Ernie Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har fått meg selvtillit så jeg vet at det ikke er det. Mine antagelser er at jeg rett og slett er for sær. (Dessuten så er jeg ærlig. Det er jævlig negativt da det hindrer en fra å manipulere.) 6238040[/snapback] Ærlighet er ikke negativt, det er heller ikke sær. Det å være unormal (for å bruke det ordet selv om det høres litt negativt ut) og stikke seg ut fra mengden er noe svært mange liker. Du er en hyggelig fyr, en eller annen gang vil ei jente/kvinne se det og like deg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Hyggelig/søt fyr er vennemateriale. Ei kvinnlig forummedlem(Linn Kristin hvis jeg ikke tar feil) har jo skrevet det selv. Og mange andre jenter/damer sier det samme.... Endret 3. juni 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hyggelig/søt fyr er vennemateriale. Ei kvinnlig forummedlem(Linn Kristin hvis jeg ikke tar feil) har jo skrevet det selv. 6238068[/snapback] Ja, det er vennemateriale, faktisk hos begge kjønn (iallfall noen). Men etterhvert så innser vi vel alle at venner er de man faktisk må satse på? Jeg kan iallfall ikke tenke meg å ha et seriøst langvarig forhold til noen jeg ikke klarer å være rimelig god venn med. Igjen er det dette med at jenter/kvinner fatter et par ting når de nærmer seg 30. En annen ting er at hvis man bare er venn så har man aldri sjans uannsett hva man hadde gjort. De aller, aller fleste krever en fysisk attraksjon for å ha et forhold. Er ikke den til stedet så er man bare en venn, og imotsettning til hva man måtte tro så klarer man ikke å lure kroppen til en annen person til å skape den attraksjonen. Den skjer naturlig, iallfall det jeg tror. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 En kjæreste er jo en venn også. Typen min er veldig snill..en egenskap jeg setter ganske mye pris på. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hyggelig/søt fyr er vennemateriale. 6238068[/snapback] Det er bare et skalkeskjul. Det gjelder å spille søt og snill helt til alkoholen kommer på bordet. Da er det bare å dra frem fæstkjæppen og kaste hemningene. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg sa en som passer. Ikke den som passer. Tror ikke på sjelevenner..det må mer til enn en forutbestemt skjebne for at folk skal holde sammen. Har aldri sagt meg uenig i dette? Du får ikke lov til å gi opp så tidlig..eller noen gang. Jeg tror ikke du greier det heller. Du sier det nå som du føler deg nede etter en mislykket forelskelse..men du kommer jo til å oppleve det å bli forelsket eller i det minste å like noen igjen. Å bestemme seg for å droppe kjærlighet og forhold har ikke noe for seg. Mulig... Du virker som en hyggelig, omtenksom fyr som oppriktig ønsker seg en å være glad i. Hvorfor skulle du ikke oppleve det en gang? flere ganger? jeg tror du finner en.. Om jeg finner henne er jeg ikke så i tvil om, en finner alltids noen en faller for... det er at det skal være gjensidig som er problemet. (Vel, jeg sliter sinnsykt med å knytte nære bånd til folk generelt så mulig det og har noe å si.) Forøvrig så er vel det å være snill og omtenksom noe av det som "degraderer" en til venn. Gjelder å holde seg positiv og heller skifte fokuset på andre områder av livet. Gjøre det du føler for og omgi deg med venner. Lykkelige mennesker, glade mennesker har en tendens til å tiltrekke seg folk helt ubevisst. Å gå rundt og deppe over at en del av livet ditt ikke er komplett vil bare føre deg inn i en ond sirkel. Ok, her er det litt komplisert for me. Jeg sliter (muligens) med depresjoner. Det er faktisk ikke så lett som å bare se positivit på det, noen ganger greier å se lyst i noen uker men så kommer den krypende. Av og til så blir jeg(igjen uten grunn) veldig glad i små perioder. Hun møtte meg i denne perioden så den teorien stemmer nok... uansett, jeg begynner å se mørkt på om jeg i det hele tatt greier å kvitte meg med det. Har prøvd lenge nå. (Jada, vært til psykolog.) Jeg har også et problem med å knytte meg til folk, samt sosial angst som dukker opp her og der. Don't worry, be happy ( yeah, det er vansklig..umulig noen ganger, men når du en dag sitter der med armene rundt kjæresten så skjønner du det) Det forblir en drøm. Hyggelig/søt fyr er vennemateriale. 6238068[/snapback] Det er bare et skalkeskjul. Det gjelder å spille søt og snill helt til alkoholen kommer på bordet. Da er det bare å dra frem fæstkjæppen og kaste hemningene. 6238169[/snapback] Jeg ER typisk "søt"/snill. Det betyr ikke at jeg ikke tuller, det betyr ikke at jeg har dårlig selvtillit, det betyr ikke at jeg ikke at jeg fulstendig mangler libido... det betyr bare et jeg er den typen. Og nei, jeg gidder ikke å late som jeg er noe annet enn det jeg er. (Det er i hvertfall trist!) Endret 3. juni 2006 av TLZ Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Æsj, fortsatt forelska i den dama, men da jeg sa unnskyld for det jeg gorde så sa hu at ho likte ikke folk som forfulkte ho. Kunne jo like gjerne sjært over halsen på meg, tok nå livet av den forelskelsen, og som ikke det var nokk så sku ho jobbe her i 1 helt år. HUff, angrer nå som fan like greit vært homo, hehe ho klina med en homo først bare for at jeg så på hu. Skjønner nå ikke no, tilogmed ho sa at han va homo. HATER DAMER Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Å bli venn med en man liker går dårlig. Min erfaring er at det da blir teit og vanskelig å bare plutselig begynne å flørte og stå i. Hun vil da også begynne å lure på hva som skjer. Det jeg har bedre erfaring med er å være flørtete fra første stund, man ser hvor det bærer, og hun ser intensjonen din. Betyr ikke at man skal erklære sin kjærlighet gjennom sang og ørten roser, men vise at man liker personen mer enn bare som en venn. Curtiis: Damer suger, enkelt og greit (dobbel betydning ) Endret 4. juni 2006 av stakan Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Wæææaehhahea ... go dnatt! *hikk* Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Curtiis: Damer suger, enkelt og greit (dobbel betydning ) 6238494[/snapback] Hehe, ja det har du rett i. Og ho har gjort begge Jaja, ho ville nu vel bare ta hevn så de blir det nu slik. Greit å fått blåst det bort om ikke anna, kommer nu vel over ho med tia og finn på noe nytt tull... Endret 4. juni 2006 av curtiis Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 sitter her med mine problemer som vanlig, dere som har det fint for tiden. Nyt det! God natt alle sammen! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Missunner folk som har skilte foreldre. De vennene jeg har som har skilte foreldre lever et konge liv. Alt får de dobbelt opp. Så lenge foreldrene klarer å ha et noenlunde greit forhold til hverandre etter skilsmissen så er det nok ikke så gale.. Kjipt i begynnelsen, men tror det er en sånn ting som går seg til etter hvert. 6212990[/snapback] Jeg har skilte foreldre, og det er ingen ting og misunne. Ivertfall ikke for min del. Hos mamma som jeg bor hos er det helt topp og hun og min stefar giftet seg for et par uker siden, det var topp. Men så er det det man ikke går å forteller til vennene sine så ofte. F.eks det at Pappa har ei jævla drittkjerring til kjærseste og at de har 2 barn, og på toppen av det så skal de bygge et jævla hus som alle vet at aldri kommer på plass. En masse krangling internt mellom foreldrene er det som oftest også men det prøver foreldrene og spare barna for, men når de roper i telefonen til hverandre så høres det ganske godt. Det at du får dobbelt opp med julegaver er noen ganger bare noe barn som har skilte foreldre nevner ofte fordi de vil at du skal tro at de har det topp. Jeg har dette fra en som jobber med barn som har skilte foreldre. Ja jeg har vært hos en slik person. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette er strengt tatt off-topic men etter mye reflektsjon og tenking har jeg kommet frem til at det kanskje var likegreit det som skjedde og (ikke minst) at det sluttet såpass tidlig. (ville vært værre om det hadde sluttet senere...) Jeg lever videre. Til dere som sier det er masse fisk i havet: Joda. Men det er FÅ av dem man virkelig passer sammen med... jeg sier ikke at jeg ikke vil finne dem, men må nok lete en del. Jaja, det går seg nok til. Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 vær glad i deg selv og de andre vil følge etter Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, heldigvis er det flust med damer så mulighetene er mange. Men tar sin tid å komme over den forje, ho vart kort men satte dype spor og forsvant heden å her sitter jeg å slikker mine sår. Blir vel ikke lenge før man er klar til kamp igjen, så hoppe ut i det med litt varsome steg til man blir varm i trøya igjen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har ingen sår, egentlig så synes jeg det er ganske greit, og vennine fikk jeg og. Men så falt jeg ver aldri skikkelig fulstendig, ble bare veldig oppglødd en liten stund... Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har ingen sår, egentlig så synes jeg det er ganske greit, og vennine fikk jeg og. Men så falt jeg ver aldri skikkelig fulstendig, ble bare veldig oppglødd en liten stund... 6256131[/snapback] jepp, tenkte nå bare for min egen del. Rart hvor kipt det føles men det går vel over, føler meg stadig oppglødd når jeg ser ho. Men må prøve å få det på avstand, like gjerne prøve å overse ho ska nu vel egentlig ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ugjensidige følelser er ikke greit, har vært igjennom den en gang og... Ta tiden til hjelp, det går over, tro meg. Sier ikke at det skjer på 1-2-3, men det skjer. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Missunner folk som har skilte foreldre. De vennene jeg har som har skilte foreldre lever et konge liv. Alt får de dobbelt opp. Så lenge foreldrene klarer å ha et noenlunde greit forhold til hverandre etter skilsmissen så er det nok ikke så gale.. Kjipt i begynnelsen, men tror det er en sånn ting som går seg til etter hvert. 6212990[/snapback] Jeg har skilte foreldre, og det er ingen ting og misunne. Ivertfall ikke for min del. Hos mamma som jeg bor hos er det helt topp og hun og min stefar giftet seg for et par uker siden, det var topp. Men så er det det man ikke går å forteller til vennene sine så ofte. F.eks det at Pappa har ei jævla drittkjerring til kjærseste og at de har 2 barn, og på toppen av det så skal de bygge et jævla hus som alle vet at aldri kommer på plass. En masse krangling internt mellom foreldrene er det som oftest også men det prøver foreldrene og spare barna for, men når de roper i telefonen til hverandre så høres det ganske godt. Det at du får dobbelt opp med julegaver er noen ganger bare noe barn som har skilte foreldre nevner ofte fordi de vil at du skal tro at de har det topp. Jeg har dette fra en som jobber med barn som har skilte foreldre. Ja jeg har vært hos en slik person. 6243326[/snapback] sånn har jeg det også! *kremt* jeg beklager for dårlig språkbruk på forhånd... har ei jævla dritt kjerring som stemor som går rundt og snakker til meg med en frekk tone hele tiden og det er no drit! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 sånn har jeg det også! *kremt* jeg beklager for dårlig språkbruk på forhånd... har ei jævla dritt kjerring som stemor som går rundt og snakker til meg med en frekk tone hele tiden og det er no drit! 6258960[/snapback] me2, ofte sur tone osv, men det værste er at hu lager strenge regler osv å følger dem ikke selv altid, men blir seff sur når andre bryter de reglene. tror fatteren merka at jeg ikke er like mye på besøk etter han fant seg ny dame, gifta seg, flytta inn hos hu... alt dette skjedde på under et halvt år mens jeg bodde på hybel, da jeg flytta hjem igjen hadde jeg liksom bare et hjem fordi det andre var på en måte vekk... er nesten aldri hos fatteren lengre, litt synd men sånn er det blitt skal å besøke han i dag da sikkert 1-2 mnd siden sist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg