Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle stirrer sånn

6474258[/snapback]

 

Det er det du tror. Det er ingen som stirrer.

6474447[/snapback]

hos meg er det pga selvbildet, har selv den følese av og til at folk stirrer, så begynner man å lure, hvorfor stirrer folk? å når man da har såpass lavt selvbilde begynner man å tenke at det er sikkert pga jeg er så stygg osv...

men det er egentlig helt feil

vanligvis hvis man tusler forbi en person er det normalt at dem titter bort for å se om det er noen dem kjenner osv.

Endret av Firesky
Lenke til kommentar
Alle stirrer sånn

6474258[/snapback]

 

Det er det du tror. Det er ingen som stirrer.

6474447[/snapback]

hos meg er det pga selvbildet, har selv den følese av og til at folk stirrer, så begynner man å lure, hvorfor stirrer folk? å når man da har såpass lavt selvbilde begynner man å tenke at det er sikkert pga jeg er så stygg osv...

men det er egentlig helt feil

vanligvis hvis man tusler forbi en person er det normalt at dem titter bort for å se om det er noen dem kjenner osv.

6474497[/snapback]

 

Er nok derfor ja.

Lenke til kommentar

Jeg kom ikke inn på vk1 på den skolen jeg hadde første året (er nr 3 i ventekø) greide heller ikke og få meg sommerjobb i sommer uansett hvor hardt jeg prøvde..

 

var på 2 jobbinterviewer (det første var det 12 søkere andre 15) men ingen ville ha meg. jenta jeg likte sa at jeg ikke kunne få hu (ikke på den måten selvsagt)

 

føler meg som en jævla sammfunstaper som kommer til og ende opp som ett jævla høl..

 

da er det selvfølgelig veldig oppmuntrende og høre at broren min skal studere medisin og bli lege, respektabelt yrke og alle er så glade og fornøyde med han og det gjør jo situasjonen masse bedre for meg (veit jeg egentlig burde være glad på hans vegne men greier ikke)

 

bilen jeg skulle få kom ikke gjennom eu kontroll og hvis jeg skal skifte delen koster det mer enn bilen var verdt

 

alt går visst til helvette.. noen der oppe som setter meg på en prøve virker det som.. alt går vist rett i vasken nå er jævelig lei meg og blir på gråten bare jeg tenker på situasjonen min

 

thank you and good bai

 

potet out :cry:

Lenke til kommentar
*forkort*

6475222[/snapback]

 

Vet hva du mener... :)

Har vært med på noen av de punktene der, kjenner meg igjen ang. dama.

 

Det går nok bra kamerat, selv med den bilen. :)

Plutselig ordner alt seg, og jeg ønsker deg alt godt. Skal sende deg litt flaks. Hehe...

 

 

Fisk1. :)

Lenke til kommentar
*forkort*

6475222[/snapback]

 

Vet hva du mener... :)

Har vært med på noen av de punktene der, kjenner meg igjen ang. dama.

 

Det går nok bra kamerat, selv med den bilen. :)

Plutselig ordner alt seg, og jeg ønsker deg alt godt. Skal sende deg litt flaks. Hehe...

 

 

Fisk1. :)

6475259[/snapback]

 

jo takk trenger så mye noen har til overs så løper jeg og kjøper flaxlodd i morra og vinner en mill så jeg for fixz bilen, bestukket meg inn på skolen, trenger ikke jobb nei med så masse penger, så kjøper jeg meg en del antidepresiver fra broren min

Lenke til kommentar
jo takk trenger så mye noen har til overs så løper jeg og kjøper flaxlodd i morra og vinner en mill så jeg for fixz bilen, bestukket meg inn på skolen, trenger ikke jobb nei med så masse penger, så kjøper jeg meg en del antidepresiver fra broren min

6475274[/snapback]

 

 

Hehe... :)

En fin plan! Ikke gi opp, og begynn i alle fall ikke å lukte på døden. Da...

 

 

Blir man ofte ikke den samme igjen. =/

Alt kommer nok til å gå bra. Ta vare på deg selv og de du er glad i, vis at det er vilje igjen i deg. :)

Lenke til kommentar

Har hatt problemer med å sove en stund nå, og kommer mange negative tanker mens jeg ligger der og prøver å sove.

og da klarer jeg i hvertfall ikke å sove.

 

så lenge jeg er sammen med andre, så holder sånne tanker seg på avstand, men så snart jeg er for meg selv, kommer de ganske fort :(

 

ganske kjipt egentlig..

kan være helt i topp sammen med kamerater, mens når jeg er for meg selv synker humøret nesten helt til bånn.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

jeg vil ha kjæreste. har vært singel i ca. litt over 2 år nå. (faste forhold altså. roting telles ikke).

 

Flyttet på landet for 2 år siden, og der gikk det 3 jenter i klassen min, og 2 var skolelys og den siste goth. (ikke mine typer)

 

Flytter til høsten. Får håpe jeg finner noe da :cry:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar

ÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! :wallbash:

 

 

30 min igjen! Vilikkevilikkevilikkevilikke!!!! :no:

 

Alt kommer til å gå rett til hælvete! Ikke greide jeg å holde meg igår heller, og det førte til at jeg ikke fikk sove for jeg bare lå og tenkte over hvor dum jeg er.

Magen er vond og jeg er kvalm. Er kjempenervøs og må tisse hvert 5. minutt. FAAAEEEEEENNN!!!!

Lenke til kommentar
ÆÆÆÆÆÆÆÆ!! :wallbash:

 

 

30 min igjen! Vilikkevilikkevilikkevilikke!! :no:

 

Alt kommer til å gå rett til hælvete! Ikke greide jeg å holde meg igår heller, og det førte til at jeg ikke fikk sove for jeg bare lå og tenkte over hvor dum jeg er.

Magen er vond og jeg er kvalm. Er kjempenervøs og må tisse hvert 5. minutt. FAAAEEEEEENNN!!

6475955[/snapback]

Det er da ikke farlig! Det kommer til å gå helt fint, og når du kommer tilbake kan du fortelle oss hvordan det gikk. Det er godt å ha noen å snakke med om problemene sine :)

 

Jeg forstår godt at du gruer deg though, men det kommer til å gå så bra at!

Lenke til kommentar

Det er da ikke farlig! Det kommer til å gå helt fint, og når du kommer tilbake kan du fortelle oss hvordan det gikk. Det er godt å ha noen å snakke med om problemene sine  :)

 

Jeg forstår godt at du gruer deg though, men det kommer til å gå så bra at!

6475960[/snapback]

Det kan du si, det er ikke du som skal dra :hrm:

 

Jeg har ikke fortalt_noen_om problemene mine noengang IRL, og veit ikke om jeg greier. Jeg er redd for at jeg bare kommer til å sitte der og se dum ut... Ikke så ut et ord liksom.

 

 

*holde Linn hardt i hånda*

 

15 min igjen til jeg må dra

Lenke til kommentar
Jeg er sikker på at du kommer til å føle deg myyyyyye bedre etter å få sagt "alt" til et forståelsesfullt menneske. De er 100% tvers gjennom profesjonelle og ingenting forundrer eller synes merkelig :)

Ikke hold noe tilbake, bare la alt få utløp. Jeg vet det er vanskelig, men drit i det!

6475971[/snapback]

Det værste er jo at jeg bare har denne ene timen før psyken har 2-3 mnd/uker (husker ikke) ferie. Skjønner ikke hva det er jeg gruer meg til. :roll:

 

NÅ går jeg, og ikke tenker på færle ting jeg vil gjøre. Detta går så bra så!

Lenke til kommentar
*holde Linn hardt i hånda*

 

15 min igjen til jeg må dra

 

Ofte gruer man seg til ting, som man egentlig ikke hadde trengt grue seg til i det heletatt, og etterpå føler man bare lettelse for at man endelig fikk overstått den første gangen :)

 

Psykologer kan hjelpe med en hel masse ting, og om du ikke er helt klar til å snakke om problemene dine vil de snakke om andre ting først til du blir trygg på de :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Ferdig nå.

 

Var ikke så gøy.

 

Han spurte meg først om forholdet til familie og sånt. Fortalte litt om morra mi, men ikke mye. Fikk også pressa ut at jeg har problemer med å gå ut av huset. Han synes jeg har et altfor negativt syn på ting, og at jeg er veldig bestemt på de få meningene jeg har. Nytter ikke å snakke til meg om noe annet. Var helt nervevrak gjennom hele timen. Bare satt å beit neglebånd. Hånda mi var helt blodaktig fordi jeg hadde bitt sånn på den. Tror jeg aldri har vært så nervøs før.

 

Neste time er 23/8

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...