Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt i alt er graderinger heller tåpelig uansett.

6198605[/snapback]

Det er nok ikke trenerene eller den ene venninen min enig i. Vet at hun blir å gni det inn ganske heftig..

6198622[/snapback]

Sånn er folk, gjelder alle.

Hvem er det som ikke gjør det?

Vi bytter bare om på rollene...

Lenke til kommentar
Ok, dette er en teit ting å "deppe" over..og sikkert egoistisk også. Men var gradering i dag..jeg graderte meg ikke, men det gjorde to venninner av meg som har samme beltegrad som meg. Er litt redd for hvordan det blir på trening i morgen nå som de på en måte er "over" meg..

6198532[/snapback]

Hvordan tror du jeg har det. Har ikke vært på trening på flere måneder. Håper du skjønner at det ikke er sååå lett å manne seg opp å gå igjen. Men etter sommeren er jeg tilbake. Vil forsette, det er jeg fast bestemt på. Uansett hvor pyse jeg er :whistle:

Lenke til kommentar

I min evige kamp om å få jobb har jeg blitt sendt til enda et hjelpeorgan via sosialen. I slutten av mars var jeg hos fastlegen min for å få henvisning til psykolog, så jeg kan komme meg ut av den grøfta jeg ligger i nå. På møtet jeg hadde på fredag med en sosialdame fant jeg ut at legen min ikke har SKREVET henvisningen engang! Jeg som sitter og elgger ut om hvor færlt jeg har det så hun skal få skaffa meg en psykolog, også har hun ikke SKREVET DEN ENGANG!!

Jeg må ha mer penger i mnd for at det skal gå rundt. Jeg får ikke en dritt mer før jeg kommer meg til psykolog, og det veit den jævla horelegen min! Jeg trenger en hund, og det kan jeg ikke få kjøpt før jeg får mer cash i mnd og får fløtta. Jeg knekker helt sammen flere ganger i uka, og orker ikke gå ut mer. Kjenner jeg begynner å kaldsvette bare jeg tenker på det.

Sorry for bitching, er bare så drit forbanna på den jævla legen min.

Lenke til kommentar

mushi: Vært i samme situasjon. Når jeg ringte til fastlege 2-3 måneder etter jeg var og "bestilte" psykolog så hadde hun... glemt det, og ikke begynte på noe en gang.

Helvete heller. Fastlege-systemet er IDIOTISK. Man MÅ innom fastlegen når man skal til spesialist og man MÅ fortelle fastlegen om hvorfor(HVORFOR I HELVETE skal fastlegen vite sånt når det ikke er han som kan hjelpe meg). Jævla drittsystem. En burde kunne gå rett til den personen som kan hjelpe en.

(Sorry for språket, men følte for å få ut litt frustrasjon jeg og. :p)

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden, og regner med det er flere som depper over en dame. Men jeg hadde en hendelse her om dagen som knuste meg ganske bra.

Spurte en jente (som jeg har falt for :love: ) om hun ville bli med på kino. Joda, det kunne hun gjerne så jeg var overlykkelig. Så fant jeg ut at 2 minutter etter jeg hadde spurt ut henne hadde hun ringt til gamle kjæresten (som jeg er ganske sikker på at hun fortsatt liker) og bedt med han og.

Bah, værste følelsen noen sinne...

Lenke til kommentar
Du kan jo også få tak i en omplasseringshund. Da blir det ikke så dyrt.

6200579[/snapback]

Sånn som situasjonen er nå, har jeg ikke råd til hundemat eller forsikring på den..

Og somsagt må jeg flytte, fordi jeg ikke kan ha hund her jeg bor nå.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Har ikke lest hele tråden, og regner med det er flere som depper over en dame. Men jeg hadde en hendelse her om dagen som knuste meg ganske bra.

Spurte en jente (som jeg har falt for  :love: ) om hun ville bli med på kino. Joda, det kunne hun gjerne så jeg var overlykkelig. Så fant jeg ut at 2 minutter etter jeg hadde spurt ut henne hadde hun ringt til gamle kjæresten (som jeg er ganske sikker på at hun fortsatt liker) og bedt med han og.

Bah, værste følelsen noen sinne...

6200843[/snapback]

Unnskyld for at jeg ler :p Men hun høres ikke ut som noe å samle på.

Lenke til kommentar
Hvis det var hun som spurte deg, så var det nok en god grunn til at hun avslo senere. :) Hun inviterer deg nok på  nytt en annen dag.

6201386[/snapback]

Hoho, hun ringte meg og lurte på om jeg ville komme likevel :D Glaaad!

Passer egentlig ikke inn her da, men tenker at siden jeg allerede har skrevet en god del om henne så.. hvorfor ikke?

Edit: Magnuslar: Ikke bruk kino første gangen.. Funker ikke for meg hvertfall :p Inviter henne med deg hjem!

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
Hvis det var hun som spurte deg, så var det nok en god grunn til at hun avslo senere. :) Hun inviterer deg nok på  nytt en annen dag.

6201386[/snapback]

Hoho, hun ringte meg og lurte på om jeg ville komme likevel :D Glaaad!

Passer egentlig ikke inn her da, men tenker at siden jeg allerede har skrevet en god del om henne så.. hvorfor ikke?

Edit: Magnuslar: Ikke bruk kino første gangen.. Funker ikke for meg hvertfall :p Inviter henne med deg hjem!

6202379[/snapback]

Første gangen. Hum... Har kjent dama i snart 10 år, så tror ikke det teller som første gangen :no:

Lenke til kommentar

I dag sto jeg opp å ante fred og ingen fare. Været var flott! :)

Utover dagen stikker jeg å en kamerat på butikken, å plutselig begynner det å lyne å regne, men alikevell var det en fin dag tenkte jeg. Etter en stund ringer min far å forteller meg at de antageligvis kommer til å ta skiltene på bilen, å at det er mitt problem. Greit nok, jeg ble drit forbanna, men gikk fortsatt ann å leve.

Og just ista så skulle jeg endelig kjøpe mobil. (jeg klarte å knuse min forrige for over en uke siden)

Jeg hadde vært på elkjøp å hold den av, men da jeg kom så hadde de en feil med lageret, så jeg måtte komme siden. Så trakk de av 200,-. Fikk beskjed om å komme på mandag på ettermiddagen.

Så i dag kommer jeg, å jeg får beskjed om at jeg må komme i morgen siden de ikke er ferdige med å laste ut av bilen.

Skal det være en selvfølge at jeg skal kjøre igjennom hele Kristiansand fordi jeg får beskjed om å komme å hente mobilen da uten at de gir rabatt eller i det minste sier beklager når mobilen ikke er der ? :ermm:

Denne dagen sugde hardt.

(sikkert mange skrivefeil, men orker ikke rette nå)

Endret av Mauro
Lenke til kommentar

hmm kristiansand faktisk

nesten naboer :D

jeg var i kristiansand selv i går da jeg plutselig hørte et heftig drønn, kikka ut vinduet og så himmelen var helt blå på den ene siden, å på andre siden var det nermest svart :cry:

men jeg tror det er lenge siden jeg har sett været har endret seg så fort :hmm:

ifølge en kamerat, han jeg var hos da det smalt, mente at det var et tegn på at someren kommer :)

så vi får håpe det snart blir vamt ute og sommeren kommer :)

Lenke til kommentar
hmm kristiansand faktisk

nesten naboer :D

jeg var i kristiansand selv i går da jeg plutselig hørte et heftig drønn, kikka ut vinduet og så himmelen var helt blå på den ene siden, å på andre siden var det nermest svart  :cry:

men jeg tror det er lenge siden jeg har sett været har endret seg så fort :hmm:

ifølge en kamerat, han jeg var hos da det smalt, mente at det var et tegn på at someren kommer :)

så vi får håpe det snart blir vamt ute og sommeren kommer :)

6206027[/snapback]

Gjetter på mandalitt? :)

Jeg har også hørt noe greier om at det pleier å være tordenvær før sommeren kommer for fult. :thumbup:

Lenke til kommentar

AAArgh!! Hva er galt med meg?? Jeg klarer ikke gå på skolen... tenker bare på alt det gøye jeg kan gjøre hjemme, og tenker på hvor kjedelig det vil bli på skolen og sløse bort halve dagen jeg ikke får med meg engang.. :cry::cry: Sånn skjer mange ganger og jeg har alltid lyst på fri..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...