wewwen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Huff, har bare kranglet med faren min i det siste. Blir så forbanna på han, vet ikke hvorfor. Har liksom ikke lyst og gå rundt og være sint.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Huff, har bare kranglet med faren min i det siste. Blir så forbanna på han, vet ikke hvorfor. Har liksom ikke lyst og gå rundt og være sint.. 6514848[/snapback] Slapp av, det går nok over. Alle har vel perioder der vi går hverandre på nervene, jeg er bare 18 selv og jeg kan bli sinnsykt irritert på foreldrene mine. Jeg vil ikke være sint og frekk mot de, men jeg greier ikke holde kjeft. Kjipt å såre de,men ta heller en prat med de viss det er noe som gnager dere. Hadde en liten fight med far her om dagen. Først krasja jeg bilen hans, så pierca jeg brystvorta mi. Det ble for mye for han! Han ble skuffa, sa han:-P Tok noen dager, og nå har vi nettopp sett film i lag, og ting er back to normal;-) Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Huff, har bare kranglet med faren min i det siste. Blir så forbanna på han, vet ikke hvorfor. Har liksom ikke lyst og gå rundt og være sint.. 6514848[/snapback] Slapp av, det går nok over. Alle har vel perioder der vi går hverandre på nervene, jeg er bare 18 selv og jeg kan bli sinnsykt irritert på foreldrene mine. Jeg vil ikke være sint og frekk mot de, men jeg greier ikke holde kjeft. Kjipt å såre de,men ta heller en prat med de viss det er noe som gnager dere. Hadde en liten fight med far her om dagen. Først krasja jeg bilen hans, så pierca jeg brystvorta mi. Det ble for mye for han! Han ble skuffa, sa han:-P Tok noen dager, og nå har vi nettopp sett film i lag, og ting er back to normal;-) 6515216[/snapback] Fikk han se piercingen, som en trøst liksom? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Har ikke spist annet enn melkesjokolade og pin-up-is i dag. Sulten jeg. Edit - dette var ikke SO5 nei! Endret 18. juli 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Fikk han se piercingen, som en trøst liksom? 6515289[/snapback] herregud, det der var bare næsrty... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Fikk han se piercingen, som en trøst liksom? 6515289[/snapback] herregud, det der var bare næsrty... 6515333[/snapback] Virka litt sånn da men takk for svaret. Endret 18. juli 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Verden er et eneste stort mas! Blir gal av foreldrene mine, bare kjeft og mas :/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Verden er et eneste stort mas! Blir gal av foreldrene mine, bare kjeft og mas :/ 6523102[/snapback] Flytt ut! Løste problemet mitt endel. Husk å skru av mobilen og lås døra i tillegg.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Verden er et eneste stort mas! Blir gal av foreldrene mine, bare kjeft og mas :/ 6523102[/snapback] Flytt ut! Løste problemet mitt endel. Husk å skru av mobilen og lås døra i tillegg.. 6523920[/snapback] og bryte brått kontakt med dem som elsker deg mest Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Verden er et eneste stort mas! Blir gal av foreldrene mine, bare kjeft og mas :/ 6523102[/snapback] Flytt ut! Løste problemet mitt endel. Husk å skru av mobilen og lås døra i tillegg.. 6523920[/snapback] og bryte brått kontakt med dem som elsker deg mest 6523999[/snapback] Ikke alle som er i den situasjonen.... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor er det alltid drit varmt ute når man ikke klarer å gå ut? 27 føkkings grader i skyggen. Tror jeg dør snart. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Faen jeg har en form for paranoia som irriterer meg :/ Satt og rota med en jente gjennom en hel kveld hjemme hos meg, ikke noe alkohold med i bildet. Men nå som hun har dratt hjem er jeg bare redd for at hun skal gå rundt og flørte med andre osv Kjenner hun ikkke så godt men hun virket veldig hyggelig.FAEN! Mvh Registrert 16 og ulykkelig Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Blir så glad når mamma kaller meg blek og nerd. Hva faen skal jeg gjøre da? Når jeg ikke blir invitert ut på noe som helst?! Dritt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Faen jeg har en form for paranoia som irriterer meg :/ Satt og rota med en jente gjennom en hel kveld hjemme hos meg, ikke noe alkohold med i bildet. Men nå som hun har dratt hjem er jeg bare redd for at hun skal gå rundt og flørte med andre osv Kjenner hun ikkke så godt men hun virket veldig hyggelig.FAEN! Mvh Registrert 16 og ulykkelig 6525992[/snapback] sixteen and unsafe second that! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Blir så glad når mamma kaller meg blek og nerd. Hva faen skal jeg gjøre da? Når jeg ikke blir invitert ut på noe som helst?! Dritt. 6532137[/snapback] Inviter andre ut? Lag fest Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Faen jeg har en form for paranoia som irriterer meg :/ Satt og rota med en jente gjennom en hel kveld hjemme hos meg, ikke noe alkohold med i bildet. Men nå som hun har dratt hjem er jeg bare redd for at hun skal gå rundt og flørte med andre osv Kjenner hun ikkke så godt men hun virket veldig hyggelig.FAEN! Mvh Registrert 16 og ulykkelig 6525992[/snapback] sixteen and unsafe second that! 6532168[/snapback] Et rent helvete, møtte enda en jente i går kveld som jeg rota litt med, hu skulle ringe men det har ikke skjedd enda :S Stikker til byen bare for å føle meg som en i mengden =/ Jenter: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 et rent helvete, møtte enda en jente i går kveld som jeg rota litt med, hu skulle ringe men det har ikke skjedd enda :S Stikker til byen bare for å føle meg som en i mengden =/ Jenter: 6532197[/snapback] Gi henne litt tid. Hu vil ikke virke desperat heller da Min regel er at dersom han ikke har ringt på dag 3 vurderer jeg å kontakte han dersom jeg er keen nok Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Problemet Christin er jo at jeg ikke har nr hennes Husker heller ikke helt hvor hun bor. Vi får se, jeg får være tålmodig:) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Blir så glad når mamma kaller meg blek og nerd. Hva faen skal jeg gjøre da? Når jeg ikke blir invitert ut på noe som helst?! Dritt. 6532137[/snapback] Inviter andre ut? Lag fest 6532188[/snapback] Invitere andre ut, tja... Det går jo ann det. Men å lage fest, det går ikke så bra. Her hvor jeg bor, er det en risiko for at en gjeng med idioter kommer og banker opp alle på festen, knuser alt de finner, og drar. Har skjedd mange ganger, og jeg vil ikke at det skjer her. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Problemet Christin er jo at jeg ikke har nr hennes Husker heller ikke helt hvor hun bor. Vi får se, jeg får være tålmodig:) 6532221[/snapback] He-he, det var mitt problem også. Jeg fikk ikke nr hans da vi rota, og så snakket jeg med kompisen hans etterpå. Jeg gav han nr mitt i tilfelle han jeg rota med ville ha det, så kunne han ta kontakt, men ville ikke ha nr hans . Vil ikke være innpåsliten.. men så hadde jeg så lyst å ha kontakt med han at jeg ikke kunne la være, så jeg fikk ei venninne til å finne tak i nr hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg