Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

håpet å møte henne på to manns hånd, men dar va 5 jenter og da falt motet som stein, så vit jeg greide å si hei og istede for å tenke så dura jeg ut med hvor ho var henn. litt lite lys var det og hoff nei, har nu gravd graven der tror jeg, heller trekke meg tilbake og la det synke inn litt å se hva som skjer.

Endret av curtiis
Lenke til kommentar
Kan noen venligst skyte meg. Har gjort det verste jeg kan gjøre, nemlig å ikke kjenne igjenn dama jeg sku prate med når ho satt lage noen venniner. Var overnervøs og stotra ut et hei og alle smilte men da jeg ikke kjente hu igjen,hjernteppe nesten vart redd av alle folkene, sa de alle at ho va ute og bla bla bla. Da jeg fikk kommet meg ut å lufta meg litt å skjønnte tabben , dro jeg tilbake for å unnskylde meg men da va ho nu ikke dær sa de andre, og jaga meg ut. Vart nu skikkelig deppa før den sinnsyk store tappen min jeg har gjort, var jo litt forelska og så dreitt æ mæ så ut. Huff ska aldri mer utsette meg for den torrturen der igjen, kor dum går det ann å bli  :cry:

Huff må vel prøve igjenn med noen andre, når æ endelig ska ta å gjøre litt mer ut av ting så driter jeg meg helt ut. Er nå og første gang jeg prøver å ta kontakt på den måten, alt for nervøs alt for mange folk ikke is i magen i det hele tatt. Er vel bare dum...

6077895[/snapback]

 

 

Snakk til henne når henne er alene, og forklar saken. Hun vil sikkert skjønne ;)

Lenke til kommentar
Oooooohhhh crap. På igjen med djævelskapen :( Ny undersøkelse på riksen, ny omgang med forbanna møkka drikker med masse kvalmende saltforbindelser og en vond undersøkelse. Gleder jeg meg? NEI :angry:

6078904[/snapback]

 

hva gjelder undersøkelsen?

Lenke til kommentar
Oooooohhhh crap. På igjen med djævelskapen :( Ny undersøkelse på riksen, ny omgang med forbanna møkka drikker med masse kvalmende saltforbindelser og en vond undersøkelse. Gleder jeg meg? NEI :angry:

6078904[/snapback]

 

hva gjelder undersøkelsen?

6079954[/snapback]

Tarm, rettere sagt tykkarmen.

Lenke til kommentar

Slo opp med kjæresten min på bursdagens hennes, klarte ikke mere.

dagen etter hadde hun oppkjøring, og strøyk.

 

nå mener hun at jeg skylder henne 3000kr, siden det var min skyld at hun strøyk.

 

syns det er et ganske drøyt krav å sette fram.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Slo opp med kjæresten min på bursdagens hennes, klarte ikke mere.

dagen etter hadde hun oppkjøring, og strøyk.

 

nå mener hun at jeg skylder henne 3000kr, siden det var min skyld at hun strøyk.

 

syns det er et ganske drøyt krav å sette fram.

6080139[/snapback]

på bursdagen hennes av alle ting....

syntes det var litt drøyt å gjøre det på bursdagen hennes..

Endret av Firesky
Lenke til kommentar

Æsj, som om dagen ikke kunne bli verre. Noen har sex i bygget her og det høres godt fra gangen (så lenge de holdt på). Det minner meg smertelig godt på at det er visse ting jeg enda ikke har fått oppleve. Som sex, kyssing og faktisk ha noen å være glad i. Nå er ikke akkurat de 2 første tingene noe jeg stresser med, men derimot det siste der er egentlig noe jeg stresser litt med. Begynner å nærme meg 21 her og da er det en smule irriterende å faktisk aldri ha hatt noen. Jaja, i det minste kan da ikke dagen blir verre nå vel? :shrug:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Kan noen venligst skyte meg. Har gjort det verste jeg kan gjøre, nemlig å ikke kjenne igjenn dama jeg sku prate med når ho satt lage noen venniner. Var overnervøs og stotra ut et hei og alle smilte men da jeg ikke kjente hu igjen,hjernteppe nesten vart redd av alle folkene, sa de alle at ho va ute og bla bla bla. Da jeg fikk kommet meg ut å lufta meg litt å skjønnte tabben , dro jeg tilbake for å unnskylde meg men da va ho nu ikke dær sa de andre, og jaga meg ut. Vart nu skikkelig deppa før den sinnsyk store tappen min jeg har gjort, var jo litt forelska og så dreitt æ mæ så ut. Huff ska aldri mer utsette meg for den torrturen der igjen, kor dum går det ann å bli  :cry:

Huff må vel prøve igjenn med noen andre, når æ endelig ska ta å gjøre litt mer ut av ting så driter jeg meg helt ut. Er nå og første gang jeg prøver å ta kontakt på den måten, alt for nervøs alt for mange folk ikke is i magen i det hele tatt. Er vel bare dum...

6077895[/snapback]

 

 

Snakk til henne når henne er alene, og forklar saken. Hun vil sikkert skjønne ;)

6079310[/snapback]

Huff, tørr ikke tok mye mot å gjøre framstøttene og da det gikk som det gikk så grei æ ikke å mot meg opp til å gjøre ett forsøk til, håpløst trenger litt tid til for å ta sjanser igjen.

Lenke til kommentar
Kan noen venligst skyte meg. Har gjort det verste jeg kan gjøre, nemlig å ikke kjenne igjenn dama jeg sku prate med når ho satt lage noen venniner. Var overnervøs og stotra ut et hei og alle smilte men da jeg ikke kjente hu igjen,hjernteppe nesten vart redd av alle folkene, sa de alle at ho va ute og bla bla bla. Da jeg fikk kommet meg ut å lufta meg litt å skjønnte tabben , dro jeg tilbake for å unnskylde meg men da va ho nu ikke dær sa de andre, og jaga meg ut. Vart nu skikkelig deppa før den sinnsyk store tappen min jeg har gjort, var jo litt forelska og så dreitt æ mæ så ut. Huff ska aldri mer utsette meg for den torrturen der igjen, kor dum går det ann å bli  :cry:

Huff må vel prøve igjenn med noen andre, når æ endelig ska ta å gjøre litt mer ut av ting så driter jeg meg helt ut. Er nå og første gang jeg prøver å ta kontakt på den måten, alt for nervøs alt for mange folk ikke is i magen i det hele tatt. Er vel bare dum...

6077895[/snapback]

 

 

Snakk til henne når henne er alene, og forklar saken. Hun vil sikkert skjønne ;)

6079310[/snapback]

Huff, tørr ikke tok mye mot å gjøre framstøttene og da det gikk som det gikk så grei æ ikke å mot meg opp til å gjøre ett forsøk til, håpløst trenger litt tid til for å ta sjanser igjen.

6080395[/snapback]

 

 

hmm, sikker på at henne ville blitt blid, hvis du forklarte saken ;)

Lenke til kommentar
Pollenalle*PROZEEEEEEEEEEETTTHHHHHHHHHH*rgi. I say n*GWRBRAAAAAATCHOOOOOOOoOOOOoGNNNH*o more.

6080528[/snapback]

Det er flere av oss. Her må man sitte inne uten å lufte, og skulle man være så frekk at man går ut en tur hovner øynene opp til tennisballer og nesa går umiddelbart tett. Helvetes gode vær.

Lenke til kommentar
Kan noen venligst skyte meg. Har gjort det verste jeg kan gjøre, nemlig å ikke kjenne igjenn dama jeg sku prate med når ho satt lage noen venniner. Var overnervøs og stotra ut et hei og alle smilte men da jeg ikke kjente hu igjen,hjernteppe nesten vart redd av alle folkene, sa de alle at ho va ute og bla bla bla. Da jeg fikk kommet meg ut å lufta meg litt å skjønnte tabben , dro jeg tilbake for å unnskylde meg men da va ho nu ikke dær sa de andre, og jaga meg ut. Vart nu skikkelig deppa før den sinnsyk store tappen min jeg har gjort, var jo litt forelska og så dreitt æ mæ så ut. Huff ska aldri mer utsette meg for den torrturen der igjen, kor dum går det ann å bli  :cry:

Huff må vel prøve igjenn med noen andre, når æ endelig ska ta å gjøre litt mer ut av ting så driter jeg meg helt ut. Er nå og første gang jeg prøver å ta kontakt på den måten, alt for nervøs alt for mange folk ikke is i magen i det hele tatt. Er vel bare dum...

6077895[/snapback]

 

 

Snakk til henne når henne er alene, og forklar saken. Hun vil sikkert skjønne ;)

6079310[/snapback]

Huff, tørr ikke tok mye mot å gjøre framstøttene og da det gikk som det gikk så grei æ ikke å mot meg opp til å gjøre ett forsøk til, håpløst trenger litt tid til for å ta sjanser igjen.

6080395[/snapback]

 

 

hmm, sikker på at henne ville blitt blid, hvis du forklarte saken ;)

6082076[/snapback]

Kan vel prøve vist jeg møter henne, men tropper ikke opp dær borte flere ganger, tror nu jeg gjorde henne flau på venninnenes vegne å. Vekker ikke akkurat mye tillit når jeg gjør noe slikt, beste hadde vært å bare møtt henne ute igjen men klarte ikke å vente så lenge så tok en sjanse men det var vist ikke helt min dag i går. Føles nå bare dumt heile greia nå, har nå tenkt på det i hele dag på jobb som fløy av gårde. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...