Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Ok. Måtte registere meg der, å måtte bli godkjent av en administrator for i det heletatt få lov å logge inn.

6480015[/snapback]

Det er jeg klar over. Du ville jo se bilde. Det er et bilde av ei jeg "kjenner"

6480033[/snapback]

Ok, det bildet, trodde du mente bilder på forumet.

Er det bilder der inne? Registrerte meg jeg. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Måtte registere meg der, å måtte bli godkjent av en administrator for i det heletatt få lov å logge inn.

6480015[/snapback]

6480033[/snapback]

6480049[/snapback]

Mange færle bilder der inne ja, men jeg råder deg til å ikke gå inn. Det er et veldig privat forum for oss som sliter med forskjellige ting. Ikke for at folk skal inn og lage "bøll". Sikter ikke til deg, men stoler ikke på alle.

Lenke til kommentar

6480015[/snapback]

6480033[/snapback]

6480049[/snapback]

Mange færle bilder der inne ja, men jeg råder deg til å ikke gå inn. Det er et veldig privat forum for oss som sliter med forskjellige ting. Ikke for at folk skal inn og lage "bøll". Sikter ikke til deg, men stoler ikke på alle.

6480058[/snapback]

Skal ikke lage en post engang. Vil bare se.

Lenke til kommentar

Hvorfor er alle så forståelsesfulle med det temaet her?

Er alle psykologer her inne?

Ingen andre som kanskje syns å legge ut om dette er patetisk?

Ingen som mistenker enkelte for å kanskje være en gjennomsnittelig fjortis som ligger førstegangsfull på baderommet med et risp i tommelen og "dør"?

Beklager altså - men jeg syns sånn her er tragisk.

Jeg ville gått et annet sted med slike problemer, iallefall om de er alvorlige.

Ingen her inne BRYR seg på den måten ...

(ja jeg er et svin ... men herregud)

((Ja jeg kjenner et par "selvskadere" ... nei, de skader seg ikke. De later som!))

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Jeg skriver her fordi jeg er desperat og trenger støtte. Som så utrolig mange andre her inne. Det er ikke alltid livet går sånn som du vil, og da lener man seg på andre til å få støtte og medlidenhet. Er ikke alle som har venner som kommer løpende eller noen å snakke med.

Lenke til kommentar

Synes det er fint du har egne meninger SkyMarshall!

MEN! Har alle her sagt de har psykologer ?

Det som blir gjort her er kanskje å støtte opp de som har problemer bare. Og de som har problemer får kanskje "snakket"/skrevet ut litt til mer eller mindre anonyme folk her.

Kan nok virke som en del av folk her inne er det, men ikke ta alle under 1 kam :)

Lenke til kommentar
Jeg skriver her fordi jeg er desperat og trenger støtte. Som så utrolig mange andre her inne. Det er ikke alltid livet går sånn som du vil, og da lener man seg på andre til å få støtte og medlidenhet. Er ikke alle som har venner som kommer løpende eller noen å snakke med.

6480129[/snapback]

Ja det har jeg skjønt. Lest alt du har sagt ...

Men et forum er ikke stedet for sånne problemer.

Hadde jeg vært vennen din, hadde jeg vært der for deg.

Men jeg er bare en bruker på et forum hvor vi alle er "anonyme".

Jeg mener muligens du burde oppsøke hjelp et annet sted.

Ikke meningen å såre deg ....

@ espennyh: Agreed!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Har vært med ei jeg kjenner hos psykologen en gang også, for å hjelpe og støtte opp. Men hun syntes det var vansklig å snakke ut i starten, derfor forstår jeg de som får "slengt det ut" på nettet anonymt istedet for å holde det inne. SELV om de går til psykolog.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

6480129[/snapback]

Ja det har jeg skjønt. Lest alt du har sagt ...

Men et forum er ikke stedet for sånne problemer.

Hadde jeg vært vennen din, hadde jeg vært der for deg.

Men jeg er bare en bruker på et forum hvor vi alle er "anonyme".

Jeg mener muligens du burde oppsøke hjelp et annet sted.

Ikke meningen å såre deg ....

@ espennyh: Agreed!

6480137[/snapback]

Men...det er ikke alle som har venner. Noen har vært mobbeofre hele livet, og har kanskje en eller to venner...

Lenke til kommentar

6480129[/snapback]

Det er jo det man har familien sin til... :cry:

Er jo greit nok deppe så mye man vil her :innocent:

Endret av brutti
Lenke til kommentar

6480129[/snapback]

Det er jo det man har familien sin til... :cry:

6480314[/snapback]

Sikkert fint for de som har de å gå til.

Lenke til kommentar
Joda, det er klart. Men da må man bare finne noen andre.

Typen din for eksempel. Han støtter deg vel og jeg regner med at han er der for deg. Er mange mennesker der ute som bryr seg om deg vet du.

6480461[/snapback]

Hun har jo skrevet hva typen gjør tidligere da..

Det virker som han "overser" henne skrev henne vel.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Åja, da beklager jeg. *lese gjennom*

Edit: Usj, høres ikke bra ut det der. :( Dere får ta deg en prat, kjæresten din skal bry seg om deg, ikke late som ingenting og høre på det du sier og glemme det om 5 minutter.

Ei jeg var sammen med kuttet seg. Forholdet varte bare i 4 måneder, men hun sluttet med det etter at jeg ble sammen med henne. (Nå vet jeg ikke om det var på grunn av noe jeg sa/gjorde eller om det bare var det at hun var sammen med meg.) Var vel snakk om å gå fra kutting hver dag til 3-4 ganger i måneden.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Føler meg så jævla misslykka. Får ikke til noenting. Nå opptar jeg hele denne tråden også. Det er jo ikke plass til noen andre sine problemer. Jeg klarer meg fint, og skal holde opp nå. Dere er jo ikke psykologer og kan ikke hjelpe meg var det en som sa. Jeg får høre på han, og gå å legge meg.

*god natt* :)

Lenke til kommentar

Nå blæ jeg og deppa... men på en merkelig god måte. Satt på Amrican beuty soundtracket, som er litt derprimerendes på en rar måte og så kom nabo katten på besøk... Savner dama mi som slo opp med meg og ser ikke helt hvordan fremtiden kan bli bra. Skulle ønske jeg var en katt som fikk mat og husly helt gratis... Kos får den også... jeg og vill ha kos!

Lenke til kommentar

Jeg er diagnosert med schizofreni, og om det egentlig har noe med saken å gjøre vet ikke jeg.

Saken er den at jeg sitter inne på dataen hver dag, i mellom sove pauser.

Noen ganger tar jeg en tur på butikken for potetgull, men besides that, ikke noe annet.

Venner ringer, jeg sier jeg er sliten og ikke orker, de ringer ikke så mye nå for tiden..

Som mange sikkert vet er dataen som sin egen lille verden, man behøver liksom ikke noe annet mens man sitter med den.

Men saken er den at jeg vet ikke om jeg burde komme meg ut, eller om jeg bare skal sitte inne resten av livet.

Dette er ikke en deppe post i den forstand, jeg har det egentlig bra.

Skulle gjerne gjort mye mer, men slik er det nå.

Når jeg tenker over det så hadde det vært kult å hatt en spennende jobb, dame og venner som man er sammen med etter jobb.

Jeg har fortsatt folk jeg kan ringe, men er så ufattelig sliten hele tiden så blir liksom aldri noe av.

Tja, hva skjer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...