applemania Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Føler at jeg mister flere og flere venner, spesielt nå som jeg slutter på videregående og skal ha et friår. Føler at alle bare reiser vekk fra meg, og de fleste skal være borte 3-5 år. Dessuten er jeg ikke typen til å sende en sms her og der - enten så har man kontakt eller ikke kontakt, ikke noe midt imellom. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Føler at jeg mister flere og flere venner, spesielt nå som jeg slutter på videregående og skal ha et friår. Føler at alle bare reiser vekk fra meg, og de fleste skal være borte 3-5 år. Dessuten er jeg ikke typen til å sende en sms her og der - enten så har man kontakt eller ikke kontakt, ikke noe midt imellom. 6264047[/snapback] tro meg.. vet åssen det er. men det ordner seg skarru se bare hold motet oppe, vær optimistisk og før du vet ordet av det så finner du nye vennekretser:) Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Åååh... Eksamen om 5 og en halv time.... Kjipern. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Føler at jeg mister flere og flere venner, spesielt nå som jeg slutter på videregående og skal ha et friår. Føler at alle bare reiser vekk fra meg, og de fleste skal være borte 3-5 år. Dessuten er jeg ikke typen til å sende en sms her og der - enten så har man kontakt eller ikke kontakt, ikke noe midt imellom. 6264047[/snapback] Du mister kanskje de fleste, men beholder de beste Dessuten er dette en gylden mulighet til å finne nye vennekretser Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Åååh... Eksamen om 5 og en halv time.... Kjipern. 6264811[/snapback] bahahaha jeg også... jeg er så fucked Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg også. Tror jeg driter i hele greia. Har bra nok karakterer uansett, så hvis jeg får en 1'er vil det ikke skade nevneverdig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Gjør i det minste et forsøk. Lykke til, det går nok bra. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg hadde alt klart, med bare øving igjen. Skulle legge inn den "Road to Guantanamo"-traileren inn i PowerPoint-presentasjonen først for å ta tida og sånn, men _da_ kræsjer pc'en, for første gang på så lenge jeg kan huske, og, selvfølgelig, som den idioten jeg er, har jeg ikke lagra NOENTING! Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg hadde alt klart, med bare øving igjen. Skulle legge inn den "Road to Guantanamo"-traileren inn i PowerPoint-presentasjonen først for å ta tida og sånn, men _da_ kræsjer pc'en, for første gang på så lenge jeg kan huske, og, selvfølgelig, som den idioten jeg er, har jeg ikke lagra NOENTING! 6264866[/snapback] nAAb Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg også. Tror jeg driter i hele greia. Har bra nok karakterer uansett, så hvis jeg får en 1'er vil det ikke skade nevneverdig. 6264862[/snapback] tenker akuratt det samme, sitter her og har 8 min framføring. skal opp kl 9. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Å unnlate å gå opp til eksamen bare fordi en ikke gidder er idioti. Den eneren på vitnemålet kommer til å irritere noe jævlig i all framtid. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg valgte å gå på x jeg... Hvordan det gikk? Usikker. Veldig usikker! Skal poste resultatet her! (er ikke sikker når sensur er) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Gladnyhet: Eksamen for mitt "parti" ble avlyst grunnet sykdom. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Gladnyhet: Eksamen for mitt "parti" ble avlyst grunnet sykdom. 6266293[/snapback] Bitch Hater når noen slipper eksamen. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Så uheldig som han var, fortjener han det Men jeg hadde blitt temmelig sur om en klasse på trinnet vårt slapp muntlig. Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg fløler rett og slett for å deppe litt... Har nettop vaska huset, verdens værste jobb, men hva gjør man ikke for mamma... Etterpå er det fotballkamp, med kjøring og pauser og what not tar det hele kvelden, altså ikke tid til å slappe av i dag heller. Hater fotball, men veit fattern blir så skuffa om jeg slutter, så jeg klarer bare ikke. Like skuffa blir han om jeg slutter å spille trombone (jaja, bare le) som jeg hater enda mer, må vistnok bruke helga på å spille konserter Så det blir ikke noe tid til å slappe av da heller... Siste måndene har jeg vært på slankern pluss endel trening. Veier nå 64 kg (er 16 år, gutt og normalt høy) men føler meg fortsatt feit. Det er som om alle andre alltid er tynnere. I tillegg har jeg trent en del vekter og løping, er i generelt god form nå, men jeg er så sliten. Har ikke ett sekund med energi igjen i kroppen og alt jeg tenker på er å spise.... Men det kan jeg jo ikke... På skolen har vi denne uka utrolig mye arbeid (10 klasse). Alle andre skoler i nærheten har enten fri eller bare slafedager på skolen. Vi derrimot har mer arbeid enn noen sinne. Snart kommer sommerferien. Har gledet meg sykt. Endelig få slappe av å ikke bekymre meg over noe. Men Mamma og Pappa pusher meg til å ha sommerjobb og med på familieferie (som alltid er like stressende og like kranglete. Virker som Mamma og Pappa virkelig hater hverandre på ferie...) Bleik er jeg og, og det er ikke så digg når man fra før av føler seg feit, blir bare rød uansett hvor mye jeg er i sola... Har posta her før om jenta jeg har falt for. Og hvor langt i he***** vondt det er at hu ikke kunne brydd seg mindre om meg... Men uansett hva kommer jeg ikke over det... Begynt å røyke igjen har jeg og, veit hvor dumt det er, men det er så godt. Eneste gang iløpet av en dag jeg slapper av er når jeg røyker. Jeg som var så stolt over å ha slutta Skal prøve å slutte asap, har ikke penger heller så det blir bare sånn. Selv om motivasjonen er bånn... Jeg vil sove, men må gjøre N/M frem til fotballkampen, så jeg stikker nå... Tenker jeg spiser en is etterpå, kan ikke skade så mye. Det blir dagens lyspunkt, nest etter middag [dream] MAT [/dream] Heh, digg å skrive ned alt som er dritt. Takk for deppetråden Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) *snip* 6267730[/snapback] Hvorfor kan du ikke spise? Det med press fra foreldre sleit jeg også veldig med, og enda nå, som jeg har flytta ut holder det på enda. En teknikk som hjelp meg var å bryte ut når de masa for mye. Si til dem at du vil slutte med trombone og fotball, at du har fått deg andre interesser og føler deg litt "pressa" til det. Begynner de å mase; gå rett ut i gangen ta på deg skoa og gå ut. Etter noen timer hos en kompis (eller en joggetur) kommer du hjem igjen. Maser de igjen; gjenta. Bare gå ut. Spør de deg om hvorfor du går heletiden, eller kjefter på deg for det, si at du ikke vil snakke om det og at de må respektere avgjørelsen din, for du er faen meg 16 år og gammel nok til å bestemme selv! Så tar du på deg skoa igjen å går. Fungerte fint hos meg. Og det med røykinga - treningen har MYE mindre effekt når du røyker. Du sier det roer deg ned. Hva med å høre på litt agressiv musikk, ta deg en gå/joggetur eller ta med bikkja ut og tren litt lydighet Da får du andre ting å tenke på! Endret 8. juni 2006 av mushi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Bestefaren min døde i dag, snakker for seg selv... Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Bestefaren min døde i dag, snakker for seg selv... 6273442[/snapback] Au. Kondolerer. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 FAEN! Piratebay er nede! 6216464[/snapback] lest dagbladet? http://www.dagbladet.no/kultur/2006/05/31/467727.html 6216522[/snapback] Litt sent å svare kanskje men JA! Jeg visste at det hadde hendt. ER det ikke lov å klage på det fordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg