Firesky Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 deppa ..... sommerferien har BEGYNT nå er den snart slutt ! uff 6409077[/snapback] ikke bruk den opp på å deppe da.... nyt den mens du kan Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kattungen min på 13 uker (idag) hadde kramper og var helt apatisk til mårran idag. Tok henne rett til dyrlegen. Hun fikk bedøvelse, anti-forgiftning-ting og muskelavlappende. Hun bare lå og rista. Tror det er noe av det værste jeg har vært med på. Bedøvelsen gikk ut etter 4 timer, og hun begynte å riste igjen. Jeg valgte avlivning. Jeg kommer aldri til å vite hva det var som var galt med henne. Det er umulig å finne ut ved nerveskader. R.i.p. Scsi. Jeg vil alltid huske deg. 07.04.06 - 29.06.06 Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 åååå nei !! det er det søteste jeg har sett uff så trist jeg sørger med deg ! jeg har mistet 2 fugler og måtte gi fra meg hunden min så vet hvordan det er (nesten hvertfall har ikke måttet avlive noen da men) uff nå ble jeg og deppa det er noe man bare må komme over Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Føler med deg, vet hvordan det er å miste en katt. Selv måtte vi avlive pusen vår pga kreft.. Hadde den katten i ca 5 år før den måtte avlives.. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 huff... kan ikke tenke meg hvor ille det må være så se katten i smerter iaffall ikke en kattunge, er jo så mye værre å miste en kattunge, de er jo så søte rip scsi Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Uff. minner meg om en kattunge jeg rygget over med en bil. Måtte trampe flat hodet for å avlive den på stedet. ikke morro.... Endret 30. juni 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 sa nettop til ei dame jeg har føleser for hu.. hu sa at det ikke var noe der og hente og "sorry man" grunnknust Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Måtte du legge ut bildet da Blir jo 10 ganger værre for oss andre Lenke til kommentar
LasH Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Bersj! Måtte "forelske" meg IJENN i den damå jeg aldri komme til og få Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) LasH: Ei du har vært forelska i tidligere? Uff, kjipt! Hvorfor skal kjærlighet være så vanskelig? (joda, visse ting er verdt å kjempe for osv...) Endret 1. juli 2006 av smetho Lenke til kommentar
LasH Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jepp. Har likt hu før, og hver gang jeg virkelig bejunne å like henne så blir hun sammen en en eller aen kjip jævel . Love sucks, nå er jeg lei av og være singel, har aldrig hat et skikkeligt forhold Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 sa nettop til ei dame jeg har føleser for hu.. hu sa at det ikke var noe der og hente og "sorry man" den svir litt.. men kom deg videre.. det er det beste.. bare glem henne.. snakker av erfaring.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ei som gikk i klassa til broren minn tok selvmord idag. alle sier det var ulykke, men jeg vet ikke helt : hun hadde kræsjæ med bil etter å ha krangla med kjæresten. i tilhegg har faren min vistnok blitt banket opp og alt går til helvetteeeeee takk for linken zeromac Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 hva var grunnen til at faren din ble banket opp da? trist å høre foresten Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 hva var grunnen til at faren din ble banket opp da? trist å høre foresten 6421109[/snapback] jeg vet ikke, han er alltiid grei mot alt og alle. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Angst og paranoiaen har slått inn for fult idag. Strålende. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 trasig dag, alt er kjipt. Ingen å snakke med er så lei av å være aleina heile tia. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Nok en gang våkner man til en tom og unyttig dag. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) [slettet] Endret 31. oktober 2008 av Killerquo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg