Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Nææh, bare en smule forelsket :wee:

6061642[/snapback]

Er du sikker på det? For jeg føler meg jævlig å slå opp med noen som elsker meg men jeg elsker ikke henne :(

6061673[/snapback]

Ja, jeg er sikker. Som DemonFudge sier, det er ikke riktig å være sammen med noen hvis ikke følelsene er der. Hun fortjener noen som faktisk har følelser for henne. Å slå opp suger, men som vi alle veit finnes det plenty med fisk i havet :)

 

at det bare er trist at man poster slikt på en forum. Følelser er skapt for å stenges inne!

6061763[/snapback]

Du får ha meg unnskyldt, men :lol: Seriøst, det der er såååååååå "Jeg er ekte mann og skal ikke vise følelser" ... Hva er egentlig så skummlet med å vise følelser? Ingen liker da følelsesløse personer? :shrug:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nææh, bare en smule forelsket :wee:

6061642[/snapback]

Er du sikker på det? For jeg føler meg jævlig å slå opp med noen som elsker meg men jeg elsker ikke henne :(

6061673[/snapback]

Ja, jeg er sikker. Som DemonFudge sier, det er ikke riktig å være sammen med noen hvis ikke følelsene er der. Hun fortjener noen som faktisk har følelser for henne. Å slå opp suger, men som vi alle veit finnes det plenty med fisk i havet :)

 

at det bare er trist at man poster slikt på en forum. Følelser er skapt for å stenges inne!

6061763[/snapback]

Du får ha meg unnskyldt, men :lol: Seriøst, det der er såååååååå "Jeg er ekte mann og skal ikke vise følelser" ... Hva er egentlig så skummlet med å vise følelser? Ingen liker da følelsesløse personer? :shrug:

6061808[/snapback]

 

Ekte menn viser ikke følelser. :tease:

Endret av 2ern
Lenke til kommentar
Nææh, bare en smule forelsket :wee:

6061642[/snapback]

Er du sikker på det? For jeg føler meg jævlig å slå opp med noen som elsker meg men jeg elsker ikke henne :(

6061673[/snapback]

Hvis du ikke slår opp med en jente du ikke elsker vil det bety at du på sett og vis bedrar henne. Kjærligheten må være gjensidig i et forhold.

Det går nok over skal du se, tiden leger de fleste sår. =)

Lenke til kommentar
Nææh, bare en smule forelsket :wee:

6061642[/snapback]

Er du sikker på det? For jeg føler meg jævlig å slå opp med noen som elsker meg men jeg elsker ikke henne :(

6061673[/snapback]

Hvis du ikke slår opp med en jente du ikke elsker vil det bety at du på sett og vis bedrar henne. Kjærligheten må være gjensidig i et forhold.

Det går nok over skal du se, tiden leger de fleste sår. =)

6062630[/snapback]

Er det ikke lov å være ute etter bare sex ? ;)

Lenke til kommentar

Huff, bilen fikk stryk på Eu kontrollen på fredag vart nu litt deppa vil koste så mye å repparere den at jeg vraker den tror jeg ska høre på pris.

Men helga vart nu bra, traff ei søt jente da. :) Den kjedelige følelsen vart som blåst bort før en stund, bare synd at ho bor så langt vekk.

Er vel sånn når man endelig møte noen man liker og kan prate med.

Huff, sliter ennå etter påske ulykken vondt i muskler i rygg å skulder så man får ikke trenet ordentlig må ta litt fri så jeg blir bedre å pelle meg bort til fysioterapauten å få skikkelig hjelp.

Vart litt syt måtte bare få det ut, føles bedre det.

Edit: Vart bare værre glemte helt av å få telefon nr'et til hu dama huff, men treffer ho vel igjen håper jeg. Hmm, kan vel gå noen veier å få det så var det jo om jeg tør Stor og tøff men liten å redd. :cry: Usikker det værste jeg veit, men kan vel fomle litt å bite meg i det vist jeg snubler. Noen forslag, hva ska jeg gjøre veit ikke helt om hun liker meg men jeg er vist blitt litt fortapt. :love:

Endret av curtiis
Lenke til kommentar

Hatt tre tøffe uker nå, følte for og skrive litt om dem nå.

 

E=eksen

K=Venninda hennes

 

Jeg var sammen med en jente som het E i 2 år og 7 måneder og før det flørtet vi i over et år. beste fire årene min noensinne!

Henne var min første kjæreste og første foreleske, vi snakket om alt og ingen ting før vi ble sammen, ble mer og mer ivrige begge to og plutselig fikk jeg en sms der det sto: "Hei vil du bli sammen med meg, elsker deg :-* " kommer aldri til og glemme den meldinga!

sendte ja raskeste jeg kunne og alt var i gang. vi alt var perfekt, inntil for ca 5 måneder siden.

 

Min far bor i spania store deler av året så E og jeg skulle bo sammen i leiligheten hans, og alt var perfekt nok en gang. men så fikk henne seg en ny venninde, K etter at disse to begynte og vanke sammen så jeg E forandret seg drastisk. hang bare med henne og hadde så vidt tid til og møte meg osv. 19. april diskuterte vi en god del, nærmere 2-3 timer. så fant vi ut at vi skulle gjøre det slutt og heller prøve igjen etter russetiden, greit nok tenkte jeg og trodde på dette, dagen etter så tar henne den rosa fjæra med K (russeknute, kline med en russ av samme kjønn) hu tar den ikke bare i stille og ro eller no sånt, foran klasserommet mitt i det alle går ut så alle ser det. Kall meg rar, men jeg liker ikke lesbeting. vel nok om det, jeg ble såret, og det viste elisabeth! siden det holdt på og skjære seg da hun gjorde dette for lenge siden, da var henne drita så unnskydte henne det, hun lovte at det aldri skulle skje igjen den gangen...

 

Kviet meg veldig til og fortelle mamma dette, vet ikke helt hvorfor men sånn var det bare. gikk og holdt dette inni meg og var ute og kjørte moped og lata som ingen ting, kjente at det ble bare værra og værra for meg, og fikk dystre tanker. aldri hatt det sånn før. dro til broren min på jobben hans, og fikk snakket med han, hadde aldri trodd han skulle stille opp så mye for meg, han spurte hva jeg skulle den kvelden og sa at vi kunne øvelseskjøre litt, og prate hvis jeg ville det. så ringte han kompisen sin og sa at han ikke kom siden han skulle øvelses kjøre med meg.

 

Men selv om jeg har han og mange kompiser som stiller opp, så er det en ting som mangler, nemlig kjæresten!

tenker konstant på dette og blir bare mer og mer trist for hver dag. prøver og komme over henne med det er ikke så lett som man skulle tro! trodde jeg skulle takle det bedre...

 

Men nå har henne begynt og vanke mye med en annen russ som går i klassen min, og jeg tror det er no mellom dem :( virker nesten sånn, selv om hun sier at det ikke er det...

 

Høres kanskje teit ut, men det går veldig inn på meg...

 

så kan vel trygt si at jeg har deppa en del de siste ukene...

Lenke til kommentar
Kjipe ting

 

Er du russ nå, eller er det bare hun som er russ? Ikke la dette ødelegge hele sommeren/russetiden for deg! Du kommer til å forelske deg igjen, tro meg. Kanskje kommer du aldri til å glemme henne helt, men du er jo fremdeles så ung! Jeg har også hatt et like langt forhold. Det var dritkjip da det tok slutt, men i dag har jeg funnet meg verdens beste kjæreste! Har aldri hatt det så bra som nå. Jeg innser nå at det lange forholdet med min første skikkelige kjæreste (nesten 3 år slik som deg) aldri hadde holdt ut livet. Man forandrer seg så mye i den alderen, man vokser fra hverandre. Uansett hvor mye du klamrer deg til minnene om hvordan hun en gang var, så kan du ikke forhindre henne fra å forandre seg. Det er en del av å vokse opp!

 

Mitt råd til deg er, at du kan fortsette å være venn med henne, men på et litt mer platonisk nivå. Hva hun bedriver russetiden sin med bør du bare gi faen i. Nyt sommeren! Dette er den beste årstiden for flørting og sjekking!

Lenke til kommentar
det er plenty med fisk i havet

6067587[/snapback]

 

Nei, det er det ikke!

Det stemmer hvis en er helt ukritisk og nøyer seg med hva som helst.

6067619[/snapback]

ta det med ro, om ikke det altid er noen der og da så er det iaffall håp :)

hvem vet, jeg har aldri hatt noe særlig med kjærester men håpet er der enda...

Lenke til kommentar

Hei Kim, skal trøste deg med at jeg går igjennom det samme.

 

Tror det er viktig at du tar deg noen dager hjemme så du kommer ned på jorda, skrik deg ferdig å la hu være russ. Ta den tiden du trenger for å skjønne hva som har skjedd. Det er viktig å ta seg litt tid fri tror jeg.

 

Å ikke send masse meldinger til henne, da blir det værre for deg, enklere for henne. Så lenge du gir henne din oppmerksomhet så veit hu hvor hu har deg, men du har ikke peiling hvor hu står. Jeg kan banne på om du bli hjemme, prøver å forstå hva som har skjedd, mens hun er ute sammen med K, så kommer hun til å få en smell når hun forstår at du lenger ikke er hennes.

 

Du må ikke falle deg på kne for å få henne tilbake, fordi da får du ikke det. Eneste du oppnår er å gjøre som hun vil du skal, være tøffel. Ikke la deg knekke, vært stærk å spill kostbar. Gjør hun noe du misliker, så ikke bry deg. Du kommer til å gjøre det, men ikke vis det.

 

Jeg veit folk kommer til å si at det er mange damer der ute som sikkert dør etter å få deg, men det er helt feil i dette tilfellet. Fordi jeg kan tenke meg at andre damer ikke vekker noen interesse. Du vil kanskje aller mest ha tilbake E.

 

Dette er kanskje ingen trøst, men du må nokk godta det. Fordi du vil ikke slutte å elske henne, du kommer nokk aldri å glemme henne. Sånn er det for oss gutta, jeg kan tippe jenter også er sånn, de vil bare ikke vise det.

 

Uansett, kjøp en pizza, dra hjem venner. Gå på byen å drikk deg drita, når hu får høre det blir hu sjalu, typisk jenter.

Lenke til kommentar
at det bare er trist at man poster slikt på en forum. Følelser er skapt for å stenges inne!

6061763[/snapback]

Så hvorfor viser du til alle på forumet at du føler at det er trist? :)

 

Ekte menn viser ikke følelser.  :tease:

6062006[/snapback]

I så fall er "ekte menn" teite.

 

Uansett, du tar feil. Den mannlige kjønnsrollen har forandret seg. :)

 

dagen etter så tar henne den rosa fjæra med K (russeknute, kline med en russ av samme kjønn) hu tar den ikke bare i stille og ro eller no sånt, foran klasserommet mitt i det alle går ut så alle ser det. Kall meg rar, men jeg liker ikke lesbeting.

"Ikke liker lesbeting?"

Å kysse noen er å kysse noen uavhengi av kjønn, det er ikke noe rart at det går inn på deg.

 

Synd at ting gikk som det gikk Kim64, håper ting blir bedre. Det mange fisker i havet, og noen gullfisker, etterhvert finner du nok noen av de og. :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Tusen takk for fine tilbakemeldinger :)

 

Jeg er ikke russ nei, avbestilte det... angrer ikke akkurat.

 

 

Er hjemme og får tenkt en del på dette, og sånn. "Neppe" har helt rett, eneste jeg vil nå er og ha henne tilbake.

 

Jeg har sendt en del meldinger til henne, men skal kutte ut det nå, har faktisk ikke tenkt på konsekvensene på det der.

 

Er faktisk en som er ute etter meg, hun er søt og sånn, men det er liksom ikke E :ermm:

 

Ja har vært en del med kompiser i det siste, jogger hver dag også. deilig og få ut alle tankene mens jeg vet jeg gjør noe jeg har godt av!

 

Broren min er en kjempestøtte i denne saken her, han sier at jeg skal ringe med en gang jeg er litt deppa, så skal han ta meg med på en kjøretur (han jobber i import firma som spesialiserer seg på sports biler, så er del artige biler der) så kjører vi en time eller to og snakker, hjelper utrolig masse!

 

 

Jeg skal nyte sommeren nå, få tatt bil lappen og kjøpt meg en bil. så blir det nok bra :)

 

 

Igjen, tusen takk for alle tilbakemeldinger hjelper mye! etter jeg hadde skrivd innlegget vurderte jeg og ikke poste det, men angrer ikke akkurat nå ;)

 

Mvh Kim64

Lenke til kommentar
Igjen, tusen takk for alle tilbakemeldinger hjelper mye! etter jeg hadde skrivd innlegget vurderte jeg og ikke poste det, men angrer ikke akkurat nå ;)

6069862[/snapback]

hehe jeg har merket dette selv, denne tråden er til god hjelp.

er så mange støttende tilbakemeldinger og gode råd :)

er glad denne tråden er her, er til så mye hjelp, iaffall for min del

Lenke til kommentar

Kan noen venligst skyte meg. Har gjort det verste jeg kan gjøre, nemlig å ikke kjenne igjenn dama jeg sku prate med når ho satt lage noen venniner. Var overnervøs og stotra ut et hei og alle smilte men da jeg ikke kjente hu igjen,hjernteppe nesten vart redd av alle folkene, sa de alle at ho va ute og bla bla bla. Da jeg fikk kommet meg ut å lufta meg litt å skjønnte tabben , dro jeg tilbake for å unnskylde meg men da va ho nu ikke dær sa de andre, og jaga meg ut. Vart nu skikkelig deppa før den sinnsyk store tappen min jeg har gjort, var jo litt forelska og så dreitt æ mæ så ut. Huff ska aldri mer utsette meg for den torrturen der igjen, kor dum går det ann å bli :cry:

Huff må vel prøve igjenn med noen andre, når æ endelig ska ta å gjøre litt mer ut av ting så driter jeg meg helt ut. Er nå og første gang jeg prøver å ta kontakt på den måten, alt for nervøs alt for mange folk ikke is i magen i det hele tatt. Er vel bare dum...

Endret av curtiis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...