Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Acolyt3

hmm jeg viste ikke at du hadde fått med deg, seff er det lov å klage på det..

syntes det er synd dem er nede jeg også, er vel ikke lenge til dem er oppe igjen, hvis ikke dem alt er oppe :)

Endret av Firesky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg også. Tror jeg driter i hele greia. Har bra nok karakterer uansett, så hvis jeg får en 1'er vil det ikke skade nevneverdig.

6264862[/snapback]

tenker akuratt det samme, sitter her og har 8 min framføring. skal opp kl 9.

6264987[/snapback]

8 min framføring ?

Jeg har fuckings 30 min og jeg er alene!

Lenke til kommentar

jeg hadde 20 minutter helt for meg selv, + at jeg måtte feilsøke en forsterker og presantere alt jeg hadde putta i en mappe vi har jobbe med i hele år..

å det gikk ganske greit, hadde eksamen nå i dag

Endret av Firesky
Lenke til kommentar
jeg hadde 20 minutter helt for meg selv, + at jeg måtte feilsøke en forsterker og presantere alt jeg hadde putta i en mappe vi har jobbe med i hele år..

å det gikk ganske greit, hadde eksamen nå i dag

6275860[/snapback]

Jeg skal ha på onsdag eller torsdag neste uke, blir trekt på mandag

Lenke til kommentar

Mitt første ordentlige forhold (også på "den" måten) tok for litt siden slutt, fra hennes side. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, men det har heldigvis ikke gått opp for meg enda...

Vel, der ringte hu også. La bare på, greier ikke snakke med hu akkurat nå.

Men jeg visste jo det at følelsene kunne jo ikke vare for alltid.

I tillegg gjorde jeg det dårlig på eksamen (muntlig). Føler at alt går i vasken for tida...

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Faen jeg hater de jævla humørsvingningene! I ettermiddag var jeg i strålende humør og hadde det helt fint, nå har jeg lyst til å dø...

*Fundere videre på meningen med livet, og hvorfor akkurat vi er akkurat der vi er.*

6284001[/snapback]

er mye slik med meg også...

var litt sånn jeg også i dag, for min del hjalp det veldig å ta en labbetur i skogen..

litt sent å gjøre det nå men...

Lenke til kommentar
Faen jeg hater de jævla humørsvingningene! I ettermiddag var jeg i strålende humør og hadde det helt fint, nå har jeg lyst til å dø...

*Fundere videre på meningen med livet, og hvorfor akkurat vi er akkurat der vi er.*

6284001[/snapback]

I feel the same way.

Starta med en god dag, nå føler jeg meg bare elendig. Veldig dårlig magefølelse. :(

Lenke til kommentar
Morra mi sa til meg idag at jeg aldri kom til å klare å ta vare på en unge. TAKK mamma.

6284149[/snapback]

Det der minner en del om skremselspropoganda. Jeg tror det er en mamma som ikke vil bli bestemor for tidlig ;) Tror du veit utmerket godt du klarer å ta vare på en unge.

Lenke til kommentar

Nå har jeg det helt jævlig. jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Jeg prøver å finne på noe annet enn å sitte her med lysta. Jeg har røyka så mye at jeg er kvalm, men fremdeles sitter jeg her og kaldsvetter. Jeg er sulten, full av angst, deppa, helt fra meg og jeg er redd for hva som kommer snart.

Hvis ikke typen kommer hjem snart er jeg redd jeg gir etter. Jeg har klar å holde meg i snart ett år nå. Men nå veit jeg ikke om jeg klarer mer. Faen. Hånda og armene mine er helt røde og ruglete for jeg har sitti snart to timer og bare bitt meg selv. Jeg klarer ikke holde opp. Jeg tenker på at gir jeg etter kan jeg ikke gå i tshorte resten av sommeren, men jeg motargumenterer med at jeg tørr jo ikke gå ut allikavel så det blir ikke noe problem. Jeg sitter og skjelver og er helt borte.

Jeg begynte å grine ista fordi jeg hadde en øl i kjøleskapet, men får den ikke opp med lighter for jeg har ingen krefter igjen. Jeg spiser ikke jeg sover ikke jeg er utslitt psykisk og fysisk. alle er mot meg og jeg får ikke hjelp noen steder. ingen forstår og ingen vil hjelpe. jeg tørr ikke si til typen at lysta har kommet tilbake heller, for jeg er redd hva han vil si og tenke om meg. jeg er svak og patetisk. jeg burde være sterkere og bedre enn dette. jeg er på vei nedover i grøfta igjen der jeg hører hjemme og trives. hva vil folk tro om meg?

jeg er alltid den svake og utilpasse. Skuffelsen. Den ingen ser eller bryr seg om. jeg har kommet meg vekk fra problemet, men hun maser og maser og lar meg ikke være ifred. jeg er den som ble misslykket. jeg er ikke god nok. jeg klager. jeg er lat. jeg tørr ikke si at jeg er arbeidsledig fordi jeg ikke er i stand til å fungere i dagliglivet. hun er sikker på at det er fordi jeg er lat. jeg later som jeg ikke bryr meg ovenfor venner og andre. men jeg gjør jo det. hun er trossalt moren min! hun skal elske meg uten grunn, ikke stille krav og ultimatumer. jeg vil si at jeg vil bryte kontakt. men jeg kan ikke det. hun har allerede ødelagt søstra mi og jeg prøver å være den datteren hun vil jeg skal være. hvorfor er det så vanskelig å akseptere meg. jeg har så lyst til å ødelegge meg selv igjen. og igjen. men jeg klarer snart ikke stå imot lysta lengre.

faens duste hjerne. BLI FRISK!

Lenke til kommentar

Oi, høres ikke bra ut dette. :\

Må si jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Skuffelsen, svak, patetisk ++. Men du vet innerst inne at dette ikke er sant, Mushi. :) Typen din er stolt av deg, og det er det mange andre som er også. Ikke tenk på at du må bevise noe for moren din, tenk på at du må bevise noe for deg selv.

Selv om det ofte kan føles sånn, så er ikke alle imot deg. Har ofte følt det sånn, og føler det kanskje sånn fortsatt. Jeg får fnatt hvis det sitter en gruppe med folk som ler, for jeg er sikker på at de ler av meg. Lite trolig at de gjør det, men jeg føler det alltid sånn.

Foreldre kan ofte være litt hissige når det gjelder vanlige ting, moren min er hvertfall det, og jeg har nettopp fått en laaang remse over ting jeg må gjøre/huske på/ bla bla bla. (på msn faktisk.)

Bare hold ut, det ordner seg etterhvert. :)

Lenke til kommentar

ikke slutt å spis og sov... det gjør det bare værre

jeg har selv hvert så langt nede at jeg gikk faktisk nermere 3 døgn uten mat og søvn å det er ikke lurt...

ikke bare fordi man sulter, men fordi man får mangler på vitaminer og minneraler som er nødvendig for å holde humøret oppe

jeg vet det kan være vanskelig å spise og sove når man er nede, men selv om maten ser kvalm ut og man får lyst til å kaste opp så er det å presse i seg ei brødskive eller noe...

håper det går bedre for deg... som alle andre også sier, det kommer bedre tider..

det ser ikke altid slik ut men det gjør det

Lenke til kommentar

Yes, enda ei jente som sier at hu liker meg, men så PLUTSELIG! Så kan det ikke bli noe mellom oss. Å neida, for det hadde faen meg vært for mye å be om.

Lista blir lang. Veldig lang. Gi opp kjerringpakk? Hvert øyeblikk.

Lenke til kommentar

Jeg har vært deprimert de siste 6 månedene. Tror også jeg lider av sosial angst. Paranoia er også noe som omfatter meg sterkt. Hvisker noen, tenker jeg med en gang "Hun der hvisker sikkert til vennina si noe stygt om meg. Kanskje jeg lukter, har noe mellom tennene, går i stygge klær." Veldig usikker på meg selv og har dårlig selvtilit. Tunge tider ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...