Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Faen, sitter å snakker med en vennine av meg. Vi begynte å snakke om kjæresten min, og jeg fortalte at jeg følte til tider at hun egentlig ikke vil være sammen med meg, og at jeg er livredd for å miste henne. Hun skjeller meg ut, kaller meg egoistisk, en idiot. Egoistisk fordi jeg er redd for å miste henne? Kanskje jeg er mer redd for å miste henne enn andre ville ha vært, og jeg har mine grunner.

Eller kanskje jeg bare er en idiotisk egoist? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen, sitter å snakker med en vennine av meg. Vi begynte å snakke om kjæresten min, og jeg fortalte at jeg følte til tider at hun egentlig ikke vil være sammen med meg, og at jeg er livredd for å miste henne. Hun skjeller meg ut, kaller meg egoistisk, en idiot. Egoistisk fordi jeg er redd for å miste henne? Kanskje jeg er mer redd for å miste henne enn andre ville ha vært, og jeg har mine grunner.

Eller kanskje jeg bare er en idiotisk egoist? :(

6545127[/snapback]

Langt ifra. I så fall er jeg det og. Når jeg hadde en kjæreste som dro bort var jeg livredd. Jeg gråt stort sett. Hun var nok den eneste jeg har elsket, og den jeg ville vært sammen med i dag om jeg kunne. Men jeg mistet henne. :(

Dessverre skal det en del til for at et sånt forhold funker.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan jeg aldri få den jenta jeg er glad i...?

Og hvorfor skal det skje så mange ganger, akkurat det samme? :(

Det gjør jo så vondt...Blir man aldri immun...

NP: Metallica - The Unforgiven II. Kjører på med fullt salt nå.

6545116[/snapback]

sykt. Hører på den jeg også. 4 min og 52 sek ut i sangen.

Du kan ikke få henne fordi life sucks og jenter er dumme.

Men er du snill går det nok bra tilslutt :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
sykt. Hører på den jeg også. 4 min og 52 min ut i sangen.

6545146[/snapback]

Tusen takk for tiltroen... :)

2 minutter og 10 sek forresten. "This fight he cannot win... The tired man they see no longer cares..."

Men der er du forresten inne på noe jeg har tenkt på.

Å være snill... Alle sier at jeg er så snill, og at det bør jeg være, for da får jeg drømmejenta og blabla, kongeriket med gull og melk på.

Men alt "snill" har gitt mer, er dritt. Nesten.

Er alt bare ljug?

Lenke til kommentar

6545146[/snapback]

2 minutter og 10 sek forresten. "This fight he cannot win... The tired man they see no longer cares..."

Å være snill... Alle sier at jeg er så snill, og at det bør jeg være, for da får jeg drømmejenta og blabla, kongeriket med gull og melk på.

Er alt bare ljug?

6545165[/snapback]

Pleide å synge på den i mine mørkere dager. En god låt.

Lenke til kommentar

Er alt bare ljug?

6545165[/snapback]

Desverre er det badguysa som drar damer. De som drekker og røyker. Ikke gjør degselv til noe du ikke er og ikke legg personligheten din i en skuff. Stol på degselv og den DU er. Liker ikke dama deg for den du er, er hun ikke værdt å ha.

Lenke til kommentar
Desverre er det badguysa som drar damer. De som drekker og røyker. Ikke gjør degselv til noe du ikke er og ikke legg personligheten din i en skuff. Stol på degselv og den DU er. Liker ikke dama deg for den du er, er hun ikke værdt å ha.

6545187[/snapback]

Akk så sant. :)

Nei, må nesten være meg selv. Gidder ikke gjøre meg til noen jeg ikke er, ikke for noen. Jeg er bare... motløs. Føler at jeg har tapt, like mye hver gang. Og alle sier det samme. Hehehe... Livet altså.

Det får bare gå.

Marley: Enig. En av de beste. ;)

Lenke til kommentar

Er alt bare ljug?

6545165[/snapback]

6545187[/snapback]

Eyh. Jeg røyker, jeg er en snill gutt. :hrm:

Lenke til kommentar

Er alt bare ljug?

6545165[/snapback]

6545187[/snapback]

Eyh. Jeg røyker, jeg er en snill gutt. :hrm:

6545198[/snapback]

Samme her.
Lenke til kommentar

Gutter: Dere skjønner hva jeg mener hvis dere ligger litt godvilje i det og ikke er så forbanna sære! :!:

Har forresten ikke kutta meg idag. Første agng på to uker. Er usedvanlig stolt av megselv, og håper jeg ikke sprekker før jeg skal sove. Har vært extremt hardt, men jeg klarer det!

Lenke til kommentar
Gutter: Dere skjønner hva jeg mener hvis dere ligger litt godvilje i det og ikke er så forbanna sære!  :!:

Har forresten ikke kutta meg idag. Første agng på to uker. Er usedvanlig stolt av megselv, og håper jeg ikke sprekker før jeg skal sove. Har vært extremt hardt, men jeg klarer det!

6545214[/snapback]

Bra! :) Du klarer det. Forresten er du veldig snill som gidder å snakke pent til en trist og sur fiskebass. Tusen takk, kjenner det hjelper å prate med likesinnede.

Lenke til kommentar
Gutter: Dere skjønner hva jeg mener hvis dere ligger litt godvilje i det og ikke er så forbanna sære!  :!:

6545214[/snapback]

Bra! :) Du klarer det. Forresten er du veldig snill som gidder å snakke pent til en trist og sur fiskebass. Tusen takk, kjenner det hjelper å prate med likesinnede.

6545223[/snapback]

nåå. Du er ingen surslid, men en søtslid! Så det så!

Lenke til kommentar

Det er lett å tenke seg det værste. Analysere alt som har skjedd eller ikke skjedd. Hva hun har sagt, ikke sagt. Må slutte å tenke så mye og heller snakke med jenten din. Har du et problem, ta det opp med henne. Ellers vil det bare gnage på tankene dine for alltid. Tro meg... ;)

Lenke til kommentar
nåå. Du er ingen surslid, men en søtslid! Så det så!

6545253[/snapback]

Awww... :blush:

Se, nå ble jeg rødsild. Da må du nesten få være myk kosepusekatt da, som takk. :)

Vel, nå får jeg nesten legge meg. Takk for alle fine ord, lykke til med å "holde deg i skinnet". Du klarer det, har det nok i deg.

Nighty night all.

Lenke til kommentar

6545146[/snapback]

Er alt bare ljug?

6545165[/snapback]

Fins ikke noe som heter karma, fins ingen gud som belønner gode gjerninger. De hensynsløse seirer.

Lenke til kommentar

Hvis du/dere hadde fått en melding om at jeg trengte en pause fra dere og du ikke skulle ringe/sms/maile eller komme på besøk til jeg sa det var greit, ellers flytta jeg ut av fylket - Hadde dere ringt meg 2 ganger og sendt 3 kjempelange sms da?

:realmad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...