Thewiz Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Blir så glad når mamma kaller meg blek og nerd. Hva faen skal jeg gjøre da? Når jeg ikke blir invitert ut på noe som helst?! Eid (jeg vet det ikke er lov, men kunne ikke dy meg. Sorry Garden!) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Eid (jeg vet det ikke er lov, men kunne ikke dy meg. Sorry Garden!) 6532258[/snapback] Pass deg, ellers så sender jeg mormi på deg! ( ) Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Problemet Christin er jo at jeg ikke har nr hennes Husker heller ikke helt hvor hun bor. Vi får se, jeg får være tålmodig:) 6532221[/snapback] He-he, det var mitt problem også. Jeg fikk ikke nr hans da vi rota, og så snakket jeg med kompisen hans etterpå. Jeg gav han nr mitt i tilfelle han jeg rota med ville ha det, så kunne han ta kontakt, men ville ikke ha nr hans . Vil ikke være innpåsliten.. men så hadde jeg så lyst å ha kontakt med han at jeg ikke kunne la være, så jeg fikk ei venninne til å finne tak i nr hans 6532257[/snapback] Kameraten min som introduserte henne for meg vil ikke gi meg nr(lurer fælt på hvorfor ) Så greit nå må jeg ut! Blir bare frustrert jeg. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Eid (jeg vet det ikke er lov, men kunne ikke dy meg. Sorry Garden!) 6532258[/snapback] Pass deg, ellers så sender jeg mormi på deg! ( ) 6532274[/snapback] Sån hadde jeg det for 5-6 uker siden også, jævlig å bli sittende forran skjermen hver bidige dag, de vennen jeg hadde da var også folk som satt og spillte dagen lang. Gå ut og få deg noen nye venner, det er nok det lureste. Vær hyggelig mot alle uansett hvor merkelige de er (Oppvokst med alt for mange fordommer) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Blir så glad når mamma kaller meg blek og nerd. Hva faen skal jeg gjøre da? Når jeg ikke blir invitert ut på noe som helst?! Dritt. 6532137[/snapback] Inviter andre ut? Lag fest 6532188[/snapback] Invitere andre ut, tja... Det går jo ann det. Men å lage fest, det går ikke så bra. Her hvor jeg bor, er det en risiko for at en gjeng med idioter kommer og banker opp alle på festen, knuser alt de finner, og drar. Har skjedd mange ganger, og jeg vil ikke at det skjer her. 6532223[/snapback] Kom bort til meg så kan vi henge sammen! Har øl! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Kom bort til meg så kan vi henge sammen! Har øl! 6532396[/snapback] Gjerne! Fint å ha utfylt profil tho. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Kom bort til meg så kan vi henge sammen! Har øl! 6532396[/snapback] Gjerne! Fint å ha utfylt profil tho. 6532462[/snapback] Bor i tønsberg. Like ved ringshaug hvis du finner frem. EDIT: fixa profil Endret 21. juli 2006 av mushi Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja, da ble jeg dumpet, hehe. Vi var sammen bare 2-3 uker og jeg tok det helt fint. Hun var ikke forelsket i meg lengere og jeg følte egentlig det samme, men jeg fikk liksom ikke sagt det til henne. For å være helt ærlig så liker jeg "jakten" bedre enn å være sammen med noen, selvom det å vite at noen bryr seg om deg og er sammen med deg føles ganske godt det også. Det er ikke ofte at noen er forelsket i meg, jeg er en ganske rar person egentlig. Men jammen var det en fin jente:) Nå har jeg bestemt meg for at jeg aldri skal rushe inn i et forhold (det blitt litt sånn nå). Og at jeg skal finne meg en real jente. Hun kan godt være fin, men personligheten må passe min. Jeg er ganske ung, så kanskje jeg ikke vet hva jeg snakker om, men men. Utrolig deilig å få ut disse tankene. Nå er jeg fri og frank, så det er bare å sende en PM jenter;) Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 ingenvits å deppe, dere skal jo jobbe til dere er 70 år også ende opp på gamlehjem, med sveitserhjerne og gebiss. mot deprisjon b-vitaminer, b12, magnesium ,tran. psykadelisk music, goa/psy, chi-gong. depresjon er ofte mangel på energi og ikke minst et liv, være i bevegelse. øyekontakt til lykkelig folk kan sjalte ut deprisjon. Rart folk får barn. s dagens legg 10 kilo salt i en bøtte og 1 glass vann, sett bena oppi og la all negativitet strømme ned i bøtta. sats på at 10kilo holder. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Morroklumpen:) Depper ikke, bare følte for å skrive det og få det ut. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Blir så glad når mamma kaller meg blek og nerd. Hva faen skal jeg gjøre da? Når jeg ikke blir invitert ut på noe som helst?! Dritt. 6532137[/snapback] Inviter andre ut? Lag fest 6532188[/snapback] Invitere andre ut, tja... Det går jo ann det. Men å lage fest, det går ikke så bra. Her hvor jeg bor, er det en risiko for at en gjeng med idioter kommer og banker opp alle på festen, knuser alt de finner, og drar. Har skjedd mange ganger, og jeg vil ikke at det skjer her. 6532223[/snapback] Ta med deg noen folk og sett dere i skjærgården med en Boomblaster eller noe... Funker bra det Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ta med deg noen folk og sett dere i skjærgården med en Boomblaster eller noe... Funker bra det 6533031[/snapback] Ja, skjærtgård 45 minutter utenfor Oslo? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ta med deg noen folk og sett dere i skjærgården med en Boomblaster eller noe... Funker bra det 6533031[/snapback] Ja, skjærtgård 45 minutter utenfor Oslo? 6533075[/snapback] Ta en tur ved fjorden en plass da? Er da ikke så langt til en eller annen fjord, der, er det? Tyrifjorden eller no? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ta en tur ved fjorden en plass da? Er da ikke så langt til en eller annen fjord, der, er det? Tyrifjorden eller no? 6533397[/snapback] Langt nok - hakke hørt om det. Nå er jeg veldig negativ, men men. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Når jeg er deppa så sette jeg på musikk (Metal/hard rock/ol) så pleier det å gå lit bedre. Får en eller annen følelse i meg som gjør meg lykkligere. Glemmer liksom så mye når jeg hører på musikken. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Når jeg er deppa så sette jeg på musikk (Metal/hard rock/ol) så pleier det å gå lit bedre. Får en eller annen følelse i meg som gjør meg lykkligere. Glemmer liksom så mye når jeg hører på musikken. 6533522[/snapback] Tror metal slipper ut mye sinne/aggresjon. Det er deilig. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Men hører på Metal ol. hele tiden da jeg synes at dette er en kraftfull musikksjanger, som i tillegg er fantastisk og høre på når man er deppa ol. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hvis jeg er litt deppa eller noe, så setter jeg på noe metal (svart metal helst) sånn som Metalhead over her (hihi), så blir jeg sint istedet. Bedre å være sint enn lei seg. Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg er deppa.. Eller.. er jeg det? Det er spørsmålet! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg er deppa..Eller.. er jeg det? Det er spørsmålet! 6534949[/snapback] her kan du finne svaret: http://en.wikipedia.org/wiki/Depression Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg