Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Helt livet mitt bare tærer meg ihjel og alt blir bare verre og verre og jeg ødelegger ALT for meg selv absolutt hele tiden....

Nå går jeg og tar 5 antiddeppresive...og drukner meg selv i depresjonen...

6320455[/snapback]

Hva med å ta ansvar for deg selv og ditt eget liv? Du kan ikke forvente at ting skal gå din vei, hvis du bare gir opp og slenger i deg piller. Ikke tro at jeg ikke vet hva jeg snakker om, for det gjør jeg. Aldri gi opp, uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble litt deppa av å få en firer i muntlig i dag :hm: Men når jeg tenker meg om har jeg ikke grunn til å være deppa. Det er bare det at jeg følte at jeg gjorde det bra, at jeg hadde fått sakt det jeg skulle si osv. Hadde vel for store forhåpninger :shrug:

6319691[/snapback]

Jeg ble deppa over femmer fordi jeg virkelig følte at hun læreren saboterte for meg. Når jeg legger ut om koshermat og ramser opp akkurat hvilke dyr jøder ikke kan spise så er det ikke bra nok før jeg har sagt svin også. Og da jeg satt og veldig ivrig fortalte om paven så avbryter hun meg og spør om paver er noe de har begynt med i nyere tid. :S Hva er det å spørre om? Og helt plutselig avbryter hun meg for å spørre om nøyaktig HVA jødene spiser på påskeaften :/ Jeg kunne lett snakket hele tiden om de oppgavene jeg hadde mens hun holdt kjeft, og da får man somregel en sekser, men NEIDA hun måtte blande seg oppi det. Jævla drittkjerring, jeg hadde virkelig trengt en sekser på vitnemålet.

Og nei jeg sier ikke at femmer er dårlig, bare at jeg vet så godt at jeg kunne klart bedre om jeg kunne fått snakke i fred. :)

Lenke til kommentar
Ble litt deppa av å få en firer i muntlig i dag :hm: Men når jeg tenker meg om har jeg ikke grunn til å være deppa. Det er bare det at jeg følte at jeg gjorde det bra, at jeg hadde fått sakt det jeg skulle si osv. Hadde vel for store forhåpninger :shrug:

6319691[/snapback]

Jeg ble deppa over femmer fordi jeg virkelig følte at hun læreren saboterte for meg. Når jeg legger ut om koshermat og ramser opp akkurat hvilke dyr jøder ikke kan spise så er det ikke bra nok før jeg har sagt svin også. Og da jeg satt og veldig ivrig fortalte om paven så avbryter hun meg og spør om paver er noe de har begynt med i nyere tid. :S Hva er det å spørre om? Og helt plutselig avbryter hun meg for å spørre om nøyaktig HVA jødene spiser på påskeaften :/ Jeg kunne lett snakket hele tiden om de oppgavene jeg hadde mens hun holdt kjeft, og da får man somregel en sekser, men NEIDA hun måtte blande seg oppi det. Jævla drittkjerring, jeg hadde virkelig trengt en sekser på vitnemålet.

Og nei jeg sier ikke at femmer er dårlig, bare at jeg vet så godt at jeg kunne klart bedre om jeg kunne fått snakke i fred. :)

6320908[/snapback]

den er sur, vi har en lærer som er veldig lik..

alt skal altid være 100% i orden og på plass

har ingen problemer med å avbryte og spørre osv

utrolig irriterende, jeg skulle egentlig ha han på eksamen men han var heldigvis syk :)

var mange som ble glade da dem hørte det :p

Lenke til kommentar
Helt livet mitt bare tærer meg ihjel og alt blir bare verre og verre og jeg ødelegger ALT for meg selv absolutt hele tiden....

6320455[/snapback]

Huff, veit eksakt hvordan det der er. Dog, ingen antideppresiva på meg :( Anyway, finn noe å se frem til og tvihold på det. Pleier å hjelpe meg iallfall. Selv har jeg en liten slik periode atm. Er undersøkelse på mandag. Akkurat det er ikke verdens undergang, derimot så blir jeg gående å tenke et år frem i tid og da er ikke ting så lyst lengre :hrm: (to operasjoner og masse nice stuff) Tror vi kan være enig i at "life is a bitch" og akkurat nå vil vi aller helst knerte henne ;)

Lenke til kommentar

6320455[/snapback]

Hva med å ta ansvar for deg selv og ditt eget liv? Du kan ikke forvente at ting skal gå din vei, hvis du bare gir opp og slenger i deg piller. Ikke tro at jeg ikke vet hva jeg snakker om, for det gjør jeg. Aldri gi opp, uansett.

6320501[/snapback]

Hva er det som er ille da? Har du ikke jobb/går du ikke på skole?

Lenke til kommentar

6320455[/snapback]

6320501[/snapback]

Tok ingen piller.

Gi opp hvordan da? Gir jeg opp når jeg prøver leve slik jeg vil?

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

6320455[/snapback]

6320501[/snapback]

Hva er det som er ille da? Har du ikke jobb/går du ikke på skole?

6321334[/snapback]

Jo, og nå er det sommer...tror du virkelig at sommeren blir så bra som jeg håper den blir?

Lenke til kommentar

6319691[/snapback]

6320908[/snapback]

Hm. Trodde det var sensor som skulle stille spørsmål, jeg. Dustete lærer.

Lenke til kommentar
Sensor skal ikke si en dritt, eksaminator skal stille spørsmålene.

6325846[/snapback]

Skjønner at det er lenge siden jeg har hatt eksamen :p Da jeg hadde muntlig eksamen i naturfag i 10.klasse var det sensor/eksaminator eller hva faen du kaller det som spurte spørsmålene. Læreren min sa ikke noen ting.

Lenke til kommentar

Jeg kommer hjem etter en flott kveld med kameratene mine. Klokka er 4.30 så jeg skulle til å legge meg. Så ringer hustelefonen. Jeg løper bort til telefonen, å jeg får høre at farfar en veldig dårlig. Jeg sa ifra til min far, å han kjørte med en gang. Jeg måtte gi hunden noe mat før jeg kunne dra.

Da jeg kommer opp var jeg akkurat for sen.

Savner han så utrolig... :( Han var så snill å god.

Lenke til kommentar

Årh er så deppa idag. Traff xen min igår på en uteplass og hun driver på og roten med en annen. Verden er så jævlig urettferdig.

Det verste er at hun tidligere denne uka sa at hun ville prøve igjen...hun fortjener ingen med den oppførselen der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...