Demonfudge Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) ARG! Jeg blir så drit forbanna! Like før jeg pakker sammen og DRAR og skaffer meg hemmelig nummer så hun aldri får tak i meg igjen! 6550538[/snapback] Jeg trenger en roomie. Men fra spøk til alvor; om det hadde gått veldig lang tid så hadde jeg nok sendt en melding eller to. Men om du ikke hadde svart på de(n) så hadde jeg nok holdt kjeft ja. Edit: Jeg quotet feil innlegg fra mushi ser jeg. Jaja. Endret 24. juli 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 ARG! Jeg blir så drit forbanna! Like før jeg pakker sammen og DRAR og skaffer meg hemmelig nummer så hun aldri får tak i meg igjen! 6550538[/snapback] Jeg trenger en roomie. Men fra spøk til alvor; om det hadde gått veldig lang tid så hadde jeg nok sendt en melding eller to. Men om du ikke hadde svart på de(n) så hadde jeg nok holdt kjeft ja. 6550603[/snapback] Det gikk vel rundt 30 min fra jeg skrev mld til henne til svarene og kommentarene kom strømmende inn. Lange som brev og full av bullcrap av en annen hverden. Jeg måtte skrive TO mld til med trusler om hva jeg kom til å gjøre hvis hun ikke holdt opp snart. Nå har det vært stille i en time, men det begynner vel på nytt i mårra. Hun sitter sikkert sammen med alle de andre på hytta og diskuterer meg og at jeg er så dum og lat og rar. at jeg gjør så mye rart og sikkert er gal som går henne imot. jeg kødder ikke nå. jeg kan si med 150% sikkerhet at dette blir et samtale-emne gjennom hele ferien foran unger og altmuligrart. Tenkte faen ikke over det når jeg sendte mld til henne. Angrer vldig nå. Alle kommer til å hate meg. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) nånå, ingen hater deg for at du skal ha/trenger en tenke pause på en uke eller 2. Foreldrene må da respektere det, det er tross alt de som elsker deg mest av alle. edit. brukte *de*, *de* er ord som skaper avstand i en konflikt. Endret 24. juli 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 nånå, ingen hater deg for at du skal ha/trenger en tenke pause på en uke eller 2. Foreldrene må da respektere det, det er tross alt de som elsker deg mest av alle. edit. brukte *de*, *de* er ord som skaper avstand i en konflikt. 6550704[/snapback] Tror dette blir snakk om til jeg er frisk igjen som kan ta år. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Drit i de du tror vil hate deg. Tenker du sånn så kommer du ikke langt, det vet jeg, og det har jeg opplevd selv. (Og jeg tenker automatisk at folk hater meg.) Føler du for at du vil ta en pause eller kutte kontakten helt så gjør du det. Utifra det jeg har sett så virker ikke moren din som en veldig grei person, men jeg har heller ikke møtt henne så jeg vet det ikke 100%. Men tenk over saken litt og om det ikke er NOE som kan forandre forholdet mellom dere så gjør du det du føler for. Endret 24. juli 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 nånå, ingen hater deg for at du skal ha/trenger en tenke pause på en uke eller 2. Foreldrene må da respektere det, det er tross alt de som elsker deg mest av alle. edit. brukte *de*, *de* er ord som skaper avstand i en konflikt. 6550704[/snapback] Tror dette blir snakk om til jeg er frisk igjen som kan ta år. 6550722[/snapback] hvorfor må du kutte de ut+ de har vel lyst og støtte deg+ eller er det andre problemer+ Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) nånå, ingen hater deg for at du skal ha/trenger en tenke pause på en uke eller 2. Foreldrene må da respektere det, det er tross alt de som elsker deg mest av alle. edit. brukte *de*, *de* er ord som skaper avstand i en konflikt. 6550704[/snapback] Tror dette blir snakk om til jeg er frisk igjen som kan ta år. 6550722[/snapback] hvorfor må du kutte de ut+ de har vel lyst og støtte deg+ eller er det andre problemer+ 6550732[/snapback] Ut fra det jeg har lest ser det ikke akkurat ut til at de er så veldig støttende. Enten det ellers så gjør de det grunnleggende totalt feil (er liksom ikke en fordel å irritere den/de man skal støtte). Edit: Tror de har misforstått litt. De bør støtte, ikke støte Endret 24. juli 2006 av Ernie Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 nånå, ingen hater deg for at du skal ha/trenger en tenke pause på en uke eller 2. Foreldrene må da respektere det, det er tross alt de som elsker deg mest av alle. edit. brukte *de*, *de* er ord som skaper avstand i en konflikt. 6550704[/snapback] Tror dette blir snakk om til jeg er frisk igjen som kan ta år. 6550722[/snapback] hvorfor må du kutte de ut+ de har vel lyst og støtte deg+ eller er det andre problemer+ 6550732[/snapback] "lyst til å støtte meg" ha! Hadde det bare vært så lett hadde jeg ikke var så syk som jeg er nå, siden mine foreldre er roten til alt vondt og resten bare er sidefaktorer som har presset meg mer og mer utfor stupet. Fatter har jeg kontakt med, men så lite som mulig. max en gang i uka. Morra mi har jeg nå kuttet ut fordi hun drar meg ned i grøfta før hun hopper på meg med fjellstøvler. Dagen etterpå er vi bestevenner igjen tydligvis. Orker ikke mer. Like før jeg kolapser og får sammenbrudd igjen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 *** Hvis jeg var deg ville jeg skrevet en melding; "Hvis du sender en eneste melding eller prøver å ringe en eneste gang den neste uka, skal jeg flytte så langt vekk fra deg jeg bare kommer." Og hvis hun da sender melding eller ringe svarer du med "nå har du faenmæ gjort det!" så ser du etter en leilighet eller lignende langt vekk fra ho, ihvertfall ett stykke vekk og prøver å få flytta inn der. Det var det jeg ville ha gjort ihvertfall, betyr nødvendigvis ikke at det er det beste Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 *** Hvis jeg var deg ville jeg skrevet en melding; "Hvis du sender en eneste melding eller prøver å ringe en eneste gang den neste uka, skal jeg flytte så langt vekk fra deg jeg bare kommer." Og hvis hun da sender melding eller ringe svarer du med "nå har du faenmæ gjort det!" så ser du etter en leilighet eller lignende langt vekk fra ho, ihvertfall ett stykke vekk og prøver å få flytta inn der. Det var det jeg ville ha gjort ihvertfall, betyr nødvendigvis ikke at det er det beste 6550835[/snapback] Dette jeg har gjort. Skrev ord-rett: Jeg trenger en pause fra deg. Jeg vil at du skal la meg være ifred til jeg tar kontakt med deg igjen. Ikke ring, sms, mail og hvertfall ikke kom på besøk. Jeg sier ifra når jeg er klar igjen. Du forskjellsbehandler, prioriterer feil, og nå orker jeg ikke mer og vil vekk. Enten så holder du deg unna, ellers så flytter jeg ut av fylket. Tror ikke dette kan tolkes feil egentlig. Har en sambo jeg også må få overtalt til å flytte hvis dette blir aktuellt. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Dette jeg har gjort. Skrev ord-rett: Jeg trenger en pause fra deg. Jeg vil at du skal la meg være ifred til jeg tar kontakt med deg igjen. Ikke ring, sms, mail og hvertfall ikke kom på besøk. Jeg sier ifra når jeg er klar igjen. Du forskjellsbehandler, prioriterer feil, og nå orker jeg ikke mer og vil vekk. Enten så holder du deg unna, ellers så flytter jeg ut av fylket. Tror ikke dette kan tolkes feil egentlig. Har en sambo jeg også må få overtalt til å flytte hvis dette blir aktuellt. 6550867[/snapback] hvis hun desperat prøver og få kontakt med deg tviler jeg på at hun hater deg for og si det sånn. du sier grunnen er noe hun gjør, som hun kan endre på. ikke rart hun vil ha kontakt. prøv og ta den gamle *det er ikke din feil. men min* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Det er så utrolig HENNES FEIL at jeg klarer ikke skrike det høyt nok engang hvis jeg prøver. Jeg gidder ikke at hun skal få tråkke på meg mer enn hun allerede har gjort, så det blir uaktuellt. Da skaffer jeg meg heller hemmelig nummer og begynner å låse døra når jeg er hjemme. At hun savner meg er faen ikke mitt problem. Det burde hun kanskje ha tenkt på litt tidligere?! Tar jeg kontakt nå går alt tilbake til "normalt" etter jeg har blitt skjelt ut foran hele familien et par ganger. Sorry, men det tror jeg at jeg seriøst ikke vil overleve. Endret 24. juli 2006 av mushi Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) *** Hvis jeg var deg ville jeg skrevet en melding; "Hvis du sender en eneste melding eller prøver å ringe en eneste gang den neste uka, skal jeg flytte så langt vekk fra deg jeg bare kommer." Og hvis hun da sender melding eller ringe svarer du med "nå har du faenmæ gjort det!" så ser du etter en leilighet eller lignende langt vekk fra ho, ihvertfall ett stykke vekk og prøver å få flytta inn der. Det var det jeg ville ha gjort ihvertfall, betyr nødvendigvis ikke at det er det beste 6550835[/snapback] Dette jeg har gjort. Skrev ord-rett: Jeg trenger en pause fra deg. Jeg vil at du skal la meg være ifred til jeg tar kontakt med deg igjen. Ikke ring, sms, mail og hvertfall ikke kom på besøk. Jeg sier ifra når jeg er klar igjen. Du forskjellsbehandler, prioriterer feil, og nå orker jeg ikke mer og vil vekk. Enten så holder du deg unna, ellers så flytter jeg ut av fylket. Tror ikke dette kan tolkes feil egentlig. Har en sambo jeg også må få overtalt til å flytte hvis dette blir aktuellt. 6550867[/snapback] Jeg har ikke lest så veldig mye av denne tråden, men du kan vel anmelde henne hvis hun fortsetter å plage deg med SMS-er o.l.? Vet om en bussjåfør som anmeldte en kvinne som hadde sendt fullt av brev, prøvd å ringe han flere ganger, etc. Grunnen til at hun plaget han, var at hun var overbevist om at vedkommende var besatt av "det onde". Edit: Her er en artikkel om denne bussjåføren: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=81856 Endret 24. juli 2006 av superseven Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Dette jeg har gjort. Skrev ord-rett: Jeg trenger en pause fra deg. Jeg vil at du skal la meg være ifred til jeg tar kontakt med deg igjen. Ikke ring, sms, mail og hvertfall ikke kom på besøk. Jeg sier ifra når jeg er klar igjen. Du forskjellsbehandler, prioriterer feil, og nå orker jeg ikke mer og vil vekk. Enten så holder du deg unna, ellers så flytter jeg ut av fylket. Tror ikke dette kan tolkes feil egentlig. Har en sambo jeg også må få overtalt til å flytte hvis dette blir aktuellt. 6550867[/snapback] Det eneste som er igjen da er å overtale. I og med at hun ikke respekterer sin egen datter er det bare å komme seg vekk fra henne så fort som mulig Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hvorfor er det alltid noen som må komme seg inn på lukkede forum og lage bøll? Det ødelegger for så utrolig mange og folk mister tiltroen på forumet som er en støtte for veldig mange. Hvorfor må folk gjøre dette...? *oppgitt og destruktiv* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Folk med for mye fritid og som ikke ser det seriøse. :-/ Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hvorfor er det alltid noen som må komme seg inn på lukkede forum og lage bøll? Det ødelegger for så utrolig mange og folk mister tiltroen på forumet som er en støtte for veldig mange. Hvorfor må folk gjøre dette...? *oppgitt og destruktiv* 6551772[/snapback] bare ignorere personen, ikke noe å bry seg med... så fort admin er på plass blir personen kasta ut veldig kjapt Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Går dårlig når to av fire modder + admin er innlagt Tror vi trenger noen til Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Da jeg sto opp idag var han vekk Bedre humør idag, men skal uttafor leiligheten idag så spørs hvordan det kommer til å gå. Hvordan går det med dere da? Endret 25. juli 2006 av mushi Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Da jeg sto opp idag var han vekk Bedre humør idag, men skal uttafor leiligheten idag så spørs hvordan det kommer til å gå. Hvordan går det med dere da? 6553067[/snapback] Jeg kan iallefall fortelle at jeg har det bra... Lykke til ute i verden, er ikke alltid så kult det. Du klarer det nok, tenk på noe fint og klamre deg til det. Ditt eget fyrlys, på en måda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg