jack_ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 ..vil....ikke....stå....opp..lenger..om...morgenen......! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) ..vil....ikke....stå....opp..lenger..om...morgenen......! ENIG! sove....lenge.....om.....morgene... EDIT# Skrivefeils Endret 25. februar 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
L.. Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ferien er snart er over. Jeg vil ha noen dager hjemme naar jeg kommer hjem herfra. Ferie. Har ikke hatt ferie siden i sommer. Da var jeg tvunget ut i ferie. SELV om jeg ikke hadde råd til det!!! I sommer satt jeg å spiste knekke brød med luft på. Og vann. MASSE vann. Det var gøyt det. Det eneste positive denne uken er at det er så mange på ferie at det ikke lenger er kø her i bergen. Litt lettere å kommer frem til kundene. OG det har vært fint vær. For engang skyld!!!! Men kaldt er det ennå. SUKK. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 skikkelig crap å være singel....begynner å bli veeeeeeeeeldig crap :/ 20år = nothing. GG meg Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeen! Lenke til kommentar
cerion Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 I det siste har jeg snakket en del med eksen, det gikk jo som det måtte gå, på tur ned i den dype, gamle depresjonen. Har også slitt med smerter i brystet og tror jeg må til lege I tillegg har jeg "oppdaget" at verden er en fæl plass og at jeg hater samfunnet jeg lever i - det er jo litt bensin på flammene når det kommer til depresjon. Alt i alt er jeg FAEN meg misfornøyd, og ja, jeg har begynt å "bjeffe" ut små hyl (?), klarer ikke kontrollere det, bare roper ut litt her og litt der. Konklusjon; FAEN SATAN FAEN. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) alle er så lei seg Endret 27. februar 2005 av hauer Lenke til kommentar
cerion Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 alle er så lei seg Lei meg? Ja. På tur til å bli gal? Tror det. Jeg skulle ønske det fantes et ord som beskrev hvordan jeg føler meg for tiden, men det nærmeste jeg kommer er fortvilet, eller...SADFJKSADLF Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 I det siste har jeg snakket en del med eksen, det gikk jo som det måtte gå, på tur ned i den dype, gamle depresjonen. Har også slitt med smerter i brystet og tror jeg må til lege I tillegg har jeg "oppdaget" at verden er en fæl plass og at jeg hater samfunnet jeg lever i - det er jo litt bensin på flammene når det kommer til depresjon. Alt i alt er jeg FAEN meg misfornøyd, og ja, jeg har begynt å "bjeffe" ut små hyl (?), klarer ikke kontrollere det, bare roper ut litt her og litt der. Konklusjon; FAEN SATAN FAEN. Når jeg leser om hvordan du har det, så har det en tendens til å synes mindre synd på meg selv. Kjenner meg mye igjen i det du sliter med, samtidig som jeg ser at du har det 100 ganger verre. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Huff livet er forjævlig. Synet på mat og drikket er drastisk endret etter en undersøkelse som krevde phosphoral på forhånd. Klarer jo søren meg ikke ting som innholder blant annet sitronsyre i større mengder. Bare for å nevne noen problemprodukter: Iste med sitronsmak Pepsi og Coca Cola m/sitronsmak Enkelte tannkremer :-/ (sikkert pga noen salter som finnes både i tannkremen og phosphoralen) En bestemt type Extra drops (husker ikke hvilken det var i farten. Dropsene har en rødfarge iallfall ) Er en del andre ting også, uannsett, smaken det fremkaller er helt forjævlig Ja, også må vi jo nevne at jeg fra før ikke akkurat er noen storspiser... og det her hjelper jo selvsagt ikke noe særlig på spisevanene i positiv rettning. Heldigvis har jeg en BMI et stykke over undervekt, men alikevel. Endret 28. februar 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er det bare jeg som føler meg helt lost hver dag?.. Føles ut som om jeg er i en slags third person view av meg selv hele tiden, alt bare går, følelsesløst framover. Akkurat som neo følte det da han var i the matrix. Også er jeg alt for mett nå. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Er sammen med verdens nydeligste jente for tida. Ting burde vært helt topp, men det er de dessverre ikke. Hun lider av massive depressjoner og får ikke skikkelig hjelp. Blir så fly forbanna på legene her i landet. De dytter i ho lykkepiller så det tyter i alle bauger å kanter uten at det hjelper noe. Klager ho så bare øker de dosene eller bytter merke. Er så hardt og hele tida måtte trø til for å trekke henne opp igjen. Hele tida være positiv og passe på hva en sier. Er ikke alltid lett å se lyset i enden av tunnelen når folk føler at de hadde hatt det bedre som døde. Men hva gjør man ikke for folk man er glad i og bryr seg om. Vet heldigvis det er gjensidig. Måtte bare få dette ut. Endret 28. februar 2005 av Aeternus Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Blæh, jeg skal på skolen igjen om noen timer. Er slutt på ferien (Ja, det er min største bekymring for øyeblikket, så jeg har egentlig ikke noe å klage over) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er det bare jeg som føler meg helt lost hver dag?.. Føles ut som om jeg er i en slags third person view av meg selv hele tiden, alt bare går, følelsesløst framover. Akkurat som neo følte det da han var i the matrix. Også er jeg alt for mett nå. Welcome to my world.....og sikkert mange andres også. Jeg syns også at det meste av det som skjer hver dag i mitt liv er bare en følelsesløs drift som jeg kunne nesten tro var forhåndsbestemt for meg allerede... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 SKOLE OM 30 MINUTTER Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 En god kammerat(også sjefen min) stakk med dama, så sitter her nå og har mistet dama, i praksis tvunget til å si opp jobben, mista en del av vennegjengen og hobbyen. Moro når alt kommer samtidig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 En god kammerat(også sjefen min) stakk med dama, så sitter her nå og har mistet dama, i praksis tvunget til å si opp jobben, mista en del av vennegjengen og hobbyen. Moro når alt kommer samtidig Den er lei.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Bah.. jeg har funnet en drømmedame i klassen som er 2 år eldre enn meg, og singel. Men så tørr jeg ikke å spør henne om noe siden jeg er redd for et nei, mest trolig pga. aldersforskjellen. Huff og huff så lei jeg blir. Hun blir siv.ing. i lag med meg og fikk 6-er i alle fag på vgs. Ser dritbra ut Er snill, har tatt med hjemmebakte boller på skolen Smiler dagen lang Ler av og til av humoren min Spiller i eliteserien i fotball for kvinner Rett og slekt perfekt. Endret 28. februar 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Si hei til henne, og bli kjent med henne.. ikke ta deg selv så høytidlig... btw. Perfekt er noe som ikke eksisterer, men eg skjønner hva du mener. Eg skal forresten snakke med psykolog, da finner eg vel ut om det er noe som feiler meg og kan fikse det eller finne ut at det egentlig ikke er noe... (dvs. noe som kanskje er aldersbetinget og forsvinner..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg