Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Veit veit ikke hvorfor han ikke har sett det. Var forsiktig med å si noe her i begynnelsen, men nå gir jeg rett og slett faen. Har ikke energi. Vanskelig å vite hvordan han følte om det, for jeg spurte aldri, og han skjønner meg ikke. Prøvd å si ting til han, men det virker ikke som om det sitter i mer enn 5 min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk. Ang. det du skrev til meg, så håper jeg ikke du gjør alvor ut av det. Det så ille nok ut som det var. Typen din bør ta seg sammen hvis han ikke bryr seg om hva du driver med. Enten så er han helt rådvill, eller så er han ikke noe å samle på. Dere burde uansett ta dere en prat.

Lenke til kommentar
Ja, men jeg vil se hvor ille det er. Om det er noe å bry seg om.

6479811[/snapback]

Dette er noe av det DUMMESTE jeg NOENGANG har hørt!

Alvorligheten av skadene har ikke en dritt å si. Når du tar en kniv og begynner å kutte i degselv - må du vel ha det ganske færlt? Hvor dypt du kutter har bare på vilje og hva man tørr. Det har ikke en dritt å si med hvor vondt man har det.

Lenke til kommentar
Ja, men jeg vil se hvor ille det er. Om det er noe å bry seg om.

6479811[/snapback]

Dette er noe av det DUMMESTE jeg NOENGANG har hørt!

Alvorligheten av skadene har ikke en dritt å si. Når du tar en kniv og begynner å kutte i degselv - må du vel ha det ganske færlt? Hvor dypt du kutter har bare på vilje og hva man tørr. Det har ikke en dritt å si med hvor vondt man har det.

6479822[/snapback]

Hva prater du om ? Jeg vil bare se hvordan det ser ut.

Om arrene ser skikkelig bad ut i ettertid. Når man er forbi den "perioden".

Lenke til kommentar
Du formulerte deg kanskje slik at det var veldig lett å misforstå, Mauro.

6479855[/snapback]

Jepp, det stemmer, jeg følte det ble noe galt med måten jeg sa det på, men trodde kanskje folk ville forstå. Beklager om du ble fornærmet, det var absolutt ikke ment sånn.

Lenke til kommentar
Er ikke fornærmet, men synes du bør tenke litt før du skriver noenganger. :)

6479892[/snapback]

Hehe, jepp, må kanskje det. Hjelper vel ikke å unnskylde meg med at jeg er kjempe sliten, men men.

Får jeg lov å se, eller ikke? Har aldri sett hvordan det ser ut.

Lenke til kommentar

6479892[/snapback]

Hehe, jepp, må kanskje det. Hjelper vel ikke å unnskylde meg med at jeg er kjempe sliten, men men.

6479926[/snapback]

Hvis du absolutt vil se noen som har skadet seg gå hit. Vil si det er en gjennomsnittlig arm. Er ekkelt hvis ikke du tåler blod, hvis ikke takler du det fint. Har slettet alle bildene nå og vil ikke ta nye. Søk på internett etter self harm, og du finner mye bra lesestoff hvis du vil vite mer.

EDIT: vanskelig å formulere

Endret av mushi
Lenke til kommentar

6479892[/snapback]

6479926[/snapback]

Hvis du absolutt vil se noen som har skadet seg gå hit. Vil si det er en gjennomsnittlig arm. Er ekkelt hvis ikke du tåler blod, hvis ikke takler du det fint. Har slettet alle bildene nå og vil ikke ta nye. Søk på internett etter self harm, og du finner mye bra lesestoff hvis du vil vite mer.

EDIT: vanskelig å formulere

6479964[/snapback]

Ok. Måtte registere meg der, å måtte bli godkjent av en administrator for i det heletatt få lov å logge inn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...