Heilage Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 For å innlede, etter en lang krangel (høylydt og aggressiv diskusjon), kom vi i dag fram til at det vil oppstå en stor splid i familien vår om noen år. Og jeg er delvis skyldig i den. Den økonomiske situasjonen til familien vår endret seg drastisk etter at firmaet til faren min ble virkelig vellykket, og jeg var på en måte resultatet av det. Jeg ble den bortskjemte. Søsteren min flyttet til den andre sia av jorda når jeg var ni. Siden det eneste minnet jeg har av henne fra før hun flyttet var at hun tvang meg til å kysse føttene hennes en gang når jeg var 7 eller noe sånt. Jeg trodde jo at hun dro for å slippe unna meg. Vi har da vært på pause i 9 år, og jeg kjenner fortsatt ikke søsteren min noe mer enn jeg kjenner et par av de jeg går i klasse med. I tillegg har jeg broren min, som har litt mindreverdighetskomplekser, så han føler seg tilsidesatt. Noe foreldrene mine hjelper godt til med, da de tar han for gitt. Forrige jul, da familien var samlet, presterte min søster (som da har vært i gamlelandet så få ganger at man kan telle på en hånd) å si at broren min ikke gjorde noe for familien. Broren min er den eneste alle i familien virkelig kan stole på, da han alltid stiller opp. For hele familien. Om besteforeldrene mine trenger noe som helst, kan de spørre han. Han ordner alt. Dette gjorde jo ikke ting bedre. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Marley, hva slags splid er det du snakker om? Huff, nok en kveld der jeg lar tankene fly. Er ikke en eneste kveld uten at jeg er trist for tiden. Edit: Leif Endret 23. juli 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Marley, hva slags splitt er det du snakker om? 6544604[/snapback] Familien min. En veldig splittet familie. Tre veldig forskjellige barn. En vellykket. En uvellykket. En hvor forventningene sank så lavt at ingenting betydde noe (meg). Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 *kose marley* Familie er et helvete man bare må leve med. Man kommer liksom ikke utenom. Mange mennesker som aldri burde hatt barn. --------------- Telefonterror idag også. 4-5 ganger til meg og en til typen. Pluss 6 meldinger hvor det står hvor bekymret hun er for meg (lol!) og hvor hun forlanger at jeg forklarer hvorfor jeg ikke tar tlf. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 *kose marley* Familie er et helvete man bare må leve med. Man kommer liksom ikke utenom. Mange mennesker som aldri burde hatt barn. 6544639[/snapback] Takk. Jeg lurer noen ganger på om jeg burde kutte meg vekk fra familien. Ville gjort mange ting enklere. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 *kose marley* Familie er et helvete man bare må leve med. Man kommer liksom ikke utenom. Mange mennesker som aldri burde hatt barn. 6544639[/snapback] Takk. Jeg lurer noen ganger på om jeg burde kutte meg vekk fra familien. Ville gjort mange ting enklere. 6544678[/snapback] Jeg har kutta kontakt med morra mi Føler meg MYE MYE MYE bedre! Hvis hun bare kan holde opp å ringe snart. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 *kose marley* Familie er et helvete man bare må leve med. Man kommer liksom ikke utenom. Mange mennesker som aldri burde hatt barn. 6544639[/snapback] Takk. Jeg lurer noen ganger på om jeg burde kutte meg vekk fra familien. Ville gjort mange ting enklere. 6544678[/snapback] Jeg har kutta kontakt med morra mi Føler meg MYE MYE MYE bedre! Hvis hun bare kan holde opp å ringe snart. 6544729[/snapback] Sa du rett ut at du kuttet kontakten da? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Sa du rett ut at du kuttet kontakten da? 6544740[/snapback] Nei, men hun burde ta hintet snart. Er du GAL, kan ikke snakke med det kvinnemenneske der! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Sa du rett ut at du kuttet kontakten da? 6544740[/snapback] Nei, men hun burde ta hintet snart. Er du GAL, kan ikke snakke med det kvinnemenneske der! 6544786[/snapback] Ikke be en mor om å ta sånne hint. Hun vil ikke innse det. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Er moren din... før eller seinere vil dere finne ut av det. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Var på dritern istad, men så var det ikke igjen noe papir. Fy faen for en fæl dag. Endret 23. juli 2006 av Tidus_hmm Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Var på drtiern istad, men så var det ikke igjen noe papir. Fy faen for en fæl dag. 6544845[/snapback] Huff, forferdelig. Bedre lykke neste gang, da. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg vil aldri mer gå på do. Ikke bare er det lite papir der.. men stemmene i hodet sier jeg skal slikke doskåla. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg vil aldri mer gå på do. Ikke bare er det lite papir der.. men stemmene i hodet sier jeg skal slikke doskåla. 6544888[/snapback] Prøver du å være morsom i en seriøs tråd eller? For det funker litt dårlig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Jeg vil aldri mer gå på do. Ikke bare er det lite papir der.. men stemmene i hodet sier jeg skal slikke doskåla. 6544888[/snapback] Takk for at du så komplett får meg til å innse hvor simple og meningsløse mine problemer er, ved hjelp av dine fortellinger om driteproblemer. Endret 23. juli 2006 av Marley Lenke til kommentar
drugis Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 mushi? visst morra di sier at hun er bekymret for deg, er hun ikke det da? har hun gjort noe somtyder på at hun ikkje er glad i deg? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Er moren din... før eller seinere vil dere finne ut av det. 6544810[/snapback] Du har neppe møtt morra mi Hun har ødelagt hele livet mitt siden fødselen og nå får hun meg til å hate megselv så mye at jeg må kutte meg i stykker for å overleve mushi? visst morra di sier at hun er bekymret for deg, er hun ikke det da? har hun gjort noe somtyder på at hun ikkje er glad i deg? 6544937[/snapback] Les litt bakover i tråden så finner du nok mye greier. Endret 23. juli 2006 av mushi Lenke til kommentar
drugis Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Er moren din... før eller seinere vil dere finne ut av det. 6544810[/snapback] Du har neppe møtt morra mi Hun har ødelagt hele livet mitt siden fødselen og nå får hun meg til å hate megselv så mye at jeg må kutte meg i stykker for å overleve mushi? visst morra di sier at hun er bekymret for deg, er hun ikke det da? har hun gjort noe somtyder på at hun ikkje er glad i deg? 6544937[/snapback] Les litt bakover i tråden så finner du nok mye greier. 6544939[/snapback] gidder du å si sidetall ?? gidder ikkje å lese gjennom alle sidene.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 gidder du å si sidetall ?? gidder ikkje å lese gjennom alle sidene.. 6544965[/snapback] Da får du heller leve i uvitenhet. Har lite lyst å bla tilbake og lese all dritten jeg har skrevet. Er ikke noe koselig å bli minnet på. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hvorfor kan jeg aldri få den jenta jeg er glad i...? Og hvorfor skal det skje så mange ganger, akkurat det samme? Det gjør jo så vondt...Blir man aldri immun... NP: Metallica - The Unforgiven II. Kjører på med fullt salt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg