Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joltaire:

Jeg tror at det eneste du kan gjøre er å tvinge deg selv. Selv om du ikke føler for å ringe vennene dine, RING DEM!. Bli med vennene dine ut, finn på ting. Du kan eventuelt begynne å trene. Det vil gi deg mye mer energi i hverdagen, og en mye bedre selvtillit. Føler du at du har for liten energi til å trene, så tving deg. Spis flere og sunnere måltider om dagen.

Å sitte forran pcen hele dagen vil bare føre deg inn i en ond sirkel.

Lenke til kommentar

Skal på europas største japsetreff på mantorp i sverige. Drar om 30 min. Håper hue mitt takler det. Kommer til å gå sååå bra! Ikke noe problem! :ermm:

God helg alle sammen! :) Ikke depp altfor mye! ;)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Koste meg med ei jente på tirsdag, da var alt skikkelig flott, ingen problemer hun var glad og vi storkoste oss. Nå har hun imidlertid kommet på at hun er forelsket i en fyr der hun kommer fra (stavanger). Begge vi var glad og forelsket helt til hun la seg, når hun stod opp dagen etter pratet hun knapt med meg.

Et par ting her jeg ikke fatter:

- Hvorfor sa hun ikke i går at hun var forelsket i han stavanger gutten? Da hadde jeg ikke flørtet sånn med henne.

- Hvorfor vil/tør hun ikke prate med meg?

- Hvis jeg gjorde så dårlig inntrykk på henne at hun ikke ville prate med meg, hvorfor sa hun ikke i fra i går?

- Hva er problemet i å flørte på ferie, hvis du ikke har kjæreste hjemme?

Må legges til at det er ei venninne av søstra mi. Men da burde hun ikke begynt i det hele tatt :thumbdown:

Bah :hrm:

Nå har jeg messet det enda mer opp, sendte mange meldinger til henne i går når jeg var på fest. Prøvde også å ringe henne, men da sa hun bare hadet med engang jeg sa det var jeg, kanskje like godt. Klokka var 5 da.

Lenke til kommentar

Nå har fått meg en kjæreste:) Vi har vært sammen et par uker og nå har jeg spurt om hun skulle være med på kino og det ville hun. Kinoen starter 2030 og det gikk ikke noe tog eller buss dit i riktig tid, enten så ble det 90min før kinoen eller ikke noe. Så da måtte moren henne kjøre oss, det er greit. Men så slutter kinoen så sent at det ikke går noe transportmidler tilbake før 3 på natten. HUn spurte om faren min kunne hente oss (bare meg og han hjemme nå) og jeg sa at jeg skulle spørre. Han jobber mye nå og jeg får ikke kontakt med han. Jeg tipper han er opptatt med et bygge/oppusningsprosjekt og vi bli ferdig før mandag. Hvis jeeg ikke får tak i han eller at han ikke kan hente oss så blir jeg skuffet og litt lei meg. Ikke over faren min pga man må tjene penger til livet opphold, men hva foreldrene til kjærsten min kommer til å si. "er han en slask som ikke bryr seg om sønnen sin?", det er han ikke!. Så hva skal jeg gjøre hvis han ikke kan hente og det er det ganske stor sjanse for. Må jeg synke så lavt og spørre om moren hennes kan hente oss eller må jeg betae for en taxitur hjem (det er 1mil hjem).

Ble sikkert masse tull, håper dere skjønner det.

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
Fuck, jeg skal til Italia i 3,5 uker og hater det. På mandag! Argh!

6495341[/snapback]

Veit hvordan du har det. Lykke til! Ta med masse sinna musikk på mp3 spilleren, fem feite bøker og veldig mørke solbriller. Er du heldig finner du en internettcafé. :love:

Lenke til kommentar

Jeg sitter å vurderer om jeg skal dra ned på sykehuset å legge meg inn i kveld eller ikke. Hele magen velter seg og jeg får angst av en annen verden bare ved å tenke litt på det. Det hadde nok vært bra for meg å komme seg litt vekk, men jeg veit ikke om jeg klarer.

Lenke til kommentar
Jeg sitter å vurderer om jeg skal dra ned på sykehuset å legge meg inn i kveld eller ikke. Hele magen velter seg og jeg får angst av en annen verden bare ved å tenke litt på det. Det hadde nok vært bra for meg å komme seg litt vekk, men jeg veit ikke om jeg klarer.

6501697[/snapback]

jeg kjenner igjen den følesen ja...

jeg har sittet å nerdet foran PCen siden jeg ble født nesten..

jeg MÅ komme meg mer ut, jeg er nesten helt ødelagt sosialt og føler venner og familie bare "fader" fra meg

jeg føler meg helt avhengig av PCen... uten den er det krise!

men sammtidig, når jeg sitter med PCen sitter jeg bare på forum og svarer på noen poster og etter det sitter jeg å kjeder meg eller venter på svar...

det blir ganske kjedelig å ensomt av og til... men slik er det blitt :/

om jeg en gang kommer til å forandre meg å komme meg vekk fra PCen er bare en stor drøm foreløpig...

*drømmer om kone og barn og hus og en trivelig jobb*

Lenke til kommentar

Skjønner deg godt Firesky. Alt er bare håpløst nå. Har tatt på meg maska mi og roa meg litt ned. Vil du lese mer har jeg laget en tråd på det andre forumet. Har så vondt overalt at jeg snart svimer av. Håper ikke kroppen min hyper seg opp igjen, men klarer å forbli "snill" ut kvelden.

Lenke til kommentar

Faen. Visste dette kom til aa skje.

Det tok noen uker, men i dag smalt det. Jeg og soestera mi krangla igjen. Hver gang vi er sammen smeller det paa et eller annet punkt.

Jeg ble invitert ned her i to uker. Jeg sa ja. Hvorfor vet jeg ikke. Jeg tror jeg svarte ja for aa vaere snill. Jeg kunne jo ikke si "Nei, jeg vil ikke besoeke deg i to uker". Fakta er, jeg kjeder meg her nede. Australia er kjedelig for meg, og min livsstil. Jeg tilbringer livet mitt inne foran pcen. Er iblant ute og henger med noen kamerater, kanskje et par oel. Det vanlige. Dette livet er jeg fornoeyd med. Men aa ha et slikt liv her nede kraesjer veldig med hva min soester synes er passende. Hun synes jeg burde gaa ut og se ting. Se hva? Jeg er i en by, for faen. Jeg er fornoeyd med aa sitte og lese, eller se film. Det er en vellykket ferie naar man har faatt slappet av. Hjemme venter tross alt mye jobb med arrangering av HW-LAN, saa jeg hadde haapet at jeg kunne faa disse to ukene til aa slappe av foer alt det. Men neida, naa maa jeg ut og "gjoere ting".

Hvis ikke forventer hun visst at jeg skal gjoere husarbeidet hennes. Jeg kan saaklart hjelpe til med oppvasken om hun vil det, men hvordan kan hun forvente at jeg vet hva hun oensker at jeg skal gjoere hvis hun ikke gir noe signal om det? Jeg kan ikke lese tanker.

Jeg sliter skikkelig med aa faa aksept hos henne. Det hadde vaert fint aa faa litt aksept hos den mest etablerte i familien min. Hun flyttet jo til andre sida av jorda naar hun var 19. Kom glatt gjennom studiene og har mastergrad i oekonomi. Hun gifter seg til jul og. Flott fyr er han og. I skyggen staar jeg, ikke saerlig flink paa skolen, ikke flink til noe som helst egentlig, uten noe saerlig til framtid. Hvordan skal et liv foran pcen veie opp mot det hun har?

Faen ta alt dette.

Lenke til kommentar

Dette er et klassisk eksempel på at kvinner og menn tenker annerledes. Jenter forventer at menn klarer å se hva som trengs å gjøres i huset uten at de får beskjed om det. Er det rusk på gulvet, så støvsuger man. Er det skitne klær, vasker man klær. Er vaskemaskinen ferdig, så henger man tøyet til tørk. Er det støv, så tørker man støv.

Ta deg en prat med søstere din. Tipper det vil hjelpe om dere bare prøver å kommunisere og forklare hverandre hvordan dere føler det. Hun vil helt sikkert bare det beste for deg, men skjønner ikke helt hvordan du tenker.

Lenke til kommentar
Dette er et klassisk eksempel på at kvinner og menn tenker annerledes. Jenter forventer at menn klarer å se hva som trengs å gjøres i huset uten at de får beskjed om det. Er det rusk på gulvet, så støvsuger man. Er det skitne klær, vasker man klær. Er vaskemaskinen ferdig, så henger man tøyet til tørk. Er det støv, så tørker man støv.

Ta deg en prat med søstere din. Tipper det vil hjelpe om dere bare prøver å kommunisere og forklare hverandre hvordan dere føler det. Hun vil helt sikkert bare det beste for deg, men skjønner ikke helt hvordan du tenker.

6505775[/snapback]

Jeg klarer ikke aa see hva som maa gjoeres og hvordan det skal gjoeres i et fremmed hus. Jeg har vaert paa besoek her en gang foer.

Jeg toer ikke aa prate med henne. Hun skyggelegger meg fullstendig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...