Olsenhower Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Neste gang blir lettere Du fikk ikke sagt noe om kuttingen? Jeg synes det var litt lenge til neste time, da. Over en måned. Slik er vel helsenorge enkelte steder.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hadde ikke tid til det. Brukte god tid på å skrive inn personalia og sånt. Fikk et spørresjema med hjem hvor jeg skulle svare fra 0( ikke i det heletatt) - 4(veldig mye) om hvordan jeg følte meg i fjorskjellige situasjoner. Svarte 3 eller 4 på ca 70% av spørsmålene tror jeg :/ Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) På veien til å løse et problem med seg selv så er det faktisk et stort steg og erkjenne selv at man har et problem. Stå på mushi alle har tøffe perioder iblandt og noen har det vanskeligere enn andre... Har du noen nære venner som du stoler på som kan prate med om problemene dine så den personen kanskje blir klar over det og tar litt hensyn til deg? Neste gang blir lettere Du fikk ikke sagt noe om kuttingen? Jeg synes det var litt lenge til neste time, da. Over en måned. Slik er vel helsenorge enkelte steder.. 6476633[/snapback] Psykologen skall vell ha seg en liten ferie, er meningsløst og gå til forsjellige leger vettu Endret 12. juli 2006 av brutti Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Psykologen skall vell ha seg en liten ferie, er meningsløst og gå til forsjellige leger vettu 6476734[/snapback] Ja, er jo det. Var vel ingen psykologer som ville ha ferie i juni heller Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 I dag måtte jeg dra hjem fra jobb fordi jeg bare satt og gråt ... Fy søren så vanskelig enkelte ting skal være Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 I dag måtte jeg dra hjem fra jobb fordi jeg bare satt og gråt ... Fy søren så vanskelig enkelte ting skal være 6476920[/snapback] Hvorfor gråt du? Tror jeg hadde vært litt flau hvis det skjedde med meg. Brutti: Har ingen å snakke med noenting som helt med. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er nylig blitt singel, og sakte men sikkert lærer jeg at alt det jeg trodde var galt, virkelig var galt Jeg skal stole på folk igjen, men hvordan vet jeg ikke ... Håper virkelig det finnes snille, ærlige gutter der ute Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er nylig blitt singel, og sakte men sikkert lærer jeg at alt det jeg trodde var galt, virkelig var galt Jeg skal stole på folk igjen, men hvordan vet jeg ikke ... Håper virkelig det finnes snille, ærlige gutter der ute 6477154[/snapback] Uærlige gutter er kun propaganda fra filmer. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det kommer nok av seg selv skal du se. Og bare bruk god tid på de du vil bli kjent med, så finner du nok en gutt eller femten som er snille og ærlige. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er nylig blitt singel, og sakte men sikkert lærer jeg at alt det jeg trodde var galt, virkelig var galt Jeg skal stole på folk igjen, men hvordan vet jeg ikke ... Håper virkelig det finnes snille, ærlige gutter der ute 6477154[/snapback] Det finnes alltid de som er snille og ærlige, men på en eller annen måte så klarer mange jenter og gutter alltid å finne de som ikke er det. Kanskje man bare blir blendet av utseendet enkelte ganger? *host* Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er nylig blitt singel, og sakte men sikkert lærer jeg at alt det jeg trodde var galt, virkelig var galt Jeg skal stole på folk igjen, men hvordan vet jeg ikke ... Håper virkelig det finnes snille, ærlige gutter der ute 6477154[/snapback] Det finnes alltid de som er snille og ærlige, men på en eller annen måte så klarer mange jenter og gutter alltid å finne de som ikke er det. Kanskje man bare blir blendet av utseendet enkelte ganger? *host* 6477507[/snapback] Eller ikke liker den ærligheten som faktisk viser for mye? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Deppa igjen. Hjalp masse å gå til psyk ja. Fått masse nye sår, vondt å sitte. Nå kommer lysta igjen, men jeg har ikke noe lyst! Dumt at psyken dro på ferie. Fikk liksom ikke noe ut av det enn smerte. Veit ikke om dette kommer til å fungere jeg. Blir jo helt nervevark. Endret 12. juli 2006 av mushi Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 nok en dag der jeg føler meg verdiløs... er drit lei av denne verden nå... har lyst til å bure meg inne på romme mitt i noen uker, ikke komme ut eller noe. men desverre må jeg på jobb å møte de andre kolegaene osv... Anathema - Anyone, Anywhere (nydelig sang ) No one seems to care anymore (as) I wander through this night all alone No one feels the pain I have inside Looking at this world through my eyes No one really cares where I go Searching to feel warmth forever more The wheels of life they turn without me Now you are gone... eternally No... Don't leave me here The dream carries (me) on Inside I know... Its not too late Lost moments blown away Tonight [Chorus] Mankind, with your heresy Can't you see that this is killing me There's no one in this life To be here with me at my side Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Deppa igjen. Hjalp masse å gå til psyk ja. Fått masse nye sår, vondt å sitte. Nå kommer lysta igjen, men jeg har ikke noe lyst! Dumt at psyken dro på ferie. Fikk liksom ikke noe ut av det enn smerte. Veit ikke om dette kommer til å fungere jeg. Blir jo helt nervevark. 6477600[/snapback] Fått masse nye sår? For meg som ikke driver med selvskading må jeg si at det er vanskelig sette meg inn i din situasjon, er det noen spesiell grunn til at du gjør dette med deg selv? Hva sier mor/far eller evt. søsken vet de om dette? ps: Du behøver ikke svare om du synes jeg graver for mye. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=601624 Ble forklart ganske bra her. Har skrevet endel. Ingen veit om det. Har holdt på i 4 år, men slutta ifjor. Havna på kjøret igjen i forrige uke. Typen viste om det før, men ikke nå. Ganske redd for at han skal finne ut. Han blir så skuffa Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Hvis jeg hadde en kjæreste som skadet seg selv, så ville jeg blitt skuffet dersom jeg ikke fikk vite om det. Ville gjort alt for å hjelpe så godt jeg kunne, selv om det nok ville begrenset seg til ekstra omsorg, lytting og bare være der for henne. Jeg synes du burde fortelle ham det. Litt redigering: Det er jo en lidelse, ikke noe en bare gjør fordi en ikke har annet å finne på. Han vil garantert ikke bli skuffet dersom han er en fin fyr. Kanskje opprørt, men ikke sint eller skuffet. Kan vel egentlig bare snakke for meg selv og hvordan jeg ville reagert (hvordan jeg tror jeg hadde reagert), men.. Du skjønner? Endret 12. juli 2006 av zuperMensch Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) ...... Typen viste om det før, men ikke nå. Ganske redd for at han skal finne ut. Han blir så skuffa 6477878[/snapback] Jeg tror det er bedre at han får vite det, enn at han ikke gjør det. Hadde (håper jeg) selv en veldig god venn (veldig god venn, ikke kjæreste) som gjorde skadet seg selv, og tok overdose av ett eller annet et par ganger. Jeg ble redd, lei meg og skuffet da hun gjorde dette og etterhvert ble innlagt på psykriatisk sykehus. Hvis jeg hadde en kjæreste som skadet seg selv, så ville jeg blitt skuffet dersom jeg ikke fikk vite om det. Ville gjort alt for å hjelpe så godt jeg kunne, selv om det nok ville begrenset seg til ekstra omsorg, lytting og bare være der for henne. Jeg synes du burde fortelle ham det..... 6477894[/snapback] For den personen jeg skreiv over her, hjalp det litt akkurat der og da at jeg snakket med henne. Hun var redd for å "laste problemene over" på meg. Men etter jeg forklarte at jeg var der for henne,stilte opp, og fortalte at jeg var der for å høre opp og støtte henne turte hun å åpne seg. Konklusjon, fortell han det! Endret 12. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Når han viste om det før, gjorde han jo ikke så mye. Han bare overså det og jeg skjulte det så godt jeg kunne. Tok armene før, og det synes godt. Alle vennene mine har nok gjetta seg til hva arrene kommer fra. Nå tar jeg lårene. Lettere å skjule. Sikket derfor jeg har greid å skjule det for han i nesten to uker selv om vi bor sammen og han henger på dette forumet også. Han er ikke så flink med hint. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Når han viste om det før, gjorde han jo ikke så mye. Han bare overså det og jeg skjulte det så godt jeg kunne. Tok armene før, og det synes godt. Alle vennene mine har nok gjetta seg til hva arrene kommer fra. Nå tar jeg lårene. Lettere å skjule. Sikket derfor jeg har greid å skjule det for han i nesten to uker selv om vi bor sammen og han henger på dette forumet også. Han er ikke så flink med hint. 6477940[/snapback] For det første, overså han det ? Og merket/(er) han ingent ting ? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Da henger han tydeligvis ikke på OT-baren. Postene dine her har strengt tatt overgått hinting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg