Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Hun synes tydeligvis det er godt å ha deg der. Kanskje hun ubevisst utnytter deg, fordi hun liker å bli beundret? Jenter er ofte slik. Det ligger desverre veldig latent til for jenter å oppføre seg slik. Hvis hun er interessert så kommer hun etter deg hvis du trekker deg litt unna. Du er ikke den eneste som skal jobbe med dette for å få det til å fungere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun synes tydeligvis det er godt å ha deg der. Kanskje hun ubevisst utnytter deg, fordi hun liker å bli beundret? Jenter er ofte slik. Det ligger desverre veldig latent til for jenter å oppføre seg slik. Hvis hun er interessert så kommer hun etter deg hvis du trekker deg litt unna. Du er ikke den eneste som skal jobbe med dette for å få det til å fungere.

6116536[/snapback]

 

Jeg vet ikke om hun synes det! Er ikke slik jeg har blitt kjent med henne. Det er ikke jenta jeg kjenner. Jeg er den ikke eneste som må jobbe for dette, men jeg klarer bare ikke å glemme henne. Det er helt umulig! :(

Lenke til kommentar

*sigh* Jeg vet ikke åssen jeg skal si dette her, men, jeg er bare deppa... ingenting går MIN vei, her om dagen spurte moren min om jeg "trengte å snakke med noen" og da ble jeg bare enda mere deppa. I dag fant jeg ut at jeg kom opp i norsk, og da bare skjedde det, (vi fikk vite hva vi kom opp i ute fordi det var så fint vær), så gikk jeg inn i klasserommet og tok tak i en pult og bare slang den langt opp i været, jeg bare, sprakk.

Lenke til kommentar

Deilig. Nettopp kommet fra fest, på nach hjemme hos meg. Jeg mekker mat og når den nesten er ferdig så går jeg på stua å prater med noen folk og da tar faen meg romkameraten min og noen randoms og stjeler maten og løper ned til neste hybel og lager den ferdig. Knuste noen vindu + ca. 15 pils og vekte husvert osv før jeg låste døra og skal legge meg nå. HAT FOLK SOM STJEL. FETTOFLk

Lenke til kommentar

Hvor lenge har du prøvd? Det gjelder å ha litt selvdisiplin. Hvem har ikke har vært i en situasjon hvor man ikke greier å innse at slaget er tapt, og greier ikke å styre sine egne følelser? Jeg har i hvert fall vært der, og det er jævlig hardt å holde seg unna, ikke sende sms eller ta kontakt på msn, men det er stort sett eneste måten å bli ferdig med det vonde på.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde i påsken, der vi ble venner igjen. Så rundt 1. mai, da vi også ble venner igjen. Men denne gangen er det verre enn noen sinne.

Å ikke ta kontakt blir helt jævlig, så jeg sendte henne rett å slett en melding nå der jeg skrev om hun kunne sette av litt tid i morgen sånn at vi kunne snakke om dette, vis hun var interessert i å redde vennskapet!

Lenke til kommentar
Føler meg veldig blid for tiden, har ikke følt meg deprimert på lenge.

6123876[/snapback]

Samme her egentlig, men tror ikke det er lov i denne tråden. ( ;) )

 

Vel, jeg kan jo "deppe" over at jeg skulle vært i seng for lengst, å at jeg har 5 timers ladevei/forbikjøring i morgen. :hmm:

 

Sånn utenom det så ser alt ut til å gå temmelig bra! :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg prøvde i påsken, der vi ble venner igjen. Så rundt 1. mai, da vi også ble venner igjen. Men denne gangen er det verre enn noen sinne.

Å ikke ta kontakt blir helt jævlig, så jeg sendte henne rett å slett en melding nå der jeg skrev om hun kunne sette av litt tid i morgen sånn at vi kunne snakke om dette, vis hun var interessert i å redde vennskapet!

6123312[/snapback]

 

Jeg mener ikke at dere ikke skal være venner. Det er greit å prate med henne når hun tar kontakt. Ikke si noe til henne på forhånd om at du skal prøve å ikke ta kontakt. Se om hun tar kontakt først. Hvis hun ikke gjør det så er det jo noe alvorlig galt med vennskapet deres uansett?

Lenke til kommentar
Hvor lenge har du prøvd? Det gjelder å ha litt selvdisiplin. Hvem har ikke har vært i en situasjon hvor man ikke greier å innse at slaget er tapt, og greier ikke å styre sine egne følelser? Jeg har i hvert fall vært der, og det er jævlig hardt å holde seg unna, ikke sende sms eller ta kontakt på msn, men det er stort sett eneste måten å bli ferdig med det vonde på.

6121732[/snapback]

 

Kan skrive under på at det ikke funker.

Lenke til kommentar

Jeg er noe merkelig for tiden. Vet ikke helt hva som skjer men tror jeg har vert litt sur i det siste. Har ikke vært noe serlig med venner. Gått hjem tidlig om kveldene, for så å sitte med pc-en og gjøre ingenting :ermm: Er ikke så lett å rette opp når jeg ikke helt vet hvas om er galt :(

Endret av Øssa
Lenke til kommentar
Jeg er noe merkelig for tiden. Vet ikke helt hva som skjer men tror jeg har vert litt sur i det siste. Har ikke vært noe serlig med venner. Gått hjem tidlig om kveldene, for så å sitte med pc-en og gjøre ingenting  :ermm:  Er ikke så lett å rette opp når jeg ikke helt vet hvas om er galt  :(

6137378[/snapback]

da er vi 2...

har hatt det slik nå i et halvt år elns, for min det hjelper det å presse meg selv til å komme meg mer ut og prøve å tenke positivt så mye som mulig

Lenke til kommentar
Jeg er noe merkelig for tiden. Vet ikke helt hva som skjer men tror jeg har vert litt sur i det siste. Har ikke vært noe serlig med venner. Gått hjem tidlig om kveldene, for så å sitte med pc-en og gjøre ingenting  :ermm:  Er ikke så lett å rette opp når jeg ikke helt vet hvas om er galt  :(

6137378[/snapback]

da er vi 2...

har hatt det slik nå i et halvt år elns, for min det hjelper det å presse meg selv til å komme meg mer ut og prøve å tenke positivt så mye som mulig

6137465[/snapback]

Vi er vel tre. Bortsett fra at jeg har vært sånn et par år nå. Tror jeg har litt sosial fobi eller noe.

Lenke til kommentar
Jeg er noe merkelig for tiden. Vet ikke helt hva som skjer men tror jeg har vert litt sur i det siste. Har ikke vært noe serlig med venner. Gått hjem tidlig om kveldene, for så å sitte med pc-en og gjøre ingenting  :ermm:  Er ikke så lett å rette opp når jeg ikke helt vet hvas om er galt  :(

6137378[/snapback]

da er vi 2...

har hatt det slik nå i et halvt år elns, for min det hjelper det å presse meg selv til å komme meg mer ut og prøve å tenke positivt så mye som mulig

6137465[/snapback]

Vi er vel tre. Bortsett fra at jeg har vært sånn et par år nå. Tror jeg har litt sosial fobi eller noe.

6137540[/snapback]

 

da er vi 4 :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...