Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
katter er søte og morsomme dyr :love:

har så utrolig lyst på katt selv men mutteren er ikke noe glad i katter så det blir aldri noe

får se om jeg får meg en katt når jeg flytter...

men problemet er at hvor skal den gjøre av seg når jeg flytter hjem igjen? :hrm:

blir sansynligvis bare boende på hybel ett år

6360801[/snapback]

Klarte å overtale mamma til å få en katt jeg, nå sitter vi med 4 katter, 1 stor og 3 små kattunger! :w00t:
Lenke til kommentar
Jeg flyttet til Hønefoss for ca et år siden. Har ikke fått en eneste venninne/kompis. Er umulig å bli kjent med folk hvis man ikke går på skole.

6352905[/snapback]

:hmm:

Men, treffer du folk på jobb da? Ingen der du kunne tenke deg å være venn med?

Ingen på min jobb jeg kunne vært venn med.

Jeg har lyst på venninner. Har hatt få av de, og man får nok av guttevenner etter en stund. Men så er det greia med at man få ut fingern og begynne med noe da.

Lenke til kommentar
tnx :)

søte dyr  :love:

btw, ønsker dere alle en god st.hans i dag :)

vet ikke helt med hvem eller hvor jeg skal være i kveld, blir vel med familien elns :)

koselig det også :=)

6366050[/snapback]

God st. hans til deg også!

Svigermor fikk igjen 25k på skatten så jeg skal på gratis-tur til liseberg :tease:

Tar ikke karuseller fordi jeg er pingle, så er mest med som selvskap :thumbup:

Lenke til kommentar

Akkurat snakket med et familiemedlem om damer og slikt. Måten han forklarte det på gjorde at jeg er glad for at jeg har mitt eget syn på måten ting skal være på.

Fikk høre at jeg måtte pule litt rundt, være bittelitt utro og ta ting jævlig på sparket. Kort fortalt bry meg mer om meg selv, og mindre om andre. Ikke spare penger til ting jeg skal kjøpe men heller kjøpe ting på avbetaling osv.

MEN. Det er bare ikke meg. Jeg vil ha ei dame jeg kan være glad i, elske, ei jeg er trofast mot. Jeg vil være med ei jente. (Jeg har ikke sjans på hu jeg vil ha uansett men.)

Jeg vil heller ikke ta ting på avbetaling. For meg er det usikkert, og jeg vil ha litt penger ekstra, ikke jobbe meg ihjel for ting som ikke er heeeelt mitt.

Det er mer meg. Kanskje kjedelig, men hei, det driter jeg i. :fun:

Lenke til kommentar

Vær deg selv, Torstein. Du vil absolutt ikke føle deg bedre av å late som om du er en annen.

Om du vil ha ei spesiell jente å elske, ja det er det akkurat det du vil ha. Ingenting annet. Om det er det du vil ha, så vil du ikke pule. Da vil du ikke være utro.

Det er viktig å være egoistisk iblant, det å kunne bry seg litt om seg selv er bra. Men ikke kjør din personlige økonomi til helvete for det.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sjans på hu jeg vil ha uansett men.

Vask munnen din for faen! Slikt vi jeg ALDRI høre deg si eller tenke igjen!

FY!

Prøv i hvertfall. Utifra det jeg har sett av deg så virker du som en snill, fornuftig, grei, koselig og smart person. Hvis ei ikke liker deg og ikke greier å sette pris på den slags så er hun ikke verdt... :p

Selv er jeg nok litt "naiv" og mener det finnes en del(ikke nødvendigivs bare en) mennesker som er "meant to be" på den måten at de passer sammen. Det gjelder bare å finne dem. En trenger ikke lete hele tiden, men hvis en tilfeldigvis blir interessert i noen så er det ingen vits i å holde seg tilbake.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sjans på hu jeg vil ha uansett men.

Vask munnen din for faen! Slikt vi jeg ALDRI høre deg si eller tenke igjen!

FY!

6371818[/snapback]

Så enig, så enig. Er det noe som drar jenter/kvinner så er det selvtillit. Dvs. si at du, DemonFudge, må ha tro på at du har sjans ellers kommer du aldri noe sted.

Lenke til kommentar

Ja jo, jeg er da meg selv vil jeg si. Jeg tar avstand fra hasj og lignende, mistet en drøss med venner pga det. Jeg sluttet med fester fordi det er utrolig mye dop på fester, hvertfall i området her. Har ikke vært på en skikkelig fest på over 7 år. Jeg drakk ikke før jeg ble 18 år, og drikker nesten ikke nå. Har ikke vært dritings på 16 mnd.

Heldigvis så har jeg en bestekamerat som er ganske lik meg, og som deler de samme tankene. All ære til han.

Jeg har hatt en vanskelig barndom, med vold, psykisk terror (velger jeg å kalle det) og mobbing. (Fra barnehagen til 5 klasse.)

Det har gjort meg usikker. Har dårlig erfaring med jenter fra før, og en periode etter mitt siste forhold gjorde meg mye mer usikker. Skal ikke si at det noe av det jeg gjorde før jeg slo opp var så veldig bra, for det var det ikke, men jeg var ikke utro, jeg brukte aldri vold eller noen slike ting. Men det som kom etter at forholdet var over gjorde meg enda mer usikker. (Nå sladrer vel en eller annen fyr jeg kjenner her på forumet om dette til hu, men det driiiiter jeg i!)

Vet jeg ikke burde si at jeg ikke har sjans på ei jente, men sånn føler jeg det. :)

Den rette finnes nok et eller annet sted der ute, og jeg har sett etter den personen.

Jeg prøver virkelig på å få bedre tro på ting, men det er ikke lett.

Lenke til kommentar

hmm,eg er ikkje deppa,men forbanna!! :wallbash::realmad:

Formatert pcen 4ganger nå,og kvar gang har det gått til H*LVETE!.....

SKal begynne på mitt 5 forsøk,trur mbr er fuckt på hdd min så nå driter eg i musikk og andre tinga eg har på partisjonen og formaterer heile driten...

Ønsk meg lykke til,,eller pc'en for dn saks skyld,snart datadeng viss det ikkje funker nå!!

Meg---> :evil: og dette er pc'en min ---> :scared:

:angry:

Og akkuratt nå eg har fått meg x1800xt,skal ikke slette pc'en då,EG VILL SPILLE! :p

Endret av terhi
Lenke til kommentar
hmm,eg er ikkje deppa,men forbanna!! :wallbash:  :realmad:

Formatert pcen 4ganger nå,og kvar gang har det gått til H*LVETE!.....

SKal begynne på mitt 5 forsøk,trur mbr er fuckt på hdd min så nå driter eg i musikk og andre tinga eg har på partisjonen og formaterer heile driten...

Ønsk meg lykke til,,eller pc'en for dn saks skyld,snart datadeng viss det ikkje funker nå!!

Meg---> :evil: og dette er pc'en min ---> :scared:

:angry:

Og akkuratt nå eg har fått meg x1800xt,skal ikke slette pc'en då,EG VILL SPILLE! :p

6383754[/snapback]

Sånn skjer nesten hver gang jeg skal formatere, må formatere rundt 2-4 ganger før alt skal funke bra, tror også det er noe feil. Vet hvordan det føles, satt oppe hele kvelden og formatere og installerte alt igjen, ble så forbanna

Lenke til kommentar

Er det noen her som har følelsen av å ha... "gått seg bort i seg selv"? :erm:

Jeg føler det sånn... Har gjort det et år ca, føler at jeg ikke er noe av det samme jeg var for noen år siden. Men, jeg er egentlig ikke så misfornøyd med den jeg er nå, er bare bekymra for at jeg var "bedre" før. O_o

Hvor er "Restore Saved Settings"-knappen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...