Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har den store følelsen på at kjærsten min ikke har følelser for meg lenger, bare at hun ikke tørr å si ifra.

På de tre siste gangene vi har vært sammen, enten alene eller med andre, har hun nektet å kysse meg, noe hun ikke har gjort før. Hun passer alltid å ta en tyggis i munnen, eller rett å slett å snu hodet vekk når jeg prøver.

Det er alltid jeg som må holde rundt henne, gi henne en klem. Hun kommer aldri å holder meg i hånden, setter seg ved siden av meg uten at jeg spør osv.

Vi hadde en avtale om at vi skulle på en hyttetur seinere i sommer i et par dager, men nå er det veldig liten sjangse for at hun kan, siden hun skal på en hyttetur med moren sin. Og i går når hun var her, virket det som om hun ikke hadde veldig lyst til det.

Er det bare meg, eller virker det faktisk om hun ikke vil være sammen med meg? Mistet følelsene? :cry:

Lenke til kommentar
Jeg har den store følelsen på at kjærsten min ikke har følelser for meg lenger, bare at hun ikke tørr å si ifra.

På de tre siste gangene vi har vært sammen, enten alene eller med andre, har hun nektet å kysse meg, noe hun ikke har gjort før. Hun passer alltid å ta en tyggis i munnen, eller rett å slett å snu hodet vekk når jeg prøver.

Det er alltid jeg som må holde rundt henne, gi henne en klem. Hun kommer aldri å holder meg i hånden, setter seg ved siden av meg uten at jeg spør osv.

Vi hadde en avtale om at vi skulle på en hyttetur seinere i sommer i et par dager, men nå er det veldig liten sjangse for at hun kan, siden hun skal på en hyttetur med moren sin. Og i går når hun var her, virket det som om hun ikke hadde veldig lyst til det.

Er det bare meg, eller virker det faktisk om hun ikke vil være sammen med meg? Mistet følelsene? :cry:

6536032[/snapback]

Hører vi ordet mensen? :whistle:

Lenke til kommentar

6536032[/snapback]

Hører vi ordet mensen? :whistle:

6536074[/snapback]

Det har vært slik i 2 uker nå.

Lenke til kommentar
Hvis jeg er litt deppa eller noe, så setter jeg på noe metal (svart metal helst) sånn som Metalhead over her (hihi), så blir jeg sint istedet. Bedre å være sint enn lei seg.

Ofte jeg også konverterer tristhet/nedstemt til sinne. Det bra fordi sinne har mer energi og "kraft", tristhet er bare helt "svakt" liksom... (Man orker ikke å gjøre noe...)

Ellers så er jeg gjerne sint og da er det ingen bedre måte å få det ut enn å sette på litt skikkelig sint thrash-metall.

Men finnes nok av metall som man kan deppe til(og ikke bli sint): Opeth, Deadsoul Tribe.

Uansett, beste deppemusikken er Björk. Hun er sånn mørk og nedstemt så når man hører på det så føler man at det er noen som forstår en(så en orker å høre på det), samtidig så er musikken hennes ekstremt optimistisk så man kan bli i bedre humør :)

Lenke til kommentar

6536032[/snapback]

Jeg har merka lignende reaksjoner fra mine to ekser. Begge gjorde det slutt fordi de ikke lengre hadde de samme følelsene. Det betyr IKKE at det stemmer i ditt tilfelle, men du bør ta det opp med henne (som jeg nå leser du har gjort).

Jeg depper en del fordi jeg føler jeg er en type damene mister interessen av etter en periode. Hvorfor nøyaktig vet jeg ikke. Kanskje jeg er for kjedelig? Kanskje jeg ikke er spennende og mystisk nok? Kanskje det ligger i navnet deres (siden begge eksene het det samme (fint for å ikke rope feil navn! ;):whistle: )). Nei, jeg aner ikke...men har ikke lyst å bruke enda flere år av livet mitt på ei som plutselig finner ut at hun ikke har de rette følelsene allikevel. Desverre vet man ikke det før man er der.

Lenke til kommentar
Da kom paranoian tilbake igjen da =/ Glad jeg skal ut tidlig i dag.

faen.

6536243[/snapback]

Kjenner til det. Finn deg en hånd og klamre deg fast i den. Noe som hjelper på meg er mp3-spiller med sinna musikk. Da får jeg noe annet å konsentrere meg på.

Håper du klarer deg idag :)

Lenke til kommentar

Er det vanlig etter man har slått opp av fri vilje etter to års langt forhold at en angrer seg/angrer ikke/angrer seg/angrer ikke? I hele dag så har jeg savnet han, ikke savnet han om hverandre og alt føles så tomt og rart uten han og jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal ta meg til.

Lenke til kommentar
Vil bare dø, så de ikke kan plage meg mer.

6537005[/snapback]

Feil fremgangsmåte.

6537253[/snapback]

Jeg er klar over dette, men det forandrer ikke hvordan jeg føler. Jeg skulle ikke la morra mi knekke meg idag, men hun har faen meg greid det. Jeg hater henne. Hvorfor kan ikke hun bare dø så jeg slipper? Jeg har ikke noe lyst, og jeg tørr ikke. Altfor mange usikkerheter involvert. Rundt 80% av alle som prøver - klarer det ikke. Jeg vil ikke, så jeg slipper å bli en statistikk. Men jeg tenker fortsatt på det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...