Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke hvordan forholdet mellom deg og moren din er, men har du prøvd å snakke med henne om det?

6537478[/snapback]

hehehehehe.

Det kan bli spennende siden hun er gal i hue sitt om dagen, men be my guest. Det er umulig å snakke med henne om noenting. Hun ringer nå fordi jeg ikke vil på hytta. Jeg er usikker hva jeg kommer til å gjøre hvis jeg drar opp dit, og er redd det kommer til å bli veldig skadelig for megselv.

Jeg fikk fatter til å ringe henne og si at jeg ikke kommer og var syk. Nå har hun ringt en 10-15 ganger idag. Får andre hun kjenner til å ringe, bruker forskjellige telefoner og ringer. Jeg tar den ikke. Hun ringer for å skjelle meg ut fordi jeg ikke kommer på hytta (søster og bestefar har bursdag) og for å presse en grunn ut av meg som hun synes er akseptabel.

hun har sagt til faren min og forskjellige venner hun har (som har sladra til fatter) om at jeg er den ungen som står nederst på "lista" hennes og hun gidder ikke bruke mer energi på meg, siden jeg allerede er "fortapt"

hvem sier det om ungene sine?

i tillegg setter hun kjæresten sin før alle ungene fordi det er hun som er hovedpriorieten hennes. hun prøver også å "kjøpe" meg tilbake med penger og forskjellsbehandler barna etter hvor "flinke" de har vært i hennes øyne.

Det er ikke mulig å ha en samtale med det kvinnemenneske uten å bli skjelt ut og verbalt missbrukt.

Lenke til kommentar
Hva hadde skjedd om du hadde dratt på hytta og feira bursdagen da, hadde hun blitt blid da?

6537537[/snapback]

Nei.

Jeg er meg og det liker ikke hun. Hun liker ikke personen jeg har blitt, og jeg har skuffet henne.

Jeg er den misslykkede som ingen gidder å satse noe på eller gi oppmerksomhet.

Hadde jeg dratt regner jeg med jeg måtta ha dratt på sykehuset og sydd eller fått enda et psykisk sammenbrudd. Hun klarer ikke la meg være ifred. Alt jeg gjør er galt og feil. Jeg gjør ingenting riktig. Jeg er så jævla misslykka. Jeg klarer ikke takle noenting uten å ty til drastiske midler.

Lenke til kommentar

mushi: det der høres ille ut. Høres ut som noen virkelig burde snakke litt vett inn i den skallen, men av en eller annen grunn føler jeg det bare vil være å kaste bort tiden :hm: En ting er sikkert, vil du ikke dra så drar du ikke.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvordan forholdet mellom deg og moren din er, men har du prøvd å snakke med henne om det?

6537478[/snapback]

hehehehehe.

Det kan bli spennende siden hun er gal i hue sitt om dagen, men be my guest. Det er umulig å snakke med henne om noenting. Hun ringer nå fordi jeg ikke vil på hytta. Jeg er usikker hva jeg kommer til å gjøre hvis jeg drar opp dit, og er redd det kommer til å bli veldig skadelig for megselv.

Jeg fikk fatter til å ringe henne og si at jeg ikke kommer og var syk. Nå har hun ringt en 10-15 ganger idag. Får andre hun kjenner til å ringe, bruker forskjellige telefoner og ringer. Jeg tar den ikke. Hun ringer for å skjelle meg ut fordi jeg ikke kommer på hytta (søster og bestefar har bursdag) og for å presse en grunn ut av meg som hun synes er akseptabel.

hun har sagt til faren min og forskjellige venner hun har (som har sladra til fatter) om at jeg er den ungen som står nederst på "lista" hennes og hun gidder ikke bruke mer energi på meg, siden jeg allerede er "fortapt"

hvem sier det om ungene sine?

i tillegg setter hun kjæresten sin før alle ungene fordi det er hun som er hovedpriorieten hennes. hun prøver også å "kjøpe" meg tilbake med penger og forskjellsbehandler barna etter hvor "flinke" de har vært i hennes øyne.

Det er ikke mulig å ha en samtale med det kvinnemenneske uten å bli skjelt ut og verbalt missbrukt.

6537528[/snapback]

Hvis det er altfor ille og det ikke kan løses, så neste gang hun ringer deg så skjeller du henne ut så mye at hun aldri ringer igjen eller du kan gå via retten for å få en dommer til å nekte henne kontakt med deg, men dette er jo bare ment som siste utvei.
Lenke til kommentar
Hvis det er altfor ille og det ikke kan løses, så neste gang hun ringer deg så skjeller du henne ut så mye at hun aldri ringer igjen eller du kan gå via retten for å få en dommer til å nekte henne kontakt med deg, men dette er jo bare ment som siste utvei.

6537568[/snapback]

Dette kunnet fungert hvis det var en ennen enn meg bak avataren. Høres det ut som om jeg kommer til å takle eller greie det?

Jeg fikk angstanfall igår fordi katta ikke gadd å høre på meg og telefonen begynte å ringe. Ble altfor mye på en gang.

Lenke til kommentar

Du mushi, vi har nå lest mange poster av deg her i denne tråden. Det er ganske tydelig at du trenger profesjonell hjelp (og derfor gjorde noe med det, som det står respekt av!). Men tror du ikke det er på tide å få deg innlagt? Det høres fælt ut, men slik du snakker så virker det som om du kommer til å skade deg alvorlig snart, mer enn det du allerede har gjort.

Du bruker aktivt dette forumet for å fortelle om problemene dine, og det hjelper deg sikkert. Men husk at vi er ikke profesjonelle. Det er ikke så lett for oss å hjelpe deg mer enn å trøste. Ikke for å være frekk, men du virker veldig på kanten ustabil. Du trenger hjelp og vet det heldigvis selv! Drastiske problemer trenger drastiske løsninger.

Har du vurdert dette selv?

Dette innlegget skriver jeg ikke for å være frekk, og jeg tror heller ikke at jeg har peiling på hvordan du har det. Det har jeg nemlig ikke! Men det er heller ikke så lett å sitte og lese postene dine der du sier du skal gjøre det ene og det andre. Vi vil du skal få det bedre, og det er derfor jeg foreslår innleggelse. Gjør det for din egen del!

Lenke til kommentar

Jeg er veldig ustabil ja. Er også fullstendig klar over at ingen her inne kan egentlig hjelpe meg. Jeg føler at det hjelper meg endel og bare få det ut på en måte. Jeg ahr jo ingen andre å snakke med.

Jeg er ikke syk nok til å bli innlagt på dagen. Det er 4 eller 5 mnd ventetid hvis det ikke er akutt. Tønsberg er en av de værste kommunen på psykiatrisk hjelp. Desverre for meg.. Prøvde å legge meg inn på tirsdag men de ville ikke ha meg. :(

Lenke til kommentar

De ville ikke ha deg inn? Slik som jeg har oppfattet det så har du det jævlig. Og etter hva jeg har lest her inne, så er det akutt slik som du har det. Du får angstanfall, skader deg selv, vil dø. Hvis ikke dette er akutt, kan noen vennligst forklare meg hva som er akutt?

Faen ta den norske helseetaten. Faen ta Norge i det hele tatt. Ingen ting fungerer her.

mushi, prøv igjen. Hvis de ikke vil ha deg inn, gå til rettsak.

Lenke til kommentar
De ville ikke ha deg inn? Slik som jeg har oppfattet det så har du det jævlig. Og etter hva jeg har lest her inne, så er det akutt slik som du har det. Du får angstanfall, skader deg selv, vil dø. Hvis ikke dette er akutt, kan noen vennligst forklare meg hva som er akutt?

Faen ta den norske helseetaten. Faen ta Norge i det hele tatt. Ingen ting fungerer her.

mushi, prøv igjen. Hvis de ikke vil ha deg inn, gå til rettsak.

6537729[/snapback]

Hehe. Kanskje det. Får prøve igjen til uka. Kanskje de er snillere da. :)

Lenke til kommentar

Er litt deppa nå fordi jeg virkelig hadde gleda meg til å gå ut med en kompis. Vorspiel, så på byen. Sendte han mld idag, men inget svar. Ringte han for en liten stund siden. Nei, han hadde reist på tur med noen andre kompiser....skulle kanskje ut seinere. Yay, kjekt å bli svikta. Ingen andre venner skal ut heller. 98% av dem er jo par og kjedelige. En del av dem gravid, og de fleste jobber eller har andre ikke-festlige planer.

Jeg som ville ut! Hater å sitte inne i helgene. Er relativt nysingel så er kjekt å gå ut og treffe folk, flørte, tenke på andre ting. Men føler det er for desperat å gå ut alene. Virker bare rart, og det frister ikke.

Kjeeeeeedeeeelig! Råtner med mine egne tanker her jeg sitter....

Lenke til kommentar
Men føler det er for desperat å gå ut alene. Virker bare rart, og det frister ikke.

Kjeeeeeedeeeelig! Råtner med mine egne tanker her jeg sitter....

6537909[/snapback]

Bor du langt unna Oslo da? Hvis ikke så er du velkommen til å feste med meg ;)

Lenke til kommentar
Jaja. Jeg skulle se på brudekjoler i dag jeg, da. Men svigerinnen min kunne visst ikke likevel. Innså da at jeg har null venner her jeg bor. Viste seg også at butikken var sommerstengt om lørdagene. Jaja, får kikke på kjole i Oslo og Bergen.

6538011[/snapback]

ååh! Brudekjoler som er sååå fine!

Du får ta det på mandag da ;)

Lenke til kommentar
På mandag jobber jeg. Jeg er ikke hjemme før rundt 17:30-18 hver dag, og da er butikken stengt. Derfor jeg skulle ta det i dag siden det var lørdag.

6538027[/snapback]

Er det du eller svigerinnene din som skal gifte seg?

Hvis du har megalyst til å være med og hun/du trenger den ganske kjapt, kan du ikke ta deg fri fra jobben/si at du er syk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...