vet du hva? Jeg tviler på at man går glipp av så veldig mye hvis man sitter hjemme. Selvfølgelig er det morsomt, men det er jo morsomt å være med venner også?

 

Hvis du har veldig lyst, så kan du jo spørre venner/venninner om du kan bli med, eller si at du er interessert. Kan jo hende de tror at du ikke er så glad i å gå ut.

Med mindre du har spurt..?

6581199[/snapback]

Jeg har liksom, ymtet frempå, og sagt at de kan godt si ifra om det "skjer" noe, men jeg vet ikke om de tar hintet.

Samtidig vil jeg ikke mase... Så det blir litt vanskelig.

 

Føler så veldig at jeg "faller" fra vennene mine.

Jeg ser de sjelden, og de snakker sjelden til meg på msn og slikt.

Starter på VGS nå, og har prøvd å tenke at jeg får mange nye venner der, men så blir jeg usikker igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...