Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er tydelig at en del folk har noe imot meg. Jeg klarer rett å slett ikke å se hva jeg har gjort dem for noe. Bare fordi jeg ikke er helt som dem? Bare fordi jeg er litt spesiell og har mine egne meninger? Bare fordi jeg regnes som en nerd?

 

Jeg så en som gikk i klassen min på ungdomsskolen på jobb i dag. Hittil har fyren gått på en annen skole enn meg, men skal begynne på min skole til neste år.Dette er en fyr jeg misliker, rett å slett fordi fyren eier null respekt for meg. Jeg aner ikke hvorfor, og jeg aner ikke hva fyren har imot meg. Men noe er det i alle fall.

Uansett, fikk en beskjed på blink fra han i dag, at livet hans var herlig. Grunnen var at jeg flyttet når han kom, og at han håpet å ikke se meg på lenge. Han skulle også holde seg langt unna ICA, siden jeg jobbet der.

 

Jeg vet at jeg ikke skal bry meg om en slik idiot, og det gjør jeg ikke heller.. Eller? Jeg vet ikke. Det er ikke koslig å høre slik. Det er ikke koslig å vite at folk hater meg, uten at jeg forstår hvorfor. Jeg har ikke gjort dem noe.

 

Greit nok, jeg flytter til USA til høsten. Der begynner jeg helt på nytt, og jeg har ingen vonde minner som følger etter meg. Allikevel kommer jeg tilbake i tredjeklasse, og denne fyren begynner sannsynligvis i MIN klasse, siden vi er den klassen med fåest elever. Jeg tror denne fyren kan fint klare å snu klassen mot meg, finne opp rykter han kan sette ut, og ødelegge alt for meg på det stedet. Det verste er at jeg er ganske sikker på at det er det denne fyren kommer til å gjøre. Faen heller, kan jeg belage meg på nok et år i Norge der alt bare er dritt? Der jeg har ingen venner? Vil han klare å snu alle vennene mine mot meg? Hva med min nåværende kjæreste? Vil hun komme til å hate meg når jeg kommer hjem?

Hvorfor er det slik at det er alltid jeg som får dritten? Faen, jeg er så forbanna lei alt dette. Er så forbanna lei av at det er jeg som er taperen. Av at folk hater meg for ingen grunn. At rykter blir satt ut. At noen få personer klarer å få ALLE til å tro at jeg er verdens verste person å bli kjent med.

Faen, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

 

EDIT: Skjønner ikke hvorfor jeg legger dette ut en gang.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
*snip*

6453371[/snapback]

Det viktigste er å ikke vise at du bli såret av det og bare prøve å ta det ironisk. F.eks svare på meldinga og si f.eks. hehe, du har ikke forandra deg siden sist nei ^^ god sommer til deg og

 

Du har sikkert hørt det før og det er ikke lett. Måtte gjøre det selv, fordet om jeg ikke hadde det spessielt ille, men var alltid et lett offer for mobberne og var ofte det sto mange idioter mot meg samtidig. Disse idiotene var venner av meg når jeg var alene med dem, men når jeg møtte på fler av dem samtidig mobbet dem. Jeg har heldigvis fått ordnet opp med dem de siste årene og fått mer respekt blant dem.

 

Lykke til uansett ;)

Lenke til kommentar

For å si det slik, så tar jeg meg ikke nær av det. Jeg bryr meg ikke om hva en enkelt person synes om meg. Derimot er jeg mer redd for at det kan bli som før, alle snur seg imot meg.

 

Men det er bare min form for angst. Er bare redd for å oppleve det jeg har gjort før, enda en gang. Det er seint på kvelden, jeg er trøtt og alene. Det pleier og bli slik til tider da.

Lenke til kommentar

Du må få deg en bitch mode. Hvor du rett å slett gir faen i hva enkelte sier. Er folk der ute som rett å slett lever på at andre rundt seg har det dårlig. Man må rett å slett lære seg å overse dem. Vanskelig ja, umulig nei. Tro meg, livet blir så mye bedre.... ;)

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar

det er kjipt for deg ustedalen, men pass på at det ikke skjer. Det er ikke bra.

 

-----------------------------------------------------

 

uff, lurer på om jeg kommer inn på skolen jeg har søkt på :(

har søkt på media & kommunikasjon på breivika skole i tromsø. 65 søkere og 60 plasser. Jeg har ett snitt på 4.4 i år. =/

 

Usikkert på om jeg kommer inn. Vet ikke når jeg får beskjed, og hvordan. Har ikke brukernavnet mitt og passordet, så jeg kan ikke logge meg inn. Noen som vet hvordan jeg kan sjekke det? hørt at mange har gjort det allerede.

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Du må få deg en bitch mode. Hvor du rett å slett gir faen i hva enkelte sier. Er folk der ute som rett å slett lever på at andre rundt seg har det dårlig. Man må rett å slett lære seg å overse dem. Vanskelig ja, umulig nei. Tro meg, livet blir så mye bedre....  ;)

6453429[/snapback]

 

Det som er, er at jeg egentlig har den bitch mode. Men jeg aner ikke hva som skjer med meg akkurat nå. Plutselig begynt å tenke på dette. Kanskje reisenerver?

Lenke til kommentar

Mulig... Tror de fleste har en bitch mode. Bare typer som deg som bruker den for lite.. Ikke la deg tråkke på av noen. Seff kan man overse småting i blandt. Men folk som konsekvent går ut for å plage og herse med deg må man sette på plass. Sånn er det bare. Hjelper ikke å flytte, bytte skole, hva som helst. Sånne folk er det over alt. Eneste greien man kan gjøre er å stå opp for seg selv og ikke godta bullshit mer...

Lenke til kommentar
Mulig... Tror de fleste har en bitch mode. Bare typer som deg som bruker den for lite.. Ikke la deg tråkke på av noen. Seff kan man overse småting i blandt. Men folk som konsekvent går ut for å plage og herse med deg må man sette på plass. Sånn er det bare. Hjelper ikke å flytte, bytte skole, hva som helst. Sånne folk er det over alt. Eneste greien man kan gjøre er å stå opp for seg selv og ikke godta bullshit mer...

6453456[/snapback]

Angående bitchmode må jeg sitere ei jente jeg gikk i klasse med:

Hvis folk ikke liker meg får det være dems problem

egentlig ikke dumme ord :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg flytter ikke får å flytte vekk fra folk. Jeg flytter for å bli utvekslingsstudent ett år, for så å komme tilbake hit.

Som sagt, så pleier jeg å rett å slett gi faen. Folk kan få mene hva dem vil. Men nå i det siste har jeg begynt å tenke på det, i tillegg til masse annet. Og i disse dagene har det begynt å gå opp for meg at jeg faktisk flytter om snart en måned. Muligens en sammenheng? Tror kanskje det!

Lenke til kommentar
For å si det slik, så tar jeg meg ikke nær av det. Jeg bryr meg ikke om hva en enkelt person synes om meg. Derimot er jeg mer redd for at det kan bli som før, alle snur seg imot meg.

6453407[/snapback]

 

Hvis vennene dine er litt oppegående, så vil de forstå hva han holder på med til slutt, hvis han stadig rakker ned på deg, slenger drit osv. Og da vil de forhåpentligvis gå i saftig retur hvor ingen liker han lenger fordi han er en ræv.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg føler litt for å skrive jeg. Er så deppa og alle vennene mine + venninene mine er enten ute og kliner med noen eller på fest. Er ingen og snakke med akkurat nå så jeg skriver det her.

 

Jeg føler meg så ensom akkurat nå. Bor i Kristiansand så har vært på Quartfestivalen. Det er faktisk ikke noen ting som er verre en å være deppa når alle andre er ute og fester og har det gøy.

 

Grunnen til at jeg er så deppa er fordi i forrige uke var jeg på en fest. Så var det en jente (Jente1) som jeg har hatt et veldig godt øye til i flere år der. Før hadde jeg ikke hatt sjangs på hun, men i det siste har jeg begynte og se ganske bra ut og rett og slett være litt kjekk.

 

Så hadde jeg bare "tullerota" med en av venninene (Jente2) hennes som hadde kjæreste (Tullerota = Si ting om at jeg skulle rote med henne fordi jeg var mye kjekkere enn kjæresten og fordi han hadde krøller liksom. Bare tull alt sammen og det skjønte jo alle og) jeg begynner selvfølgelig og snakke en del med Jente2 i telefonen og sånn. Rett og slett fordi jeg er litt romantisk av meg og jeg er veldig glad i å ha noen og snakke med. Så på denne festen synes Jente1 at det er litt dumt at jeg snakker så mye med Jente2 på grunn av kjæresten til Jente2 som sikkert ikke synes det er så kult. Så da snakker jeg jo mye med Jente1 og det ene fører til det andre og vi begynner og kline og sånn.

 

Etterhvert blir det jo ganske mye klining den kvelden og til slutt ville vi jo gjerne ligge sammen, men Jente1 har mensen. Så vi blir enige om og vente litt.

 

Neste dag er det overraskelses-fest for Jente1 og jeg er jo selvfølgelig på pletten etter gårsdagens hendelser. Samme greia skjer... Klining, men ikke noe mer på grunn av mensen.

 

(Jente1 er omtales nå bare som "hun" siden Jente2 ikke er relevant lenger)

 

Så etter denne festen er jeg på vei hjem med en kompis når jeg da for faen greier og fiske opp den forpulte mobilen min og skrive "Når og hvor? Sexy brannbilchick" (Brannbil = Å ha sex med noen som har mensen) Med dette prøvde den kåte hjernen min og fastesette et tidspunkt for sexen som skulle skje.

 

Hun svarte ikke på den meldinga. Så ringte jeg henne fordi hun hadde genseren min. Først ringte jeg med mobilen min. Hun tok den ikke. Så venta jeg 10 minutt og ringte med hjemmetelefonen. Da tar hun telefonen og jeg spør om det er greit om jeg kommer bort til henne og henter genseren min...

 

"Jeg er ikke hjemme jeg. Kan ikke jeg sende deg en melding i kveld?"

 

"Joda, men send melding i kveld da for jeg skal til Danmark i morra og jeg trenger egentlig genseren" (Jeg bruker egentlig ikke gensere så det er faktisk den eneste jeg har)

 

"Ja jeg sender i kveld"

 

Hun gjorde ikke det. Jeg har før dette egentlig ikke skjønt at noe var galt. Jeg tenkte jo ikke på den meldinga. Jeg var full som faen og hadde vandra i 2 timer for og komme hjem fra en jente som hadde tirra meg så inni helvete at det omtrent var det eneste jeg tenkte på.

 

Så i forgårs møte jeg henne og gjengen hennes som jeg egentlig er ganske god venn med i en park hvor de sitter og drikker og koser seg. Så da setter jeg meg ned ved siden av hun. Sier ikke noe spesielt til hun. Tenker ikke så mye på det egentlig. Er ganske full da og har egentlig gitt henne opp fordi jeg tenkte jeg skulle la være og prøve hvis hun ikke hadde lyst. Så plutselig slikker hun meg rett oppover kinnet. Så begynner hun og late som om hun skal kysse meg for og så dra vekk hodet og repetere (Den har hun lært av meg. Jeg skal aldri gjøre det på noen igjen. Det er sinnsykt irriterende) Så full som jeg er orker jeg rett og slett ikke og prøve og kysse henne etter at hun har tullet med "trekke seg vekk" greiene.

 

Nå er det jo Quarten og jeg ser henne hele tiden. Hun har ikke sagt hei en gang, men når jeg tenker over det så har jeg vel heller ikke det.

 

Jeg er så utrolig forvirret nå.

 

Jeg er faktisk også forbi stadiet hvor det er viktig for meg med sex og sånn. Akkurat nå kunne jeg kunne jeg gjort hva som helst bare for å holde henne og kose med henne. Det er ikke en forelskelse, men jeg liker henne utrolig godt.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
JEG ER SÅ FORVIRRET  :cry:

6453522[/snapback]

Er dere "uvenner" på grunn av den meldinga bare eller var det mer som jeg ikke fikk med meg?

 

Prøv ihvertfall å send en unnskyldmelding en gang som du vet hun ikke er med andre. (hvis du angrer da)

6453556[/snapback]

 

Nei jeg vet ikke hva vi er lenger. Om vi fortsatt har noe. Eller om hun bare gir faen i meg. For hun er en player. Det er hun. Så jeg føler meg som "en av de" samtidig som jeg har følelser for henne jeg egentlig ikke vil ha.

 

Å sende en unnskyldningsmelding tror jeg bare ville virke mot sin mening spesielt med tanke på at hun svarer ikke på noen meldinger eller tar telefonen når jeg ringer. (har hun aldri gjort. Ikke når vi holdt på en gang)

Lenke til kommentar
Inatt har jeg ødelagt meg selv. Det var smart gitt. Kan ikke sitte. Det gjør så vondt.  :hm: _må_ta en runde til før jeg legger meg. Ellers kommer jeg aldri til å få sove. Nå har jeg faen meg gjort det!

6453028[/snapback]

 

Hva har du gjort? :dontgetit:

6453132[/snapback]

Det har du ikke lyst til å vite.

 

--------------------------

 

 

Nå skal jeg på jobben. Det har jeg faen ikke lyst til. Jeg føler meg så oversett. Ingen legger merke til meg. Alle overser meg. T.o.m. på forum klarer jeg ikke være interessant nok til at folk orker å bry seg (unntatt deg da stakan..). Jeg er misslykket. Jeg er den jenta som er så stygg og ekkel at folk ler av henne, men ingen vil snakke med og alle overser.

Lenke til kommentar
Inatt har jeg ødelagt meg selv. Det var smart gitt. Kan ikke sitte. Det gjør så vondt.  :hm: _må_ta en runde til før jeg legger meg. Ellers kommer jeg aldri til å få sove. Nå har jeg faen meg gjort det!

6453028[/snapback]

 

Hva har du gjort? :dontgetit:

6453132[/snapback]

Det har du ikke lyst til å vite.

 

--------------------------

 

 

Nå skal jeg på jobben. Det har jeg faen ikke lyst til. Jeg føler meg så oversett. Ingen legger merke til meg. Alle overser meg. T.o.m. på forum klarer jeg ikke være interessant nok til at folk orker å bry seg (unntatt deg da stakan..). Jeg er misslykket. Jeg er den jenta som er så stygg og ekkel at folk ler av henne, men ingen vil snakke med og alle overser.

6453841[/snapback]

 

Hmm.. Hadde jeg vært deg ville jeg hvertfall fortalt hva du har gjort.

Gir oss andre bedre innsikt i situasjonen, og kanskje vi da kan hjelpe deg?

Lenke til kommentar
Hmm.. Hadde jeg vært deg ville jeg hvertfall fortalt hva du har gjort.

Gir oss andre bedre innsikt i situasjonen, og kanskje vi da kan hjelpe deg?

6454262[/snapback]

Haha. Ingen kan hjelpe meg. Men hvis du absolutt vil vite så har jeg kutta meg opp på låret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...