Edmund Blackadder Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 De gamle vennene mine er long gone, ingen nye venner, mange misliker meg fordi jeg er prestesønn (Ja og jeg er modig nok til å skrive det på et sånt forum), sitter som oftest foran skjermen og tenker på alt annet jeg kunne gjort. Ser alle som er ute i solen, mens jeg sitter inne og har ingenting eller ingen å gjøre noe i solen (med). Det var bare et eksempel. Sommerferie. Ingen anelse hva jeg skal gjøre, de tingene jeg var god i, og satset på har jeg mistet gnisten for.... My day. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hadde skoletur fra mandag til i dag. Skulle bade i går (vannet var forøvrig 6 grader ) og da jeg kom inn igjen til hytta var alt godteriet mitt spist opp. Dette hadde jeg da lagt under dyna i senga så ingen skulle ta det. Herregud jeg bli skuffa! Disse folka har jeg gått i klasse med i 3 år, så rundstjeler de meg Lommeboka hadde de ikke tatt noe fra da, tror jeg. Jaja, det var dagens depping. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 No woman, no cry. 6309689[/snapback] DER sa du det! No woman, no cry. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 *Problemer med ferien*6303393[/snapback] Det er kanskje ett rart forslag, men å begynne å trene, spise sunt? Jeg vet jo ikke om du gjør det allerede, men om du ikke gjør det så er det noe flott å meningsfylt å bedrive tiden med. I tillegg gir det overskudd, og å se resultater kan gi motivasjon og selvtillit du kan bruke i andre sammenhenger Det virker iallefall for meg! 6309306[/snapback] har ikke trent så mye, men har begynt å gå litt tur osv... veldig behaglig å gå tur langt inni skogen å få ut masse tanker osv spise sundt... mja.. det kan heller diskuteres... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 mange misliker meg fordi jeg er prestesønn (Ja og jeg er modig nok til å skrive det på et sånt forum) 6309830[/snapback] Da er de tapere! Hva er det for en grunn til å mislike en person! Det er rett og slett patetisk fra deres side. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 mange misliker meg fordi jeg er prestesønn (Ja og jeg er modig nok til å skrive det på et sånt forum) 6309830[/snapback] Da er de tapere! Hva er det for en grunn til å mislike en person! Det er rett og slett patetisk fra deres side. 6310191[/snapback] Lett å få stempel på seg, kjedelig fordi de sjeldent stemmer. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 mange misliker meg fordi jeg er prestesønn (Ja og jeg er modig nok til å skrive det på et sånt forum) 6309830[/snapback] Da er de tapere! Hva er det for en grunn til å mislike en person! Det er rett og slett patetisk fra deres side. 6310191[/snapback] Lett å få stempel på seg, kjedelig fordi de sjeldent stemmer. 6310203[/snapback] Og nesten umulig å bli kvitt de stemplene, men er alt etter person ikke alt man ska legge så stor vekt på og av og til hjelper det å snu det til en bra ting eller bare ta igjen skikkelig. Lenke til kommentar
lillesky Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Men når man får snakket med psykolog kanskje en eller to ganger i løpet av en måned, så må man vel få snakket ut innimellom (aner ikke hvor ofte det er vanlig å ha psykologsamtaler). Sliter med at jeg aldri vet hva jeg skal si når hun er fortvilet og forteller om hvorfor hun har det vanskelig. Føler at det jeg kommer med alltid er like intetsigende og så videre. 6305825[/snapback] Det varierer hvor ofte man går til psykolog. Jeg gikk først en gang i uka, deretter annenhver og nå hver tredje uke.Jeg tror det er viktig å få høre: jeg er glad i deg, du er snill og slike ting. Jeg vil ikke at venner/familie skal være hobby-psykolog, men vise at de er glad i meg. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Kipent å være syk, i tilleg så kjennes feberen værre i den allerede betente skulderen. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Eksamen i dag.. Gikk til helvete. Jeg takler ikke muntlig eksamen. Jeg begynner å stamme og jeg går helt bort fra planene jeg hadde. Hadde glatt fått 4 om jeg hadde klart å holde meg rolig, men jeg kan ikke holde meg rolig. Endte opp med vurderingen at jeg "ikke leverte en helhetlig oppgave", noe som i og for seg stemmer. Jeg gikk bort fra alt av forberedelser jeg hadde gjort og stod heller og stammet uten å få frem noe relevant. Det kjipe er ikke toeren jeg fikk, men det faktum at jeg må ut for flere muntlige eksamener, og det vil påvirke utdanningen min i form av dårligere karakterer, og det som følger med dårlige karakterer. Jeg har høyere ambisjoner enn jeg kan klare å oppnå når alt jeg prøver å fremføre ender i en usaklig røre av stamming og nøling. Mamma ble heldigvis ikke sur, men taklet det akkurat slik som hun burde (mitt livs første toer). I morgen blir jeg sikkert trukket i matte muntlig. Greit nok at det er et fag jeg er god i, men vil uansett ikke klare å avlegge en god muntlig eksamen. Dette er bare 1. klasse. Demotiverende. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) *kjipe ting* 6313427[/snapback] Du skal takke Gud for at du bare går i 1. Du har to år igjen for å ordne det du skal. Kommer du opp i faget igjen blir den høyeste karrakteren stående, så ingen fare. Ikke ta det så tungt. Skolen er snart ferdig, og det er FERIE og SOOOOL! Ikke tenk på skolen og karrakterene i sommer, det vil bare gjøre deg deppa. Ta deg ferie og begynn på skolen til høsten med ny motivasjon og livsglede! -------------------------- Fikk høre idag at jeg skal ta test for AD/HD. Dama jeg snakket med begynte å pushe på medisinering noe jeg er totalt imot. Jeg fikk en liste med symptomer. Jeg har alle, men det er jo ganske vanlig å ha de fleste som sto der. Kan de tvinge i meg piller, og hvordan veit jeg om jeg har det? Endret 15. juni 2006 av mushi Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg tror det er viktig å få høre: jeg er glad i deg, du er snill og slike ting. Jeg vil ikke at venner/familie skal være hobby-psykolog, men vise at de er glad i meg. 6312238[/snapback] jeg får altid en merkelig følese når folk sier slikt til meg... jeg aner ikke hvorfor, jeg tror kansje det er fordi jeg nesten aldri har hørt andre enn mutteren si det... det er nesten like ille å høre positive ting som negative... jeg klarer nesten ikke så forsjell lengre Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg tror det er viktig å få høre: jeg er glad i deg, du er snill og slike ting. Jeg vil ikke at venner/familie skal være hobby-psykolog, men vise at de er glad i meg. 6312238[/snapback] jeg får altid en merkelig følese når folk sier slikt til meg... jeg aner ikke hvorfor, jeg tror kansje det er fordi jeg nesten aldri har hørt andre enn mutteren si det... det er nesten like ille å høre positive ting som negative... jeg klarer nesten ikke så forsjell lengre 6315154[/snapback] Akk, ja. Det er faktisk ikke så lett å vite hva som er sarkasme lengre. Jeg unner deg iallefall å finne ett menneske som kan si slike ting til deg, og at de får deg til å virkelig tro det! En god venn eller kanskje den store kjærligheten, det er uansett noe du kan glede deg til. Og ja, jeg er sikker på at denne personen finnes der ute for oss alle! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ble litt deppa av å få en firer i muntlig i dag Men når jeg tenker meg om har jeg ikke grunn til å være deppa. Det er bare det at jeg følte at jeg gjorde det bra, at jeg hadde fått sakt det jeg skulle si osv. Hadde vel for store forhåpninger Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 huff e nu mest bare kjedelig å være syk men blir nå litt deppa av det å, ingen å prate med. Er vel det værste med å ikke være på jobb, er for lite sosial aktiv utenom jobben men er aktiv med så mye greier at har ikke tid til å være så sosial da, så er det så kjedelig å være heime da man ikke kan gjøre det man helst hadde lyst til. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Litt bummed siden jeg har blitt dumpa. Det er jo aldri trivelig, liksom... Lenke til kommentar
lillesky Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ble litt deppa av å få en firer i muntlig i dag Men når jeg tenker meg om har jeg ikke grunn til å være deppa. Det er bare det at jeg følte at jeg gjorde det bra, at jeg hadde fått sakt det jeg skulle si osv. Hadde vel for store forhåpninger 6319691[/snapback] 4 er jo flott!! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) forget it....skjer aldri uansett.....jeg kan likesågodt ødelegge livet mitt mer mens jeg holder på.. Endret 16. juni 2006 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 FORPULTE JÆVLA HORER! JEG SKAL ENDE LIVET MITT HER OG NÅ!! 6320433[/snapback] det var da voldsomt. hva har skjedd? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Helt livet mitt bare tærer meg ihjel og alt blir bare verre og verre og jeg ødelegger ALT for meg selv absolutt hele tiden.... Nå går jeg og tar 5 antiddeppresive...og drukner meg selv i depresjonen... Endret 16. juni 2006 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg