medlem-90636 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hva skal du gjøre hvis du bor 50mil unna jenta si? 6468627[/snapback] Prøv med 7400 kilometer, og du skal få litt medfølelse. Realiteten for meg om en uke det ... Faen. Er snakk om et år her. Har alltid rista på hodet av avstandsforhold, og brått sitter jeg midt i dritten. 6469724[/snapback] Jeg bor 80 mil unna han som var kjæresten min i 3 år, og samboer i 2 av dem! Vi er ikke sammen lengre for å si det slik Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hva skal du gjøre hvis du bor 50mil unna jenta si? 6468627[/snapback] Prøv med 7400 kilometer, og du skal få litt medfølelse. Realiteten for meg om en uke det ... Faen. Er snakk om et år her. Har alltid rista på hodet av avstandsforhold, og brått sitter jeg midt i dritten. 6469724[/snapback] Jeg bor 80 mil unna han som var kjæresten min i 3 år, og samboer i 2 av dem! Vi er ikke sammen lengre for å si det slik 6470080[/snapback] Så problemet er? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Så problemet er? 6470083[/snapback] Jeg har ikke noe problem Men avstansforhold funker ikke! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Så problemet er? 6470083[/snapback] Jeg har ikke noe problem Men avstansforhold funker ikke! 6470087[/snapback] Word. En eks av meg flytta til England mens vi var sammen, funka ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Øyh... fy faen Jeg fikk tilbud om jobb som flyvertinne men sa nei for at typen skulle slippe å flytte med meg til Oslo..... Og nå er jeg singel... fuck Vil ha den jobben Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Øyh... fy faen Jeg fikk tilbud om jobb som flyvertinne men sa nei for at typen skulle slippe å flytte med meg til Oslo..... Og nå er jeg singel... fuck Vil ha den jobben 6470103[/snapback] Har du sjangs til aa faa jobben da? Proev igjen? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Øyh... fy faen Jeg fikk tilbud om jobb som flyvertinne men sa nei for at typen skulle slippe å flytte med meg til Oslo..... Og nå er jeg singel... fuck Vil ha den jobben 6470103[/snapback] Hey, jeg skal begynne med flyteknikk forhåpentligvis Satser på skolen. Er du slem skal jeg sørge for at du styrter! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har du sjangs til aa faa jobben da? Proev igjen? 6470112[/snapback] De har nok allerede ansatt, var start i Midten av August Men nå kan jeg flytte akkurat dit jeg vil uten å tenke på andre enn meg selv... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har du sjangs til aa faa jobben da? Proev igjen? 6470112[/snapback] De har nok allerede ansatt, var start i Midten av August Men nå kan jeg flytte akkurat dit jeg vil uten å tenke på andre enn meg selv... 6470116[/snapback] Fortsett aa proeve da, om det er det du vil. Hva du vil er viktigst vet du. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Øyh... fy faen Jeg fikk tilbud om jobb som flyvertinne men sa nei for at typen skulle slippe å flytte med meg til Oslo..... Og nå er jeg singel... fuck Vil ha den jobben 6470103[/snapback] Var jo dumt det da, men du får nå tenke litt på deg selv da neste gang å heller prøve på nytt. Dukker vel opp nye jobber av det slaget så fortsett å søke du, bedre å takke ja å prøve enn å si nei for at andre ska ha det bra. Endret 11. juli 2006 av curtiis Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Kom IKKE inn på førstevalget! Jeg venter og prøver å se på andrevalg og deretter møte opp på skolen...Sinnsykt kjipt, fordi jeg har ikke tenkt no spesielt på muligheter på elektronikklinja som blir alternativet (andrevalg, interessant dét og, men jeg vil ha FLY), men basert alle drømmer på flyfag. Får bare møte og vise jeg er ivrig, da. Og dessuten har jeg vondt i magen...småkvalm. Har ikke spist noe i natt annet enn knekkebrød kl 3, nå venter jeg på at de nye 4 skivene skal legge seg og jeg bli bra igjen... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Uææ! Møkkavær og jeg er deppa! Vondt i beinet mitt etter igår og jeg spiser sjokolade. Fryser også på tærne og kattungene bråker noe sinnsykt. Har nesten ikke sovi i natt. De sitter å SER sånn på meg! Får helt noia! Sorry måtte klage litt. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Uææ! Møkkavær og jeg er deppa! Vondt i beinet mitt etter igår og jeg spiser sjokolade. Fryser også på tærne og kattungene bråker noe sinnsykt. Har nesten ikke sovi i natt. De sitter å SER sånn på meg! Får helt noia! Sorry måtte klage litt. 6471431[/snapback] Always look at the bright side of life! neida, vet hvordan det er. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Skal til psykolog for første gang i mårra! Gruer meg kjempemasse. Har helt vondt langt inni magen. Alt bare vrenger seg og jeg vil kaste opp eller gjøre noe mer drastisk. Har fortsatt vondt etter igår, så det er ikke noe lurt. Jeg har nå en time før psyk har ferie i 2-3 mnd Herregud. får håpe jeg klarer meg gjennom de månedene uten å gjøre noe dumt. Endret 11. juli 2006 av mushi Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 det går nok bra skal du se, hvis det blir for ille har du jo denne tråden som altid er til hjelp eller som iaffall vil hjelpe... prøv å tenk på noe annet når det er på det værste, jeg vet det er vanskelig, men ikke la tankene ødelege deg... Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 jeg vet ikke hva som går av meg... jeg har blitt helt rar den siste dagen. alt gikk dritbra. jeg har fått ny jobb, har nylig fått kjæreste og jeg digger rett og slett ferien. men jeg fikk ikke sove igår, og fikk helt tilbakefall på åssen det var før når jeg var mindre og ikke fikk sove... jeg fikk helt panikk og det kommer hele tiden tilbake idag. Jeg gruer meg til å legge meg, jeg bare håper det ordner seg. har jobbet 6 timer idag, så jeg tror det går bra, men herregud, hvorfor skal det være sånn her? Jeg visste ikke at jeg kunne bli så hormonvrak.. også har jeg ikke sett kjæresten min på over en uke nå.. jeg vil så gjerne se henne, men jeg tror hun begynner å bli lei av at jeg maser.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 det går nok bra skal du se, hvis det blir for ille har du jo denne tråden som altid er til hjelp eller som iaffall vil hjelpe... prøv å tenk på noe annet når det er på det værste, jeg vet det er vanskelig, men ikke la tankene ødelege deg... 6473902[/snapback] Får håpe det. Har det med å begrave meg i faenskap og deprimerende tankegang. Kommer liksom ikke ut. Har sitti å bitt meg igjen. Hele hånda er krøllene og prikker på en måte. Som om den har sovnet. Litt ekkelt. Må holde opp, men gjør det ubevisst. _Veit_jeg kommer til å gjøre noe dumt. Enten i natt, i mårra eller begge gangene. Jeg er så patetsik og svak. At det er mulig... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg er så patetsik og svak. At det er mulig... 6474148[/snapback] FEIL! det er netopp det du ikke er, du kan la være hvis du bare vil konsentrer deg om det, konentrer deg om å ikke skade deg selv. finn på noe du syntes er gøy! ta deg en tur ut å få litt luft, les en bok, se en film, etc finn på noe som kan holde de fæle tankene vekke Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg har helt gitt opp å tenke selv. Jeg klarer aldri bestemme meg for noenting, og alt bare faller sammen. Har bestemt meg for at psyken skal være min nye portable hjerne. Kanskje det kommer til å fungere. Vanskelig å gå ut pga. angsten så det fungerer ikke. Må psyke meg opp over lenger tid før jeg kan gå ut. Alle stirrer sånn Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 ikke gi opp, prøv å kontrollere selvskadingen og prøv å gjør noe som gjør at du glemmer de fæle tankene det skader aldri å prøve vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg