Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Fy faen. En kollega av meg døde nå i helgen.. I dag fortalte rektor det til alle på skolen der jeg jobbet, og det var minnestund på personalrommet for lærere og andre ansatte, hele pakka.. Jeg orket ikke minnestunden.

 

Så jævla kjipt. Den fyren var så sinnsykt grei. Han kjente alle og alle kjente han. Han var liksom en av oss.. Hver gang han kom inn på kontoret så gikk praten om bil og damer som regel. Han hadde alltid noe og si.. Var liksom aldri dårlig stemming når han var her.

 

Jeg var også i slekt med fyren, han var onkelen min.. Han var faren til søskenbarnet mitt som var 1 år yngre enn meg.. Har snakka med han, og han tok det ganske så greit, men jeg vet ikke om det har gått opp for han enda. Han er ihvertfall gammel nok til å forstå hva som har skjedd. Mannen hadde også en datter på bare 3 år.. Hun skjønner sikkert ikke hva som har skjedd engang..

 

Alle likte den mannen, han hadde jobbet her på skolen i 20 år.. Det vil si at alle mellom 16 og 35 år som har gått her på skolen, vet hvem han er. Han var også boksetrener en gang i tiden.. Mange av vennene mine har trent hos han, og blitt kjent med han. Så det var mange som tok det veldig tungt når de fikk vite det.

 

Nei fy faen, det her er bare for jævlig.

 

Han døde 49 år gammel av hjertesvikt.. Han var nede i tønsberg for å delta i en komfirmasjon, så hadde han bare segnet om etter en sykkeltur.. De fikk tilkalt ambulanse og fikk gjenopplivet han, men han døde på sykehuset..

 

Hvil i fred

 

Are Hansen

 

Du glemmes ei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er fordi du ikke har skikkelige depresjoner. Manisk depressive personer har trolig ikke heelt samme tankegang som deg.

6105960[/snapback]

Trenger ikke være manisk deppresiv for å ha anerledes tankegang enn henne.

(Men joda, man er sannsynligvis ikke helt "frisk" hvis mørke tanker og følelser kommer av seg selv uten grunn...men trenger ikke være manisk depresjon av den grunn.)

Lenke til kommentar
Humør ... det er skremmende, men jeg er faktisk i humør nå :blink: Kaaaaaan ha noe med at jeg har vært på en 2t lang shoppingtur og svidd av 1400kr på klær heeeeelt uten hjelp? :hmm:

6109549[/snapback]

 

Record, Det hadde jeg bare greid på biltema!

6110588[/snapback]

Joa, men her snakker vi klær. Bare tanken på slike butikker får meg til å svette.

Lenke til kommentar

for noen måneder siden miste vi en klassekamerat, jeg kom over det men veninna mi sleit. Etter knappe 2 måneder dør en bekjent av henne på motorsykkel, rett utenfor huset hennes!

 

En uke etterpå fikk hun vite at en veninne/slektning døde som sto henne veldig nær, i en annen trafikk ulykke. Fatter ikke hvordan hun geier seg. :no:

Lenke til kommentar

huff, er ikke lett å miste noen nei :(

var netopp minnestund på skolen her etter en elev på skolen hadde kjørt utfor med bilen å omkomme

triste greier...

og tanta til fatteren ligger på sykehus nå å ligger for døden...

er nok ikke snakk om mer en noen uker før hun forlater oss :(

Lenke til kommentar
Mistet nettopp "ste-bestefaren" min.

Skal i begravelse på torsdag, men har aldri vært i begravelse før.

 

Skal man bare grine?...Aner nesten ikkenoe om hva som foregår der.

6114532[/snapback]

 

Det merker du tidsnok selv. Eneste du bør tenke over er hvordan du oppfører deg. Vis respekt, og uansett om du må gråte eller ikke er det helt normalt

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Mistet nettopp "ste-bestefaren" min.

Skal i begravelse på torsdag, men har aldri vært i begravelse før.

 

Skal man bare grine?...Aner nesten ikkenoe om hva som foregår der.

6114532[/snapback]

det finner du nok ut av, har bare hvert i begravelse en gang tidligere, er igrunnen bare å være der og vise en del respekt osv, trenger ikke holde noe tale elns hvis du ikke har planlagt det osv

og det er ikke en skam og gråte..

det er helt normalt i en begravelse, var på gråten selv da bestemor døde for et års tid siden

Lenke til kommentar
Spydde akkurat.. Har aldri rota så jævlig i hele mitt liv! Fytti helv...

HAr sykt vondt i magen! Skulle ønske det gikk ann å fjerne den nå ass!

6114799[/snapback]

 

Jeg har grått som vann i en sil i begravelsense jeg har vært i (Mormor og Morfar). Er ikke "teit" eller noe å grine i en begravelse, det er fint.

 

Ekte menn viser følelser. Lykke til.

Lenke til kommentar

Tool- Aenima

 

Some say a comet will fall from the sky

Followed by meteor showers and tidal waves

Followed by fault lines that cannot sit still

Followed by millions of dumb-founded dipshits and

 

Some say the end is near

Some say we'll see armageddon soon

I certainly hope we will

I sure could use a vacation from this. den siste linja er jeg helt enig med, faktisk hele det siste verset der :( vil bare gi faen i alt og alle, og bare gå i eksil et par år :(

Lenke til kommentar

Jeg sliter så ekstremt nå :(

Problemet er denne jenta igjen, og nå går alt til helvete.

I det siste har vi vært en del med hverandre, og jeg har spurt henne hva hun vil. Om hun vil noe mer eller ikke. Hun har sagt hun er usikker, noe som irriterer meg kollosalt, siden det har gått 3 måneder siden hun sa hun likte meg og omvendt.

 

I går var jeg, pluss en haug av andre på en grillfest hos henne, og en god venn av meg, fortalte meg at hun ikke likte meg i det hele tatt. Noe som han hadde hørt fra en av hennes beste venniner (som da også er kjæresten til vennen min!). Jeg ble utrolig skuffet når jeg hørte dette, og følte meg rett å slett dum resten av kvelden. På slutten fikk jeg endelig snakket med henne, og fortalte henne hva vennen min har sagt. Hun nektet for dette, men hun var fortsatt usikker. Det ble til en ganske stor krangel mellom oss, som førte til at dagen i dag har ikke vært bra i det hele tatt! Sendte henne en melding i dag tidlig om hun kunne møte meg i midttimen, sånn at vi kunne snakke om dette. Det kunne hun ikke, fordi hun måtte gjøre økonomi! Akkurat der å da sank hjertet mitt så langt ned som det bare går ann. At hun synes at økonomi er mer viktig enn vårt vennskap gjør meg så utrolig trist, at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Så hele skoledagen har jeg gått som et spøkelse, uten noen mening!

 

Seinere i kveld snakket jeg med henne på msn, og spurte hva hun egentlig holdt på med, hvorfor hun sa hun likte meg når det er så tydelig at hun ikke gjør det, og at det var helt tydelig at vårt vennskap ikke betydde noe. Fikk vite at hun fortsatt liker meg, og at hun ser på meg som hennes beste venn, og er redd for å miste meg nå.

Videre fikk jeg vite at hun "egentlig vil noe mer", men jeg har så vanskelig for å tro på hun nå. Og det virker som hun ikke vil snakke noe om dette!

 

Skulle egentlig på fest i dag, men orket ikke pga. av dette som har skjedd! Vet ikke hva jeg ville gjort hvis jeg møter på henne.

 

Så nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Jeg har en klump i halsen konstant hele tiden. Det er så vondt å elske noen så høyt, når det virker som personen leker med deg. Det er da at hun er heller ikke personen til å leke med deg!

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre! Jeg vet ikke om jeg skal se henne som venn lenger, eller om jeg bare skal kutte ut kontakten. Hun har såret meg så utrolig dypt, men allikevel er jeg så utrolig glad i henne! Alle sier at jeg skal bare kutte henne ut, at det finnes noen bedre for meg osv.. Men nei, det finnes ingen bedre! Det er det som er problemet. Hun er verdens beste, og det er ikke så forbanna enkelt å bare kutte henne ut. Det er lettere sagt umulig! Jeg tenker på henne konstant hele tiden, vil bare vite hva jeg har gjort feil, hva som er galt med meg, hvorfor hun gjør dette!

Jeg vet at jeg ikke burde bli sammen med henne, eller være forelska i henne! Men jeg kan ikke noe for det, jeg klarer ikke å tenke på noe annet.

 

Har noen her på forumet noen ekstremt bra tips for å bli kvitt ekstrem kjærlighetssorg? Alt utenom å "glemme" henne!

 

Jeg trenger seriøst hjelp :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...