Edmund Blackadder Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Den på bildet er prikk lik min Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 snip 6339971[/snapback] jeg har faktisk ikke anelse hvordan du har det nå, men så vidt jeg har fått med meg er du en stærk jente. Så dette klarer du Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Vel... jeg fant ut at han hadde løyet meg rett oppi ansiktet.. jeg er veldig naiv og blåøyd så jeg sluker alt rått, men fy søren så dum man føler seg når man vet at man har gått rett i felle 3 år .... Har aldri vært så glad i noen i hele mitt liv som jeg er i den idioten der... Har aldri hatt det så vondt før som jeg har nå... Verste er vel at jeg ikke har noen til å trøste meg. Jeg er herved helt alene i en by hvor jeg ikke kjenner en sjel... 6339971[/snapback] Kjenner følelsen. Har ikke blitt lurt til noe jeg da, men en føler seg jo litt slik når en blir "dumpa" etter 3 år. Skjedde jo nylig meg meg (og Mirann) også. Er utrolig vanskelig i perioder, man har blitt så vant til å ha kjæresten rundt seg og dele alt med denne personen. Så er det plutselig slutt! Verden blir plutselig litt ukjent. Jeg er i samme byen som deg, med litt samme sjebnen, men kan vel ikke akkurat komme og trøste jeg da Har uansett ikke så mye lyspunkter å komme med for tiden Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det begynner å slå inn at jeg kommer til å være alene en stund nå. Jeg går rundt med en konstant vond magefølelse. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det begynner å slå inn at jeg kommer til å være alene en stund nå. Jeg går rundt med en konstant vond magefølelse. 6341835[/snapback] Kjenner meg så godt igjen! Selv om jeg har perioder der jeg ikke har det så vondt (er jo over en måned siden det ble slutt i mitt tilfelle) så har jeg konstant noe vondt i magen. "Hmm, hva er det?" -tenker jeg da...."Å faen ja..." Er ofte en deppeperiode igjen etterpå. Men begynner å gå bedre. Ting blir bedre....*prøve å overbevise meg selv* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det begynner å slå inn at jeg kommer til å være alene en stund nå. Jeg går rundt med en konstant vond magefølelse. 6341835[/snapback] Kjenner meg så godt igjen! Selv om jeg har perioder der jeg ikke har det så vondt (er jo over en måned siden det ble slutt i mitt tilfelle) så har jeg konstant noe vondt i magen. "Hmm, hva er det?" -tenker jeg da...."Å faen ja..." Er ofte en deppeperiode igjen etterpå. Men begynner å gå bedre. Ting blir bedre....*prøve å overbevise meg selv* 6341858[/snapback] Glad jeg har en som deler min skjebne. Ikke at det kan sammenlignes, tre år og fire måneder, men litt trøst er det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har det egentlig bra nå... først var jeg lei meg, men så fikk jeg rede på noe han har holdt hemmelig for meg og da ble jeg bare sint... Nå vil jeg komme over han så fort som mulig for jeg orker ikke ha det slik mer:) Det er jævlig ryddig i leligheten min da, heelt strøkent. Ingen som roter...3 år ass... må starte helt på nytt jeg, for en skremmende men også spennende følelse... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Om du har hatt så dårlig erfaring med denne personen så tror jeg kanskje du skal være glad! Selfølgelig er det trist, men virker jo som du selv ser at det kanskje er det beste. Noenganger er det det! Lykke til ihvertfall! Husk at nå har du sjansen til å treffe en skikkelig kar...når du vil da Singel er fint det også. En har jo litt andre muligheter. (nå er jeg så positiv at jeg overrasker meg selv!) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja jeg har hatt dårlig erfaring , men det har aldri slått meg inn å gjøre det slutt med han... da jeg fikk en veldig god grunn derimot fallt det mye enklere enn jeg trodde... I will move on Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kjipt å høre, Linn Christin. Er aldri noe særlig å slå opp, selvom det er definitivt verre når en har vært kjæreste med en lenge. Slik som 3 år. Dessuten, du har det sannsynligvis bedre uten han, mtp. at han løyet til deg. Bedre å ta litt tid for seg selv og ta det med ro. Deretter kanskje gå etter en annen. Lykke til. Livet er ikke lett for meg heller, men det er en annen sak som ikke er så viktig. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Alle sammen, et innlegg der jeg ikke syter... Lykke til, alle sammen! Dere vil klare dere, såklart, alle her inne er helter på sin egen måte. Takk for at dere har hørt på alt whinet mitt så lenge. Hihi... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg vet seriøst ikke hva som feiler meg nå. Hadde besøk av kjæresten min i dag, og det var utrolig koselig. Men etter hun har dratt har jeg hatt en stor frykt for at jeg både skal miste henne og alle vennene mine. At alle synes jeg er en skikkelig idiot, og hater meg. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg føler det slik. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre i morgen, og har ikke lyst til å dra på skoleavslutningen i morgen. Har bare en følelse om at folk kommer til å juble over at de ikke skal gå på skole med meg i ett år. Jeg har ingen grunn til dette. Bare føler det slik Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) [slettet] Endret 31. oktober 2008 av Killerquo Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Damdidam. Jeg sitter nå på en Win95 kjørt gjennom en win2kserver (terminal services) etter at laptopen har tryna og Rommet oppe er rivi ned. Våkna kl 13:00 men sov til 17:00. Alt av opplegg jeg har drivi og bygd opp over de siste 3 åra blir rasert. Antar jeg skal bruke firmapengene på mat/drikke og løpe ut i skogen. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) [slettet] Endret 31. oktober 2008 av Killerquo Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 *snip* Du har få du har kontakt med til daglig, og det er ikke noe minus. Gå gode venner er like bra som hundreogfemti bekjentskaper Å treffe jenter på skolen er for barne og ungdomskoleelver. Jentene treffer du på fest eller via venninder/kompiser. At du føler som du ikke passer helt inn kjenner jeg meg VELDIG godt igjen i. Jeg har alltid hatt svært få personer i min omgangskrets, fordi jeg rett og slett ikke orker så mye styr rundt meg. Jeg tror jeg må gjøre en skikkelig innstant for å få tilbake vennene mine når jeg flytter hjem 11.august. Eneste vennen min de siste 3 åra har vært x-typen og han var alltid min førsteprioritet Vel, mitt tips til deg er å ta vare på vennene dine, og dra på fest. Du behøver ikke drikke så jævlig hver gang heller, en 6'pack med øl er mer enn nok for å sosialisere og bli kjent med nye folk. Jeg kan drikke en eneste rusbrus i løpet av en hel kveld uten at noen synes jeg er kjip fordi... jeg er bare ikke glad i alkohol Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) [slettet] Endret 31. oktober 2008 av Killerquo Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Skjønner deg godt jeg, Killerquo. Jeg har vel flyttet 5-7 ganger i oppveksten min, og man får liksom ikke så sykt mange venner av å flytte fra sted til sted annenhvert år. Er egentlig greit her jeg bor nå, men jeg har ikke sååå sinnsykt mange venner. To av de 3 (?) vennene jeg har, har fått seg dame. Ene kameraten min hører jeg fra med flere måneders mellomrom, han svarer aldri på meldinger osv. Han andre skal i forsvaret til høsten, og jeg har ikke så mye kontakt med han nå. Siste kameraten min er jeg veldig god venn med, og det hjelper meg mye. Er jo også rompis med Hylo, men han bor et stykke unna, og det er litt pes og hente han hver jævla gang. Skal begynne på skole til høsten. Gruer og gleder meg til det. Jeg er 21 år, de som begynner i samme klasse som meg er 16 år. Ellers så skjer det ikke noe spesielt på damefronten. Mulig jeg har blitt litt skremt etter det siste forholdet mitt eller noe sånt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg kommer fra Kr.sund, men har bodd i Stavanger i 2 år. Har fått en venninde, men kan ikke si jeg har anstrengt meg så mye heller.. Alt jeg trenger for å være lykkelig er familien min og en kjæreste, og en gjeng jeg kan feste med innimellom Ja det skal bli godt å flytte hjem:) Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 huff... alt virker meningsløst for tiden... har masse jeg kunne gjort, men ingenting jeg må gjøre det er ferie, jeg burde være glad å fornøyd men nei, uten skole eller jobb ser jeg rett og slett ingen grunn til å stå opp om morgene ingenting som motiverer meg til å gjøre noe ingenting som er gøy lengre, alt er bare pes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg