smetho Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har en dårlig dag igjen jeg. Tenker litt for mye på eksen og ting. Alltid før når jeg har vært trist for noe så hjalp det å tenke på henne. Da ble jeg glad, lykkelig for at jeg hadde henne. Nå når jeg er trist så tenker jeg automatisk på henne for å bli blidere, men ender jo da (selvfølgelig) med å bli deppa delux. Ond sirkel det der. Og er det bare meg som synes ALLE sanger i radioen er om kjærlighet eller mangel på? Kan bli deprimert av mindre.... Skulle vel egentlig jobbet med skole, men sliter litt med konsentrasjonen. Og så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg ikke gjør noe fornuftig. Helvette Sånn, godt å få ut litt tanker. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 huff...alt virker meningsløst for tiden... har masse jeg kunne gjort, men ingenting jeg må gjøre det er ferie, jeg burde være glad å fornøyd men nei, uten skole eller jobb ser jeg rett og slett ingen grunn til å stå opp om morgene ingenting som motiverer meg til å gjøre noe ingenting som er gøy lengre, alt er bare pes... 6351785[/snapback] Stakkars deg. Skolefri, ikke jobb. Huff. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 det høres sikkert helt sykt ut, sikkert mange som har lyst på ferie... men hos meg er det stikk motsatt... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 det høres sikkert helt sykt ut, sikkert mange som har lyst på ferie...men hos meg er det stikk motsatt... 6352164[/snapback] Skaff deg en sommerjobb da. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) jeg har, jeg skal jobbe på bakeri i 3 uker... men det er jo enda en måned til.. må høre litt rundt om det er noe som skal males elns... sitter btw å lurer på om jeg skal ringe legen å høre hvordan det går med psykolog osv jeg ble henvis for noen mnd siden men har ikke hørt noe... men jeg tror rett og slett jeg ikke tør å ringe... Endret 21. juni 2006 av Firesky Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Skjønner deg godt jeg, Killerquo. Jeg har vel flyttet 5-7 ganger i oppveksten min, og man får liksom ikke så sykt mange venner av å flytte fra sted til sted annenhvert år. Er egentlig greit her jeg bor nå, men jeg har ikke sååå sinnsykt mange venner. To av de 3 (?) vennene jeg har, har fått seg dame. Ene kameraten min hører jeg fra med flere måneders mellomrom, han svarer aldri på meldinger osv. Han andre skal i forsvaret til høsten, og jeg har ikke så mye kontakt med han nå. Siste kameraten min er jeg veldig god venn med, og det hjelper meg mye. Er jo også rompis med Hylo, men han bor et stykke unna, og det er litt pes og hente han hver jævla gang. Skal begynne på skole til høsten. Gruer og gleder meg til det. Jeg er 21 år, de som begynner i samme klasse som meg er 16 år. Ellers så skjer det ikke noe spesielt på damefronten. Mulig jeg har blitt litt skremt etter det siste forholdet mitt eller noe sånt. 6350219[/snapback] Jeg flyttet til Hønefoss for ca et år siden. Har ikke fått en eneste venninne/kompis. Er umulig å bli kjent med folk hvis man ikke går på skole. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 in every life we have some trouble, when you worry you make it double er så sant, at det er skummelt. Bare et lite tips til dere som er deppa Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 in every life we have some trouble,when you worry you make it double er så sant, at det er skummelt. Bare et lite tips til dere som er deppa 6353210[/snapback] Kan prise meg selv for at jeg sjelden depper, men noen ganger får ting en til å tenke, og da er det greit å deppe Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ja, er vel normalt å deppe. Noen gang må man synes synd på seg selv for å få luftet ut litt. Men er sant som du sier at det blir verre av å gå å tenke på det! Man må kontrollere seg, det er grenser på hvor synd en kan synes i seg selv, hehe. Er bare ikke like lett alltid Uansett, å aldri gi seg selv tid til å deppe fører nok bare til verre ting seinere, f.eks eksplosjonsarta raserianfall eller tyngre depresjoner. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Uansett, å aldri gi seg selv tid til å deppe fører nok bare til verre ting seinere, f.eks eksplosjonsarta raserianfall eller tyngre depresjoner. Kan jeg med erfaring skrive under på. Ikke undertrykk følelser. Forskjell på å deppe litt, få det ut og drive å dvele unødvendig på negative ting... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (Floppy) + (Scsi) = Sinna, bitende og fresende Floppy og redd Scsi under sofaen. Hva faen var det jeg tenkte på. Floppy ble så drit forbanna på meg ista at han freste mot meg og BEIT. Han har nesten ikke vært inne på 3 dager. Han spiser opp all maten til kattungen så hun ikke skal få noe. Scsi har jeg ikke sett på en time. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg trenger hjelp. Jeg vet at dette ikke er noe å deppe for, men jeg gjør det for det. Jeg trenger tips til hva jeg skal gjøre. Greit, slik er saken. I morgen drar jeg til Lofoten, og skal være der i 1 uke ++. Eller, jeg skal til Trondheim i morgen. Uansett, det vil si en 8-10 timers biltur bare iløpet av morgendagen. Ganske slitsomt. Det var siste skoledag i dag. Selvsagt skal dette feires på kvelden med en fest, og ja, selvsagt skal dama mi på den. Jeg vil selv også på den festen, men jeg orker rett å slett ikke. Jeg er trøtt, sliten, og orker rett å slett ikke ut. Greit nok, da blir jeg hjemme. Allikevel ikke vits i å dra 5 mil for å være på fest noen timer, for så å dra hjem igjen, for så å dra opp til Trondheim. Men så er det det at dama er på den festen, og jeg har så ufattelig lyst til å dra dit. Ikke for å dra på fest, men for å være med henne. Jeg unner jo henne å dra på en fest uten meg, men jeg er utrolig redd for henne. Uten at jeg i det hele tatt har en grunn for det. Ingen av oss drikker, men allikevel er jeg redd at hun begynner å drikke uten at jeg er der. For all del, hun skal få lov til å drikke. Jeg skal ikke nekte henne det, og jeg har ingenting imot det. Men jeg føler jeg burde være der. Passe på henne. Ikke det at hun trenger det. Men allikevel. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det bedre, men jeg føler meg skikkelig idiot og teit fordi jeg ikke er der nede. Fordi jeg ikke har mulighet for å komme meg ned. Som sagt, det er ingenting å deppe over, men allikevel gjør jeg det. Dere skjønner sikkert ikke hvordan jeg har det. Det er uansett ikke morsomt. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
veos Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 La skjønnheten din dra på fest om hun absolutt vil det. La henne få litt fri, ta deg en rolig kved hjemme med et par kompiser. Sett på en film, ta en kald øl og bare slapp av. Kjæresten din, som elsker deg(?) trenger helt sikkert ikke å bli påpasset 24 timer i døgnet! Hjalp det? Jeg prøvde! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 huff...alt virker meningsløst for tiden... har masse jeg kunne gjort, men ingenting jeg må gjøre det er ferie, jeg burde være glad å fornøyd men nei, uten skole eller jobb ser jeg rett og slett ingen grunn til å stå opp om morgene ingenting som motiverer meg til å gjøre noe ingenting som er gøy lengre, alt er bare pes... 6351785[/snapback] Jeg har det omtrent som deg. Har ingenting å gjøre om dagene. De vennene jeg var mest med har flyttet, og de jeg har igjen på denne øya bor et stykke unna. Og siden mopeden min ble stjålet, kommer jeg meg ikke så langt. Ferie sucks! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 La skjønnheten din dra på fest om hun absolutt vil det.La henne få litt fri, ta deg en rolig kved hjemme med et par kompiser. Sett på en film, ta en kald øl og bare slapp av. Kjæresten din, som elsker deg(?) trenger helt sikkert ikke å bli påpasset 24 timer i døgnet! Hjalp det? Jeg prøvde! 6357624[/snapback] Tror det innlegget jeg skrev, får det til å høres ut som om jeg er en skikkelig makt freak. Det er jeg ikke, og lar henne selvsagt leve ett liv utenom meg også. Det som er problemet mitt, tror jeg, er at jeg får ofte et såpass stort savn til henne, kanskje fordi jeg vet at jeg flytter til USA snart, og på spesielle dager kan de følelsene gå over til redsel. Var vel det som skjedde i dag. Kan vel heller ikke kalle det redsel. Det hele er vanskelig å forklare. I alle fall, savnet etter henne blir blandet med andre følelser (som ikke trenger å omhandle henne), og det hele blir en mølje, hvis dere forstår. Jeg mener IKKE at jeg skal påpasse henne 24 timer i døgnet. Jeg ønsker henne for all del et privatliv. Uansett, har snakket med henne nå. Det går alltid mye bedre når jeg snakker med henne. Blir glad Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ble sykemeldt idag Nå slipper jeg å gå til sosial-rådgiveren min som driver å trakasserer meg. Jippi! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (Floppy) + (Scsi) = Sinna, bitende og fresende Floppy og redd Scsi under sofaen. Hva faen var det jeg tenkte på. Floppy ble så drit forbanna på meg ista at han freste mot meg og BEIT. Han har nesten ikke vært inne på 3 dager. Han spiser opp all maten til kattungen så hun ikke skal få noe. Scsi har jeg ikke sett på en time. 6354182[/snapback] Kast ut den store barnemorderen, den har innstinkter, og vil klare seg. Så kan du la den søte lille pusen få maten sin. Jeg skal ha katt når jeg flytter. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Kast ut den store barnemorderen, den har innstinkter, og vil klare seg. Så kan du la den søte lille pusen få maten sin. Jeg skal ha katt når jeg flytter. 6359583[/snapback] Barnemorderen vil mest sannsynlig dø av sult etter 5 minutter for han klarer ikke ta livet av en flue engang (bokstavlig talt). Han er livredd for kattungen. Det er derfor han ikke er inne. :!: Siden jeg flytta ut for 1,5 år siden har jeg skaffet meg 2 katter, 2 chinchilla, 2 degus og 6 akvarier. Fikk aldri dyr hjemme Tror jeg tar igjen for det nå. hehe. Driver å trapper ned nå. Katter er tøffe! Endret 22. juni 2006 av mushi Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 første dag med ferie i dag, gled meg lenge no gåt å koma seg vek fra skulen, men da faen ikkje mykje å fina på no når ferien er her, bare 2 usoiale måna i gjen no:( Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 katter er søte og morsomme dyr har så utrolig lyst på katt selv men mutteren er ikke noe glad i katter så det blir aldri noe får se om jeg får meg en katt når jeg flytter... men problemet er at hvor skal den gjøre av seg når jeg flytter hjem igjen? blir sansynligvis bare boende på hybel ett år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg