Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
huff, som jeg sa for 4 dager siden i denne tråden så lå tanta til min far for døden,

bah, hun døde nå i morges :cry:

rart igrunnen, samme dagen som mormor døde bare et år senere :ermm:

er nok bare et tilfelle men rart alikavell

6138272[/snapback]

 

leit og høre, kondulerer!

Lenke til kommentar
Jeg er noe merkelig for tiden. Vet ikke helt hva som skjer men tror jeg har vert litt sur i det siste. Har ikke vært noe serlig med venner. Gått hjem tidlig om kveldene, for så å sitte med pc-en og gjøre ingenting  :ermm:  Er ikke så lett å rette opp når jeg ikke helt vet hvas om er galt  :(

6137378[/snapback]

 

Ja, jeg er egentlig med på den..

Har lissom valget om å være med folk på skolen, men da må jeg ringe å mase på de... Og da veit jeg ikke å gode kompiser de egentlig er, hvis dere skjønner...

Derfor blir det ofte til at jeg sitter hjemme isteden for å mase. Eller ringer til en av mine to "bedre" kompiser.... :dontgetit:

Lenke til kommentar

er rart.. når alt virker helt perfekt, kan du banne på at noe kommer og ødelegger alt.

 

sier som nickleback :"i feel like somthn's gotta go wrong, cuz im feeling way to damn good." og det stemmer så jævli.

 

sjebnen har en pussig evne til å ødelegge :no:

Lenke til kommentar
Damer skal ikke være enkle nei... no.gif

Holder på å flørte med ei jente, men ikke faen om hu gir noe tilbake! Trur faen meg jeg gir opp.

 

6146033[/snapback]

 

Jenter er noe drit. Jeg har lenge hatt følelser for en jente, men hun har vært litt tilbaketrukket. Litt avvisende. Ikke sånn slemt, vi har kyssa osv.

 

Så viser det seg at hennes bestevenninne, som forøvrig er en av mine beste venner også har fått følelser for meg.

:(

Hun interessante har derfor vent seg til å ikke tenke på meg som mer enn en venn og venninnen vil holde avstand fra meg en stund for å bli kvitt følelsene.

 

HUN ER JO SÅ SATAN BABY DIGG - måtte blåse ut.

 

Hater å elske jenter. :hrm:

 

 

simen2k

Endret av simen2k
Lenke til kommentar
Damer skal ikke være enkle nei... no.gif

Holder på å flørte med ei jente, men ikke faen om hu gir noe tilbake! Trur faen meg jeg gir opp.

 

6146033[/snapback]

 

Jenter er noe drit. Jeg har lenge hatt følelser for en jente, men hun har vært litt tilbaketrukket. Litt avvisende. Ikke sånn slemt, vi har kyssa osv.

 

Så viser det seg at hennes bestevenninne, som forøvrig er en av mine beste venner også har fått følelser for meg.

:(

Hun interessante har derfor vent seg til å ikke tenke på meg som mer enn en venn og venninnen vil holde avstand fra meg en stund for å bli kvitt følelsene.

 

HUN ER JO SÅ SATAN BABY DIGG - måtte blåse ut.

 

Hater å elske jenter. :hrm:

 

 

simen2k

6152711[/snapback]

 

Haha, akkurat samme skjedde med meg.

 

Når jeg slo opp med dama, så fikk bestevennina hennes følelser for meg (Jeg og dama var sammen i 2 år). Så fikk en eldre kjæreste fra et tulleforhold følelser for meg, gud det var mye sjalusi blandt de jentene.

 

Nå er det heldigvis bare ei igjen av dem :love: , siden jeg fikk de andre til å ikke like meg :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er noe merkelig for tiden. Vet ikke helt hva som skjer men tror jeg har vert litt sur i det siste. Har ikke vært noe serlig med venner. Gått hjem tidlig om kveldene, for så å sitte med pc-en og gjøre ingenting  :ermm:  Er ikke så lett å rette opp når jeg ikke helt vet hvas om er galt  :(

6137378[/snapback]

da er vi 2...

har hatt det slik nå i et halvt år elns, for min det hjelper det å presse meg selv til å komme meg mer ut og prøve å tenke positivt så mye som mulig

6137465[/snapback]

Vi er vel tre. Bortsett fra at jeg har vært sånn et par år nå. Tror jeg har litt sosial fobi eller noe.

6137540[/snapback]

 

da er vi 4 :(

6138162[/snapback]

 

5, er akkuratt det samme med meg, er bare med venner hvis de spør om jeg skal bli med ut eller på fotballtreninger og sånt. Jeg er ellers veldig sosial på skolen og er godt likt, men etter skolen så sier det stopp. Er jo på msn og sånt, men stikker aldri bort til noen eller noe hvis ikke noen spør som sagt.

Lenke til kommentar
Vel, dere har da i det minste venner. Det er mer enn jeg har. Jeg har kun foreldrene mine å prate med. Over telefon.

6159611[/snapback]

 

:( hvordan kan det ha seg? Prøver du ikke å få deg venner? Jeg vet ikke hvor gammel du er, men hvis du er ferdig på vgs mistet du kontakten med vennene dine etter det?

Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager greide du det? Badet med baggen?

6158446[/snapback]

 

Hahahaha xD

 

Så dum er jeg ikke =P. Jeg skulle skynte meg hjem fra en spinning time og da jeg var på vei ut lakk vannfalska mi. Mobilen falt i koma, men våkna opp noen dager senere. Jeg tok ipoden til reprasjon, men den nekter å kommunisere :(

Lenke til kommentar

Jeg skal ha examen i 2fy i morgen. Jeg kan ingenting og har ikke øvd noenting. Det er ikke det at jeg ikke vil, men jeg klarer ikke på en måte, hvis noen forstår... Går det ann å utsette examen så jeg får tatt meg sammen litt? Jeg går et vidregåendekurs på en høyskole. Det er så mye å tenke på inne i hodet mitt nå, og jeg klarer ikke ha en ting til å bekymre meg over, da tror jeg at jeg hadde brutt helt sammen.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg er noe merkelig for tiden. Vet ikke helt hva som skjer men tror jeg har vert litt sur i det siste. Har ikke vært noe serlig med venner. Gått hjem tidlig om kveldene, for så å sitte med pc-en og gjøre ingenting  :ermm:  Er ikke så lett å rette opp når jeg ikke helt vet hvas om er galt  :(

6137378[/snapback]

oi, oi. Vi er mange her.

 

Det jeg skriver nå skriver jeg ikke for å skremme deg eller noe slikt.

 

Men vi har nettopp hatt om psykiske lidelser på skolen, og det du skriver der er noen av symptomene.... :hm: Jeg har de nemlig selv, bare at jeg sitter hjemme hele dagen...

 

Det du kan gjøre er å snakke med helsesøster eller PPT. Jeg har tenkt til det, men vet ikke om jeg klarer det...

Lenke til kommentar
Jeg skal ha examen i 2fy i morgen. Jeg kan ingenting og har ikke øvd noenting. Det er ikke det at jeg ikke vil, men jeg klarer ikke på en måte, hvis noen forstår... Går det ann å utsette examen så jeg får tatt meg sammen litt? Jeg går et vidregåendekurs på en høyskole. Det er så mye å tenke på inne i hodet mitt nå, og jeg klarer ikke ha en ting til å bekymre meg over, da tror jeg at jeg hadde brutt helt sammen.

6160832[/snapback]

 

 

Hater å si det, men noen ganger må man bare bite i det sure eple. Hvis du tar eksamen i morgen, får du en ting mindre å bekymre deg for siden :)

Slå av pc'n og sprengles til i morgen.

Hvis ikke vil du antageligvis hate deg selv når den eventuelle oppsamlingsdagen kommer, og du har mye annet du skulle ha gjort.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er noe merkelig for tiden. Vet ikke helt hva som skjer men tror jeg har vert litt sur i det siste. Har ikke vært noe serlig med venner. Gått hjem tidlig om kveldene, for så å sitte med pc-en og gjøre ingenting  :ermm:  Er ikke så lett å rette opp når jeg ikke helt vet hvas om er galt  :(

6137378[/snapback]

 

Slenger meg på her. På skolen snakker jeg med mange og er populær, men jeg er nesten aldri med folk utenfor skolen og jeg ringer heller aldri noen. Er så dritlei av at jeg alltid må ringe de for å være med noen. Føler meg ikke likt i det hele tatt når jeg aldri får en telefon "hei, skal jeg være med deg?" eller at noen ringer på døren.

Skolen går også nedover. Nesten hele det halvåret her har gått utrolig bra, men nå i det siste går det rett ned. Fikk 4'er på norsktentamen, og klarer ikke å gjøre lekser...

Lenke til kommentar
Jeg er noe merkelig for tiden. Vet ikke helt hva som skjer men tror jeg har vert litt sur i det siste. Har ikke vært noe serlig med venner. Gått hjem tidlig om kveldene, for så å sitte med pc-en og gjøre ingenting  :ermm:  Er ikke så lett å rette opp når jeg ikke helt vet hvas om er galt  :(

6137378[/snapback]

da er vi 2...

har hatt det slik nå i et halvt år elns, for min det hjelper det å presse meg selv til å komme meg mer ut og prøve å tenke positivt så mye som mulig

6137465[/snapback]

Vi er vel tre. Bortsett fra at jeg har vært sånn et par år nå. Tror jeg har litt sosial fobi eller noe.

6137540[/snapback]

 

da er vi 4 :(

6138162[/snapback]

 

5, er akkuratt det samme med meg, er bare med venner hvis de spør om jeg skal bli med ut eller på fotballtreninger og sånt. Jeg er ellers veldig sosial på skolen og er godt likt, men etter skolen så sier det stopp. Er jo på msn og sånt, men stikker aldri bort til noen eller noe hvis ikke noen spør som sagt.

6159281[/snapback]

 

Vi er 6 :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...