O.J Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Årh er så deppa idag. Traff xen min igår på en uteplass og hun driver på og roten med en annen. Verden er så jævlig urettferdig. Det verste er at hun tidligere denne uka sa at hun ville prøve igjen...hun fortjener ingen med den oppførselen der. 6329867[/snapback] Morro å møte eksen på fester på vei ned fra andreetasje med en annen fyr, spesielt når hu sender melding tidligere og spør om du skal være med på festen.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Morro å møte eksen på fester på vei ned fra andreetasje med en annen fyr, spesielt når hu sender melding tidligere og spør om du skal være med på festen.. 6329909[/snapback] Enig. Altså, hva faen? Fisk1, get your gun... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Årh er så deppa idag. Traff xen min igår på en uteplass og hun driver på og roten med en annen. Verden er så jævlig urettferdig. Det verste er at hun tidligere denne uka sa at hun ville prøve igjen...hun fortjener ingen med den oppførselen der. 6329867[/snapback] jeg føler med deg!!! har vært borti de der før, og de skulle skytes allihop.. løse tøser.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Oj, hvilket sammentreff. Akkurat når jeg entret denne tråden kom Incubus - The Warmth på: So don't let the world bring you down Not everyone here is that f**ked up and cold Remember why you came and while you're alive Experience the warmth before you grow old Festelig. Det jeg egentlig ville si at det er mange her inne som burde ta en skikkelig realitycheck. Slutt å syt, begynn å yt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Oj, hvilket sammentreff. Akkurat når jeg entret denne tråden kom Incubus - The Warmth på: So don't let the world bring you down Not everyone here is that f**ked up and cold Remember why you came and while you're alive Experience the warmth before you grow old Festelig. Det jeg egentlig ville si at det er mange her inne som burde ta en skikkelig realitycheck. Slutt å syt, begynn å yt. 6331257[/snapback] Mhm, ingenting er så vondt at det ikke er godt for noe. Det vil alltid gå oppover etterhvert, bare til å holde ut. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Det jeg egentlig ville si at det er mange her inne som burde ta en skikkelig realitycheck. Slutt å syt, begynn å yt. Fin og opppmuntrende sang men får litt lyst til å slenge den "realitychecken" tilbake på deg. Det er faktisk slik at noen sliter litt, og nei de gjør seg ikke til, det gjør det ikke bare fordi det er "kult" eller "emo". Depresjoner er noe av noe så enkelt som kjemisk ubalanse... Dessuten, siden du snakker om syting. Denne tråden vil jeg si er svært problemløsnings-orientert, folk skriver probleme sine så kommer andre med løsninger... slik at probleme blir løst. (Ok, det er nok litt menignsløs syting her og, men noen greier er det greit å få ting ut. ) Men joda, mange hadde sikkert hatt godt av å bestemme seg mer for å være positiv sånn sett... Og hvis du hater syting: ingen som tvinger deg til å delta i denne tråden. Endret 18. juni 2006 av TLZ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det jeg egentlig ville si at det er mange her inne som burde ta en skikkelig realitycheck. Slutt å syt, begynn å yt. Fin og opppmuntrende sang men får litt lyst til å slenge den "realitychecken" tilbake på deg. Det er faktisk slik at noen sliter litt, og nei de gjør seg ikke til, det gjør det ikke bare fordi det er "kult" eller "emo". Depresjoner er noe av noe så enkelt som kjemisk ubalanse... 6331350[/snapback] Det er selvsagt noen som har seriøse problemer. Det har jeg aldri vært uenig i, men det er ufattelig mange som syter over småting som f.eks "hvitost på brødskiva IGJEN!". Dessuten, siden du snakker om syting. Denne tråden vil jeg si er svært problemløsnings-orientert, folk skriver probleme sine så kommer andre med løsninger... slik at probleme blir løst. (Ok, det er nok litt menignsløs syting her og, men noen greier er det greit å få ting ut. )6331350[/snapback] Les over, det er vanskelig å løse spesifikke problemer som "omg, lang skolevei". Men joda, mange hadde sikkert hatt godt av å bestemme seg mer for å være positiv sånn sett...6331350[/snapback] Positiv er bare forordet, de bør rett og slett skjerpe seg og innse at de faktisk har det veldig bra. Og hvis du hater syting: ingen som tvinger deg til å delta i denne tråden. 6331350[/snapback] Jasså, det var noe nytt... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 jeg føler meg rett og slett helt verdiløs... aner ikke hvorfor, men jeg klarer ikke å læ være å spørre meg selv om og om igjen, hvorfor er jeg her? hvorfor ble jeg født? hva er meningen med livet osv etc føler venner og alt bare forsvinner fra meg... nå som det er lang ferie fra skolen osv er jeg redd det sosiale kommer til å gå i grus eneste jeg klarer å se frem til er skoleavslutninga i morgen, men hva komemr til å skje etterpå? råtne foran PCen i 2 mnd ? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Awh, må sende inn Xboxen Er spent på hvordan sommeren blir Kommer jeg til å isolere meg selv hjemme eller kommer jeg til å være med vennene mine og ha det gøy Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Awh, må sende inn Xboxen Er spent på hvordan sommeren blir 6338448[/snapback] Hvis du ikke klarer sommeren uten Xbox'en, hadde jeg kvitta meg med den uansett, om jeg var deg. EDIT: 'om' ble 'omg', faktisk... Endret 19. juni 2006 av Ferr Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hvis du ikke klarer sommeren uten Xbox'en, hadde jeg kvitta meg med den uansett, om jeg var deg. EDIT: 'om' ble 'omg', faktisk... 6338491[/snapback] Kom ut feil der Klarer meg fint uten den, var bare lei siden jeg måtte sende den inn. Det jeg tenkte på, var om jeg kom til å "gidde" å dra til sentrum, der resten av folket er Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Ble litt deppa av å få en firer i muntlig i dag Men når jeg tenker meg om har jeg ikke grunn til å være deppa. Det er bare det at jeg følte at jeg gjorde det bra, at jeg hadde fått sakt det jeg skulle si osv. Hadde vel for store forhåpninger 6319691[/snapback] Jeg ble deppa over femmer fordi jeg virkelig følte at hun læreren saboterte for meg. Når jeg legger ut om koshermat og ramser opp akkurat hvilke dyr jøder ikke kan spise så er det ikke bra nok før jeg har sagt svin også. Og da jeg satt og veldig ivrig fortalte om paven så avbryter hun meg og spør om paver er noe de har begynt med i nyere tid. :S Hva er det å spørre om? Og helt plutselig avbryter hun meg for å spørre om nøyaktig HVA jødene spiser på påskeaften :/ Jeg kunne lett snakket hele tiden om de oppgavene jeg hadde mens hun holdt kjeft, og da får man somregel en sekser, men NEIDA hun måtte blande seg oppi det. Jævla drittkjerring, jeg hadde virkelig trengt en sekser på vitnemålet. Og nei jeg sier ikke at femmer er dårlig, bare at jeg vet så godt at jeg kunne klart bedre om jeg kunne fått snakke i fred. 6320908[/snapback] Refleksjon over fakta. (6 i muntlig selv) Ja livet suger! Venneløs og talentløs. Endret 19. juni 2006 av Registrert Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 I dag ble det slutt mellom meg og samboeren... 3 år var vi sammen... nå dro han til flyplassen Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hva skjedde..? 3 år, da er jo man nesten gift da.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 I dag ble det slutt mellom meg og samboeren... 3 år var vi sammen... nå dro han til flyplassen 6339690[/snapback] Kjipt å høre. Håper det går bra (dumt sagt, men hva skal man si?). Hva skjedde..? 3 år, da er jo man nesten gift da.. 6339755[/snapback] Uhm, jasså. Det var noe nytt. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Føler med deg L.C. Sånt er trist uansett.. Jeg har jo nettopp vært gjennom det samme selv så tror jeg kanskje vet hvordan du har det nå.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Vel... jeg fant ut at han hadde løyet meg rett oppi ansiktet.. jeg er veldig naiv og blåøyd så jeg sluker alt rått, men fy søren så dum man føler seg når man vet at man har gått rett i felle 3 år .... Har aldri vært så glad i noen i hele mitt liv som jeg er i den idioten der... Har aldri hatt det så vondt før som jeg har nå... Verste er vel at jeg ikke har noen til å trøste meg. Jeg er herved helt alene i en by hvor jeg ikke kjenner en sjel... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Vel... jeg fant ut at han hadde løyet meg rett oppi ansiktet.. jeg er veldig naiv og blåøyd så jeg sluker alt rått, men fy søren så dum man føler seg når man vet at man har gått rett i felle 3 år .... Har aldri vært så glad i noen i hele mitt liv som jeg er i den idioten der... Har aldri hatt det så vondt før som jeg har nå... Verste er vel at jeg ikke har noen til å trøste meg. Jeg er herved helt alene i en by hvor jeg ikke kjenner en sjel... 6339971[/snapback] *poke* *klemme* Du har meg vet du. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Apropos katter.. Må avlive pusen vår i morgen pga sykdom En liten trøst da at muttern har fått ny katt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg