Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Si hei til henne, og bli kjent med henne.. ikke ta deg selv så høytidlig... :)

btw. Perfekt er noe som ikke eksisterer, men eg skjønner hva du mener. :p

Eg skal forresten snakke med psykolog, da finner eg vel ut om det er noe som feiler meg og kan fikse det eller finne ut at det egentlig ikke er noe... (dvs. noe som kanskje er aldersbetinget og forsvinner..)

Spør om han/hun kan fikse meg også :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har faktisk vurdert å dra til psykologen jeg og :/

Men tanken på å fortelle de tinga som man holder inne i mange dager/måneder/år til all pris, til en helt ukjent person, skremmer vettet av meg, så jeg kom aldrig lenger enn å bare vurdere det.

To go to tha shrink, or not to go to tha shrink. TeH Kwestion?

oh ja...så må du betale en goooood del for de timene også ^^

Lenke til kommentar

Vel skal til legen på onsdag pga noen depresjoner.. :no:

Gruer meg noe jævlig! sliter sinnsykt med selvtillita å en del tvangstanker som går meg på nervene! det med selvtilliten er litt rart da jeg har hatt så god selvtillit som fet går ann å ha før...:/ vet ikke hvordan jeg skal få den opp igjen... :cry:

Det med tvangstankene så har jeg hatt det hele livet! bare at når jeg var mindre var det ikke no særlig avlorlig, bare litt plagsomt! nå de 2 siste årene så har dem bare brutt meg mer å mer ned! tror jeg ligger på det laveste man kan komme på for tiden...håper på en liten opptur nå når det blir litt lysere ute...=)

EDIT : psykolog er billig! koster vanlige legetimer priser da staten dekker resten... :thumbup:

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

Gruer meg noe jævlig! sliter sinnsykt med selvtillita å en del tvangstanker som går meg på nervene! det med selvtilliten er litt rart da jeg har hatt så god selvtillit som fet går ann å ha før...:/ vet ikke hvordan jeg skal få den opp igjen... :cry:

Det med tvangstankene så har jeg hatt det hele livet! bare at når jeg var mindre var det ikke no særlig avlorlig, bare litt plagsomt! nå de 2 siste årene så har dem bare brutt meg mer å mer ned! tror jeg ligger på det laveste man kan komme på for tiden...håper på en liten opptur nå når det blir litt lysere ute...=)

EDIT : psykolog er billig! koster vanlige legetimer priser da staten dekker resten... :thumbup:

hmmm jeg burde kanskje vurdere litt :hmm:

Edit: selvtilitt er luxus. ikke alltid man har det.....hvertfall nok til at det er på "normalt nivå".

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
hmmm jeg burde kanskje vurdere litt hmm.gif

Hmmm..vis det er å gå til psykolog du bør vurdere så tror jeg du virkelig burde vurdere det jah!

Utrolig deilig å få ut ting som har ligget å gnegd i en evighet! har aldri i hele mitt liv snakket med mora mi om personlige ting osv før nå i det siste å det er utrolig befriende! dama har også vært til stor hjelp men seff så kan jo ingen a de måle seg med det en utdannet pro psykolog kan! har store forhåpninger til at ting vil bli bedre etter noen mnd hos psykologen...

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

Skole igjen.. =/ er liksom den "usynlige" som nesten ingen gidder å snakke med, når jeg er hjemme sitter jeg aleine foran PCen, etc. Har hatt noen dårlige episoder med folk jeg trodde var vennene mine så tør/vil ikke jobbe selv for å bli kjent med nye folk uansett. Dette i tillegg til at jeg egentlig ikke har kommet over at ex-dama var utro.. to ganger.. og at hun dumpet meg til fordel for han (som bare noen uker seinere dumpet henne igjen) gjør det ikke akkurat bedre. Orker ikke gjøre annet enn å sitte og sløve foran PCen og spille Diablo.. alt i alt føler jeg meg ganske AØLSKDJØALSIK nå.

Selvtillit er luksus.

Lenke til kommentar
Skole igjen.. =/ er liksom den "usynlige" som nesten ingen gidder å snakke med, når jeg er hjemme sitter jeg aleine foran PCen, etc. Har hatt noen dårlige episoder med folk jeg trodde var vennene mine så tør/vil ikke jobbe selv for å bli kjent med nye folk uansett. Dette i tillegg til at jeg egentlig ikke har kommet over at ex-dama var utro.. to ganger.. og at hun dumpet meg til fordel for han (som bare noen uker seinere dumpet henne igjen) gjør det ikke akkurat bedre

Huff det er det verste som kan skje at dama dumper deg for en annen! (aldrig opplevd selv men vet nok hvordan det føles)

Bare glede deg over at a fikk igjen når hu ble dumpa 2 uker etterpå da...:/

Sier som bender i futurama sier :JJ but Everybody is a djurk. You, me, this djurk. thats my soloficy!

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

Hvilke type tvangstanker er det du sliter med?

Lenke til kommentar

Orker ikke å ta det opp her...men det er ikke så mange! bare noen få som er virkelig ille.. :no:

EDIT: en tvangstanke må foresten ikke være en tanke som gjør at du må feks slå av å på lyse et visst antal ganger! tvangstanker kan være ting inni hodet ditt som du ikke får kontroll over...:/

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

Orker ikke å ta det opp her...men det er ikke så mange! bare noen få som er virkelig ille.. :no:

EDIT: en tvangstanke må foresten ikke være en tanke som gjør at du må feks slå av å på lyse et visst antal ganger! tvangstanker kan være ting inni hodet ditt som du ikke får kontroll over...:/

Ok. Jeg er interessert i høre mer om det.. hvis du ikke synes det er dumt å fortelle om det til en vilt fremmed, så kan du gjerne PM'e meg.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

og det teller på frikortet? Isåfall bør vel iallfall jeg vurdere det MEGET sterkt. Har jo nesten frikort fra før, og den siste lille biten må jeg da klare å ta meg rå til. Siste 6,5årene har kort sagt vært en eneste lang mørk tunnel som går nedover, og nå er det søren meg på tide å komme seg litt opp igjen synes jeg.

Lenke til kommentar

Vet at det ikke hadde gjort så mye å sagt det her men vil ikke allikevel!

Ikke på et forum med så sykt mange brukere! kanskje på et helt lukket forum med anonyme folk som har akkurat samme prob! som feks AA eller no(anonyme alkoholikere) nå har ikke jeg noe alkohol prob men det var bare et eksempel!

Skal komme å fortelle om det har blitt no bedre av å gå t en psykolog etterhvert. så kanskje andre som ikke har turt eller av andre grunner har latt være får lyst t å gå! vil tro det blir kjempe godt å få svar å hjelp med mange problemer av profersonelle...

Lenke til kommentar

Jo da, men den episoden ødela mitt syn på alle av det motsatte kjønn på en eller annen måte. Har litt problemer med å stole på folk, og trodde jeg kunne stole 100% på henne, så slår hun opp med meg for en annen. Etter at mr. chick-stealer dro fra a prøvde (og prøver) hun seg på meg igjen.. Inne i underbevisstheten min nå ligger det nå en oppfatning om at alle jenter er sånn :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...